home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 892 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Køb af bærbar
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 95 Udprint
Forfatter Emne: Køb af bærbar  (Læst 149423 gange)
Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #675: 09 Jul 2009, 17:55 »

Helt klart Intel.. AMD er bagud på den front og har været det i lang tid.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #676: 16 Jul 2009, 19:59 »

Hej, er på jagt efter min første bærbare, gider ikke bruge så mange penge på den, det eneste den skal kunne er at gå på nettet og spille FM...

Har lidt kig på denne, har haft gode erfaringer med Acer indenfor andet pc tilbehør...

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000EFQW9ano?ProductID=jEnD4QFHBA8AAAEilCwvTlAz&CatalogCategoryID=..TD4QFHP2UAAAEOlhA03xiY&Selected=Accessories#tProductTabcontent
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #677: 19 Jul 2009, 12:34 »

Nu er det godt nok en Acer, som jeg ellers er blevet sendt langt væk fra, men hvad med denne?
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=36378&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den har jo rigtig gode specifikationer til den pris der synes jeg. Grafikkortet rummer jo over 2gb dedikeret grafik, hvilket må siges at være en sindsyg grafik.

Men har også et andet spørgsmål. Tidligere i tråden, postede jeg en ASUS computer, men den er desværre udsolgt, men kan muligvis få den tirsdag. Nå, men den har disse specifikationer, hvis jeg husker rigtigt:

Intel Pentium Dual Core 2,26 Ghz
4 Gb ram
500 Gb HD
Ati Radeon 4507 GX grafikkort 512 mb dedikeret

Vil sådan en fætter til 5499 kunne køre Football Manager 2009 som den primært vil blive brugt til som det eneste spil? Her tænker jeg mest på grafikkortet. Vil ikke spille i 3D, så ved ikke om det er en fordel, at jeg spiller i 2D.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #678: 19 Jul 2009, 15:32 »

Nu er det godt nok en Acer, som jeg ellers er blevet sendt langt væk fra, men hvad med denne?
http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=36378&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

Den har jo rigtig gode specifikationer til den pris der synes jeg. Grafikkortet rummer jo over 2gb dedikeret grafik, hvilket må siges at være en sindsyg grafik.

Men har også et andet spørgsmål. Tidligere i tråden, postede jeg en ASUS computer, men den er desværre udsolgt, men kan muligvis få den tirsdag. Nå, men den har disse specifikationer, hvis jeg husker rigtigt:

Intel Pentium Dual Core 2,26 Ghz
4 Gb ram
500 Gb HD
Ati Radeon 4507 GX grafikkort 512 mb dedikeret

Vil sådan en fætter til 5499 kunne køre Football Manager 2009 som den primært vil blive brugt til som det eneste spil? Her tænker jeg mest på grafikkortet. Vil ikke spille i 3D, så ved ikke om det er en fordel, at jeg spiller i 2D.

Ligner lidt de samme ting som den ACer jeg vil have har, din er dog lidt bedre og lidt dyrere... men ja mit spørgsmål er det samme vil den kunne køre FM uden problem?

Processor     
Type    AMD Athlon
Nummer    QL-64
Hastighed (GHz)    2,10
CPU Cache    1 MB L2
Chipset    AMD M780G

Hukommelse
RAM Type      DDR2
RAM (MB)    4 096
RAM Slot (Total)    2
RAM Slot (Ledige)    0

Grafikkort type      ATI Mobility Radeon HD 4570
« Seneste Redigering: 19 Jul 2009, 15:33 af Newcastle » Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #679: 19 Jul 2009, 15:36 »

Jaaa altså den computer der ville kunne kører Football Manager uden problemer og med en masse ligaer faktisk.. Nu er FM jo heller ikke noget "tungt" program at køre for en computer.. Altså det kræver ikke så meget fra din computer hverken grafisk eller processor mæssigt tilgengæld er RAM påkrævet og her kan man se den har 4 gb ram hvilket er mere end rigeligt..

Så ja den ville kunne kører FM perfekt..
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #680: 19 Jul 2009, 15:40 »

Jaaa altså den computer der ville kunne kører Football Manager uden problemer og med en masse ligaer faktisk.. Nu er FM jo heller ikke noget "tungt" program at køre for en computer.. Altså det kræver ikke så meget fra din computer hverken grafisk eller processor mæssigt tilgengæld er RAM påkrævet og her kan man se den har 4 gb ram hvilket er mere end rigeligt..

Så ja den ville kunne kører FM perfekt..

Dejligt, har stationær med 2 gb ram pt og Vista, den kører halvsløvt med FM, men den bærbar jeg vil have har så heldigvis gratis windows 7 opdatering når det kommer, det skulle ikke tage så meget hukommelse som Vista...

Men jeg er umiddelbart hooked på den Acer, som sagt skal bare bruge den til FM og til at gå på nettet.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #681: 19 Jul 2009, 15:45 »

Cool .. Men er dog enige med de mennesker herinde der skriver man skal holde sig fra Acer.. Altså det er lidt et discount mærke og det ses tydeligt i bl.a. holdbarheden af computeren.. Da jeg gik på efterskole havde en del Acer og har set en masse underlige problemer med dem så hvis du kan finde en til nogenlunde samme penge med nogenlunde samme specs, bare et andet mærke så ville jeg klart anbefale dig dette..
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #682: 19 Jul 2009, 16:01 »

Godt at høre så. Takker for det Ashti! Så tror jeg at jeg køber den maskine. Den er ret billig også, synes jeg.
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #683: 19 Jul 2009, 16:07 »

@AFC: Ville hellere købe en ASUS computer end en Acer .. Mener helt 100 at Acer er noget værre lort og det handler ikke om at man hater på det mærke men kvali mæssigt er det bare noget pis..
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #684: 19 Jul 2009, 16:08 »

Fatter ikke dem der siger Acer er noget pis.. Har i nogensinde prøvet en Acer Travelmate 7510?
- Glimrende bærbar!
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #685: 19 Jul 2009, 16:14 »

Jeg er enig med dig Ashti. Jeg faldt bare lige over den, fordi den så da gevaldigt billig ud med de specifikationer den har der. Men ja, holder mig også langt væk fra Acer fremover. Mange af mine venner har dem HELE TIDEN til reparation, og de siger også, at det ikke er noget kvali mærke, hvorimod ASUS er det. Jeg kan godt lide ASUS's produkter for de bygger for ydelsen og deres design på deres bærbare er også flotte.

Så jeg køber den ASUS der. Takker igen for hjælpen Wink
Fatter ikke dem der siger Acer er noget pis.. Har i nogensinde prøvet en Acer Travelmate 7510?
- Glimrende bærbar!
SimonHO@: At vi siger det er noget pis, betyder ikke nødvendigvis at det er rettet mod deres produkter, men mere deres holdbarhed.
« Seneste Redigering: 19 Jul 2009, 16:16 af AFC » Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #686: 19 Jul 2009, 16:27 »

Nu har jeg aldrig haft Acer bærbar, men har haft andet Acer tilbehør til min computer og har aldrig oplevet problemer med hverken kvalitet eller holdbarhed....

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #687: 19 Jul 2009, 16:43 »

De eneste dårlige erfaringer jeg har med Acer er deres batterier - de bliver pænt hurtigt ringe og ender med kun at kunne holde strøm i en halv times tid...
Logged



Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #688: 19 Jul 2009, 17:31 »

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=532821


Kiggede lidt videre og fandt denne, bestemt også en mulighed
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Køb af bærbar
« Svar #689: 19 Jul 2009, 17:40 »

Jeg har flere venner, som skal have deres strømstik i deres Acer computer, for at den overhovedet kan nå ind i windows.

Newcastle: Den ser ganske god ud, men 17" er efter min mening en for stor skærm, hvis du skal have med rundt i en rygsæk eller noget. Grafikkortet er heller ikke blandt de bedste, men den ser helt sikkert god ud, hvis det bare er til FM og ellers at surfe på nettet osv.
Logged

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 95 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010