home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leverkusen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leverkusen  (Læst 1647 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Leverkusen
« : 04 Jun 2015, 04:54 »


Bayer Leverkusen

Info om klubben

Øgenavn   - Bayer 04
Grundlagt - 1904
Ærkerivaler/rivaler - FCK, BM & FCB
Stadion - BayArena (30210)
Træningsfaciliteter - Fremragende
Ungdomsfaciliteter - Fremragende




Jeg har ikke kunne finde en tråd om denne fantastiske klub, så derfor opretter jeg en. Jeg har længe haft svært ved at få et spil op og kører og har sidst været i gang med med "Din personlige challenge" dog uden held. Derfor gik jeg i tænkeboksen og faldt over dette hold.

Leverkusen hører til i toppen af Bundesligaen. De har dog stadig et mesterskab tilgode, og med lidt forstærkninger, så tror jeg godt det kan lykkes. Jeg er snart henne ved 1 januar, hvor jeg håber der kan komme nogle indkøb. Man for intet at arbejde med i starten og føler holdet kan forbedres en del. Der var man er tyndest besat rent kvalitetsmæssig er backs og fløjspillere. Højreback har du Roberto Hilbert, som slet ikke er god nok, det samme gælder for din fortrukne Donati. Han kan godt bruges, men det er der hvor jeg vil forstærke mig når der kommer flere midler. klubben råder over 3 fløjspillere, som er gode nok. Brandt, Bellarabi og Min, de 3 spillere er gode nok, men resten er lort, så det er også et sted der vil blive forstærket. Ellers har klubben nogle gode talentfulde spillere som Jedvaj, Leno, Wendell og Hakan.

Jeg startede ud med at spille en 4-4-1-1, men måtte indse at den simpelthen ikke var god nok, så derfor gik jeg over til en 4-2-3-1 som fungere rigtig godt. Ligger pt. nummer 2, 5 point efter FCB.

Mit mål er at få klubben til at være titeludfordre hvert eneste år, og der skal sgu snart være en Bundesliga pokal i trofæskabet hos Leverkusen
« Seneste Redigering: 04 Jun 2015, 05:15 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leverkusen
« Svar #1: 04 Jun 2015, 16:11 »

Så er transfervinduet lukket og der er sket del. I ligaen ligger vi nummer 2 med 45 point efter 20 kampe. 7 point op til formstærke Bayern og 10 point ned til Dortmund, så det tegner godt. I pokal er vi kommet til 3. runde hvor Mainz venter. I CL gik vi videre som nummer 2 hvor puljen hed; Real, Ajax, Besiktas og Leverkusen. Første knockout runde venter Monaco, som jeg simpelthen skal slå.
Vores spil har ikke være så fandes god på det sidste, men det er ved at komme tilbage igen. Jeg håber at med noget frisk blod på holdet kan være med til at løfte spillet en del.




Karim Bellarabi - Solgt
Ömer Toprak - Solgt
Stefan Kießling - Solgt

Disse 3 spillere er solgt. Planen var at ihvertfald at de først nævnte skulle skippes pga. den interesse der har være for dem, og at jeg ikke føler de vil gøre sig gældende på længere sigt. Stefan handlen syntes jeg var rigtig svær, fordi han var vores bedste angriber med 22 mål i 22 kampe, så var det sgu svært. Atletico ville have ham og han spurgte selv om han måtte skifte, så kan jeg ikke andet end at sige selvfølgelig. Er lidt skuffet over prisen på ham, men kunne simpelthen ikke presse den længere op. Fik kun 47 mio for ham, men han er trods alt også
31 år. Alt i alt blev der solgt for 308 mio, hvilket gjorde at jeg fik lidt lege med.

Ladislav Krejci
- Købt
Jon Flanagan - Lejet
Vincent Aboubakar - Købt

Alle de spillere jeg har købt, har jeg ikke den store erfaring med i FM. Jeg har valgt ikke at gå efter de traditionelle spiller som man plejer, så derfor er valget faldet på disse 3. Selvom Krejci er venstrebenet så følte jeg alligevel at han ville være en brugbar løsning i stedet for Bellarabi. Han blev hentet til klubben for sølle 52,5 mio, så jeg ser det som lidt af et scoop, da jeg tror han kan sælges for meget mere.
Flanagan er hentet på en lejeaftale, da mine backs ikke er stærke nok. Hvis jeg ikke finder en god tysk back til sommer, så håber jeg at kunne leje ham en sæson til.
Det store transferkøb Aboubakar. Han er en mand jeg altid gerne ville have i FM, men har hver gang misset chancen for at hente ham. Han er blevet hentet til klubben for 190 mio i alt. Hvor halvdelen vidst, er i afdrag. Mine angriber er langt fra stærke nok og derfor var han den rigtige.
Jeg har ialt købt ind for små 247 mio, så et lille klub plus på 60 mio, føler jeg er godt nok.


Det var lidt om mit save indtil videre. Hvis folk har erfaringer med nogle gode tyske spillere, så sig endelig til. Mangler nemlig nogle tyskere.

Jeg vil komme med en update senere.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leverkusen
« Svar #2: 04 Jun 2015, 23:00 »

Så er første sæson overstået og hold kæft det har været en omgang lort rent spillemæssigt. Ligaen blev vi nummer 2 med sølle 67 point. Jeg har virkelig ikke kunne finde en ordenlig rytme. Jeg har lukket rigtig mange dumme mål ind, hele 33 mål og kun scoret 68. Det er bare ikke godt nok, mange ting skal ændres næste sæson. Forsvaret skal forstærkes og min centrale midtbane. Jeg vurdere at det er de steder som trænger til en hjælpende hånd.

I CL røg vi ud i kvartfinalen til Sharktar i forlænget spilletid. Er sådan set meget tilfreds med at være noget så langt, men spillet var ikke til mere. Hvis spillet bliver bedre så, tror jeg på vi kan komme endnu længere.

Pokalen røg vi ud i semi-finalen til Stuttgart, i straffespark konkurrence. Det undre ingen at vi intet vinder i år. Men ja ikke godkendt sæson, vi må bare gøre det bedre næste.

Kommer med en update omkring transfer osv.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Leverkusen
« Svar #3: 05 Jun 2015, 20:05 »

Så er 2. sæson skudt igang og det er blevet til 2 sejre ud af 3 i ligaen. En fejl kostede os sejren mod Nürnberg. Sanhausen er blevet slået ud i pokal hvor vi vandt 3-0.
Holdet er blevet forstærket rigtig meget op til denne sæson, hvor følgende er kommet ind; Romero, Volland, Jung, Geis, Kempf, Konoplyanka, Ramalho og en regen fra Lyngby. Glæder mig til rigtig at komme i gang, for allerede nu er spillet forbedret rigtig meget. Jeg kører med rigtig meget rotation, så jeg holder alle fit og glade.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010