home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Sommer challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sommer challenge  (Læst 4417 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sommer challenge
« : 31 Maj 2015, 06:06 »



Så er sommeren snart over os og det betyder, at vi skal en tur ned til sydens sol og nyde livet på Mallorcas badestrande. Her er dit mål, at få RCD Mallorca tilbage i La Liga. Dette er vores bud på en challenge både for juni og juli måned. Rigtig god sommer til jer alle…



Challenge

•   Spil 5 sæsoner med RCD Mallorca

•   Opnå oprykning indenfor de første fire sæsoner

•   Dit resultat fra 5. sæson som skal være i La Liga bliver det tællende

•   De tre med bedste resultat i La Liga i 5. sæson går videre til FmF udfordrer dig slutspillet



Regler

•   Der spilles med seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Classic

•   Deadline er mandag den 31. juli 2015 kl.23.59

•   Post SS af La Liga resultatet for 5. sæson her i tråden

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommer challenge
« Svar #1: 22 Jun 2015, 09:05 »

Fremragende sæson spillet færdig! Ærgrer mig over at jeg ikke kun overhale Real, når jeg nu var så tæt på, men ville gerne have solgt den for en tredjeplads på forhånd! Det blev til dejlige sejre på hjemmebane over Barca, Real og Atletico og endte med kun at tabe en kamp på hjemmebane i hele sæsonen mod Espanyol. Ligeledes spillede jeg kun en hjemmekamp uafgjort, ligeledes mod Espanyol, så overordnet set har jeg virkelig været et stærkt hjemmehold.

Logged

FC Barcelona

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommer challenge
« Svar #2: 15 Jul 2015, 18:02 »

Fremragende sæson spillet færdig! Ærgrer mig over at jeg ikke kun overhale Real, når jeg nu var så tæt på, men ville gerne have solgt den for en tredjeplads på forhånd! Det blev til dejlige sejre på hjemmebane over Barca, Real og Atletico og endte med kun at tabe en kamp på hjemmebane i hele sæsonen mod Espanyol. Ligeledes spillede jeg kun en hjemmekamp uafgjort, ligeledes mod Espanyol, så overordnet set har jeg virkelig været et stærkt hjemmehold.



Hvordan kan du både spille uafgjort og tabe til Espanyol på hjemmebane i samme sæson? Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommer challenge
« Svar #3: 27 Aug 2015, 13:59 »

Hov, havde slet ikke set du havde skrevet! Haha, nej det har du ret i ikke gav den store mening, nederlaget mod Espanyol må virkelig have sat sig i kroppen på mig! Wink Det var Villareal, der løb med det uafgjorte resultat på min hjemmebane.
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010