home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Dårlig scouting efter et par sæsoner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dårlig scouting efter et par sæsoner  (Læst 1698 gange)
kolding1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Dårlig scouting efter et par sæsoner
« : 13 Maj 2015, 15:59 »

Hej Allesammen.

Jeg har spillet nogle sæsoner med Valencia og scouter løs i hele verden - problemet er bare, at mine scouts for det meste finde "dårlige" spillere. Altså maks. 3 stjerner i PA.

De eneste spillere, mine scouts vil give 4-5 stjerner i PA, er allerede etablerede spillere som Messi, Ronaldo, Strootman etc.

Jeg har haft samme scouts i mange år nu, så måske de er ved at være "trætte"? De har allesammen 18-20 i CA og PA.

Har I nogle erfaringer med dette? Skal jeg skifte min stab eller er jeg bare uheldig?
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dårlig scouting efter et par sæsoner
« Svar #1: 13 Maj 2015, 17:32 »

Har I nogle erfaringer med dette? Skal jeg skifte min stab eller er jeg bare uheldig?

Hverken det ene eller det andet.

Stjernerne afgives ud fra en vurdering af din egen trup. Har du spillere der er toppen, så får "dårligere" spillere naturligvis en dårligere vurdering.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

kolding1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dårlig scouting efter et par sæsoner
« Svar #2: 13 Maj 2015, 18:47 »

Citat
Stjernerne afgives ud fra en vurdering af din egen trup. Har du spillere der er toppen, så får "dårligere" spillere naturligvis en dårligere vurdering.

Tak for svaret!
Lige uddybende: Så en 3-stjernet i CA, skal forstås som værende på niveau med min nuværende trup, og en 4-5 stjernet skal forstås som være/blive bedre end nuværende?
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Dårlig scouting efter et par sæsoner
« Svar #3: 13 Maj 2015, 19:37 »

Har du lige et spørgsmål her? Mine spillere daler i "stjerner" hele tiden? Hvorfor sker det så, for jeg formoder det ikke er fordi de bliver dårligere?
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dårlig scouting efter et par sæsoner
« Svar #4: 13 Maj 2015, 19:38 »

ja, 3-stjerner matcher dit hold, alt over betyder at han er bedre en gennemsnittet for dit hold - er også derfor nogle spillere "mister" stjerner, selvom de egentligt ikke bliver dårligere, men dette sker rent fordi dit hold bliver bedre generelt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010