home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 193 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Eastside Hockey Manager
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Eastside Hockey Manager  (Læst 36270 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #30: 20 Apr 2015, 17:32 »

Yup! Jeg har lavet min egen taktik.

Da det er 100% afhængig af hvilke spillere jeg har i mine kæder på hvilket tidspunkt, så vil det ikke rigtig virke hvis jeg smider dem op og derudover har jeg ikke super meget success. Sluttede nr. 3 i øst i 1. sæson og røg ud i 1. runde af playoff. Det er ikke prangende, men godkendt.

Jeg bruger denne guide for guidance:
http://www.ehmtheblueline.com/wiki/index.php?title=EHM_2007_Guide
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #31: 20 Apr 2015, 21:08 »

Nu har jeg læst tråden igennem, og det frister! Overvejer seriøst at hente det... Har jo været Ducks fan i mange år (De er stadig Mighty Ducks of Anaheim to me, dammit!).
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #32: 20 Apr 2015, 22:27 »

Jeg overvejer også kraftigt at hente det, men det er nok en dårlig idé, da jeg aldrig har set en hockeykamp fra start til slut.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #33: 20 Apr 2015, 23:30 »

Nu har jeg læst tråden igennem, og det frister! Overvejer seriøst at hente det... Har jo været Ducks fan i mange år (De er stadig Mighty Ducks of Anaheim to me, dammit!).

Oh ja! Those where the days! Paul Kariya og Teemu Selanne!

Jeg er sgu også lidt lun på at købe det, og man bør jo købe det nu mens det er early access, da det lader til at hvis spillet bliver "færdigt" en dag, så stiger prisen.
« Seneste Redigering: 20 Apr 2015, 23:33 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #34: 20 Apr 2015, 23:32 »

Præcis! Og logo'et var jo også SÅ meget federe Tunge
Baseball holdet må beholde deres "of Anaheim" navn, så hvorfor ikke hockey holdet?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #35: 20 Apr 2015, 23:37 »

Præcis! Og logo'et var jo også SÅ meget federe Tunge
Baseball holdet må beholde deres "of Anaheim" navn, så hvorfor ikke hockey holdet?

Disney solgte holdet i 2005. Og den nye ejer skiftede så navnet i 2006.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Gungner
Gæst
 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #36: 20 Apr 2015, 23:40 »

Ah... Tak. Har altid undret mig over navneskiftet. Fesne nye ejer. Tsk tsk...
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #37: 21 Apr 2015, 08:08 »

Ducks har et godt hold og så har de Frederik Andersen på mål. Enlig en dansker som er en nøgle på det Ducks hold. Lad os bringe trofæet hjem ligsom i de gode dage i 2005-2006-2007 Wink
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #38: 21 Apr 2015, 16:26 »

Så blev min første sæson spillede færdigt og det var med blandede følelser. Det blev overordnet en 4. plads i western og nåede til Stanley Cup finalen men måtte se sig slået. Skuffet

Vejen der hen var bestemt ikke nem. Det startede okay men PP og PK var aldrig god. Midt i sæsonen svigtede taktikken og jeg faldt ned af tabellen, og til sidst ja en 4. plads. St. Louis blev topscorer i NHL med 115 piont og Perry nr. 2 med 112 piont. Dem var jeg godt tilfreds med, og mål manglede jeg langt fra da jeg sluttede sæsonen af med ca. 4 mål per kamp. Nede i den anden ende var den helt galt og det sejlede ind med mål.
  Når men slutspillet skulle starte og jeg var spændt. Jeg startede mod Flames som jeg havde et godt overtag mod i grundspillet med b.la. en 5-0 og 4-0 sejr. Jeg tænkte den var nem, men det vidste sig og blive svært og kom bagud 2-3 i kampe. Så slukket jeg og læste en masse om taktik i det her spil og lavede min helt egen taktik efter min analyse. Den virkede perfekt og endte med at vinde den serie 4-3. Det skal siges kamp 7 var ikke sjov. Den var ude i OT2 før Rakell scorede og en kæmpe jubel brød ud i hjemmet.
  Næste runde var mod grundspilsvinderene i hele ligaen LA Kings. Dem havde jeg ikke gode erfaringer med, da de fem kampe vi har spillet mod hinanden hed 4-1 til dem Shockeret. Så jeg havde vinket farvel og havde pakket golftingene frem, men sådan skulle det ikke ende. Min nye taktik viste sig igen at ramme plet, og den serie endte sikkert 4-1 til Ducks i kampe.
  Western finalen og en plads i Stanley Cup skulle nu spilles. Chicago var klar og det var en hård start jeg fik. Jeg forsatte med samme lineup og det hele, men det blev ændret efter jeg kom bagud 0-2 i kampe. Jeg lavede ny lineup med lidt mere defensiv og fysik. Derfor var der f.eks. ikke plads til den tekniske Sekac men det var klogt. Jeg vendte serien og vandt den 4-2 i kampe.
  Stanley Cup finalen! For 3. gang i klubbens historie (også under Migthy Ducks) stod vi i finalen. Det var mod et ekstremt stærkt Tampa mandskab med Stamkos, Drouin og sæsonen bedste målmand Bishop. Jeg kom skidt fra land med 0-2 i kampe og lavede ny lineup igen og så stod den så 3-2 til mig Opstemt. Matchbold til mig, men den tog vi ikke. Vi tabte 4-2 og så var det kamp 7. Der var vi ikke klar og ind til 3. Periode stod den 3-1 til dem. Getzlaf fik scorede til 3-2 men det var ikke nok og trofæet gik til Tampa Skuffet.

Ny sæson er skal til og igang. Connor McDavid kom til klubben, men desværre ikke klar fra start. Nu jeg igang med at hente nogle fysiske spillere, men tvivler på vi hente en stor en. Der er Ehrhoff, men jeg har masser af offensive backer. Den største jeg har tænkt at hente er måske Vermette, men ellers ikke noget.

Hvad med jer, hvordan ser det ud der? Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #39: 21 Apr 2015, 17:40 »

Har desværre ikke fået spillet videre!
Har du mod på at prøve at forkare dine taktiske valg? Ved godt at det ikke direkte kan bruges af andre, men kan trods alt give andre inspiration og ideer til hvilke taktiske overvejelser man er nødt til at tage.

Derudover, hvem er på linje med St Louis og Perry og hvordan ser +/- rating ud for dem? Og hvilke taktiske indstillinger har du for den linje? (altså hvis de er i samme linje)
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #40: 21 Apr 2015, 18:10 »

Min taktik er ikke så fansy, men prøvede at få en lidt bedre defensiv da det sejlede ind med mål. Min første kæde er offensiv, og lidt det samme med min 2. kæde. Så har jeg sagt hårdt tilbageløb, højt tempo samt en del skud mod mål. Jeg er ikke fan af dump heller ikke når jeg selv spiller IRL så derfor er den også nede. Derfra går det lidt ned i den forstand min 3. kæde er på normal. Satdig med de samme ting som de andre, men med lidt sikre pass. Dumpen er også på normal, da en 3. kæde også i IRL er lidt defensiv. 4. kæde spiller simpelt og defensivt. Hårde hits, dump pucken og bare skyd på målet og skift. Ens i alle 4 er aggressivitet er på lav og puck pres på normal, da hvis de to er høje laver man enorm mange udvisninger.

Kæden hed St Louis(57+) Getzlaf(54+) Perry(52+). De lukkede rigtig mange mål ind, men det var et generelt problem hos alle. Dog scorede de rigtig mange mål så vi stadig vandt kampen. Jeg havde få personlige indstillinger til den kæde. St Louis havde ingen, Getzlaf var kreative pass og spil pucken, Perry skyd, skyd og skyd! Backerne skulle være defensive da de 3 angriber havde hovedet op et hvis sted når det hed forsvar Wink

Håber det var det du mente ellers spørg du bare til. Jeg prøver at spille den måde jeg selv spiller i min klub, da det er en stil hvor det er dig der er offensiv og vinder kampe.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #41: 21 Apr 2015, 19:28 »

Så crasher spillet for første gang!!!! Og har jeg husket at gemme? NEJ!!!!! Man mister helt lysten til at spille det om nu Skuffet
Tænker jeg prøver noget nyt. Har i noget forslag eller challenge?
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #42: 21 Apr 2015, 19:34 »

Wow - surt show! Husk at der er en auto-save funktion.

Du kunne prøve Winnipeg Jets - der får du jo Ehlers snart! :-) En challenge kunne være at lave det som en blog Opstemt
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #43: 21 Apr 2015, 19:36 »

Forøvrigt, tak for din gennemgang af din taktik! Det lød fint. :-)
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Eastside Hockey Manager
« Svar #44: 21 Apr 2015, 19:39 »

Hvor skulle jeg så skrive bloggen? Og er der interresse for det? Jeg har da tænkt over det Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010