home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hopp Schwiiz (#15)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hopp Schwiiz (#15)  (Læst 11396 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Hopp Schwiiz (#15)
« : 06 Apr 2015, 10:47 »

For et par år siden havde jeg en blog, som jeg havde det rigtig sjovt med. Den tog et ganske minimalistisk udgangspunkt, og nu prøver jeg at servere retten igen efter præcis samme opskrift, dog med lidt andre ingredienser. For at gøre mit eget liv 3% lettere, vælger jeg blot at kopiere beskrivelsen fra min gamle blog, dog med enkelte ændringer således at det rent faktisk giver mening, i forhold til lige netop denne blog.

"Jeg prøver mig ad med en lille og simpel blog om mit spil med det schweiziske landshold. Hver update bliver en simpel gennemgang af de kampe jeg har spillet i den pågældende landsholdspause. Ikke så meget tekst, ikke så meget fancy grafik og andet lir; blot en minimalistisk gennemgang af de spillede kampe.

Som sagt spiller jeg med det schweiziske landshold. Målet er at bringe holdet tilbage til det samme niveau det var på i sin gyldne tid i midten af 50'erne, hvor det blev til en kvartfinale ved VM på hjemmebane i 1954. Hvor længe jeg bliver hos Schweiz skal jeg ikke kunne sige, men jeg har under alle omstændigheder planer om at overtage et klubhold senere i spillet."
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 15:59 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #1: 06 Apr 2015, 10:48 »






SCHWEIZ
Statistik
Samlet oversigt: 22 kampe - 15 sejre, 3 uafgjort, 4 nederlag
Vindingsprocent: 68 %
Samlet topscorer: Admir Mehmedi - 19 mål
Samlet assistkonge: Stephan Lichtsteiner - 11 assists
« Seneste Redigering: 18 Apr 2015, 15:59 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #2: 06 Apr 2015, 10:55 »


SEPTEMBER 2014


VENSKABSKAMP – 03.09.2014
Schweiz 2 – 1 Danmark
Startopstilling: Y Sommer; S Lichtsteiner, T Klose, P Senderos, R Rodríguez; P Schwegler, P Kasami, V Behrami; F Frei, A Mehmedi, H Seferovic
Udskiftninger: P Kasami, G Inler (61); F Frei, X Shaqiri (61); A Mehmedi, V Stocker (61); H Seferovic, J Drmic (61); P Schwegler, F Daprelà (67)
Mål: G Inler (74); G Inler (84)
Gule kort: R Rodríguez (61); R Rodríguez (67); V Behrami (81); T Klose (90+3)
Røde kort: R Rodríguez (67)
Bedste spiller: G Inler (8,6)
Opsummering: Min tid som schweizisk landstræner bliver ironisk nok startet med en kamp mod hjemlandet. Det blev desværre uden en af de helt store schweiziske profiler, Fabian Schär, mens en række andre profiler ikke var i god nok form til at starte inde. Det blev derfor en lidt alternativ startopstilling og det lod sig også se på spillet. Selvom vi dominerede bolden og havde flest chancer i første halvleg, kunne vi ikke omsætte vores overtag og Nicklas Bendtner bragte i stedet udeholdet foran efter blot 12 minutter. Efter en times spil kom kampens helt store helt, Gökhan Inler, på banen sammen med en række andre profiler, men blot fem minutters tid efter begik Ricardo Rodríguez sit andet hårde frispark på kort tid, og blev fortjent smidt ud med sin anden udvisning. Med en mand i undertal tog Gökhan Inler dog fat. Først sparkede han en returbold op i det lange hjørne fra 20 meters afstand, hvorefter han gjorde cirka det samme igen ti minutter senere, denne gang blot fra 25 meters afstand. To fantastiske mål fra distancen sikrede altså en debutsejr, i en kamp hvor vi spillede fint, men ikke formåede at udnytte overtaget ordentligt og desuden begik nogle store individuelle fejl.




Topscorer: Gökhan Inler – 2 mål
Assistkonge: Xherdan Shaqiri – 1 assist
Kampe: 1 spillet – 1 vundet (100 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz (#1)
« Svar #3: 06 Apr 2015, 11:00 »

Er med her
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hopp Schwiiz (#1)
« Svar #4: 06 Apr 2015, 16:22 »

Endelig er du tilbage med en blog i samme stil! Jeg er med IGEN! og hele vejen.
Logged

H A L A   M A D R I D!

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hopp Schwiiz (#1)
« Svar #5: 06 Apr 2015, 19:50 »

følger med da jeg selv er schweizer... YB 4ever
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #6: 06 Apr 2015, 21:06 »


SEPTEMBER 2014


EM KVALIFIKATION – 09.09.2014
Estland 1 – 2 Schweiz
Startopstilling: Y Sommer; S Lichtsteiner, T Klose, S von Bergen, R Rodríguez; P Schwegler, F Frei, V Behrami; X Shaqiri, J Drmic, H Seferovic
Udskiftninger: P Schwegler, P Kasami (65); T Klose, P Senderos (82); J Drmic, A Mehmedi (82)
Mål: H Seferovic (49); H Seferovic (77)
Gule kort: V Behrami (68)
Bedste spiller: H Seferovic (8,9)
Opsummering: Truppen frem mod den første kvalifikationskamp, blev desværre noget forringet grundet en række skader. Først var det Valentin Stocker der måtte forlade lejren, hvorfor Marco Schönbächler fra FC Zürich blev hentet ind, og derefter måtte både Gökhan Inler og Tranquillo Barnetta også melde fra til kampen mod Estland. Især tabet af Inler var bekymrende. Jeg indkaldte Gelson Fernandes fra Stade Rennais og Raphaël Nuzzolo fra Young Boys som erstatninger. Vi stillede alligevel med et stærkt hold i Estland, men ligesom i kampen mod Danmark kom vi bagud. Joel Lindpere udnyttede således en hovedløs opdækningsfejl af Timm Klose, der gjorde en frispilning let hvorefter esteren trillede bolden ind bag Yann Sommer. I pausen gav jeg spillerne en alvorlig opsang og det hjalp gevaldigt. Ligesom mod Danmark dominerede vi spillet, men havde svært ved at omsætte chancerne til scoringer. Kort inde i anden halvleg fik vi dog hul på bylden, da Lichtsteiner tog et overlap på højrekanten, hvilket Shaqiri så og udnyttede, hvorefter Lichtsteiner slog bolden ind i panden på Haris Seferovic. Med cirka tyve minutter igen blev esterne reduceret til 10 mand og så gik der ikke mange minutter, før vi gentog succesen med overlap og indlæg, denne gang blot fra venstre siden, hvor Rodríguez ramte Seferovic i panden. En vigtig sejr i første kvalifikationskamp, der gør at vi er godt undervejs, men der er faser af spillet hvor der absolut skal strammes op, til kampene mod Slovenien og England.




Topscorer: Gökhan Inler, Haris Seferovic – 2 mål
Assistkonge: 3 spillere – 1 assist
Kampe: 2 spillet – 2 vundet (100 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz (#1)
« Svar #7: 06 Apr 2015, 21:10 »

Er med her

Endelig er du tilbage med en blog i samme stil! Jeg er med IGEN! og hele vejen.

følger med da jeg selv er schweizer... YB 4ever

Glæder mig at høre at I tre vil følge med. Ja, Dennis - der skulle bare lige gå to år før jeg fik lyst til at gøre det igen. Wink
Turbo, jeg kan kun antage at det er Young Boys der gemmer sig bag YB? I så fald skal I have tak for at have skabt Roman Bürki, således at der er en fuldgod udfordrer til Yann Sommer på målmandsposten. Wink

I øvrigt sejlede jeg lidt da jeg smed første update herind, da jeg glemte den kamp der er her i anden update. Men det går nu nok.
« Seneste Redigering: 06 Apr 2015, 21:21 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hopp Schwiiz (#2)
« Svar #8: 06 Apr 2015, 21:32 »

Det var den bedste blog jeg endnu har læst! jeg holdte altid øje med om du havde lavet et nyt indlæg. Overvejede faktisk også at starte en gem med et landshold, efter at have læst din blog.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz (#2)
« Svar #9: 06 Apr 2015, 22:44 »

Det var den bedste blog jeg endnu har læst! jeg holdte altid øje med om du havde lavet et nyt indlæg. Overvejede faktisk også at starte en gem med et landshold, efter at have læst din blog.

Tak for roserne; det er alligevel store ord at få med på vejen. Det kan varmt anbefales at hygge sig med et landshold eller to. Tiden går lidt hurtigere, hver kamp er lidt vigtigere og kampene føles derfor lidt mere spændende. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #10: 06 Apr 2015, 22:45 »


OKTOBER 2014


EM KVALIFIKATION – 10.10.2014
Schweiz 3 – 1 Slovenien
Startopstilling: R Bürki; S Lichtsteiner, T Klose, S von Bergen, R Rodríguez; P Schwegler, G Inler, V Behrami; X Shaqiri, V Stocker, H Seferovic
Udskiftninger: V Stocker, A Mehmedi (45); P Schwegler, P Kasami (66); T Klose, F Lustenberger (80)
Mål: V Behrami (27); H Seferovic (52); A Mehmedi (55)
Gule kort: T Klose (69); R Rodríguez (74)
Bedste spiller: V Behrami (8,5)
Opsummering: Vi tog hjemme imod Slovenien i kvalifikationsturne ringens anden kamp. 32,000 var mødt op på Stade de Suisse Wankdorf i Bern og stadion var dermed helt og aldeles udsolgt. De fremmødte fik en kanon god kamp. Vi satte os hurtigt på kampen og sørgede for at holde bolden i egne rækker og give Slovenien mange berøringer ad gangen. Det gav hurtigt pote for der skulle ikke gå mere end en halv time, før vi havde bragt os i front. Seferovic blev spillet lige på med ryggen til mål og lagde bolden af til en fremstormende Valon Behrami, der fra kanten af feltet sparkede bolden fladt ind bag Samir Handanovic. Vi gik til pause med en 1-0 føring, men jeg gjorde det klart for spillerne at de ikke skulle sænke niveauet. Det udmøntede sig i at vi lukkede kampen hurtigt i anden halvleg, for der skulle blot gå 5 minutter før end Rodríguez stak Seferovic i dybden. Denne gang sørgede Seferovic selv for at putte bolden i nettet og det stod dermed 2-0. Blot tre minutter efter Seferovic’ scoring, kom kampens afgørelse så også, da Steve von Bergen hel-kiksede en afslutning efter et hjørnespark, med det resultat at bolden havnede lige før fødderne af Admir Mehmedi, der let kunne sparke bolden i kassen. Fire minutter før tid fik slovenerne reduceret, men vi trak os sejrrigt ud af en vigtig kamp efter en imponerende styrke demonstration.




EM KVALIFIKATION – 13.10.2014
San Marino 0 – 7 Schweiz
Startopstilling: Y Sommer; S Widmer, T Klose, F Lustenberger, F Daprelà; P Schwegler, F Frei, B Dzemaili; A Mehmedi, V Stocker, J Drmic
Udskiftninger: P Schwegler, G Inler (45); J Drmic, H Seferovic (57); V Stocker, R Nuzzolo (80)
Mål: J Drmic (15); J Drmic (26); A Mehmedi (37); J Drmic (52); H Seferovic (60); A Mehmedi (64); H Seferovic (89)
Gule kort: F Lustenberger (75)
Bedste spiller: J Drmic (9,5)
Opsummering: Vi tog en kort tur fra Bern til San Marino for at spille mod et landshold, der overraskende nok havde spillet 2-2 mod Litauen og vundet 1-0 over Estland i sine første to kvalifikationskampe . For at gøre en lang kamp kort, så sluttede deres stime som ubesejret dog også med denne kamp. Vi kørte kort sagt hjemmeholdet ud på røv og albuer. Der blev scoret mål til højre og til venstre, hvor først Josip Drmic tegnede sig for et hattrick, mens Mehmedi og Seferovic begge bidrog med to scoringer. Valentin Stocker spillede fantastisk på venstrekanten og lagde op til to af scoringerne, mens Lustenberger fik vigtige minutter i benene, efter en skidt sæsonstart i Hertha Berlin. Nu mangler der blot en enkelt landsholdssamling i 2014, hvor vi først møder Uruguay i en venskabskamp, inden vi tager imod England hjemme i Schweiz.




Topscorer: Haris Seferovic – 5 mål
Assistkonge: Ricardo Rodríguez, Valentin Stocker – 2 assists
Kampe: 4 spillet – 4 vundet (100 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #11: 07 Apr 2015, 10:03 »


NOVEMBER 2014


VENSKABSKAMP – 12.11.2014
Schweiz 0 – 0 Uruguay
Startopstilling: R Bürki; S Lichtsteiner, T Klose, P Senderos, F Daprelà; P Schwegler, P Kasami, V Behrami; J Drmic, A Mehmedi, I Emeghara
Udskiftninger: P Senderos, J Djourou (45); P Kasami, B Dzemaili (65); J Drmic, S Zuber (65)
Mål: Ingen
Gule kort: V Behrami (89)
Bedste spiller: S Lichtsteiner (7,6)
Opsummering: Der mangler desværre en del spillere ved denne landsholdssamling, så det var lidt et puslespil at få startopstillingen mod Uruguay til at gå op, da jeg samtidig måtte have kampen mod England i tankerne. Derfor blev der plads til Innocent Emeghara og Steven Zuber, mens Johan Djourou er vendt tilbage fra skade. Vi spillede faktisk en rigtig, rigtig fin kamp mod et rigtig godt fodboldhold. Vores forsvar løste opgaven flot i betragtning af at de stod overfor Luis Suárez og Edinson Cavani. I offensiven skabte vi også et par håndfulde chancer, men Emeghara havde desværre ikke skarpheden på dagen, mens Fernando Muslera også stod en god kamp mellem stængerne. Vi er dog fortsat ubesejrede og går ind til kampen mod England med stor tro på tingene. 




EM KVALIFIKATION – 16.11.2014
Schweiz 0 – 1 England
Startopstilling: R Bürki; S Lichtsteiner, T Klose, F Lustenberger, R Rodríguez; P Schwegler, G Inler, V Behrami; X Shaqiri, A Mehmedi, J Drmic
Udskiftninger: Ingen
Mål: Ingen
Gule kort: V Behrami (69); T Klose (71); S Lichtsteiner (82)
Bedste spiller: R Rodríguez (9,0)
Opsummering: Der er ikke meget andet at sige, end at dette var et ekstremt ufortjent resultat. Vi havde på ingen måde fortjent at tabe denne kamp. Uafgjort havde som minimum været at forvente, for vi spillede meget, meget bedre end englænderne gjorde. Et enkelt kontraangreb blev udnyttet af Aaron Lennon i det 57. minut og resten af kampen er der ingen engelske chancer der er værd at nævne. De har 3 skud indenfor målrammen. Vi har 14 indenfor målrammen og 3 alene der ramme treværket. Joe Hart stod en rigtig flot kamp, men det er et af de mest latterlige resultater jeg længe har oplevet. Jeg har fået mig en rival. Fra nu af vil jeg gøre alt hvad jeg kan, for at få englænderne ned med nakken. Mage til knoldsparkere.




Topscorer: Haris Seferovic – 5 mål
Assistkonge: Ricardo Rodríguez, Valentin Stocker – 2 assists
Kampe: 6 spillet – 4 vundet, 1 uafgjort, 1 nederlag (66 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #12: 07 Apr 2015, 16:03 »


MARTS 2015


EM KVALIFIKATION – 29.03.2015
Schweiz 6 – 0 Litauen
Startopstilling: Y Sommer; S Lichtsteiner, J Djourou, F Schär, R Rodríguez; F Lustenberger, F Frei, P Schwegler; X Shaqiri, A Mehmedi, H Seferovic
Udskiftninger: P Schwegler, G Inler (45); H Seferovic, J Drmic (45); J Djourou, T Klose (70)
Mål: X Shaqiri (5); X Shaqiri (42); J Drmic (47); G Inler (58); X Shaqiri (78); J Drmic (79)
Gule kort: S Lichtsteiner (22); J Djourou (48)
Bedste spiller: X Shaqiri (9,7)
Opsummering: Vi kom tilbage på rette spor efter nederlaget mod England, ved at tage hævn over stakkels Litauen. Litauerne lå i forvejen på sidstepladsen i puljen, efter blot at have samlet to point i sine første fire kampe. I denne kamp blev det heller ikke til nogen sejr for Litauen da vi slet og ret kørte dem midt over. Fabian Schär var endelig med i mit midterforsvar og han spillede en kanon flot kamp. Valon Behrami fik et godt hvil, hvorfor Schwegler blev rykket frem på den centrale midtbane. Lustenberger vikarierede for Schwegler på den defensive midtbane. Ved pausen havde Xherdan Shaqiri allerede skaffet os en fin 2-0 føring, efter flotte oplæg af Lichtsteiner og Schwegler. I pausen kom Drmic på banen og han skulle blot bruge to minutter på at komme på tavlen. Inler kom også ind i pausen og han skulle kun bruger 13 minutter på at score et fint langskudsmål, da han sparkede bolden fladt ind ved nærmeste stolpe fra en position et par meter udenfor feltet. Med lidt mere end ti minutter igen fik Shaqiri sit hattrick efter en fin bold i dybden fra Lichtsteiner, inden Drmic lukkede kampen ti minutter før tid.




Topscorer: Josip Drmic, Haris Seferovic – 5 mål
Assistkonge: Ricardo Rodríguez, Stephan Lichtsteiner – 3 assists
Kampe: 7 spillet – 5 vundet, 1 uafgjort, 1 nederlag (71 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hopp Schwiiz (#5)
« Svar #13: 07 Apr 2015, 18:03 »

Ærgerligt med et nederlag til England, men dejlig stor sejr over Litauen.

Kommer du ind omkring din taktik senere? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Schwiiz
« Svar #14: 08 Apr 2015, 10:36 »


JUNI 2015


VENSKABSKAMP – 10.06.2015
Schweiz 1 – 1 Tunesien
Startopstilling: R Bürki; S Widmer, B Djimsiti, F Schär, L Benito; P Schwegler, F Frei, P Kasami; T Barnetta, M Schönbächler, A Mehmedi
Udskiftninger: P Schwegler, G Xhaka (61); P Kasami, A Abdi (61); T Barnetta, V Stocker (61); A Mehmedi, H Seferovic (61)
Mål: A Mehmedi (33)
Gule kort: Ingen
Bedste spiller: F Schär (7,8)
Opsummering: Fabian Schär spillede en ganske god kamp. Mere er der nærmest ikke at sige om denne kamp. Berat Djimsiti, Loris Benito og Marco Schönbächler fik alle debut. Benito lagde op til vores eneste scoring, som faldt efter godt og vel en halv times spil, da Benito tog en fin dribletur på venstrekanten og lagde et fladt indlæg ind som Admir Mehmedi kom først på. I resten af kampen var Benito dog ikke imponerende – især ikke i det defensive arbejde. Endnu mindre imponerende var Djimsiti der spillede en katastrofalt ringe kamp, som blot viser at han er ung endnu og er langt fra at have samme niveau som en spiller som Djourou. Schönbächler var også en gedigen skuffelse. Generelt en skuffende og dårligt spillet kamp, men så er der til gengæld lagt i kakkelovnen til en form for hævn mod Estland i næste kamp.




EM KVALIFIKATION – 14.06.2015
Schweiz 4 – 0 Estland
Startopstilling: Y Sommer; S Lichtsteiner, T Klose, F Schär, R Rodríguez; P Schwegler, F Frei, P Kasami; X Shaqiri, A Mehmedi, J Drmic
Udskiftninger: P Schwegler, G Xhaka (57); S Lichtsteiner, S Widmer (72); J Drmic, H Seferovic (72)
Mål: A Mehmedi (37); J Drmic (45+1); J Drmic (65); A Mehmedi (71)
Gule kort: S Lichtsteiner (31)
Bedste spiller: A Mehmedi (9,4)
Opsummering: Jeg var uden Gökhan Inler og Valon Behrami til denne kamp, hvorfor jeg valgte at spille Frei og Kasami på midtbanen. Det viste sig at fungere ganske godt, for netop de to satte sig tungt på kampen og dominerede spillet. Vi havde således bolden i langt størstedelen af kampen, hvilket resulterede i mange skabte chancer for os, få skabte chancer for Estland og en klar sejr der bringer os et skridt tættere på EM 2016. Kampens første scoring faldt kort før pausen, da Mehmedi sparkede en returbold i et tomt mål, efter esternes keeper ikke kunne holde et stærkt spark fra Kasami. I første halvlegs overtid udbyggede Drmic efter et fint indlæg fra Shaqiri, og efter 65 minutters spil var Drmic på spil igen. Denne gang sendte Timm Klose en flot bold i dybden, henover esternes forsvar – som Drmic uden problemer kunne løbe fra – hvorefter Drmic let trillede bolden i mål. Kort tid efter fandt kampen sin absolutte afgørelse, da Mehmedi kom først på et Ricardo Rodríguez indlæg. En sikker 4-0 sejr, der spiller os à point med England og med et hul på 7 point ned til Slovenien på tredjepladsen. 




Topscorer: Josip Drmic – 7 mål
Assistkonge: Ricardo Rodríguez – 4 assists
Kampe: 9 spillet – 6 vundet, 2 uafgjort, 1 nederlag (66 % vundet)

Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010