home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2015
| | | | |-+  ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Ville updates der var lidt mindre indholdsrige, men dækkede en hel sæson, falde i god jord?
Ja, sagtens
- 5 (50%)
Nej, det er tyndt nok allerede
- 5 (50%)
Antal Stemmer: 10

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: ~{35}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!  (Læst 29823 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{10}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #15: 10 Apr 2015, 02:35 »




Mange handler blev det til i sommeren, og derfor var det vigtigt at få lagt en stamme fast hurtigt, så folk kunne vænne sig til hinanden på banen. Det syntes jeg personligt lykkedes over al forventning. Og resultaterne taler også et klart sprog.

Europa League:
Første runde bød på Gyõr, fra Ungarn. en 3-1 sejr hjemme og 0-2 sejr ude, sendte os videre, hvor vi mødte AEK, og mødte dem i den første kamp de skulle spille på deres nye hjemmebane, Agia Sofia. Det blev en kedelig affære, for hjemmeholdet, som tabte 0-1, mens returen i Vaduz, endte 3-1, hvilket ledte til vores første optræden i 3. kval runde.
LOSC blev modstanderen her, og med en hjemmesejr på 1-0, troede vi på den inden turen gik til Frankrig! Vi kom foran ude, og troede i lang tid den var sikker, men så satte LOSC farten op, på 3 minutter scorede de to gange. Det blev dog ikke til mere, og det hurtige udemål vi scorede sikrede videre advancement.
CFR Cluj blev modstanderen i slutspillet, og med 1-1 ude lå det længe til at blive til gruppespillet, da vi scorede til 2-1 med to minutter igen hjemme blev jeg kun mere sikker. Desværre mente dommeren at vi skulle have 5 minutters tillægstid, og når man skal vinde på reglen om udebanemål, er der jo ingen grund til at score før sidste øjeblik. 95:02 stod uret på da Cluj udlignede. Straffet på udebanemål, måtte vi endnu engang se til, mens andre hold kom i gruppespillet.

Ligaen:
Vi har spillet 18 kampe, hvor vi har tabt 2, samt spillet 3 uafgjorte. Dette giver os 42 point, som er 3 mere end Basel, og derfor indtager vi 1. pladsen i rækken ved vinter pausen.
En stor del af æren for dette skal tilskrives de fantastiske kanter, Visca og Forsell som sammen har stået for eller lagt op til 23 af vores 36 mål. Sondre Rossbach er også den spiller der har holdt buret rent flest gange, og med kun 12 mål lukket ind i 18 kampe, også den der har lukket færrest mål ind. Angribere Haris Tabakovic bør også lige nævnes, han er med i topscorerstriden, og er den spiller i rækken med det bedste gennemsnit.

Vi har spillet en kamp  i pokalen, en kvartfinale mod Triesen U/21, som blev vundet 6-0. Pokalen er i store træk en walkover, hvor vi skal dumme os fænomenalt for ikke at vinde.

Liechtenstein funfact #11:
I år 2000 offentliggjorde BND, det tyske efterretningsvæsen, en rapport der viser at Liechtenstein er det VIGTIGSTE land, for pengevask i Europa. Det har siden været på den sorte liste over kriminelle, finansielle paradiser.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{11}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #16: 10 Apr 2015, 16:40 »




Der er en vanlig stil i Vaduz. Når vi vil købe noget, skal vi først sælge noget, og derfor kan vi ligeså godt springe ud i det.

Salg:
Matías Malvino, 14 millioner, Santos Laguna. Malvino er 4. valg, og har længe villet væk, det ønske bliver nu opfyldt.

Luca Zuffi, 6,5 millioner, Molde. Zuffi har faktisk fra dag et brokket sig over ikke at være førstevalget, til trods for at han skrev under på en kontrakt som rotationsspiller. Brokkehoveder, ender gerne med kun at spille når der ikke er andre alternativer, og det blev også zuffi's skæbne.

Haris Tabakovic, ESTAC Troyes, 21 millioner. Haris har tiltrukket noget interesse, og jeg lovede ham at han måtte skifte, da han ville prøve kræfter i en større liga. God vind.

Hekuran Kryeziu, St. Gallen, 770,000 kroner. Utilfredshed og spildt talent, farvel og tak.

Køb:
Pereira, 19 årig brasiliansk teknikker, MC. Købt til U21 holdet, med forhåbning om at han kan falde til, og spille sig ind i førsteholdstruppen i løbet af 17/18 sæsonen.

Thabang Masenya, 18 årig sydafrikaner, naturlig venstrekant og central midt, men med fantastiske evner, og en højde på 191 kan han være en trussel både i forsvaret, på en wingback, begge kanter eller i angrebet. Fantastisk talent. Købt i Kaizer Chiefs for 800,000 kroner.

David Lafata, 100,000 kroner, hentet i Pribram. Lafata er 35 år, og er hentet som reserve, tiltænkt som tutor til vores meget unge angribere. Lafata har en enorm balast fra en flot karriere at trække på, og med hans mentale egenskaber, er han den fødte tutor til en spiller som Ramkilde.

Liechtenstein funfact #12:
Liechtenstein blev først samarbejdspartner med FIFA i 1990'erne, og deres første kvalifikation var til EM 96, hvor man formåede at spille uafgjort med Irland. Deres første sejr kom først i 1998, mod Aserbajdsjan, som blev slået i kvalifikationen til EM 2000.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: ~{12}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #17: 10 Apr 2015, 17:03 »

Nyde din blog B - savner dog et enkelt screenshot i ny og næ !

Keep up the good work !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: ~{12}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #18: 10 Apr 2015, 20:21 »

Super fed blog der er lige til at gå til, med et skønt og anderledes klubvalg. Kunne, som Nodiem nævner, godt savne et screenshot i ny og næ, for at kunne følge udviklingen i klubben lidt nemmere. Hvis det kniber med udfordringen senere i savet, så kast dig da over en San Marino-lignende challenge med Liechtenstein! Det har vist sig som lidt af en udfordring for mig i hvert fald Wink

God vind!
Logged

- 96 -

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{12}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #19: 12 Apr 2015, 02:03 »

Lige det med screenshots bliver lidt svært, da jeg netop spillede mest på savet tilbage i Marts, da jeg vidste meget af min tid ville ligge i Diablo 3, grundet sæson 3. Når vi henter ind på der hvor jeg er nået til i spillet, kan vi godt få nogle SS. Indtil da, kan jeg blot tilbyde endnu en update! Smiley Takker for de pæne ord begge to Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{12}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #20: 12 Apr 2015, 02:05 »




Endnu en halvsæson fløj, og endnu engang skulle der kæmpes for at erobre titler.

Pokalen:
I semi finalen mødte vi Eschen/Mauren U/18, og vandt 3-0, finalen blev mod Eschen/Mauren selv, og den blev vundet 2-0, hvilket endnu en gang sikrer Europa League.

Ligaen:
Blev vundet med 82 point, med kun 27 mål lukket ind og 73 scoret. Basel blev nr. 2 med 79 point, og St. Gallen kom ind på 3. pladsen med sølle 52 point. I den anden ende rykkede Thun ud med 31 point.

Ligaen er ved at være knækket således det er os og Basel der styrer den, men Europa virker stadig svært, mest fordi vi er useedede i alle kvalifikations runder efter 1. runde.

Der er alt for meget interesse for mine spillere, og utilfredsheden er kolosal, de vil spille champions league, og det forstår jeg desværre godt.


Liechtenstein funfact #13:
I FM sammenhænge er Liechtenstein et land hvor spillerne ikke betaler skatter.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{13}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #21: 12 Apr 2015, 21:10 »




Endnu engang var vi presset økonomisk, og det afspejlede sig tydeligt i at jeg nu kun ville se 10% af de penge der blev solgt for.

Salg:
Jamie MacDonald, 700,000 kroner, Inverness CT.
Kasper Povlsen, 48 millioner, West Ham.
Sonni Nattestad, 18 millioner + en masse klausuler som kan strække handlen til 65 millioner, Southampton.
Rasmus Thelander, 36 millioner, Ajax.
Petteri Forsell, 43 millioner, Crystal Palace - denne her er interessant, for han var vurderet til 60 millioner, og blev kun solgt fordi der var en yderligere 67,5 millioner i klausul ved oprykning med, desværre var CP allerede rykket op, så de skal lige rykke ned, og op igen for at vi ser de penge.
Gideon Baah, 16 millioner, Monterrey.
David Fällman, 4 millioner, Luzern.
Sondre Rossbach, 10 millioner + en masse klausuler som kan få handler op på i alt 50 millioner, Southampton.
Andreas Laudrup, 6,5 millioner +2 millioner i klausuler, Sion.
Edin Visca, 35 millioner + 25 over 12 måneder, Burnley.

Køb:
Tarek Trabelsi*, 8,5 millioner, ES Tunis.
Sékou Dosso*, 800,000, AFAD Djékanou.
Kenneth McEvoy, fri transfer.
Juan carlos, fri transfer.
Andrés Andrade, fri transfer.
Taulant Xhaka, 6 millioner kontant + diverse klausuler så vi i alt når 24 millioner, Basel.
Wágner, 4,75 millioner, Caxias.
Almir*, fri transfer.


*regens.

Liechtenstein funfact #14:
Selvom landet er så lille som det er, og selvom der ikke er en liga, så har både Vaduz, Balzers, Eschen, Triesen, Schaan, Trisenberg og Ruggell, hvert deres stadion, tilskuertallene svinger fra 7,5k i Vaduz' tilfælde, til 500 for Rugell.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{14}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #22: 13 Apr 2015, 00:31 »

Spændende og anderledes hold, og meget godt skrevet! Smiley

Er det muligt at se ham Tarek Trabelsi?
Logged

JaWocKa

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{14}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #23: 13 Apr 2015, 01:29 »

Det kan du tro, det er dog nogle år fremme og han har sidenhen forladt klubben, men det skal da ikke forhindre os Smiley Tarek Trabelsi

En af mine bedre handler på vejen Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ~{14}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #24: 13 Apr 2015, 01:36 »

Det kan du tro, det er dog nogle år fremme og han har sidenhen forladt klubben, men det skal da ikke forhindre os Smiley Tarek Trabelsi

En af mine bedre handler på vejen Smiley

Damn, han ser sgu spændende ud! Opstemt
Logged

JaWocKa

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{14}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #25: 13 Apr 2015, 17:52 »




Vi ville jo gerne i Europa, og der blev også kæmpet hårdt for projektet i efteråret 2017, med 4-0 hjemme over Nordirske Crusaders, og 1-2 sejr ude, 4-1 hjemme over Aberdeen og 1-2 sejr ude, var vi allerede godt med da vi i 3. kvalrunde trak M. Tel-Aviv, som vi slog 3-1 hjemme, udekampen blev vi presset, men i overtiden sikrede vi alligevel 2-4, og gik videre med en samlet 7-3 sejr.
Slutspillet skulle vise sig at blive ende stationen i år, igen. Girondins Bordeaux, slog os 3-1 i Frankrig, og efterfølgende 0-1 hjemme i Liechtenstein.

Desværre kostede vores tur i Europa, fordi vi startede ud med Basel ude, i første runde, mellem de to Aberdeen kampe, og tabte allerede der 2-0. I det hele taget smed vi nogle point i starten, mens vi legede i Europa, men vi sluttede dog af med  Sejre over Young Boys og Grasshoppers, og overvintrede 3 point fra Basel, på 2. pladsen med 37 point.

Pokalen begyndte som vanligt med Kvartfinalen, denne gang mod Balzers. De blev slået 0-5, på Sportplatz Rheinau, i Balzers.

For en gangs skyld var det ikke fordi jeg ville ud og lave det store på transfermarkedet, og der var ikke den vanlige utilfredshed i truppen. Derfor ingen vinter transferopdatering i denne sæson! Dog lige et surt opstød, som vi tager med som vinterens eneste handel, i denne opdatering. 1. Marts, 2018, bød Dynamo Kiev 65 millioner på Thabang Masenya, bag min ryg. Jeg lå selv i forhandlinger med min sydafrikanske stjerne, og regnede med en forlængelse, det blev det ikke til, han skred i stedet til Dynamo, hvor han nu får en løn der er 2 millioner under hvad jeg bød ham (Jeg bød 7 millioner årligt, han tjener 4,75 i Dynamo). Jovist, det er en god fortjeneste for et års service, han blev jo købt for kun 800,000 kroner, men stadig meget utilfreds. Sommeren 2018 skal bruges på at hente en ny klasse kantspiller.

Liechtenstein funfact #15:
Der er kun 7 klubber i Liechtenstein, USV Eschen/Mauren, samt de 6 FC'er, Balzers, Rugell, Schann, Triesen, Triesenberg og Vaduz. Eschen/Mauren er fra Eschen & Mauren, ellers er alle hold navngivet efter deres lokal by.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{15}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #26: 15 Apr 2015, 15:57 »




Efter vi blev snydt med vores Sydafrikanske stjerne, og forårets jagt på Basel var sat i gang, blev bestyrelsesformande n gavmild, ny kontrakt, med flot nyt budget blev tilbudt. Vi kunne nu se frem til at have et sensationelt stort transfer budget på svimlende 104 millioner, med 14 millioner årligt til lønninger, taget nuværende lønninger i betragtning, vil det svare til enten 2 stjerner, eller 4 rotationsspillere. Det skal selvfølgelig ikke handle om transfers, men det er altid værd at bemærke når det går fremad.

Vi gik som sagt i gang med den store jagt på Basel. En jagt som blev indledt ude, mod Basel. En 1-3 sejr til Vaduz, og vi lå lige på point, men målscoren var langt i Basels favør. En uafgjort med Luzern ugen efter, mens Basel vandt betød vi igang skulle håbe på at Basel kvajede sig. Jagten gik,  og så blev Ramkilde skadet mod Sion, 3-4 uger uden vores topscorer, det mærkes, men vi fortsatte, specielt fordi midtbanemotoren, Sandro Wieser, trådte i karakter. Ramkilde kom tilbage sidst i Marts, og satte et Hattrick på kontoen i en 4-0 sejr hjemme, over Arau, og 2 mål mere ugen efter mod Young Boys sikrede at vi nu lå nr. 1, et point foran Basel, på 2. pladsen, på vej mod 28. spillerunde, hvor vi skulle tage imod Basel, hjemme i Vaduz. En stor kamp der vel sagtens kunne komme til at være med til at sætte skabet på plads for 17/18 sæsonen. Det blev til en kedelig 0-0 kamp, hvor Basel ikke virkede klar til at tage chancer, og bare skulle holde nullet. en 5-4-1 opstilling med 3 centrale forsvarsspillere og en DMC på midtbanen, lyste også langt væk af et desperat hold.

Da vi 14 dage senere tabte til Zürich, svingede den dog endnu engang ud til Basels fordel i ligaen, Vi var nu afhængelige af at Basel smed point for at vinde guldet, efter vores 32. kamp og deres 33. kamp, lå vi nr. 2 med 72 point (+34), mod deres 77 point(+56). så er det fandme op af bakke.

Runden efter, slog vi St. Gallen 0-3 ude, mens Luzern slog Basel med 3-2, det åbnede for en lille chance for os, men vi skulle stadig præsterer sejre i hver af de sidste 3 kampe.

Ramkilde var dog blevet varm, og med 19 scoring i ligaen i sæsonen, var han med sine nu 20 år, virkelig klar til at træde i karakter på holdet.

i sidste spillerunde, lå vi 1 point foran Basel, og det holdt hårdt. i 89. Minut skiftede jeg David Lafata ind, for at sige tak for tiden, nu hvor han går på pension til sommer. Han takkede prompte med en scoring! Det lod til at de hørte det i Basel, for lige efter lukkede de selv et mål ind, så vi ender med at vinde ligaen med 84 point, 4 foran Basel på 2. pladsen.

Zürich som ender nr. 3 med 62 point følges med Basel ud i Champions League, mens vinderne må se til takke med Europa League, man føler sig lidt sløjt stillet når man ikke kan komme i CHL.


I Pokalen slog vi først Eschen/Mauren U18 ud, med en 0-3 sejr ude, og derefter på den meget neutrale Rheinpark Stadion (vores hjemmebane), slog vi Vaduz U21 ud, med 3-0. Undskyld til vores ungdomsspillere, men de er jo allesammen i A truppen alligevel, så mon ikke de er tilfredse nok med resultatet? Det ene mål blev iøvrigt scoret af en ung spiller der vil komme lidt mere om i transferupdaten næste gang, indtil da kan vi sige han hedder Krüger.

Liechtenstein funfact #16:
Pr. 12 Marts 2015, rangerer Liechtenstein nr. 123 på FIFA's rangliste.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{16}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #27: 16 Apr 2015, 10:02 »




Eftersom jeg blev snydt og bedraget, løjet til og holdt for nar af Thabang Masenya i Marts, måtte jeg ud og kigge mig om efter en ny stjerne til mit hold.

Vi tager den lige bagvendt denne gang, fordi grundet det tidligere omtalte fantastiske budget, lå vi lige pludselig i en ny situation hvor vi kunne tillade os at handle før vi sælger. Til gengæld er der en hulens masse interesse for mine spillere, og folk vil væk for Champions League bold, det bliver stort det her.

Handler:
Brian Ferreira, fri transfer, hentet 16. April, tidligere Vélez spiller i Argentina, med knap 100 kampe for dem. Brian er en fornuftig teknisk begavet spiller, med nogenlunde fart i fødderne, og vil komme til at kæmpe med den erfarne Andrés Andrade om venstrekanten.

Tim Krüger, Vaduz U18, første Youth Intake spiller som viser 4(5) i potentiale, Kruger er offensiv midtbanespiller, der kan dække samtlige pladser, han kommer til os fra akademiet i en alder af 15 år, med en kampvægt på 55 kilo i en højde af 164. Krüger er en teknisk begavet spiller, med et flair for en vigtig aflevering, dygtig til at finde plads uden bolden, og med et hurtigt antrit.

Mauricio Alfaro, fri transfer, El Salvadors helt store stjerne, i en alder af 20 år har han scoret 9 mål i blot 16 landskampe. En 195 cm stor angriber, med en fantastisk springkraft og styrke, og et skud der ville gøre de fleste Division A angribere til skamme! Alfaro bliver reserve for Ramkilde, og kan se frem til at afløse Lafata i truppen, når denne går på pension 30. Juni.

Loris Benito, 32 millioner, SLB. Benito har vi oplevet nogle gange i ligaen i år, hvor han har været udlejet til Basel, Benito er en dygtig back, som er klar til at tage venstrebacken fra Dasilva, når denne bliver solgt, for det er et spørgsmål om tid, med massere af interesse, og en frikøbsklausul.

Héctor Cárdenas, 18 årig Peruviansk venstreback, dygtig teknisk, fantastisk dribler, udholden, holdspiller og en rigtig arbejdshest. købt for 4,5 million i Universitario, og med en landskamp på sit CV allerede, vidner det jo om at der er tillid til manden hjemme i Peru.


Jean Kouassi, kontraktudløb, Roma. Jean er en hurtig kantspiller, som også kan spille frontangriber, med et godt flair og og god teknisk dribling er han lige den eksplosive type vi har brug for.

Dan Crowley, fri transfer, midtbanespiller med et ikke indløst talent, som skal agere reserve, og prøve at få noget mere ud af det før omtalte talent.

Srdjan Mijailovic, fri transfer, 24 årig serber, god playmaker, stærk defensiv midtbanespiller og en mentalt stærk spiller. Holdets nye stjernespiller.

Sam Gallagher, fri transfer, reserveangriber, Sam er 22, og har ikke fået indløst sit talent heller, han kommer til at få nogle indhop og så er han egentlig mest hentet som en gardering, fordi truppen manglede bredde.

Erik Andersson, 21 årig svensk midtbanespiller, hentet som ny playmaker, men han er habil i flere roller og vil helt sikkert få bevist sit værd i truppen.

Héctor Martínez, 19 årig forsvarstalent, Espanyol, 31 millioner , Vinduets scoop. Et prædikat han får baseret på hans fornemme teknik, gode mentalitet, professionelle personlighed, og en fysik i særklasse. Derudover er han 198 cm høj og med en kampvægt på 94 kilo. Martínez vil få størstedelen af sine kampe som defensiv midtbanespiller, men vil også agerer backup i forsvaret, og få enkelte kampe som højreback. Fantastisk spansk talent.


Salg:
Jay Dasilva, 45 millioner, Blackburn. Dasilvas udvikling siden han kom til på fri transfer har været fantastisk, jeg prøvede at forlænge med ham, men det gik ikke. Han havde ellers kun små 3 år tilbage til han kunne blive Liechtensteinsk landsholdsspiller.

David Simão, 15 millioner, Middlesbrough. David er kommet i den situation at der er unge spillere som Pereira og Wieser som har spillet sig foran ham i køen til førsteholdet, og med svag interesse for ham, vælger jeg at sælge nu, fremfor at vente til han intet er værd om en sæson.

Andrés Andrade, 22 millioner, FCK. Andrade har gjort det fortrinligt, men han er 29 år gammel, og var aldrig tiltænkt en langtidsrolle i klubben, han var en lappeløsning sidste sæson, som jeg nu tjener 22 millioner på.

Taulant Xhaka, 60 millioner, Cardiff. Vi havde en situation hvor han fik rødt kort, og jeg kører en tør linje der hedder 2 ugers bøde for den slags, med mindre det vurderes at en spiller ikke fortjente kortet, hvor vi ellers sender en appel. Han ville væk, og jeg skal ikke stå i vejen, så han blev tilbudt væk for sin klausul, 60 millioner.

Wágner, Wolfsberger AC, 0 kroner, men med 25% af næste salgsbeløb. Wágner blev ikke helt den stjerne jeg så ham som sidste sommer, og derfor må han vige pladsen.

Liechtenstein funfact #17:
i 1976 ved OL i Innsbruck, vandt Willi Frommelt og Hanni Wenzel bronzei henholdsvis mænds og kvinders slalom. I 1980 kulminerede det ved OL i Lake Placid, USA, med hele 2 guldmedaljer til Hanni Wenzel, for kvinders slalom samt kvindernes storslalom. Derudover trak Wenzel sølv i Kvindernes "downhill"*, mens landsmanden (og lillebroren), Andreas Wenzel tog sølv imændenes storslalom. De har siden vundet 3 bronzemedaljer, to i 84, og en i 88.

*Indrømmet, jeg aner intet om skiløb, jeg prøvede at oversætte alle events.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: ~{17}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #28: 17 Apr 2015, 13:32 »




Jeg vil starte lidt anderledes denne gang, nemlig med Ligaen. Vi har virkelig sat os på den, denne sæson. 18 kampe inde, ligger vi nr. 1 med 45 point, under os ligger Sion nr. 2 med 33, Basel, Zürich og Young Boys har hver 28 point og Luzern på 6. pladsen 27 point.

Med kun 11 mål lukket ind i sæsonen, og 54 scoret, har vi præsteret virkelig at stikke fra i ligaen. Der er mange spillere der har præsteret så godt, at de nu er i søgelyset hos større europæiske klubber, og situationen er som altid den, at hvis de vil spille for en CHL klub, så sælger vi til en, for os, fair pris.

Europa League startede som altid ud i 1. kvalifikationsrunde . Her mødte vi Lynx fra Gibraltar, og slog dem først 0-6 ude og siden 8-0 i Liechtenstein. Jagodina blev besejret samlet 4-1, mens FC København først led et 1-0 nederlag i Liechtenstein, og senere måtte se sig slået efter 1-1 i Teliaparken. i slutspillet slog vi noget overraskende, navnligt for mig! Getafe med 3-1 i Liechtenstein, returen blev en noget lang affære, da vi ved fuld tid stod på en akavet 3-3 samlet, måtte vi ud i overtid, hvor Primadonnaen Brian Ferreira bragte os foran, mens Emilio udlignede for Getafe. Kampen endte 4-2, men heldigvis havde vi så det ekstra udebanemål så vi, i en euroforisk forløsning af glæde, endelig kunne se frem til at spille et europæisk gruppespil. Som det første hold nogensinde, fra Liechtenstein.

I gruppespillet endte vi i Gruppe F, sammen med Metalist, Slovan Liberec og franske OM.
første kamp var hjemme mod Slovan, som blev slået 1-0. Derefter tabte vi selv 1-0 i Frankrig til OM, spillede 1-1 ude og 0-0 hjemme med Metalist, slog så Slovan Liberec 3-4 ude, og til sidst slog vi hjemme OM med 3-0. Hvilket bringer os videre som gruppens 2'er, med 11 point.
 
Forude venter der en storkamp i 1. knockout runde mod Inter, mens vinderen af den kamp, kan se frem til en ligeså stor udfordring, mod enten PSG eller Tottenham.

I Liechtensteiner Cup, slog vi Eschen/Mauren U/18 med 7-0 hjemme, og venter på at møde Schaan i semifinalen i foråret, ikke meget at sige der.

Liechtenstein funfact #18:
I romertiden gik der en vej fra syd til nord i regionen som senere blev til Liechtenstein, denne fulgte den højre bred af Rhinen. I store dele af perioden var området dog ikke beboet grundet periodisk oversvømmelse. Der er dog udgravet romerske villaer i både Schaanwald og Nendeln.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: ~{18}~FC Vaduz ~ Et Liechtensteinsk Eventyr!
« Svar #29: 17 Apr 2015, 13:58 »

Stort resultat at både kvalificere dig, samt gå videre fra gruppen! Stort tillykke.

Jeg er vild med bloggen. Det er kort og konkret, og man kommer langt i bloggen. Klart min favorit  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010