home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Træning af Unge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Træning af Unge  (Læst 2029 gange)
thomas1988
Gæst
 
Træning af Unge
« : 23 Mar 2015, 12:46 »

Hej alle sammen

Jeg har længe forsømt at træne unge spillere op, da jeg hellere vil købe de bedste spillere Smiley
men nu har jeg tænkt mig at satse på egne talenter i et nyt save..


derfor vil jeg gerne høre hvilken form der er bedst at træne dem op på

1. er det positionstræning+ en vejleder fra holdet.
2. er det en enkelt enskab af gangen + en vejleder fra holdet
3. leje dem ud

håber i har nogle inputs
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Træning af Unge
« Svar #1: 23 Mar 2015, 13:08 »

Jeg holder altid de unge i klubben indtil de er egen avl. Når de så er det lejer jeg dem ud, men kun hvis de er lovet fast spilletid. En vejleder bruger jeg altid, men sørg for han har højere målrettethed og set ham til at træne uden for banen. Det får de unges målrettethed til at stige, hvilket er med til at bidrage på deres udvikling. Træner kun enkelte egenskaber hvis de er meget lave i en vigtig egenskab.
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Træning af Unge
« Svar #2: 23 Mar 2015, 13:09 »

Jeg vil mere sige, at det ofte er en kombination af disse elementer du nævner. Jeg går selv meget op i at køre talenter op på 1. holdet. Jeg lejer meget sjældent talenterne ud, da jeg hellere selv vil kontrollere deres udvikling.
Jeg ville starte med at udpege de talenter, som du satser mest på. Derefter tildele dem en vejleder, som min. har samme stats i "målrettethed" og som talentet samt ens personlighedstræk. Brug også talenterne i så mange kampe som muligt på 1. holdet, det udvikler de sig normalt rigtig meget ved.
Derudover er det selvfølgelig fordelagtigt at få opgraderet dine ungdoms- samt træningsfaciliteter og ikke mindst have nogle rigtig dygtige trænere.
I forhold til hvilke fokuspunkter du gerne vil have talterne træner, mener jeg, at det er meget forskelligt i forhold til deres position på banen, samt hvad man gerne vil have de skal være bedre til. Så ren prioritering Smiley De udvikler sig generelt mest til og med 20 års alderen. Håber du kan bruge nogle af mine erfaringer Smiley
Logged

thomas1988
Gæst
 
Sv: Træning af Unge
« Svar #3: 23 Mar 2015, 13:52 »

tak for jeres input  men vil i så træne dem på let-medium eller hård ?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Træning af Unge
« Svar #4: 23 Mar 2015, 13:55 »

tak for jeres input  men vil i så træne dem på let-medium eller hård ?
Træner altid hård.
Logged

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Træning af Unge
« Svar #5: 23 Mar 2015, 13:55 »

tak for jeres input  men vil i så træne dem på let-medium eller hård ?
Jeg træner dem hårdt indtil de brokker sig Wink
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Træning af Unge
« Svar #6: 23 Mar 2015, 17:13 »

Jeg spiller normalt med klubber hvor jeg er nød til at få det bedste ud af mine unge spillere og det betyder at jeg sender alle mine unge spillere som jeg investere i, ud til leje i klubber i mindre klubber og typisk 1-2 niveauer under min egen liga.

De få gange jeg får en spiller der kan begå sig på mit 1. / 2. hold (bruger meget tid på også at styre reserverne) får de lov at blive der, samt en vejleder.. - Men 9 ud af 10 spillere bliver sendt til lavere rangeret klubber, hvor jeg følger dem og sikre mig at de minimum for 2 ud af 3 kampe.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Træning af Unge
« Svar #7: 25 Mar 2015, 08:33 »

Jeg vil mere sige, at det ofte er en kombination af disse elementer du nævner. Jeg går selv meget op i at køre talenter op på 1. holdet. Jeg lejer meget sjældent talenterne ud, da jeg hellere selv vil kontrollere deres udvikling.
Jeg ville starte med at udpege de talenter, som du satser mest på. Derefter tildele dem en vejleder, som min. har samme stats i "målrettethed" og som talentet samt ens personlighedstræk. Brug også talenterne i så mange kampe som muligt på 1. holdet, det udvikler de sig normalt rigtig meget ved.
Derudover er det selvfølgelig fordelagtigt at få opgraderet dine ungdoms- samt træningsfaciliteter og ikke mindst have nogle rigtig dygtige trænere.
I forhold til hvilke fokuspunkter du gerne vil have talterne træner, mener jeg, at det er meget forskelligt i forhold til deres position på banen, samt hvad man gerne vil have de skal være bedre til. Så ren prioritering Smiley De udvikler sig generelt mest til og med 20 års alderen. Håber du kan bruge nogle af mine erfaringer Smiley
men hvis du spotter dit talent har en mangel i professionalisme eller ambitioner, så kan du også med fordel vælge en tutor med lavere determination, for så igen at have en anden tutor, som så kan få determination tilbage på rette spor. Ellers er jeg egentlig meget enig i dine betragtninger!
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010