mrsebbe
Lilleputspiller
|
|
Hey Freaks  Er der nogle der ligger inde med en database til lavere rækker i Brasilien? Jeg vil super gerne starte et spil op med Red Bull Brasil, men har ikke de store evner inden for editoren.. På Forhånd Tak..  PS. Synes alle burde give dem et kig da det er en klub med penge, men dog stadig en klub der skal igennem en lang rejse, for at nå til tops.!
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Har du prøvet at google dig ind på de udenlandske sider ? de har ofte et stort udvalg, specielt de italienske samt tyske Workshop mener jeg også har haft Lower Brazil før patch ! 
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
Caviezel
|
|
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
beringer
|
|
Der er massere af muligheder som det vises... 
|
|
|
|
|
|
|
|
mrsebbe
Lilleputspiller
|
|
hahah ja.! Jeg må have hoppet lige uden om..  Men taaak for hjælpen.!! Så skal der startes op.!
|
|
|
|
|
|
|
|
Dehli
|
|
Fandt du nogensinde en opdatering med RB i? de fremgår umildbart ikke i de linkede versioner?
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Fandt du nogensinde en opdatering med RB i? de fremgår umildbart ikke i de linkede versioner?
Den jeg linker til har da RB Brasil i Serie D som du kan styrer.
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7
|
|
|
|
Dehli
|
|
Den jeg linker til har da RB Brasil i Serie D som du kan styrer.
Den får lige et skud igen, hvis de er, så er du en gud 
|
|
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Aug 2015, 17:02 af Caviezel »
|
|
♥ Manchester United ♥
|
|
|
|
|
|
Caviezel
|
|
Skal man være medlem for at downloade fra den side som de linker til? Jeg synes ikke at jeg kan få den til at hente filen, får kun en masse reklamer  De bruger bare en latterlig filesharing site der be'r dig om at bruge din twitter/facebook til at logge ind med. Har uploadet filen her: http://www.gratisupload.dk/f/8t415mwyk9/
|
|
|
|
♥ Manchester United ♥
|
|
|
|