home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Newcastle United FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle United FC  (Læst 14841 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #15: 09 Mar 2015, 19:25 »

nice Smiley Tak! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #16: 10 Mar 2015, 11:33 »

Så spiller man 1-1 hjemme mod Hull i FA Cup'en... Fedt... flere kampe med en ekstremt træt trup  ticked off
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #17: 10 Mar 2015, 18:42 »

Capital One Cup finale, here we come! Man Utd er modstanderen...
Ligger stadig nummer 4 her i slutningen af februar, og håber det kan holde hjem, selvom holdet er begyndt at falde lidt i niveau.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #18: 11 Mar 2015, 15:36 »

We are going to Europe!

Manchester United banket med 4-1 i Capital One Cup finalen!

Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #19: 12 Mar 2015, 14:43 »

Det ser godt ud indtil videre. Vi er i FA Cup finalen, efter overraskende at have slået Chelsea ud i en straffesparkskonkur rence, i en kamp der endte 3-3 i ordinær tid. Ligeså overraskende er vores finale modstander Southampton, der slog Tottenham i den anden semifinale...

Vi ligger nummer 4 i ligaen med 5 kampe igen, og vi har 8 point ned til Liverpool på 5.pladsen. (Som vi i øvrigt møder om to kampe).

Jeg har foretaget 4 indkøb, der alle kommer til klubben til sommer. Det er:
Borja Baston (Atl.Madrid), Fernando Macheco, Nacho (Begge Real Madrid) og Marquinhos (Paris SG.)
« Seneste Redigering: 12 Mar 2015, 15:51 af Gungner » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #20: 20 Mar 2015, 05:14 »

Ja, jeg kunne ikke lade være... Er startet med Newcastle igen efter mit harddisk crash, og håber jeg kan gentage successen.
Indtil videre ser det fint ud: To kampe spillet, to sejre. 1-0 over Sunderland, og 2-0 over Southampton. Skal op imod AFC Wimbledon i Capital One Cup'en... To spillere er hentet ind: Andre Ayew (£5 mil) og Lucas Digne (£3,2 mil).
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #21: 06 Jun 2015, 10:04 »

Så kick starter jeg FM, efter længere tids fravær, med et Newcastle spil.

Glæder mig til at dele den med jer herinde Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #22: 06 Jun 2015, 10:48 »

Awesome, viste slet ikke der var en tråd om Newcastle, så det skal da fejres! Smiley

I min første sæson var planen at ende i top 10 hvilket burde være et realistisk mål for klubben. Jeg endte med at være med i mesterskabskampen. http://i.imgur.com/sTUgoEZ.png Ayoze Pérez, Rémy Cabella samt Moussa Sissoko var stor medvirken til klubbens succes. I vinterens transfervindue hentede jeg Munir ind på en leje aftale og han gik med det samme ind og styrkede truppen og var med til at klubben endte på den flotte anden plads.

Udover at Munir blev lejet blev Pione Sisto og Patrick Roberts hentet i vinterens transfervindue mens Leonel Vangioni blev hentet inden sæsonstart.

Jeg er så småt gået i gang med anden sæson og alle de gode takter fra første sæson har vi taget med ind i anden sæson. Vender tilbage 1 januar med en update. Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #23: 06 Jun 2015, 13:19 »

Så kom jeg i gang og er selv ret godt tilfreds. Jeg mangler dog stadig at få styr på mit hold når vi spiller på udebane.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #24: 06 Jul 2015, 14:20 »

Formåede at vinde Premiere League i 1. sæson. Dette uden de helt store handler.

Jeg købte Sisto, Vallejo samt lejede Munir i Barcelona.

Sisto spillede fast hele sæsonen på højrekant, som han gjorde i fundstændig verdensklasse. Munir spillede fast på venstrekanten men nåede kun ca. 20 kampe, da han blev langtidsskadet. Vallejo lavede for det meste kun indhop.

Bliver spændende op mod 2. sæson. Der har allerede været interesse for rigtig mange af mine spillere Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #25: 06 Jul 2015, 20:43 »

Spiller selv med Newcastle, hvor jeg blev nr. 4 første år efter jeg havde overtaget holdet i November. Var startet som U/21 træner for England. Derefter er der blevet to mesterskaber i træk, sidste år vandt jeg også Champions League. Her i 4 sæson er jeg på vej mod et nyt mesterskab og skal møde Juventus i CL semifinale.

Har også fået lavet nogle gode salg fik blandet andet 710 millioner for Cabella da PlSG åbenbart var desperate efter en franskmand der kunne trylle lidt. 280 millioner for Janmaat og 157 millioner for Krul og sidst men ikke mindst har jeg netop solgt Ayoze Perez for 240 millioner i januar vinduet.
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #26: 15 Jul 2015, 14:21 »

Er i 10 sæson med Newcastle.

Foreløbigt er det blevet til 5 mesterskaber, 5 CL titler, 4 VM for klubhold, 4 FA cup titler, 5 Europæisk super cup, 5 Community shield, 1 Capital One Cup.

Sidste sæson (2023/24) endte med at slå både rekorden for flest point og flest scorede mål i PL. 103 point og 130 mål.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #27: 23 Jul 2015, 11:49 »

Det var et langt spil du har gang i. Jeg er selv i 3. sæson efter at været blevet hhv. nr. 1 og 2.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at vide om det er muligt for Newcastle at lave nogle gode regens senere hen i spillet, hvordan ser det ud for dig?

Er i 10 sæson med Newcastle.

Foreløbigt er det blevet til 5 mesterskaber, 5 CL titler, 4 VM for klubhold, 4 FA cup titler, 5 Europæisk super cup, 5 Community shield, 1 Capital One Cup.

Sidste sæson (2023/24) endte med at slå både rekorden for flest point og flest scorede mål i PL. 103 point og 130 mål.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #28: 23 Jul 2015, 12:10 »

Har nogle af jer fået nyt stadion eller udvidet det? Det er jo ret stort til at starte med Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Newcastle United FC
« Svar #29: 23 Jul 2015, 12:12 »

Har nogle af jer fået nyt stadion eller udvidet det? Det er jo ret stort til at starte med Smiley

Er kun igang med 3. sæson, så har ikke spurgt om nyt stadion endnu Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010