home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Utilfredshed med taktisk træning?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Utilfredshed med taktisk træning?  (Læst 1755 gange)
Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Utilfredshed med taktisk træning?
« : 04 Mar 2015, 01:29 »

Jeg oplever flere gange, at mine spillere er utilfredse med den opmærksomhed de får fra trænerne under den taktiske træning. Er der nogle, som kan hjælpe mig med hvordan man løser det?

Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed med taktisk træning?
« Svar #1: 04 Mar 2015, 03:20 »

Er det med den taktiske træning? Men hvor meget træner du den, er det ikke mest i opstarten? Jeg mener taktikken, er jo ganske stille overstået, selv med ganske dårlige træningsforhold..., men hvis det reelt er det du mener, så skal du finde en træner der kan udføre den position så godt som muligt.

Jeg har lige pt, en træner (mig selv), der kan agerer 4 stjerner i taktik, og jeg har aldrig haft problemer som du omtaler.

Men jo flere typer træning, som dine trænere spreder sig over, jo mere udvandes den træning, som de er bedst til..., men nu ved jeg ikke hvor du er, hvor mange trænere du har, og hvor gode de er.
Logged

Madkazzen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed med taktisk træning?
« Svar #2: 04 Mar 2015, 13:23 »

Alt det er jeg klar over, men det der undrede mig var at en spiller som Ramsey klagede over den manglende fokus på ham selv i den taktiske træning...

Jeg træner stort set kun taktik i opstarten, så jeg tror ikke at det er det som er problemet...
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Utilfredshed med taktisk træning?
« Svar #3: 04 Mar 2015, 13:34 »

Alt det er jeg klar over, men det der undrede mig var at en spiller som Ramsey klagede over den manglende fokus på ham selv i den taktiske træning...

Jeg træner stort set kun taktik i opstarten, så jeg tror ikke at det er det som er problemet...


Jeg har selv haft det problem. Tænker også at man skal ændre fra taktisk træning i kampforberedelse.
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Utilfredshed med taktisk træning?
« Svar #4: 06 Mar 2015, 09:32 »

Undskyld hvis jeg misforstår spørgsmålet, men kan problemet være, at du kun har en træner der dækker taktisk træning og hans workload derfor er Heavy eller Very Heavy. Jeg havde samme problem med spillere der brokkede sig og det løste sig ved at sætte endnu en træner til at dække taktisk træning. Deres samlede workload blev average og der var ingen problemer.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010