home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Kan ikke træne ny pos.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke træne ny pos.  (Læst 11097 gange)
kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Kan ikke træne ny pos.
« : 02 Mar 2015, 20:58 »

Hej alle,

Nogen der har oplevet at de ikke kan sætte en spiller til at træne en ny position? Jeg har prøvet alt, men kan ikke få lov til at træne nye positioner lige pludselig. Nogen der kan hjælpe?
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #1: 02 Mar 2015, 21:14 »

Det lyder mærkeligt. Hvad sker der da hvis du trykker ind under en given spiller - vælger "udvikling" og derfra "træning", og derfra vælger den ønskede position spilleren skal trænes til under "position"?
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #2: 02 Mar 2015, 21:25 »

Det lyder mærkeligt. Hvad sker der da hvis du trykker ind under en given spiller - vælger "udvikling" og derfra "træning", og derfra vælger den ønskede position spilleren skal trænes til under "position"?

Den vej kan jeg godt, kendte ikke den vej. Opstemt Men hvis jeg bare højre klikker på ham og den vej, så kan det ikke lad sig gøre. Tak for hjælpen. Opstemt
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #3: 02 Mar 2015, 22:39 »

Den vej kan jeg godt, kendte ikke den vej. Opstemt Men hvis jeg bare højre klikker på ham og den vej, så kan det ikke lad sig gøre. Tak for hjælpen. Opstemt
Det kan være det er en layout genvej, der er slettet. Det sker jo år efter år. Det er aldrig til at finde rundt i en ny udgave.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #4: 08 Mar 2015, 10:21 »

Oplever samme problem, jeg kan dog heller ikke vælge ny position under "vejen" Udvikling og derefter træning også ny position, Da den som regel er låst af den position allerede spiller i forvejen.
Som feks. Gøtze står der Om (c) hvor der så pt bliver arbejdet med hans kold blodighed. JEg kan ikke ændre hans nye position til OMV feks.

Håber der er nogle der kan hjælpe Wink
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #5: 08 Mar 2015, 11:22 »

Oplever samme problem, jeg kan dog heller ikke vælge ny position under "vejen" Udvikling og derefter træning også ny position, Da den som regel er låst af den position allerede spiller i forvejen.
Som feks. Gøtze står der Om (c) hvor der så pt bliver arbejdet med hans kold blodighed. JEg kan ikke ændre hans nye position til OMV feks.

Håber der er nogle der kan hjælpe Wink

Hmm. Det lyder underligt. Må jeg prøve at se et screenshot fra spilleren du forsøger med under træning?
Jeg har aldrig oplevet at det ser anderledes ud med mine spillere, end jeg blot kan vælge muligheden på følgende måde:

http://gyazo.com/ced6fa161aad1717eaf79415f0b049f0
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #6: 08 Mar 2015, 12:11 »

Kan se jeg sagtens kan med et gammelt BIF save (Også Update)
Men her med en ny Arsenal karriere kan jeg ihvertfald ikke i nu.
 https://gyazo.com/66ae184f155e83e6ddfd97f5c9e85aae
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #7: 08 Mar 2015, 12:22 »

Kan se jeg sagtens kan med et gammelt BIF save (Også Update)
Men her med en ny Arsenal karriere kan jeg ihvertfald ikke i nu.
 https://gyazo.com/66ae184f155e83e6ddfd97f5c9e85aae

Dit screenshot virker ikke fra mig, men jeg kan læse mig frem til nu, at der også er andre der har samme problem som dig, men umiddelbart har jeg ikke fundet nogen løsning på det.

Kan du prøve at gå ind under holdets ansvarsområder, og se om du har sat din assistent til at stå for noget af træningen. Tænker det måske kan være derfor du ikke kan få lov at vælge en ny position til spilleren.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #8: 08 Mar 2015, 12:26 »

https://gyazo.com/795bd9de79d1dea375ea7f56eed2e06a Sådan, Ja har sat min assitent til og styre træningen, men det havde jeg også i mit BIF save Huh
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #9: 08 Mar 2015, 12:40 »

Hmm. To mulige ting jeg tænker kan være grunden ud fra dit screenshot.

1) Prøv at gem dit spil og annuller så at Ozil træner at placerer sine aflsutningen. Gået en dag frem i spillet, så det er bekræftet at han ikke længere træner dette, så der under "fokus", "position" og "foretrufne træf"(<- godt lavet oversættere), så der kun står 100% under fokus og 0% under de andre.
Herfra se om du ikke kan træne position nu.

2) Det fremgår at han bliver oplært af Zelalem. Jeg er i tvivl om hvorvidt det er mulig for en spiller der er igang med en tutorperiode om han også kan træne en ny position imens. Jeg mener ikke det er tilfældet.


Virker ingen af disse ting, så prøv at gå ind og tag ansvaret for træningen på holdet istedet for din assistent og se om det ikke kan være løsningen.
Jeg ved godt det virkede i dit BIF save, men måske du blot skal overtage styringen, for så at give ham den igen for at muligheden med at træne nye positioner bliver åbnet igen. FM har det med at have sådanne bugs.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #10: 08 Mar 2015, 12:47 »

Takker for hjælpen Wink

Har fundet "Fejlen" Den ligger i at efter updaten hvis man beder sin ass træner om at stå for træningen kan du ikke ændre på træning af position.
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #11: 08 Mar 2015, 12:50 »

Prøvede og starte en ny save, og der kunne jeg også se man kunne tage den "traditionelle" vej ved bare og klikke på start træning af ny position.
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #12: 08 Mar 2015, 12:53 »

Takker for hjælpen Wink

Har fundet "Fejlen" Den ligger i at efter updaten hvis man beder sin ass træner om at stå for træningen kan du ikke ændre på træning af position.

Ah, hvor godt. Hvis du gerne vil have din assistent til at stå for træningen, så prøv at se om det ikke kan lade sig gøre ved, at du først selv starter en ny position til en spiller, for så derefter at lade din assistent stå for træningen. Måske han ikke annullerer spilleren træner den position du ønsker.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #13: 08 Mar 2015, 12:55 »

HAr sat ham til og stå for træning og kampforberedelse, så jeg selv har mulighed for at stå for individuel træning med hver spiller Wink
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

jk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke træne ny pos.
« Svar #14: 28 Aug 2015, 15:43 »

Hvor lang tid tager det typisk hvis man træner en spiller op til en helt ny position på banen?.. Nogle der ved det præcist?
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010