home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2007 hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2007 hold  (Læst 185513 gange)
Niko
Gæst

Sv: Rate mit FM2007 hold
« Svar #90: 29 Nov 2006, 22:28 »

PSV !

Det er Cesar Delgado  Wink

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #91: 30 Nov 2006, 11:57 »

Mit Brøndby-hold

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

GLÆDELIG JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vesperGT
Manager

« Svar #92: 30 Nov 2006, 11:59 »

Mit Brøndby-hold

Det er galt Shockeret

Gosser
Manager

« Svar #93: 30 Nov 2006, 12:07 »

Sorry, men det ser satme mistænkeligt ud det der! Opstemt Djævel

cube
Manager

« Svar #94: 30 Nov 2006, 12:07 »

Mit Brøndby-hold

Hvad år?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #95: 30 Nov 2006, 12:21 »

Sorry, men det ser satme mistænkeligt ud det der! Opstemt Djævel

Det siger stort set alle....

Hvad år?

2008

Brothers and sisters are natural born enemies! Like Englishmen and Scots! Or Welshmen and Scots! Or Japanese and Scots! Or Scots and other Scots! Damned Scots! They ruined Scotland!

Metsu1
Manager

« Svar #96: 30 Nov 2006, 12:28 »

Jeg er ked af at sige det, men det kan sgu ikke lade sig gøre Opstemt

-KNM-
Manager

« Svar #97: 30 Nov 2006, 12:34 »

Jeg tror nu godt på det. Nøglen har så vidt jeg har forstået været Renato Augusto. Jeg kune se i din tråd at klubben var vurderet til 1,24 mia. Og med et salg på 1.100.000.000 så er vi kommet en god del af vejen. Når man først er kommet dertil er det ikke så svært igen at komme op blandt de rigtig gode hold, som du også er på vej op til. Jeg synes dog du mangler noget bredde, men det er kun naturligt når man tænker på hvor hurtigt du har bygget det her hold op.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 30 Nov 2006, 12:39 »

det ser squ godt ud det der.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 30 Nov 2006, 12:44 »

Jeg er enig med Kerm, jeg har da også selv solgt nogle spillere for overpriser. Dog ikke så høje, men han har vel bare været heldig. Jeg syntes bestemt det er flot klaret, og ros til dig Rumball.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 30 Nov 2006, 12:47 »

Jeg tror nu godt på det. Nøglen har så vidt jeg har forstået været Renato Augusto. Jeg kune se i din tråd at klubben var vurderet til 1,24 mia. Og med et salg på 1.100.000.000 så er vi kommet en god del af vejen. Når man først er kommet dertil er det ikke så svært igen at komme op blandt de rigtig gode hold, som du også er på vej op til. Jeg synes dog du mangler noget bredde, men det er kun naturligt når man tænker på hvor hurtigt du har bygget det her hold op.

Min bredde er ikke særlig god nej, men har også kun de "elendige talenter" som rykker op, og som har været i brøndby hele tiden. De eneste ungdomsspillere jeg har brugt er Spelmann, Olsen, og i den nye sæson synes jeg at Kanstrup ser for god ud til at spille på reserve-holdet. Udover det er det ikke alle spillere der gider være back-up, var nødt til at tilbyde de spillere jeg har købt en status som uundværlige, ellers ville der ikke være den mindste chance for at hente dem.. Fred var faktisk ikke interesseret i at komme til BIF, men tilbød ham status som uundværlig + 130k pr kamp + 130k pr mål + 130k pr vundne kamp + 700k kr om ugen i løn og en kontraktsum på 40mio kr. Det er ikke få penge vi taler om selvom jeg har solgt for vilde priser.. Shockeret Havde faktisk tilbudt det samme for en angriber i Blackburn, men han gad ikke til BIF..

Og til Kerm: JA, det er deprimerende, og JA, lad os nu bare komme tilbage til topic..

EDIT: Takker dingenoderjavs Smiley

det var sgu så lidt . Og fortsæt så det gode arbejde, vil bestemt gerne se om du får hentet flere stjerner til

Kigger i øjeblikket på Micah Richards, Kompany ser ud til at være på vej væk nemlig..
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 12:58 af Rumball » Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 30 Nov 2006, 12:51 »

det var sgu så lidt . Og fortsæt så det gode arbejde, vil bestemt gerne se om du får hentet flere stjerner til

-KNM-
Manager

« Svar #102: 30 Nov 2006, 13:08 »

Min bredde er ikke særlig god nej, men har også kun de "elendige talenter" som rykker op, og som har været i brøndby hele tiden. De eneste ungdomsspillere jeg har brugt er Spelmann, Olsen, og i den nye sæson synes jeg at Kanstrup ser for god ud til at spille på reserve-holdet. Udover det er det ikke alle spillere der gider være back-up, var nødt til at tilbyde de spillere jeg har købt en status som uundværlige, ellers ville der ikke være den mindste chance for at hente dem.. Fred var faktisk ikke interesseret i at komme til BIF, men tilbød ham status som uundværlig + 130k pr kamp + 130k pr mål + 130k pr vundne kamp + 700k kr om ugen i løn og en kontraktsum på 40mio kr. Det er ikke få penge vi taler om selvom jeg har solgt for vilde priser.. Shockeret Havde faktisk tilbudt det samme for en angriber i Blackburn, men han gad ikke til BIF..
Glemte forresten at give en karakter: 10

Grunden til at du ikke får højere skyldes to ting:
1: bredden. Behøver vi vel ikke komme ind på
2: Holdet kan godt blive bedre. Hvis du vil op i den absolutte top ser jeg kun to spillere, der virkelig er gode: Kompany og Raul Garcia. Så taler vi også den ABSOLUTTE top. Jeg kender ikke din venstre back, så vil ikke udtale mig om ham. Efter at have hørt om Fred, synes jeg også, han er overbetalt.

En anden ting, der bør være endnu vigtigere for dig en at få et godt hold: En sikker økonomi. Bevares, det hænger til dels sammen, men jeg mener at du skal sikre klubben således at selvom du køber spillere for 500 mio, så får du dem tilbage.

Hvordan?? Første skridt er feeder clubs. Du har nu pengene til at få en ordentlig klub fra USA eller Japan. Det kan godt give dig op til 600 mio p/a. Det er en pæn ekstra indtægt. Derudover skal du have udbygget dit ungdomsakademi og i det hele taget, sørge for at have en ordentlig "infrastruktur" i klubben. Og selvfølgelig: Satse alt på CL. Måske endda lade dig tabe i pokalen og RL. Eller bare spille med reserver. Det er CL, der giver dig rep. points og lokker spillere til. Ligaen skal du nok vinde.

En sidste ting: Jeg har fortrudt at jeg ikke gjorde det i 06 da mit brøndbyhold blev verdens bedste, så vil opfordre dig til at gøre det: Start med OB eller lign og se om du kan vippe dit Brøndbyhold af pinden som dk's bedste.. Så er der udfordring.

Rumball
Reserveholdsspiller

« Svar #103: 30 Nov 2006, 13:25 »

Glemte forresten at give en karakter: 10

Grunden til at du ikke får højere skyldes to ting:
1: bredden. Behøver vi vel ikke komme ind på
2: Holdet kan godt blive bedre. Hvis du vil op i den absolutte top ser jeg kun to spillere, der virkelig er gode: Kompany og Raul Garcia. Så taler vi også den ABSOLUTTE top. Jeg kender ikke din venstre back, så vil ikke udtale mig om ham. Efter at have hørt om Fred, synes jeg også, han er overbetalt.

En anden ting, der bør være endnu vigtigere for dig en at få et godt hold: En sikker økonomi. Bevares, det hænger til dels sammen, men jeg mener at du skal sikre klubben således at selvom du køber spillere for 500 mio, så får du dem tilbage.

Hvordan?? Første skridt er feeder clubs. Du har nu pengene til at få en ordentlig klub fra USA eller Japan. Det kan godt give dig op til 600 mio p/a. Det er en pæn ekstra indtægt. Derudover skal du have udbygget dit ungdomsakademi og i det hele taget, sørge for at have en ordentlig "infrastruktur" i klubben. Og selvfølgelig: Satse alt på CL. Måske endda lade dig tabe i pokalen og RL. Eller bare spille med reserver. Det er CL, der giver dig rep. points og lokker spillere til. Ligaen skal du nok vinde.

En sidste ting: Jeg har fortrudt at jeg ikke gjorde det i 06 da mit brøndbyhold blev verdens bedste, så vil opfordre dig til at gøre det: Start med OB eller lign og se om du kan vippe dit Brøndbyhold af pinden som dk's bedste.. Så er der udfordring.

Feeder Clubs? Kan du muligvis skrive om dét? Opstemt Bare skriv en privat besked, hvis du vil være så venlig, eller skrive et link, for det lyder rimelig nice!
"Problemet" med mit hold er at selvom jeg spiller med reserver i RL og Pokalen vinder jeg dem begge (undtagen første sæson hvor jeg tabte til AaB i Pokal-finalen, selv med stærkeste opstilling..). Jeg satser også alt på CL, det er derfor jeg ikke har smidt alle reserverne ud af klubben, skal have lidt som kan tage 2/3 af kampene i slutningen af sæsonen når jeg når rigtig langt i CL Grin

Gosser
Manager

« Svar #104: 02 Dec 2006, 21:55 »

Her er mit Brøndby hold:

På papiret ikke så godt som Rumball's, men det er jo også urealistisk! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Dec 2006, 21:59 af Gosser » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010