home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2007 hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2007 hold  (Læst 185874 gange)
Nibali
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2007 hold
« Svar #855: 02 Jun 2007, 19:50 »

Hmm.. Point taken.. Men hvis du alligevel køber dig til hele holdet hvorfor så ik være et hold som Chelsea der har pengene? Der er jo kun 2 spillere tilbage?
Forstår det ik helt.. Ubeslutsom

hmm 3 spiller

btw. du Real fan ikke?

for hvis der er nogle der før i tiden (4-5 år siden) købte sig til storhold så er det da Real

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

zizou e
Ynglingespiller

« Svar #856: 02 Jun 2007, 19:59 »

det kaldes løbende udskiftning... Wink og tilfældigvis er det så alle mine opr. liverpool spillere som der er blevet budt på

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #857: 02 Jun 2007, 21:10 »

hmm 3 spiller

btw. du Real fan ikke?

for hvis der er nogle der før i tiden (4-5 år siden) købte sig til storhold så er det da Real

Det ved jeg nu ik helt om de gjorde.. De skiftede da ikke et helt hold ud. Men det er jo ogs lidt noget andet end det her. Synes ik rigtigt det har noget med det her at gøre.

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #858: 02 Jun 2007, 23:59 »

Jeg har pt. gang i det mest syge spil, jeg nogen sinde har haft. Valgte at spille med SønderjyskE, og fra dag 1 af har der ikke været noget, der har heddet realisme. Jeg har importeret bunkevis af talenter til klubben, mens stort set alle spillere, der var i klubben fra start af, er helt og aldeles væk. Dette har betydet, at jeg har tjent sygt mange penge, og at jeg hurtigt kunne vinde SAS-ligaen.

I første sæson rykkede jeg op fra Viasat Sport divisionen som 2’er. Så blev jeg 10’er i SAS-ligaen, hvorefter en 2. plads kom i hus året efter. Herefter har jeg vundet ligaen to år i træk, og i sæsonen efter (hvor jeg er nu) er jeg på vej til at vinde igen. Mit hold er direkte hamrende urealistisk - men fuck det, jeg har det sjovt!

Målmænd:
Umberto Improta
Formentligt den bedste målmand jeg længe har haft. Statsmæssigt er han muligvis dårligere end Oscar Ustari, men i den danske liga er denne mand en ren perle. Arsenal, Chelsea og Real Madrid jagter alle sammen ham her, men jeg regner ikke ligefrem med at sælge ham - ikke foreløbigt i hvert fald.

Mikkel Andersen
Mikkel Andersen ville være fast målmand i hver eneste SAS-liga klub, og han ville klart være ligaens bedste målmand - hvis det ikke lige var for Umberto Improta. Har forsøgt at leje ham ud i flere år, men det ser ikke ud til at nogen vil have ham. Men indtil videre har jeg en super reserve i ham.

Forsvar:
Steffen Hagen
Hagen var mit første køb, da jeg rykkede op i 2007/08, og har lige siden været fast mand i forsvaret. Ganske vidst var han i starten DC, men da bedre folk kom til, blev han rykket ud på højrebacken, hvor han gør det helt superb. Dog må jeg indrømme, at det på netop denne plads, er at jeg søger efter erstatninger snarest - det er i hvert fald det svageste led på banen.

Linus Smedjegården
Linus startede i Kalmar hvorefter Heerenveen købte ham. Her kunne han dog ikke bruges, og han blev smidt på en free transfer, hvor jeg opsnappede ham. Han er super reserve for mine backs som er Steffen Hagen og Gareth Bale. Var førstevalg på venstrebacken indtil Bale kom, og han gjorde det ganske godt. En super dejlig reserve, der giver god bredde i forsvaret.

Gareth Bale
Gareth Bale er en spiller de fleste bør kende. Efter et par år i Southampton rykkede han til Middlesborough, der før denne sæson rykkede ned, hvorfor han var mere end interesseret i at komme til SønderjyskE og spille elitebold. Han er en superback, der kan bidrage med yderst meget på dødbolde, hvilket vi har udnyttet rigtig mange gange. Klart en af profilerne på holdet.

Simon Kjær
Simon Kjær er en utrolig talentfuld spiller, der absolut er landsholdsaktuel. Desværre er han tredjevalg som det ser ud lige nu, men bliver en af de to andre DC’ere solgt, behøver jeg ikke just at købe en ny.  Han har spillet 3 kampe i denne sæson, og har i alle kampe spillet til karakteren 8 - men jeg vælger stadig at lade ham være reserve lidt endnu.

Winston Reid
Statsmæssigt er Winston Reid formentligt ikke den skarpeste kniv i skuffen, men mit allerførste køb i klubben kan ikke sådan lige erstattes. Han har været fast mand i alle år nu, og pt. er han den spiller i truppen med den højeste average rating. Bliver formentligt ofret snart, men så længe han spiller fint, kan jeg jo ikke just klage.

José Carlos Terrón
Kommandøren i forsvaret. José Carlos Terrón blev hentet i Barcelona, hvor han var i overskud, og Gud et sign jeg har lavet her. Han laver ufatteligt få fejl, samtidigt med at han scorer mange mål på hjørnespark. Helt klart en profil på holdet, der sagtens kan spille en 6-7 år endnu på dette hold inden han skal kasseres.

Midtbane:
Robbe Van Ruyskensvelde
I min diamant opstilling er DMC en helt utrolig vigtig plads, og selvom Robbe er en ganske god spiller, mangler han helt klart klassen til at besidde denne plads. Det er klart her, jeg skal forstærkes, næste gang jeg skal åbne pungen på transfermarkedet. Det er i øvrigt også her, jeg har haft flest problemer med at finde spillere til, lige siden jeg startede spillet.

Alexander Farnerud (Er på screenshottet plaget af en skade)
Alexander Farnerud er en fantastisk fløj, der kom til holdet lige inden denne sæson. Huserer på venstrefløjen, hvor han har slået publikumsdarlingen, Simon Poulsen, af. Ikke specielt hurtig, men har masser af andre gode stats, der kompenserer for dette.

Andrea Gasbarroni
Holdets alderspræsident.  Ikke desto mindre er han stadig lynhamrende hurtig, mens hans hjørne og indlæg ligger lige hvor de skal. Kan spille alle pladser på den offensive midtbane, men på trods af hans store erfaring samt kvaliteter er han pt. kun reserve. Alt i alt en dygtig spiller, der kan sættes ind i svære kampe.

Yoann Gourcuff
Karrieren var gået helt i stå i Milan, og jeg fik ham derfor relativt billigt. Nu er han blevet 25 år, og hans kæmpe potentiale blev aldrig udnyttet. Har ikke kunnet leve op til sit store talent, som bragte ham på U/21 holdet for Frankrig, men stadig en dygtig spiller, der er en af profilerne i den danske liga.

Petter Andersson
Blev købt da planerne stadig var at lave et skandinavisk hold, men eftersom jeg skulle følge med i Europa, blev disse planer droppet, og manden er nu overflødig. Er dog ganske habil som backup spiller, men så heller ikke mere.

Funjo Ojo
Ganske lovende belgier, der er udset til at afløse Farnerud, når han nærmer sig de 30. Indtil da vil jeg forsøge at leje ham ud, men da jeg var i kæmpe bekneb på midtbanepladserne, valgte jeg at beholde ham. Det viste sig dog, at på den sidste dag på transfermarkedet kom der en del midtbanespillere til, hvorfor han nu mere eller mindre er overflødig.

Simon Poulsen
Noget nær det tætteste man kommer på Gud. Kåret som årets spiller af fansene tre år i træk, og er samtidigt den ubestridte kæledægge blandt fansene - ham smider man ikke blot ud. Indgår i et rotationssystem med Farnerud, hvor Poulsen spiller kampene i den danske liga, mens Farnerud får kampene i Champions League.

Anderson
Min lille guldfugl. Var utroligt lovende i Porto, hvorefter han blev solgt til FC Barcelona, der dog ikke kunne bruge ham. Derfor røg han på reserveholdet og efter at have rendt rundt i den tredje bedste spanske række i to år, tog han turen til Haderslev, hvor han er holdets kreative gut. Uden tvivl midtbanens profil - men ej holdets!

Angreb:
Lauri Dalla Valle
Har haft denne finske guldklump siden han var 15. Super genial mand, der scorer kasser så snart han kommer op i angrebet. Chelsea og Real Madrid ønsker begge denne dreng, men jeg sælger altså ikke, før jeg får et ordentligt bud. Kan uden tvivl udvikle sig til en supersyg spiller, hvis han blot trænet korrekt.

Maxi Lopéz
Reserve i Barcelona, reserve i Middlesborough og reserve i SønderjyskE. Jo jo, Maxi Lopéz har det ikke just let, men modsat i Barca og Boro, scorer knægten rent faktisk kasser i SønderjyskE, når han en sjælden gang kommer ind. Flere klubber, som fx River Plate, er efter ham, og det er også meningen, at han skal sælges.

Mauricio Pinilla
Overflødigt panikkøb, der bare ikke er til at sælge igen. Blev købt da jeg seriøst manglede angribere, og nu vil ingen have ham. Derudover flopper han også gang på gang, når han endelig får chancen. Han er dog stadig klasser over andre SAS-liga angribere - og så er han 4. valg i SønderjyskE.

Mauro Zaráte
Kongen af Danmark er og bliver Mauro Zaráte. Aldrig har jeg oplevet en så giftig angriber som denne herre. Kom til SønderjyskE efter at Lazio rykkede ned fra Serie A, og har lige siden scoret på alt, hvad der kunne scores på. Holdets ubestridte profil!

Fabio Zoff
Skulle Zaráte, Dalla Valle, Maxi Lopéz og Pinilla gå hen og blive skadet, har man jo altid Fabio Zoff klar. Blev købt for små 4 år siden, for at styrke mit U/18 hold, og er nu på førsteholdet. Skal formentligt lejes ud til min feeder før eller siden.

Niko
Gæst

« Svar #859: 03 Jun 2007, 00:10 »

Øhm 13! - Pinilla er jo en klasse spiller, krydret med lidt Yoaan og lidt samba Anderson - dette er simpelthen fantastisk! Smiley

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #860: 05 Jun 2007, 16:40 »

det er bestemt et fantstisk Synderjysk hold  Opstemt

hvordan klarer du dig ude i det store Europa?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #861: 05 Jun 2007, 17:59 »

det er bestemt et fantstisk Synderjysk hold  Opstemt

hvordan klarer du dig ude i det store Europa?

Klarer mig skidt. Sidste sæson - da jeg spillede i UEFA Cuppen - endte jeg sidst uden point. Året efter valgte jeg så at slå Bordeaux ud af CL kvalen, og komme i gruppe med Arsenal, Celtic og Olympiakos. Celtic og jeg gik videre, og her skulle jeg så møde Juventus. Dem slog jeg samlet 4-3 efter en 2-0 sejr i Torino. Nu møder jeg Celtic igen, som jeg tabte 2-0 til i Skotland. Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #862: 05 Jun 2007, 18:02 »

José Carlos Terrón
Kommandøren i forsvaret. José Carlos Terrón blev hentet i Barcelona, hvor han var i overskud, og Gud et sign jeg har lavet her. Han laver ufatteligt få fejl, samtidigt med at han scorer mange mål på hjørnespark. Helt klart en profil på holdet, der sagtens kan spille en 6-7 år endnu på dette hold inden han skal kasseres.

Det var vidst Marchena som lavede det sign for dig Grin

Ellers skinner realismen jo igennem

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #863: 05 Jun 2007, 18:03 »

Det var det nemlig :-D
Realisme?

Don Abramovich
Manager

« Svar #864: 17 Jun 2007, 15:37 »

andersfa123
Gæst

« Svar #865: 17 Jun 2007, 15:45 »

Hvordan får man spillet til så det ikke fylder hele skærmen??

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #866: 17 Jun 2007, 15:52 »

Lækkert Torino hold... Et 9 tal fra mig, når man tænker på at det er Torino... Hvad er det for et skin du bruger?

Don Abramovich
Manager

« Svar #867: 17 Jun 2007, 15:56 »

Lækkert Torino hold... Et 9 tal fra mig, når man tænker på at det er Torino... Hvad er det for et skin du bruger?
Tak Smiley

Et skin jeg har hentet på en fransk side. Tror det hedder FmCentre Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #868: 17 Jun 2007, 16:02 »

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #869: 17 Jun 2007, 16:03 »

Du slår "Full Screen" fra inde i "Preferences". Hvorfor spørger du ikke i chatten i stedet for i denne tråd?

Sider: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010