|
Mastek
|
|
Jaaaa .. Haha , Synes også selv det var mega sygt .. Han var 35 værd, og havde 44 tilbage, så bød sku 43 !!!§§  Det må jeg sku nok sige.... jeg tror jeg måtte slippe omkring 260millioner kroner.... Men jeg må sige han er alle pengene værd.... Mastek
|
|
|
|
|
|
!
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hvor spiller han i spillets start?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mastek
|
|
Hvor spiller han i spillets start?
Higuain? Han er meget stabil... score hele tiden mål.... og ligger også op til en del... Jeg er næsten nået til januar 2008 og han har indtil videre scoret 19 mål i 22 kampe og lagt op til 6 mål. Mastek
|
|
|
|
|
|
!
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Higuain?
Han er meget stabil... score hele tiden mål.... og ligger også op til en del...
Jeg er næsten nået til januar 2008 og han har indtil videre scoret 19 mål i 22 kampe og lagt op til 6 mål.
Mastek
Du svarede ikke mit spørgsmål  Men tak Ronaldinho92 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mastek
|
|
Du svarede ikke mit spørgsmål  Men tak Ronaldinho92  Undskyld... jeg læste det som "Hvordan spiller han i starten?"... hehehe Mastek
|
|
|
|
|
|
!
|
|
|
|
|
Man-United
Gæst
|
|
Jo da.... her mester:  Jeg kan varmt anbefale ham... Men han er dyr...hehe Mastek Uff, han ser ikke så lidt giftig ud. 10 mål i 10 kampe + 3 assist. Virkelig fremragende  . Og hvis han kan fås for omkring 40 mio. i 2007, skal der uden tvivl investeres i ham!!  Er Inter, og de har flere klasseangribere, men tror jeg sælger Zlatan. Han ahr ikke spilelt specielt godt og han er nu en god slat penge værd 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 22:34 af Man-United »
|
|
|
|
|
|
|
MisterFCK
Gæst
|
|
Jeg tror ikke du skal regne med at få ham for 40mio. Jeg skulle op og byde omkring 150mio før de ville acceptere og så gad han ikke engang selv skifte.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Jeg tror ikke du skal regne med at få ham for 40mio. Jeg skulle op og byde omkring 150mio før de ville acceptere og så gad han ikke engang selv skifte.
Så kan det jo være ligemeget... Har ikke halvdelen af de penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Man-United
Gæst
|
|
Okay, men der var en, som skrev at han fik ham for 45 mio. kr. i 2007, såå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Hvorfor?
Fordi det er irreterende at se på - Hvorfor overhovedet skrive med det? For at fremhæve sig selv? Bare rolig, vi skal nok se hvad du skriver.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 23:19 af Inex »
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Fordi det er irreterende at se på - Hvorfor overhovedet skrive med det? For at fremhæve sig selv? Bare rolig, vi skal nok se hvad du skriver.
ja ok men jeg kan godt lide at være anderledes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicky-fmk
Lilleputspiller
|
|
Ronal-Hatt og Inex, nu er bundet nået ! Det er klart en diskussion for klaphatte/Tards, der åbenbart ikke har meget mellem ørene ! Har vi ikke en pb-funktion, der kan bruges, eller tæller indlæggende meget hos jer ??
|
|
|
|
|
|
Lutter klaphatte !
|
|
|
|