home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2007 hold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2007 hold  (Læst 185849 gange)
Kerm
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2007 hold
« Svar #990: 10 Jul 2007, 13:58 »

Så er vinduet klappet i for sommeren, det giver følgende hold:

Jeg har aldrig spillet med AaB, så ved ikke hvor svært det kan være at få logget spillere til klubben, men de spillere du har skaffet burde det være muligt at spille med om medaljer.. 9 herfra.. Smiley

Så er det min tur. Atl. Madrid slutningen af sæsonen 07/08.

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #991: 11 Jul 2007, 15:34 »

Det er næsten ikke til at se Opstemt men Tavano han er genial. fik engang skaffet ham til Vitesse. Hold kæft han bombede  Cool

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #992: 11 Jul 2007, 15:45 »

Det er næsten ikke til at se Opstemt men Tavano han er genial. fik engang skaffet ham til Vitesse. Hold kæft han bombede  Cool

Klik på billedet og klik så igen på billedet, i det nye vindue som åbner sig.. Kan du ikke se det der, skaf dig selv nogle briller..  Cool

Han spiller elendigt hos mig, jeg er glad for jeg kun gav 30 mio for ham, for han er på ud af truppen.

Kerm

Helvede i Nord

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #993: 11 Jul 2007, 16:03 »

Jeg har aldrig spillet med AaB, så ved ikke hvor svært det kan være at få logget spillere til klubben, men de spillere du har skaffet burde det være muligt at spille med om medaljer.. 9 herfra.. Smiley

Så er det min tur. Atl. Madrid slutningen af sæsonen 07/08.

Kerm

Hva skin er det der..!

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #994: 11 Jul 2007, 16:40 »

Hva skin er det der..!
Glimrende hold, men har Hamdi Salihi virkelig klassen til et spansk metserhold?

JimmyGP
Manager

« Svar #995: 11 Jul 2007, 16:42 »

Hva skin er det der..!

Det må jo siges at være et udemærket hold.. En 9-10 herfra, fordi du har kunne holde på Torres & Agüero..Jeg synes tit og ofte, at Atlectico holder "udsalg" i 2.sæson.. (men jeg har hentet Torres til Valencia, så jeg er ligeglad.. he he)

Hvordan står til med titler?

- Veni, vidi, vici -

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #996: 11 Jul 2007, 16:43 »

Og desuden, det er nogle gode indkøb du har fået lavet, Quaresma og Akinfeev er klasse, Ratinho er heller ikke værst.
10.

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #997: 11 Jul 2007, 17:02 »

Ligner dog ikke et hold der er i toppen, dømt ud fra snittet af nogen af spillerne... 8 herfra

FredrikLeander
Gæst

« Svar #998: 11 Jul 2007, 17:13 »

Meget spændene hold, men ik et hold som kan være med i toppen - eller? Smiley
Du får 8 ½ af mig Wink
Det er også nogle gode indkøb du har fået lavet Wink

Gitte67
Ynglingespiller

« Svar #999: 11 Jul 2007, 17:37 »

Du for 7½ af mig har set langt bedre Atletico hold... men Akinfeev er klasse Thumbs Up

Chelsea!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #1000: 11 Jul 2007, 17:56 »

Hva skin er det der..!

Evolution 2.0.. Smiley

Glimrende hold, men har Hamdi Salihi virkelig klassen til et spansk metserhold?

Tak.. Tjae, 6,67 er måske ikke overbevisende.. Han har nogle fornuftige stats, men tror nok han er færdig nu hvor jeg har fået skrevet under med Klose, også bliver Mista formentlig min foretrukne, men dette kan jo selvfølgelig altid ændres.. Smiley

Det må jo siges at være et udemærket hold.. En 9-10 herfra, fordi du har kunne holde på Torres & Agüero..Jeg synes tit og ofte, at Atlectico holder "udsalg" i 2.sæson.. (men jeg har hentet Torres til Valencia, så jeg er ligeglad.. he he)

Hvordan står til med titler?

Mange tak.. Smiley - Det er faktisk blevet yderligere forstærket siden det SS er taget. Det andet kommer længere nede.. Det har faktisk ikke været svært at holde på dem, overhovedet. Jeg fik nogle direkte latterlige tilbud på Torres i starten af 1. sæson også vidt jeg husker har der endnu ikke været nogle på Agüero.. Smiley

Særdeles godt. 1. sæson pillede jeg ligaen og 2. sæson tog jeg ligaen, CHL og Super Cuppen.. Smiley

Og desuden, det er nogle gode indkøb du har fået lavet, Quaresma og Akinfeev er klasse, Ratinho er heller ikke værst.
10.

Heh, det ses rimelig tydeligt på min trup hvilken måde jeg spiller på, ikk'? Smiley - Dog er jeg lige skuffet over Quaresmas sæson, selvom hans stats og hans kampkarakter ikke er meget dårligere end nogle af de andre fløje, så har jeg de sidste kampe bare vidst han ville spille dårligt, hvilket han så har gjort, så jeg overvejer hans plads i truppen, men alt i alt ender det nok ud med han bliver, ved mindre der er nogle som byder på ham.. Smiley Akinfeev gik direkte ind i målet og slog L. Franco af pinden, så han røg til Atlanta, for den beskedne sum af 48 mio DKKR., til gengæld har jeg så fået Schmeichel på reserven.. Smiley

Ligner dog ikke et hold der er i toppen, dømt ud fra snittet af nogen af spillerne... 8 herfra

Tjae, jeg hev titlen knebent, i næstsidste spillerunde, ved at Barcelona tabte ude til Zaragoza. Desuden er jeg tit undertippet i forhold til modstanderen, så jeg spiller også meget på kontra, hvor det kun er enkelte folk som ændre kampens udfald.. Smiley

Meget spændene hold, men ik et hold som kan være med i toppen - eller? Smiley
Du får 8 ½ af mig Wink
Det er også nogle gode indkøb du har fået lavet Wink

Tjoe, umiddelbart ville jeg kalde det, da jeg har vundet alt hvad jeg har deltaget i, næsten, undtagen Copa Del Rey.. Smiley

Du for 7½ af mig har set langt bedre Atletico hold... men Akinfeev er klasse Thumbs Up

Langt bedre? På hvilke pladser? - Og vigtigst af alt, hvilke spillere?

Det nye hold, med nogle enkelte ændringer.. Klose er kommet til. Valencia ville bare ikke slippe Silva, så jeg har hevet Miguel op.

Kerm

Helvede i Nord

tyfon
Ynglingespiller

« Svar #1001: 11 Jul 2007, 18:01 »

Forstår ikke, hvorfor du lægger det op, når der næsten ikke er ændret noget ved holdet.

Men jeg vil sige, at du har en alt for smal trup. I øjeblikket har du kun seks mand til bænken i din næste kamp.

Et 9-tal på 13-skalaen.

Det er i orden.....

Men hvad siger i så til holdet nu. Jeg er i midten af 3. sæson. Fører bundesligaen suverændt. Gik videre fra min CL gruppe med maksimumpoints.

Her er holdet.

http://img355.imageshack.us/img355/2794/bayernid6.jpg

Crazy-andreas
Gæst

« Svar #1002: 11 Jul 2007, 18:17 »

Heh, det ses rimelig tydeligt på min trup hvilken måde jeg spiller på, ikk'? Smiley - Dog er jeg lige skuffet over Quaresmas sæson, selvom hans stats og hans kampkarakter ikke er meget dårligere end nogle af de andre fløje, så har jeg de sidste kampe bare vidst han ville spille dårligt, hvilket han så har gjort, så jeg overvejer hans plads i truppen, men alt i alt ender det nok ud med han bliver, ved mindre der er nogle som byder på ham.. Smiley Akinfeev gik direkte ind i målet og slog L. Franco af pinden, så han røg til Atlanta, for den beskedne sum af 48 mio DKKR., til gengæld har jeg så fået Schmeichel på reserven.. Smiley

Kerm
Du kunne evt. ellers prøve at pille lidt ved hans indstillinger, han har altid været god i mine spil, også for storhold.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #1003: 11 Jul 2007, 19:23 »

Du kunne evt. ellers prøve at pille lidt ved hans indstillinger, han har altid været god i mine spil, også for storhold.

Jeg må indrømme, at netop det med spilinstrukser osv. er jeg ikke helt inde i, med hensyn til hvad der passer sammen med spillerens personlighed og stats..

Kerm

Helvede i Nord

tyfon
Ynglingespiller

« Svar #1004: 12 Jul 2007, 17:06 »

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010