Er nået til 2010/2011 med Spurs, og her er hvad jeg har et byde på:
GK: Paul Robinson - Englands bedste målmand
FV: Marcelo - Utroligt god back der laver mange assists
FC: Ledley King - Dejligt centerback, der spiller på utroligt højt niveau igennem lange perioder. Blev kåret til klubbens bedste spiller 2 år i træk
FC: Michael Dawson: Havde egentlig tænkt mig at erstatte ham, men han har vist sig at spille på højt, højt niveau igennem 4 sæsoner, og store klubber som Real Madrid, Barca og Chelsea har været ude efter ham
FH: Anthony Vanden Borre - Samlede ham op gratis i sommerpausen, og det er jeg vældigt glad for
MV: Luka Modric - Meget skadesplaget, men når han er fit for fight spiller han brilliant
MC: Sulley Ali Muntari - Købte ham som en backup for Zokora, men viste sig at spille på meget højere niveau end Zoko, så han har startet igennem et par sæsoner
MC: Sherman Cardenas - Fik i seneste sæson sit gennembrud, da Jermaine Jenas brækkede benet. Klart fremtiden på den plads
MH: Aaron Lennon - Kanon højremidt der er assist-maskine
AC: Klaas-Jan Huntelaar - Hyperfarlig angriber, med 24 mål i den netop overståede PL-sæson
AC: Tomas Pekhart - Ung Tjekkisk komet, der i seneste sæson blev kåret til årets spiller i England. Scorede 19 mål, og lavede en del assists, da han header mange bolde ned til medspillere. Kaldt "Den Nye Jan Koller".
Reserverne:
GK: Martön Fülöp - Habil backup, men skal snart erstattes, da han er utilfreds med manglende spilletid.
FH: Stuart Parnaby - Blev købt som starter for et par sæsoner siden, men slog ikke igennem
FV: Benoit Assou-Ekotto - Dejlig backup der spiller ganske godt når Marcelo er ude
FC: Sidnei - Mit nye stjerneskud jeg har investeret mange penge i til sommers, regner med at han med tiden kan overtage for King, og måske allerede nu presse Dawson og King.
FC: Jack Hobbs - Ung backup der gør det hæderligt når han spiller
MV: Bobby Convey - Er til tider min starter, for Luka Modric kan ikke spille lang tid af gangen uden at blive skadet, men starter ham også uden problemer, han er en glimrende spiller
MC: Didier Zokora - Engang starter, nu henvist til bænken pga. glimrende spil af Muntari
MC: Jermaine Jenas - Det samme som Zokora
MH: Ibrahim Afellay - God ung backup
AC: Jermain Defoe - Godt spil af duoen Huntelaar/Pekhart har simpelthen henvist Defoe til bænken. Er netop nu på salgslisten
AC: Daniel Sturridge - 20-årig vidunerbarn jeg købte fra City, forventer mig meget af ham i fremtiden