home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2007 hold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2007 hold  (Læst 185120 gange)
U-4-E
Manager

Sv: Rate mit FM2007 hold
« Svar #15: 08 Nov 2006, 14:56 »

Mit Atlético hold, efter 1½ sæson..

http://img292.imageshack.us/img292/935/atlticomadridsadatlticotaktikit2.png

Har udover dem også en del talenter på B holdet, som er nr. 1 i 2. Division.. Grin

Zone 43
Manager

« Svar #16: 08 Nov 2006, 15:02 »

Sig endelig til hvis i vil have SS af forskellige spillere.

Til! Wink

Ej, kunne godt tænke mig at se Iaquinta og De Guzman Smiley

Karakter: 9,5 (kan ikke blive enig 9 eller 10 Wink)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #17: 08 Nov 2006, 19:48 »

Hvorfor ligger denne tråd i FM06-forummet? Huh

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

ZhotLog
Gæst

« Svar #18: 08 Nov 2006, 20:02 »

@KNM

Jeg er rimelig enig med Cube.. 8-9 tal efter den gamle skala...
Men det er faktisk meget sjovt for jeg startede også et spil med Inter og i 1. sæson havde jeg næsten et hold der er identisk med dit.. Bare byt Iaquinta ud med Villa så har du mit hold.. Og så sælg Adriano til Chelsea.. Jeg fik 580 mio kr. for ham Smiley

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 09 Nov 2006, 09:25 »

Synes lige jeg ville prøve også... Jeg har pt. ikke et SS af truppen da det ikke er den PC jeg sidder ved, men hvis det er et ønske, eller i ønsker SS af andet kan i bare skrive det. Jeg er FC Midtjylland, i første sæson blev jeg nr. 2 efter Fc København og jeg tabte også pokalfinalen til FC København. I anden sæson spillede jeg med i UEFA cuppen. Her nåede jeg til gruppespillet efter en samlede sejr på 3-1 over Sparta Prag. I gruppespillet gik det fint. Jeg startede med at tabe fortjent 2-0 hjemme til Benfica. Så fik spillede jeg desværre 2-2 i Glasgow mod Rangers hvor jeg skulle have vundet. Det blev dog til hævn hjemme mod Fiorentina da jeg vandt 2-0. Det betød at jeg kun skulle bruge 1 point i den sidste kamp mod Anderlecht, men sådan gik det ikke. Jeg kom bagud 2-0, men så svigtede Anderlecht sig selv og hinanden. Først fik de en mand smidt ud så begik de et dumt straffespark og 8 minutter før tid lod de Winston Reid så helt fri så han sikkert kunne score. 3 minutter efter blev det 3-2. I runden efter gruppsspillet skulle jeg møde Fenerbache. Jeg tabte dumt 3-0 hjemme og var derfor ude, men jeg fik rettede kidt op på det ved at vinde 2-1 ude. Derudover blev jeg nr. 3 i ligaen og vandt Royal League. I landspokalturnering en røg jeg ud til SønderjyskE i 4. runde. Dong super cuppen blev tabt til FCK.

Nu ned til mit hold. Jeg har spillet de første 4 runder i ligaen og en kamp i kvalen til UEFA cuppen.

Det er dog kun spiller, som er dem jeg kalder førsteholdsspiller, men Jeg bruger tit et rotationssystem og derfor er der mange spiller, som vil få et par kampe.

Målmand:
Ola Tidman
Kim Christensen
Anders Rasmussen

Forsvar:
Kolja Afriey
Ulrik Lindkvist
Rasmus Marvits
Kristian Bak Nielsen
Magnus Troest
Winston Reid
Timmi Johansen
Christian Traoré*

Midtbane:
Christian Traoré*
Jesper Mikkelsen
Simon Poulsen
Christian Sivebæk
Thomas Rasmussen
Mikkel Thygesen
Thomas Røll
Claus Madsen
Dennis Sørensen*

Angriber:
Dennis Sørensen*
Akeem Agbetu
Enrico
Tobias Mikaelsson

* = Spiller lidt begge steder.

-KNM-
Manager

« Svar #20: 09 Nov 2006, 11:59 »

Til! Wink

Ej, kunne godt tænke mig at se Iaquinta og De Guzman Smiley

Karakter: 9,5 (kan ikke blive enig 9 eller 10 Wink)

Du får dem om 10 min. De har begge lige været skadede så spiller lige lidt så de kan komme i form!

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 09 Nov 2006, 12:22 »

Mikkel Thygesen er en Gudespiller i Fm 07. jeg har ham i West ham og han har scoret flere mål end Tevez den sut

BOYKOT EA GAMES!

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 09 Nov 2006, 12:38 »

Mikkel Thygesen er en Gudespiller i Fm 07. jeg har ham i West ham og han har scoret flere mål end Tevez den sut

Ja Mikkel Thygesen er god, også IRL, men desværre er han skadet for mig pt. og er ude i endnu omkring 1-2 måneder Skuffet

-KNM-
Manager

« Svar #23: 09 Nov 2006, 12:57 »

Z43: Du kan godt få et SS af Iaquinta, men han nåede ikke i form før han blev skadet igen. Men indtil videre kan du få De Guzman.

Zone 43
Manager

« Svar #24: 09 Nov 2006, 21:24 »

Z43: Du kan godt få et SS af Iaquinta, men han nåede ikke i form før han blev skadet igen. Men indtil videre kan du få De Guzman.

Han ser god ud, men han var jo også fra Feyenoord Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

cube
Manager

« Svar #25: 09 Nov 2006, 21:42 »

Mit Atlético hold, efter 1½ sæson..

http://img292.imageshack.us/img292/935/atlticomadridsadatlticotaktikit2.png

Har udover dem også en del talenter på B holdet, som er nr. 1 i 2. Division.. Grin

Ser rigtig godt ud. 9-10 stykker.. Smiley

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #26: 17 Nov 2006, 13:01 »

Er nået til 2010/2011 med Spurs, og her er hvad jeg har et byde på:

GK: Paul Robinson - Englands bedste målmand
FV: Marcelo - Utroligt god back der laver mange assists
FC: Ledley King - Dejligt centerback, der spiller på utroligt højt niveau igennem lange perioder. Blev kåret til klubbens bedste spiller 2 år i træk
FC: Michael Dawson: Havde egentlig tænkt mig at erstatte ham, men han har vist sig at spille på højt, højt niveau igennem 4 sæsoner, og store klubber som Real Madrid, Barca og Chelsea har været ude efter ham
FH: Anthony Vanden Borre - Samlede ham op gratis i sommerpausen, og det er jeg vældigt glad for
MV: Luka Modric - Meget skadesplaget, men når han er fit for fight spiller han brilliant
MC: Sulley Ali Muntari - Købte ham som en backup for Zokora, men viste sig at spille på meget højere niveau end Zoko, så han har startet igennem et par sæsoner
MC: Sherman Cardenas - Fik i seneste sæson sit gennembrud, da Jermaine Jenas brækkede benet. Klart fremtiden på den plads
MH: Aaron Lennon - Kanon højremidt der er assist-maskine
AC: Klaas-Jan Huntelaar - Hyperfarlig angriber, med 24 mål i den netop overståede PL-sæson
AC: Tomas Pekhart - Ung Tjekkisk komet, der i seneste sæson blev kåret til årets spiller i England. Scorede 19 mål, og lavede en del assists, da han header mange bolde ned til medspillere. Kaldt "Den Nye Jan Koller".

Reserverne:

GK: Martön Fülöp - Habil backup, men skal snart erstattes, da han er utilfreds med manglende spilletid.
FH: Stuart Parnaby - Blev købt som starter for et par sæsoner siden, men slog ikke igennem
FV: Benoit Assou-Ekotto - Dejlig backup der spiller ganske godt når Marcelo er ude
FC: Sidnei - Mit nye stjerneskud jeg har investeret mange penge i til sommers, regner med at han med tiden kan overtage for King, og måske allerede nu presse Dawson og King.
FC: Jack Hobbs - Ung backup der gør det hæderligt når han spiller
MV: Bobby Convey - Er til tider min starter, for Luka Modric kan ikke spille lang tid af gangen uden at blive skadet, men starter ham også uden problemer, han er en glimrende spiller
MC: Didier Zokora - Engang starter, nu henvist til bænken pga. glimrende spil af Muntari
MC: Jermaine Jenas - Det samme som Zokora
MH: Ibrahim Afellay - God ung backup
AC: Jermain Defoe - Godt spil af duoen Huntelaar/Pekhart har simpelthen henvist Defoe til bænken. Er netop nu på salgslisten
AC: Daniel Sturridge - 20-årig vidunerbarn jeg købte fra City, forventer mig meget af ham i fremtiden

Long Live Spurs!

arsenalistic
Manager

« Svar #27: 17 Nov 2006, 14:02 »

Jeg gad ikke have Marchena, men min Chairman synes ikke jeg havde hentet nok stjernespillere. Han synes åbenbart ikke at Fabregas er en stjerne!!!

Påstår du han ikke er en stjerne?  Djævel

Go you Gunners!

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #28: 18 Nov 2006, 23:49 »

Var det ikke en ide at rykke denne tråd til 07-forummet?

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #29: 18 Nov 2006, 23:50 »

Var det ikke en ide at rykke denne tråd til 07-forummet?

Det er gjort Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010