home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2007 hold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 80 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2007 hold  (Læst 185528 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Rate mit FM2007 hold
« Svar #120: 04 Dec 2006, 15:46 »

http://img277.imageshack.us/img277/4914/valenciazd4.jpg

Her er mit Valencia hold...

Jeg har desuden også Benavente, Millan, Wolff Eikrem og Cardenas til at udføre magi for mit ungdoms hold... Er i 3. sæson

En 11'er!

OT: HVordan er din taktik? Altså hvor meget vinder du? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #121: 04 Dec 2006, 15:49 »

En 11'er!

OT: HVordan er din taktik? Altså hvor meget vinder du? Rullende Øjne

For det første mange tak...

Min taktik skulle gerne være noget offensivt med nogle korte paninger, men det har ikk rigtig fungeret optimalt og jeg arbejder stadig på den... Jeg har kun vundet 1 mesterskab og var i CL finalen i 2. sæson, så resultaterne har ikk været optimale endnu, men regner med de kommer på et tidspunkt...

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #122: 05 Dec 2006, 15:05 »

Jeg syntes vi skal have sparket den her tråd igang igen og få nogle flere hold på bordet... Personligt har jeg kunne bruge det meget til selv at få lidt inspiration til spillerinkøb og den slags... Desuden er det også godt med lidt konstruktiv kritik... Man kan jo altid blive bedre, som man siger - Og så er det jo rart at der er folk der er klar til at komme med lidt indput...

I bund og grund syntes jeg bare at vi skal have kick startet den her tråd igen... Den er sku spændende nok at kigge i...

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #123: 05 Dec 2006, 16:11 »

Jamen, så vil jeg fortsætte tråden.. Smiley

Jeg er næsten igennem februar af første sæson. Holdet er sat som det umiddelbare 1. hold, men pga. skader osv. så er det normalt lidt anderledes. Jeg er gået videre fra UEFA-cuppen 1. knock-out fase samlet 5-2 over Steaua Bucahrest og skal mod Liverpool nu. Jeg ligger på 1. pladsen i ligaen og er gået videre fra gruppespillet i Royal League..

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Gosser
Manager

« Svar #124: 05 Dec 2006, 16:15 »

Kristian Bo Andersen og Nicolaj Agger i førsteholdstruppen allerede? Huh

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #125: 05 Dec 2006, 16:20 »

Kristian Bo Andersen og Nicolaj Agger i førsteholdstruppen allerede? Huh

Ja. Kristian som udskifter til midterforsvaret, for som du ser er der ikke nogen anden højreback end Spelmann, som spiller defensiv midtbane og Kildentoft, som er ude på backen, da jeg har solgt Trond. Leder efter én ny højre back, da Kildentoft laver nogle dumme fejl. Han gør det faktisk udmærket. Smiley

Agger spiller rimelig godt. Han har ikke et specielt godt gns. pr. kamp men det er primært for at give ham erfaring og massere af træning, da han virkelig kan blive en klassespiller. Smiley Desuden er jeg ved at lede efter en erstatning til Rector og Hannes, da de ikke spiller godt nok. Jeg har fundet en som går direkte ind på 1. holdet, hvilket nok bliver sammen med Duncan som bomber som en gal, hvilket jeg håber han bliver ved med efter han kommer tilbage fra sin skadespause.

- Men en karakter.. Wink

Kerm

Helvede i Nord

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #126: 05 Dec 2006, 16:25 »

Syntes dit hold ser udemærket ud og det er da altid rart at se at du bruger nogle af vores talenter istedet for at købe nye spillere på deres pladser... Men hvilken taktik bruger du?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #127: 05 Dec 2006, 16:27 »

Syntes dit hold ser udemærket ud og det er da altid rart at se at du bruger nogle af vores talenter istedet for at købe nye spillere på deres pladser... Men hvilken taktik bruger du?

Jeg bruger som udgangspunkt Bademesterens diamant, også kommer det an på meget, men lige pt er bruger jeg en flad 4-4-2 med pile helt frem på fløjene også den defensive af mine midtbaner, med en pil bagud og til den offensive, en pil fremad. Indtil videre har jeg kun brugt det én gang, og det virkede som det skulle.. Iøvrigt er det med Bademesterens holdtaktik. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #128: 05 Dec 2006, 16:30 »

Jeg bruger som udgangspunkt Bademesterens diamant, også kommer det an på meget, men lige pt er bruger jeg en flad 4-4-2 med pile helt frem på fløjene også den defensive af mine midtbaner, med en pil bagud og til den offensive, en pil fremad. Indtil videre har jeg kun brugt det én gang, og det virkede som det skulle.. Iøvrigt er det med Bademesterens holdtaktik. Smiley

Kerm

Okay mange tak... Overvejer at starte et BIF hold, men skulle lige have lidt inspiration... hehe
Man bliver vel nød til at have et BIF hold når man selv er fra Vestegnen...  Thumbs Up

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #129: 05 Dec 2006, 16:38 »

Okay mange tak... Overvejer at starte et BIF hold, men skulle lige have lidt inspiration... hehe
Man bliver vel nød til at have et BIF hold når man selv er fra Vestegnen...  Thumbs Up

Helt enig.. Men kan man ikke få en karakter? Smiley - Også dig Gosser! Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Soccerpop
Gæst

« Svar #130: 05 Dec 2006, 16:54 »

Til Kerm: 9

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #131: 05 Dec 2006, 16:55 »

Helt enig.. Men kan man ikke få en karakter? Smiley - Også dig Gosser! Smiley

Kerm

Jo det kan man vel godt finde ud af... Tror jeg vil give det et 9 tal på den gamle... Begrundelsen er at der er for mange unge talenter som ikk er helt udviklede endnu, men potentialet er da helt sikkert på et sted mellem 10-11... På nuværende tidspunkt kan jeg dog ikk give mere end 9...

Kunne jeg så evt. ikk også få dig til at smide en kommentar og evt. en karakter til mit Valencia hold, som er længere oppe?

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #132: 05 Dec 2006, 17:32 »

Jo det kan man vel godt finde ud af... Tror jeg vil give det et 9 tal på den gamle... Begrundelsen er at der er for mange unge talenter som ikk er helt udviklede endnu, men potentialet er da helt sikkert på et sted mellem 10-11... På nuværende tidspunkt kan jeg dog ikk give mere end 9...

Kunne jeg så evt. ikk også få dig til at smide en kommentar og evt. en karakter til mit Valencia hold, som er længere oppe?

Selvfølgelig kan du det. Mit problem er bare jeg ikke kender, så mange af dine spillere og deres evt. potentiale.. Men udfra hvad jeg kender af dem, så helt klart et pænt 10-tal, dels pga. offensiven men ligeså meget defensiven. Smiley

Kerm

Helvede i Nord

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 06 Dec 2006, 13:59 »

jeg vil da oz lige komme med et bidrag. mit west ham hold. blev nr. 4 i første sæson og er med i Cl her i anden hvor jeg fører puljen foran Valencia, Celtic og Benfica.

Barcelona

cube
Manager

« Svar #134: 06 Dec 2006, 14:11 »

jeg vil da oz lige komme med et bidrag. mit west ham hold. blev nr. 4 i første sæson og er med i Cl her i anden hvor jeg fører puljen foran Valencia, Celtic og Benfica.

Et 9 tal til dig.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 80 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010