home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 462 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Projekt: Indavll!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Projekt: Indavll!  (Læst 27294 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #30: 15 Mar 2015, 22:06 »

Det er stærkt det her!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #31: 16 Mar 2015, 08:43 »

Boxx Boxx Boxx

Kan vi ikke få en sjat statistikker på spillerne, om så ikke andet, når sæsonen er ovre Peace

Bare Rolig Spardle Smiley Der kommer en update med overblik over sæsonen når den er færdigspillet Smiley

Og fedt i stadig gider læse med!! Smiley
« Seneste Redigering: 16 Mar 2015, 08:56 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #32: 16 Mar 2015, 18:04 »



9|Oh When the spurs, go marching in!

Oh when the spurs go, marching in! Oh when the spurs go marching in! i Wanna be in that number! Oh when the spurs go marching in! Sangen kunne nemt være kommet ud af min højtaler på nuværende tidspunkt, fordi jeg har haft en helt igennem fantastisk sæson, som endte lige der hvor den skulle - Tottenham Hotspurs vinder Premier League sæson 2014/15


Det har været en helt igennem fantastisk sæson, hvor flere af spillerne har leveret ufattelige præstationer og hvor holdet har spillet fremragende. Mange af de store mandskaber er blevet slået på vejs til 93 point, kun 2 fra point rekorden, og en storslået sejr.

Hvad endnu mere er at jeg har fuldført the treble! Ikke den treble jeg gerne ville have, fordi jeg røg ud i EL, men at gøre rent hus i England i første sæson, er stadigvæk pragtfuldt, og en super præstation. Aston Villa måtte lede et pænt lille nederlag på 4 - 1 på wembley
Om det bliver gentaget næsten sæson vil tiden vise, men jeg har mine tvivl. Primært fordi jeg regner med at sælge en del spillere jeg ikke rigtig brugte, og lukke flere af de unge talenter ind på førsteholdet, for at give dem de optimale forudsætninger for succes. Derfor tror jeg at en blanding af at sælge en del spillere og få nye, måske dårligere, backups ind vil gøre at jeg ikke bliver ligeså konkurrencedygtig til næste sæson, hvilket helt klart er en skam, givet bestyrelsen uden tvivl vil give mig mange penge og forvente at jeg igen kæmper med om titlen.

Lige en servicemeddelelse her til sidst: Min næste update bliver en gennemgang af positionerne og præstationerne, og kan derfor godt blive lang!

P.s. Det er ikke kun i United at Moyes kan skuffe
« Seneste Redigering: 16 Mar 2015, 21:40 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #33: 16 Mar 2015, 21:36 »



10|Gennemgang af sæsonen

Nu hvor sæsonen er slut, har jeg tilladt mig at gå igennem hver position og gennemgå sæsonen, for også at præsentere statistik for jer kære statistik elskere. Dette føler jeg er en god afrunding på sæsonen, så lets get going:

Målmænd:

Spillere: Hugo Lloris, Michel Worm, Brad Friedel

Hugo Lloris har været mit helt klare førstevalg i den forgangne sæson. Efter at have spillet næsten samtlige kampe og have vundet den gyldne handske i hele to turneringer, ser jeg ingen grund til at skulle håbe på en ny målmand i fremtiden. Lloris har haft en fabelagtig sæson, og kommer til at agere sidste skanse i flere år endnu. Mens Lloris har fået størstedelen af kampene, måtte Worm og Friedel se sig hensat til bænken. Worm er en solid andenmålmand, mens Friedel har været en god læremester for unge talenter. Ingen af disse to vil dog være at finde i Tottenham efter sommeren. Worm skal sælges, da han er for god til at sidde på bænken, og Friedel har ikke fået sin kontrakt fornyet, så den 43 årige målmand må finde sig et andet sted.

Statistik fra turneringerne
Topscorer:
1. Harry Kane - 34
2. Erik Lamela - 28
3. Nacer Chadli - 15
4. Christian Eriksen -11
5. Roberto Soldado - 10
Assists:
1.Harry Kane - 18
2. Christian Eriksen - 15
3. Erik Lamela - 13
4. Mousa Dembélé
5. Andros Townsend -11
Driblinger:
1. Erik Lamela - 4.67
2. Andros Townsend - 4.18
3. Mousa Dembélé - 3.34
4. Christian Eriksen - 3.01
5. Nacer Chadli - 2.99
Tacklinger:
1. Benjamin Stambouli - 12.19
2. Nabil Bentaleb - 9.64
3. Eric Dier - 9.02
4. Etienne Capoue - 8.54
5. Mousa Dembélé - 8.33
Gns. Bedømmelse:
1. Harry Kane - 7.48
2. Erik Lamela - 7.46
3. Mousa Dembélé - 7.35
4. Steven Caulker - 7.30
5. Ben Davies - 7.29

Forsvar:

Spillere: Jan Vertonghen, Vlad Chiriches, Eric Dier, Ben Davies, Younes Kaboul, Federico Fazio, Steven Caulker, Kyle Walker, DeAndre Yedlin, Danny Rose

I Forsvaret har der været en hel del rotation mellem spillerne, og stort set alle spillere har leveret. DeAndre Yedlin startede sæsonen på højre back, indtil Chiriches tog over, som spillede der indtil den faste højre back Kyle Walker var sin skade kvit, og klar til overtage starterrollen igen. På den anden back, var Ben Davies den foretrukne, men det gav alligevel en del kampe til Danny Rose i forbindelse med småskader, karantæne og andre turneringer. Begge backs leverede en solid sæson for spurs. Danny Rose er dog den primære fremtidige mand, fordi han kommer fra eget akademi og er englænder. I det centrale forsvar, har der ligeledes være en del rotation, hvor mine primære spillere har været Vertonghen og Eric Dier, men en solid bunke kampe til Chiriches og Caulker efter Caulker tiltrådte i vinters. De to spillere, Fazio og Kaboul fik ikke så mange kampe efter de midtvejs i sæsonen begyndte at brokke sig ved flere lejligheder om dårlig kontrakt og manglende spilletid. Af disse årsager er disse to spillere ikke at finde i næste truppen næste sæson, og skulle jeg miste en af de andre spillere har jeg et par unge talenter der kan tager over og indgå i rotationen. Ellers er jeg godt tilfreds med min bagkæde, selvom jeg dog gerne så en højre back komme frem i talentmassen.

Midtbane:

Spillere: Nabil Bentaleb, Benjamin Stambouli, Etienne Capoue, Paulinho, Christian Eriksen, Ryan Mason, Mousa Dembélé

På midtbanen, er det nok her man skal forvente den største udskiftning, eftersom jeg har intet mindre end 3 spillere i ungdommen der gerne skal indgå i rotationen her. Mine primære spillere på min 3 mands midtbane har været Eriksen, Dembélé og Stambouli, med en fin portion af spilletid til Mason (primært som indskifter) og Bentaleb. Paulinho har været meget skadet. Når han endelig var rask, leverede han bare varen og super præstationer, hvilket gjorde det svært at holde ham væk fra holdet. Dette skete dog for lidt, og derfor skal han sælges sammen med Capoue som jeg ikke ser nogen grund til at beholde. Endvidere kan jeg risikere og miste Bentaleb, da han er en eftertragtet herre, hvilket efterlader mig lidt tyndt besat på den defensive del af mitbanen, mens Eriksen og Dembéle og nogle kommende talenter nok skal tage sig af den offensive del, så håber jeg at kunne holde på Bentaleb og give ham mere prioritet, sammen med Mason i den kommende sæson. Eriksen har været min primære offensive kraft, og har da også leveret en god mængde assists og mål, og har sammen med Dembélé været mine offensive kreatører på den centrale del af banen. Med en del unge spillere i den rolle, forventer jeg ikke der sker det store i den offensive del af midtbanen.

Kanter:
Spillere:Erik Lamela, Nacer Chadli, Andros Townsend

På kanten finder vi en af mine større problemer, nemlig antallet af spillere. Hvad der dog ikke har været et problem er præstationerne, for, for sivan da, disse spillere har præsteret. Lamela endte med at blive min topscorer i premier league, mens Townsend udviklede sig til den fløj jeg håbede han ville, hvor han bidrog med en fin portion mål og assists samtidig med han var en konstant trussel for forsvaret. Chadli startede ellers lovende, men grundet skader og sublime præstationer fra de andre fik han ikke så meget spilletid mod slutningen af sæsonen. Med unge talenter og Aaron Lennon tilbage, vil der ikke ske meget her heller, og Townsend skal helt klart starter fremover, og blive den klasse fløj han har potentialet til at blive

Angreb:
Spillere:Harry Kane, Roberto Soldado, Ismael Azzaoui

I angrebet finder vi nok midt tørste dilemma, eftersom jeg bare ikke har ret mange gode angribere på lønningslisten udover en Kane og Soldado. Kane var min mand i front, og spillede størstedelen af mine kampe, hvor han bidrog med 34 mål på tværs af alle turneringer, og blev nummer to på topscorer listen i min klub i PL. Soldado fik nogle kampe hist og her, men manden er uskarp, som i virkeligheden, og er simpelthen for dyr at have i klubben. Han vil derfor blive solgt, hvilket vil give to unge spillere en plads i førsteholdstruppen, og forhåbentlig kan en af dem virkelig trumfe igennem. En af de unge spillere jeg har haft med, udelukkende for breddens skyld er Ismael. Han har fået en enkelt kamp, men ellers har han trænet med og spillet for U18, hvor han dog også har været ganske produktiv. Jeg håber at ungdommen kan træde i kraft og agere backup til Kane, og forhåbentlig kan jeg udvikle den næste store stjerne senere.

Afsluttende bemærkning
Som afsluttende bemærkning, håber jeg særdeles at klubben finder nogle gode talenter i fremtiden, eftersom der er nogle pladser der godt kunne trænge til et fremtidsperspektiv. Nuvel selvom nogle af spillerne er unge og der er masser af tid endnu, så er spørgsmålet også hvor lang tid jeg kan holde på visse stjerne endnu. Ellers har et været en super super super sæson, og nu må vi se hvad fremtiden bringer

P.s. Sampdoria vandt Serie A!
« Seneste Redigering: 22 Mar 2015, 20:32 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #34: 22 Mar 2015, 22:15 »



11|Ungdommen forfremmes

Nu hvor jeg ikke må købe nogle spillere, har jeg valgt at forfremme en hel del af unge spillere der i første omgang kommer ind i truppen omkring førsteholdet. Af denne betydning har jeg haft en stor oprydning i truppen, for at få plads til de unge, og give dem mulighed for at få så meget spilletid som muligt.

Det jeg vil bruge denne update på, er at lige gennemgå nogle af de spillere jeg har inkluderet i truppen, og fortælle kort om deres rolle i den fremtide sæson.

Vi starter i målet, hvor min nye anden keeper er Luke McGee. Knægten er 18 år gammel, og skal erstatte Michel Worm, der ikke fik mange kampe grunde Lloris' dominans. McGee kan dog se frem til en del flere kampe, eftersom jeg regner med at give de fleste af mine unge spillere kampe i de to pokal turneringer og selvfølgelig lidt rotation i Premier League.

Går vi videre til forsvaret, har jeg valgt at trække Ryan Fredericks og Milos Veljkovic ind i truppen. Fredericks skal konkurrere med DeAndre Yedlin om pladsen bag Kyle Walker på højre back. Jeg forventer ikke det store fra disse spillere, fordi de simpelthen ikke har en særlig høj kvalitet. Hvis Walker bliver skadet regner jeg faktisk med at give Chiriches pladsen, blot fordi jeg ikke tør anvende de to andre i store kampe. Jeg har dem dog med fordi jeg måske kan udvikle dem til en fin halfback, men jeg overvejer at hente en tidligere spurs spiller ind til klubben, blot som backup. Veljkovic er med for at styre bredden i forsvaret og vil modtage sin del kampe, primært i pokal kampene men også sin del i Premier League.

Midtbanen har fået den største del af af unge talenter ind i truppen, så jeg har en overflod af spillere, og dem jeg ikke føler jeg kan bruge vil blive lejet ud (Dele Alli, jeg ser på dig). Thomas Carroll er vendt hjem fra udleje og vil være min primære backup til Christian Eriksen, givet hans offensive kvaliteter. Som kort nævnt er Dele Alli også med inde omkring truppen, men givet han spiller samme position og rolle som Carroll og ikke er lige så god, tror jeg ikke at jeg kan flette ham ind i rotationen.
Udover at Aaron Lennon er kommet tilbage, så er Kenneth McEvoy og Alex Pritchard blevet rykket op, for at give ekstra bredde til kanterne. Grunden til jeg nu besidder 6 kanter, er fordi jeg havde en del skader derpå, og både Chadli og Lamela er meget eftertragtet rundt omkring i europa, så om jeg kan holde på dem er spændende. Den bedste af disse spillere er Pritchard og det er også ham jeg vil give de fleste kampe. McEvoy får nok også nogle, men hvis der ikke sker salg, så forventer jeg at han vil blive lejet ud.

I angrebet er der 2 spillere rykket op. hvoraf den ene er lidt kendt. Ismael Azzaoui er den primære backup til Kane, og har ganske fine stats. Manden vil blive anvendt rimelig ofte i rotationen, og jeg vil se om ikke han kan blive en Falsk 9'er og være passe ind i mine taktiske eksperimenter. Den anden mand er Shaquile Coulthirst, der får nogle fine kampe, og er en skarpretter typer. Han får nok ikke mange kampe men nogle får han da nok.

Lige til sidst: Hvor er det dog trist og sidde og kigge på at ens konkurrenter henter lækre spillere ind, og man selv sidder  med sit transferbudget på lidt over 700 mio og bare ikke må handle nogen af en anseelig kvalitet.. meh!
« Seneste Redigering: 31 Mar 2015, 17:17 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #35: 31 Mar 2015, 17:18 »

Denne blog er lige på pause, da jeg er gået totalt død i FM lige for tiden..
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

The Undertaker
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Projekt: Indavll!
« Svar #36: 01 Apr 2015, 13:18 »

Denne blog er lige på pause, da jeg er gået totalt død i FM lige for tiden..

Øv da! Ellers en rigtig fed blog. Men hey, tror alle vi har været der! Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010