home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  SønderJyskE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: SønderJyskE  (Læst 44350 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #90: 16 Okt 2015, 22:41 »

Nu vil jeg prøve at komme med en opdatering om hvad der sket i denne sæson, og prøve at gøre det mere læser venlig  Peace

Sæsonen 2021/2022 startede rigtig rigtig godt og forsatte hele sæsonen med denne form. Det endte med 1 nederlag 2-0 mod AaB, 5 uafgjort og 27 vundne kampe.
Der blev også sat nogle rekorder er i denne sæson, Sønderjyske er nu det mest scorende hold og holdet med flest point i en sæson, her er en oversigt af Superliga rekorder
På Årets hold kom der kun 1 SønderjyskE spiller, og det er egentlig træls og dårligt. Dog hænger det nok sammen med at jeg rokere utroligt meget sammen, som i også vil kunne se på billedet af min trup.
Superliga opsummering

Pokalen endte med exit mod OB, ikke tilfredsstillende at tabe den kamp men vi kreerede ingen chancer. Claus Schmidt blev dog alligevel topscorer i Pokal turneringen

SønderjyskE II vandt igen i år reserveholds ligaen  Thumbs Up
For første gang vinder SønderjyskE U19 deres liga, de er trænet af tidliger SE spillere Johnny Thomsen
U19 liga oversigt

Transfer:
Jeg nævnte det lidt tidligere, at der ville komme en ny spændende spillere. Og spilleren hedder Nikolai Laursen, han blev hentet til Chelsea i 2016 fra BIF. Har siden da kun været udlejet hele tiden.
Det er ved at være en fast rutine for SønderjyskE, at hente fortabte talenter hjem igen og har intet imod det. Da de som i virkelig blomster op igen. Forrige sæson hentede jeg en i Liverpool, som kun spillede for mig en sæson og blev derefter solgt for 6 mio €

Yderlige transfer
Cakir
Chris
Frank
Sebastian, han blev hentet i vinterpausen ved Aab. Ham forventer jeg meget af!  Peace

Årets overraskelse i SønderjyskE:
Ja han hedder Jeppe Hansen og er faktisk egen avl af klubbens ungdomsafdelingen.
Jeg lod ham egentlig bevidst ud fra talent billederne jeg viste på forrige side, pga. jeg ikke rigtige troede han ville slå igennem mere. Jeppe kæmpede dog fantastisk denne sæson  Shockeret Thumbs Up


Det var et forsøg på at opsummere sæsonen lidt, hvis i ønsker at høre mere så gi' endelig besked kan ikke lige komme på mere selv  Grin
« Seneste Redigering: 16 Okt 2015, 22:51 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #91: 16 Okt 2015, 23:09 »

Kender i det der med at man kigger lidt rundt på sit hold og går ind under Transfer/Klausul og ser at Werder har hentet en spiller i SønderjyskE gratis og han er VILD  ticked off

Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #92: 17 Okt 2015, 12:52 »

Så har man da også prøvet det...
Vinder 6-1 mod OB og samtlige mål bliver scoret i første halvleg  funny Opstemt
Logged

Thorsoe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #93: 19 Okt 2015, 09:32 »

Klasse! Levere Cornelius, generelt godt for dig? Opstemt
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #94: 19 Okt 2015, 11:31 »

Klasse! Levere Cornelius, generelt godt for dig? Opstemt

Han nåede op på 15 mål i ligaen sidste sæson.
Men skifte lidt mellem ham og den unge nordmand.

Tror dog det er sidste sæson for Cornelius, der er nogle klubber som er interesseret i ham.
Er ikke bleg for at sælge mine spillere, og som regel ryger de omkring 29 års alderen ved mig.

Solgte Lucas Jensen i denne sæson for 6 mio €, for at satse på Claus Schmidt og Nicolai Laursen  Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: SønderJyskE
« Svar #95: 19 Okt 2015, 12:01 »

Kører du egentlig stadig med LLM regler, som du gjorde i FM 14? Altså det med ikke at søge efter spillere, personale osv. Smiley
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #96: 19 Okt 2015, 15:14 »

Kører du egentlig stadig med LLM regler, som du gjorde i FM 14? Altså det med ikke at søge efter spillere, personale osv. Smiley

Gjorde det i mit Holstein Kiel save i FM15, det er noget af en udfordring må jeg sige Smiley
Men i dette save kører jeg kun efter hvad jeg vil have. Har dog nogle regler, mit personale må kun være skandinavisk (det trækker tænder ud når man kan få Bastian Schweinsteiger som tærner  Opstemt)
Og alle mine spiller må kun være skandinavisk (Havde Rooney for 1½ sæson)
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #97: 21 Okt 2015, 18:52 »

Tror en af mine spillere bliver årets profil funny


Jeppe Hansen er sååå vild i år igen  Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Okt 2015, 18:54 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #98: 21 Okt 2015, 19:39 »

Så blev der afgjort hvem der fik priserne i år

Det gyldne bur, ikke nok med at Persson vandt, Danielsen kom på 3. pladsen. Det vil sige SønderjyskE har 2 målmænd i top 3  Cool

Årets profil, det blev Laursen med kun 9 kampe. Den unge rising star Jeppe Hansen kom på 2. pladsen  Shockeret

Årets spiller, ingen mindre en Nicolaisen. Hvis i mangler en rigtig go' midterforsvar så køb ham her. Han bliver rigtig go'  Thumbs Up

Årets talent, mine damer og herrer JEPPE HANSEN Wink

Årets U21, JEEEEEEEPPE HAAAANSEN  Opstemt

Årets træner, det bedste til sidst... Årets træner for 4. år i træk  Cool
Logged

mikkelnielsen96
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: SønderJyskE
« Svar #99: 22 Okt 2015, 10:46 »

Må vi ikke se SS af hver enkelt spiller i startopstillingen?
Tager hatten af for dit arbejde!
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #100: 22 Okt 2015, 13:12 »

Kan du smide SS af Laursen, solgte ham for 100+ i mit BIF save, kunne være sjovt at se hvad han har udviklet sig til ved dig.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #101: 22 Okt 2015, 21:16 »

I får billeder af alle dem der står under 1. holdet

Mål
J. Danielsen
P. Persson

Forsvar
B. Paulsen
D. Gundelach
F. Møller
J. Okore
K. Friis
K. Larsen
M. Lund
N. Boilesen
R. Nicolaisen
S. Cakir
T. Rasmussen

Midtbane
A. Holm
A. Oggesen
A. Hansen
C. Denius
C. Schmidt
F. Børsting
H. Winsnes
J. Christiansen
J. Hansen
J. Haugaard
J. Ingebriktsvoll
L. Lerager
L. Ravn
M. Bay
M. Ravn
N. Laursen

Angreb
A. Cornelius
S. Christiansen
S. Sterring
V. Haraldsen


Puha, man får da set sine spillere igennem. Note to my self, sell when you can! Nøj K. Larsen er blevet dårlig  Shockeret men tilgengæld hvis i skal ha' en SUPER midterforsvar, så ta' og investere i R. Nicolaisen købte ham for 5.625.000 mio. kr.  Cool
F. Børsting og L. Lerager er også meget gode spillere at hente  Thumbs Up

Men skal dælme til at sælge igen, inden de rammer 29 års alderen...  Rullende Øjne

EDIT:
Og så trykker man "Fortsæt" og Liverpool byder så R. Nicolaisen
« Seneste Redigering: 22 Okt 2015, 21:20 af L.Wee » Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #102: 22 Okt 2015, 23:29 »

Har ikke fulgt dit save og tjekket alle SS, men umildbart er det kun danskere, meget imponerende taget dine resultater i betragtning.

(Edit fandt en svensker og en nordmand, but still)
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #103: 23 Okt 2015, 10:21 »

Har ikke fulgt dit save og tjekket alle SS, men umildbart er det kun danskere, meget imponerende taget dine resultater i betragtning.

(Edit fandt en svensker og en nordmand, but still)

Hvis jeg husker helt rigtig, så har jeg 3 nordmænd (Haraldsen, Ingebriktsvoll, Wisnes) og 2 svnesker (Persson og Boeman)
Det er dog stadig meningen at have mest mulige dansker, og ingen spillere/træner udenfor skandinavien Smiley

Når Haraldsen kommer rigtig i gang bliver han nok også en meget eftertragtet herre, allerede nu en værdi på 5,25 mio €.

Og tak for ordene  Thumbs Up
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SønderJyskE
« Svar #104: 24 Okt 2015, 11:45 »

Så sidder jeg og råder at alle folk skal hente R. Nicolaisen, og så sælgler jeg ham kort tid efter  Grin
Men at få 10 mio € for en spiller i SønderjyskE, det er jeg meget tilfreds med. Og spilleren selv var også meget glad for at han havde fået lov til at spille i klubben  Cool Thumbs Up


EDIT
Mange vil måske synes det er dumt at sælge sin absolut bedste spiller på holdet.
Men vil meget gerne have et nyt stadion, så der skal spares lidt penge sammen.
Og når jeg får det dobbelt af hvad spillerens værdi er så har jeg som regel altid solgt dem i dette save.
Har 2 unge forsvars spillere der gerne snart skal have fast spilletid, så der skal også laves lidt plads Smiley

Hov, har også helt glemt at jeg har hentet en forsvar spillere tilbage fra udlandet. Ham skal der også være plads til, han vil være meget værd efter et par sæsoner.
Desuden ryger Kasper Larsen også, hans værdi er snart helt væk. Regner med at han går for en slik.
Hvis der kom et tilbud på Okore ville jeg hellere ikke sige nej  Tunge
« Seneste Redigering: 24 Okt 2015, 11:56 af L.Wee » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010