home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 221 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 47 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 165919 gange)
mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #585: 28 Jul 2015, 11:06 »

http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede%202015-07-27%20kl.%2022.03.28.png

Grøn vs rød? Grøn er 100 mio dyrere, men det er de få ting han er bedre i 100 mio værd? Dog er grøn 4 år yngre (19 år vs 23)

Rød hvis du har de lange briller på
Jeg ville gå efter Rød - og det baserer jeg på de mentale værdier. Når man har at gøre med en 19 årig så kan han stadig udvikle sig utrolig meget mentalt og da afstanden er så begrænset mellem dem, så er der store chancer for at Rød bliver mindst lige så god eller bedre end Grøn. Det er især målrettedhed og arbejdsstyrke jeg kigger på og de er de ens. Samtidig synes jeg at det er positivt at Rød har højere aggressivitet (evnen til at styre sin aggressivitet) og lederevner.

Grøn hvis du leder efter et første valg
Nu kan jeg ikke se hvilken plads det er til, men det kunne tyde på at det var en offensiv kant ud fra værdierne. Hvis du er ude efter en spiller der kan træde direkte ind på dit førstehold, så har du brug for en kant der kan aflevere bolden - og der har den Grønne bedre placeringsevne uden bold, overblik, beslutninger og bedre Flair - og på det tekniske er de næsten ens. måske er Rød lidt bedre på de afgørende tekniske værdier, men din Grønne vil præstere mere stabilt.

Andet du kan kigge på
- Prøv evt. også at kigge på deres average rating - det kan give et billede af hvem der er bedst.
- Prøv også at kigge på deres historik for at se hvor mange nøgleafleveringer de f.eks. laver eller hvor man runs de laver.
- Prøv at kigge på om de er højre eller venstre benede - har du en præference?
- Endelig prøv at se på deres prefered moves - det tager faktisk lang tid at træne sådan nogen, så det kan være afgørende hvis én af dem har noget som er super eller man vil af med. Kik efter killer passes, knock ball past man, one-twos - og negative ville være holder på bolden og tries first time shots eller lignende - ingen af disse to spillere er gode til at afslutte, så de skal slippe bolden til angriberen eller en anden dygtigere afslutter.

Held og lykke  Thumbs Up
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #586: 28 Jul 2015, 12:21 »

Min midtbanesituation (centralt) ser således ud (spiller oftest med en trio: MC, MC og enten DM eller OMC):


Hans stats er rigtig solide og han har en masse sæsoner i sig endnu, men hans seneste sæson har været lidt under gennemsnittet efter jeg hentede Verratti hjem igen. Sæsonen før, som er nedenunder var han bundsolid.





Er stadig i tvivl, men takkede nej til det umiddelbare bud, da jeg stod forud for en EM-slutrunde og ville igang med den. Men overvejer at tilbyde ham efter, da Chelsea og andre stadig er ivrige. Stort set hele mit offensive hold har været eftertragtet og budt på inden slutrunden.

Er efter slutrunden nu, Chelsea har formastet sig til at de gerne vil betale samlet 450 mio for ham, fordelt over udbetaling nu samt over nogle få måneder. Jeg har samtidig undersøgt at jeg kan hente Mario Pugliese for noget der ligger mellem 350-400 mio. Han er italiensk, dækker samme placeringer, var med til at vinde EM guld og er en ganske habil spiller der kunne ligge sammen med Verratti på midtbanen.

Er det en deal jeg bør gå efter?
Logged

Schram
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #587: 28 Jul 2015, 12:39 »

Er efter slutrunden nu, Chelsea har formastet sig til at de gerne vil betale samlet 450 mio for ham, fordelt over udbetaling nu samt over nogle få måneder. Jeg har samtidig undersøgt at jeg kan hente Mario Pugliese for noget der ligger mellem 350-400 mio. Han er italiensk, dækker samme placeringer, var med til at vinde EM guld og er en ganske habil spiller der kunne ligge sammen med Verratti på midtbanen.

Er det en deal jeg bør gå efter?

Hvis du får 30% i videresalg (som du selv skal aflevere til Bayern) kunne det overvejes.

(smed din kommentar uden for quoten)
« Seneste Redigering: 28 Jul 2015, 13:32 af Highbury » Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #588: 28 Jul 2015, 13:34 »

Hvis du får 30% i videresalg (som du selv skal aflevere til Bayern) kunne det overvejes.

(smed din kommentar uden for quoten)

Fik 10 mil mere og de 30 % i videresalg.



Så jeg får nu 136,5 mio af overskuddet fra den handel imens Bayern så modtager 58,5 mio. og jeg har så nu selv en klausul om næste salg.
« Seneste Redigering: 28 Jul 2015, 13:37 af Highbury » Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #589: 28 Jul 2015, 13:39 »

Har lige modtaget dette bud


Er lidt i tvivl, for han er af egen avl. Fik ham til mig i første sæson fra min egen ungdomsafdeling. Og regner med han kan udvikle sig endnu mere, men han vil gerne selv skifte.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #590: 28 Jul 2015, 14:07 »

Synes klart du skal holde på ham, hvis du kan! Går udfra han er en af de bedre spillere på dit hold og han kan udvikle sig meget endnu, desuden kan du sælge ham for noget mere om et par sæsoner hvis alt går vel.
Logged


bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #591: 28 Jul 2015, 17:19 »

Synes klart du skal holde på ham, hvis du kan! Går udfra han er en af de bedre spillere på dit hold og han kan udvikle sig meget endnu, desuden kan du sælge ham for noget mere om et par sæsoner hvis alt går vel.
De sprang fra da jeg hævede prisen på ham. Vil for alt i verden holde på ham så længe som muligt!
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #592: 28 Jul 2015, 22:29 »

Rød hvis du har de lange briller på
Jeg ville gå efter Rød - og det baserer jeg på de mentale værdier. Når man har at gøre med en 19 årig så kan han stadig udvikle sig utrolig meget mentalt og da afstanden er så begrænset mellem dem, så er der store chancer for at Rød bliver mindst lige så god eller bedre end Grøn. Det er især målrettedhed og arbejdsstyrke jeg kigger på og de er de ens. Samtidig synes jeg at det er positivt at Rød har højere aggressivitet (evnen til at styre sin aggressivitet) og lederevner.

Grøn hvis du leder efter et første valg
Nu kan jeg ikke se hvilken plads det er til, men det kunne tyde på at det var en offensiv kant ud fra værdierne. Hvis du er ude efter en spiller der kan træde direkte ind på dit førstehold, så har du brug for en kant der kan aflevere bolden - og der har den Grønne bedre placeringsevne uden bold, overblik, beslutninger og bedre Flair - og på det tekniske er de næsten ens. måske er Rød lidt bedre på de afgørende tekniske værdier, men din Grønne vil præstere mere stabilt.

Andet du kan kigge på
- Prøv evt. også at kigge på deres average rating - det kan give et billede af hvem der er bedst.
- Prøv også at kigge på deres historik for at se hvor mange nøgleafleveringer de f.eks. laver eller hvor man runs de laver.
- Prøv at kigge på om de er højre eller venstre benede - har du en præference?
- Endelig prøv at se på deres prefered moves - det tager faktisk lang tid at træne sådan nogen, så det kan være afgørende hvis én af dem har noget som er super eller man vil af med. Kik efter killer passes, knock ball past man, one-twos - og negative ville være holder på bolden og tries first time shots eller lignende - ingen af disse to spillere er gode til at afslutte, så de skal slippe bolden til angriberen eller en anden dygtigere afslutter.

Held og lykke  Thumbs Up

Først og fremmest. Mange tak for et meget nyttigt og begrundet svar! Virkelig lækkert at se!

Manglede måske lige at sige at den røde er 23 år, mens grøn er 19. Og hvad jeg hører fra dig, så lyder det til, at den 19-årige kan udvikle sig ret godt, som følge af den meget lige målrettethed og arbejdsstyrke? Dog har den 19-årige en lavere aggresivitet. Derudover oplever jeg også, at du siger, at den 19-årige er bedre som første valg, da det er den grønne du beskriver her? Smiley

Spillerne jeg snakker om er henholdsvis Martin Ødegaard og Bernardo Silva. Bernardo Silva har haft ikke spillet meget fodbold siden skiftet til City, men har alligevel en gns. karakter på 7,41 i 28 kampe.
Martin Ødegaard har derimod været på mange udlån inklusiv til mig selv i den foregående sæson, dog kun med en gns. karakter på 7,07 for mig i 32 kampe. Til gengæld oplevede han en gns. karakter på 7,40 i 34 kampe i henholdsvis Southampton og Roma.

Bernardo Silva har højere succes med hans afleveringer. Til gengæld har han også aflevere 1500 mindre end Martin Ødegaard. Procenter på henholdsvis 89% og 84%

Bernardo Silva har af foretrukne træk placerer afslutninger, runder målmanden og kan lide et-to kombinationer, mens Ødegaard har ingen.

Jeg vil forsøge spilleren i en OMC, men det ville være en fordel, med en eventuel kant også, hvis taktikken mislykkedes, og der har de begge mulighed for at spille hver sin kant.
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #593: 29 Jul 2015, 03:17 »

Først og fremmest. Mange tak for et meget nyttigt og begrundet svar! Virkelig lækkert at se!

Manglede måske lige at sige at den røde er 23 år, mens grøn er 19. Og hvad jeg hører fra dig, så lyder det til, at den 19-årige kan udvikle sig ret godt, som følge af den meget lige målrettethed og arbejdsstyrke? Dog har den 19-årige en lavere aggresivitet. Derudover oplever jeg også, at du siger, at den 19-årige er bedre som første valg, da det er den grønne du beskriver her? Smiley

Spillerne jeg snakker om er henholdsvis Martin Ødegaard og Bernardo Silva. Bernardo Silva har haft ikke spillet meget fodbold siden skiftet til City, men har alligevel en gns. karakter på 7,41 i 28 kampe.
Martin Ødegaard har derimod været på mange udlån inklusiv til mig selv i den foregående sæson, dog kun med en gns. karakter på 7,07 for mig i 32 kampe. Til gengæld oplevede han en gns. karakter på 7,40 i 34 kampe i henholdsvis Southampton og Roma.

Bernardo Silva har højere succes med hans afleveringer. Til gengæld har han også aflevere 1500 mindre end Martin Ødegaard. Procenter på henholdsvis 89% og 84%

Bernardo Silva har af foretrukne træk placerer afslutninger, runder målmanden og kan lide et-to kombinationer, mens Ødegaard har ingen.

Jeg vil forsøge spilleren i en OMC, men det ville være en fordel, med en eventuel kant også, hvis taktikken mislykkedes, og der har de begge mulighed for at spille hver sin kant.

Vil blot indskyde bemærkningen, at jeg i mit Roma save ser at Ødegaard forviser Isco til bænken i nu flere sæsoner. Har ikke haft Bernardo Silva, så ham kan jeg ikke sige noget om.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #594: 30 Jul 2015, 17:30 »

Hey Freaks!
Jeg har lige afsluttet 1. sæson med FCK og har haft Denis Cherysev på lån i foråret og har en købsoption på 35 mio. som jeg er i tvivl om jeg skal udnytte... :S
Han har spillet 9 (5) kampe og scoret 4 mål og lavet 8 assist og har en Gns. vurdering på 7.65. Men derudover har jeg Nicolaj Jørgensen og Benjamin Verbic på samme position, dog er Jørgensen meget skrøbelig og bliver let skadet og Verbic er blevet brugt på OMC positionen det meste af foråret og har gjort det glimrende!

Jeg har pt. ca. 75 mio. at handle for.... Skal jeg hente ham for de 35 mio.?! :-)

EDIT: Ifølge min talentspejder er hans nuværende og potentiale evne på 4½/ stjerne ud af 5
« Seneste Redigering: 30 Jul 2015, 17:32 af RasmusB95 » Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #595: 30 Jul 2015, 18:21 »

Hvis du mener du har brug for ham, så syntes jeg bestemt 35 millioner er billigt for hans kvaliteter.
Men han er garanteret over en løn tung fætter, så hvis han ikke spiller fast, ville jeg ikke købe ham.
Logged

Supra Societatem Nemo

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #596: 30 Jul 2015, 18:25 »

Hvis du mener du har brug for ham, så syntes jeg bestemt 35 millioner er billigt for hans kvaliteter.
Men han er garanteret over en løn tung fætter, så hvis han ikke spiller fast, ville jeg ikke købe ham.
Mod slutningen af sæsonen var han fast mand og ham og Nicolaj Jørgensen konkurrere godt med hinanden, men da Nicolaj Jørgensen bliver småskadet ofte, har jeg også overvejet at sælge ham...

Tak for dit input, tror jeg vil hente ham permanent :-)
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #597: 30 Jul 2015, 18:27 »

Tror han bliver et bæst i superligaen.
Held og lykke med ham.
Logged

Supra Societatem Nemo

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #598: 30 Jul 2015, 18:32 »

Tror han bliver et bæst i superligaen.
Held og lykke med ham.
Selvfølgelig vil han så ikke skifte :-(

Totalt ærgerligt... Bare irriterende, når der stod han var interesseret i et skifte da jeg lejede ham i Januar.. :S
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal - No Deal
« Svar #599: 30 Jul 2015, 18:37 »

Selvfølgelig vil han så ikke skifte :-(

Totalt ærgerligt... Bare irriterende, når der stod han var interesseret i et skifte da jeg lejede ham i Januar.. :S

Det var nedern. Kan du ikke overtale ham på nogen måde?
Alternativt, Emil Larsen kan også været et godt køb,
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 47 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010