home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste  (Læst 54693 gange)
fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #105: 03 Mar 2015, 18:06 »

hvordan kan jeg finde de taktikker jeg have inden den ny update
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #106: 03 Mar 2015, 21:22 »

Det jo helt vildt man, der er jo straffe i hver kamp! Hvordan kan man ikke opdage så tydelige fejl, når man tester spillet altså..

Fortryder virkelig jeg opdaterede. Græder
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #107: 03 Mar 2015, 21:40 »

Jeg oplever sjovt nok ikke de mange straffe i snakker om.. Jeg syntes det enkelte save bærer præg af mærkelige symptomer..

Enten voldsomt mange skader og skader. Ellers ikke. Dernæst mange straffe eller ingen.

Noget jeg til gengæld har oplevet i de spil jeg har startet med seneste patch er de svingende karakter til spillerne. Jeg har hele tiden enkelte spillere der falder helt igennem. Oftest min Halfback De rossi, som jeg ellers syntes performer godt. ALTID en af mine to DC. Jeg har endnu til gode at de begge spiller til 7.0 eller derover.. Astori er direkte ubrugelig i mit spil. Laver hovedløse tilbage aflevering er og mister markeringer i et væk. Hvilket har medført mange point tab i kampe hvor modstanderen INTET har. Jeg har ramt en taktik,  hvor mit spil virkelig flyder (selv i kommentator teksten står der sgu Roma´s spil flyder fantastisk) og jeg ofte har +65% af spillet. Flere kampe er spillet hvor min modstander end ikke har et skud på statistikken.
Men et Astori, Manolas, Castan eller M´biwa udfald slår alt i stykker. Enormt frustrerende egentlig at syntes man har ramt noget godt, men en enkelt fejl smadrer alt - HVER gang
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #108: 04 Mar 2015, 03:17 »

Jeg oplever sjovt nok ikke de mange straffe i snakker om.. Jeg syntes det enkelte save bærer præg af mærkelige symptomer..

Enten voldsomt mange skader og skader. Ellers ikke. Dernæst mange straffe eller ingen.

Noget jeg til gengæld har oplevet i de spil jeg har startet med seneste patch er de svingende karakter til spillerne. Jeg har hele tiden enkelte spillere der falder helt igennem. Oftest min Halfback De rossi, som jeg ellers syntes performer godt. ALTID en af mine to DC. Jeg har endnu til gode at de begge spiller til 7.0 eller derover.. Astori er direkte ubrugelig i mit spil. Laver hovedløse tilbage aflevering er og mister markeringer i et væk. Hvilket har medført mange point tab i kampe hvor modstanderen INTET har. Jeg har ramt en taktik,  hvor mit spil virkelig flyder (selv i kommentator teksten står der sgu Roma´s spil flyder fantastisk) og jeg ofte har +65% af spillet. Flere kampe er spillet hvor min modstander end ikke har et skud på statistikken.
Men et Astori, Manolas, Castan eller M´biwa udfald slår alt i stykker. Enormt frustrerende egentlig at syntes man har ramt noget godt, men en enkelt fejl smadrer alt - HVER gang

Men er det ikke netop realisme? At et enkelt udfald (fejl) fra en af dine spillere i en kamp hvor du ellers er 100% ovenpå er fejlgivende? Som jeg ser det, så var det tilfældet i weekednen med f.eks. FCK, netop det..., og i sidste weekend med Barcelona, og jeg kan blive ved..., det er jo netop det der gør det realistisk, at der kan ske sindsyge ting..., jeg havde en spiller der spillede en modstander helt fri midt på vores banehalvdel.., men det er sket en gang.

Jeg oplever det ikke i hver kamp, og forventer ikke at sætte pointrekord hver sæson, som jeg tit syntes at man kunne tidligere. Jeg synes at det er blevet mere realistisk, og at der er netop kommet fejl ind i spillernes ageren...,m jeg har tidligere kunne have en Messi, og Ronaldo, og mange andre til at kunne have et gennemsnit på over 9,8 over en sæson, hvilket jo er vildt urealistisk. Det kan jo ikke realistisk lade sig gøre, kun i vores fantasi...
Logged

elhof
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #109: 05 Mar 2015, 22:59 »

får i mange skader?

http://gyazo.com/48428c09dd62790726e5ced2c5700ed9
synes det voldsomt :O
I de 20 kampe jeg har spillet efter patchens udgivelse, har jeg haft skader (både småskader og alvorlige) i 16 kampe. Mange af disse har resulteret i alvorlige skader til spillere, som i mine første fire år i klubben, stort set ikke har haft skader.  Skuffet
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #110: 05 Mar 2015, 23:30 »

Men er det ikke netop realisme? At et enkelt udfald (fejl) fra en af dine spillere i en kamp hvor du ellers er 100% ovenpå er fejlgivende? Som jeg ser det, så var det tilfældet i weekednen med f.eks. FCK, netop det..., og i sidste weekend med Barcelona, og jeg kan blive ved..., det er jo netop det der gør det realistisk, at der kan ske sindsyge ting..., jeg havde en spiller der spillede en modstander helt fri midt på vores banehalvdel.., men det er sket en gang.

Jeg oplever det ikke i hver kamp, og forventer ikke at sætte pointrekord hver sæson, som jeg tit syntes at man kunne tidligere. Jeg synes at det er blevet mere realistisk, og at der er netop kommet fejl ind i spillernes ageren...,m jeg har tidligere kunne have en Messi, og Ronaldo, og mange andre til at kunne have et gennemsnit på over 9,8 over en sæson, hvilket jo er vildt urealistisk. Det kan jo ikke realistisk lade sig gøre, kun i vores fantasi...

Nej jeg mener bestemt ikke at et vindende hold i hver kamp har en dc der levere hovedløse ting der fører til mål. En ting er de laver fejl, men hver gang gir det mål?

Mener heller ikke der så er en god nok balance i hvorledes modstanderen udnyttet disse fejl kontra den dominans man ellers kan besidde i en kamp.. Og åbne chancer.

Men som sagt tidligere er jeg ret ligeglad med argumentet om det "jo er realistisk". Sigames patcher sig ud af det. Vi har ikke set sidste patch i år - muligt det bare blir et hotfix.. Men et spil der har et års levetid (for mange 9-10 mdr), som stadig patches her efter 4 mdr.. Er det godt nok?
Lad nu hver med at sige et spil jo kan holde længere. I det tilfælde kom der nok et fm hvert andet år or so..
« Seneste Redigering: 05 Mar 2015, 23:33 af bromberg » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #111: 07 Mar 2015, 15:27 »



Ikke en kamp jeg var imvolveret i

Gæt hvor mange straffe?
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #112: 07 Mar 2015, 15:39 »



Ikke en kamp jeg var imvolveret i

Gæt hvor mange straffe?
16!  Peace funny
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #113: 07 Mar 2015, 15:40 »

Skal vi gætte på 13?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #114: 07 Mar 2015, 15:42 »

Nej 13 ville være urealistisk jo.. Kun 7.. og mål på de 7..
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #115: 07 Mar 2015, 15:55 »

Jeg er pt. i november i mit spil, og har kun oplevet ét straffespark i samtlige kampe jeg har spillet. Skal vi bytte?
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #116: 07 Mar 2015, 16:40 »

Nej nej - jeg har ikke fået et eneste straffe endnu i min egen kamp..
Jeg får skaderne der er godt svarende til de straffe der tildeles i andre kampe.
Man må vælge om man vil have mange skader eller mange straffespark.

Ak ak ja:) glad for jeg stadig har fm14
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #117: 07 Mar 2015, 16:43 »

Jeg har heller ikke mange skader. Glad for jeg ikke behøver vælge Tunge
Logged

FluffyHelmet
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #118: 10 Mar 2015, 08:05 »

synes godt nok også jeg oplever mange skader i mit save med FC Midtjylland

havde konsekvent Petter Andersson skadet i første sæson, og fik i løbet af de første 6-7 kampe 1-2 skader pr. kamp

Agger spillet derimod næsten alle kampene for Brøndby i løbet af første sæson


nu er jeg så noget til 2. sæson hvor jeg så starter med at have 7-8 spillere skadet fra førsteholds truppen og jeg har svært ved at have spillere på bænken pga. antallet af skader
Logged

Breaker
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2015 15.3 rettelsesliste
« Svar #119: 10 Mar 2015, 09:00 »

Jeg har ca. 1-3 "slag" pr. kamp og nogen gange fører det til skader. Det er blevet værre efter patchen. Nogen der ved om man kan vende tilbage til den gamle patch i steam?
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010