home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #23 ~ The Road Back To Anfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: #23 ~ The Road Back To Anfield  (Læst 37069 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #60: 09 Mar 2015, 12:57 »

Hvordan ser Liverpool holdet ud nu?   Wink

Og tillægsspørgsmålet er så, hvad vil du ændre?  crazy



Det kommer der svar på snarest Wink - og der vil ske mange ændringer Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #61: 09 Mar 2015, 13:32 »



PRESSEMEDDELELSE


Liverpool FC vil hermed gerne bekendtgøre, at Daniel Agger er ansat som ny manager i klubben. Daniel har, som de fleste ved, selv en fortid her i klubben, og har altid været meget vellidt i klubben og udenfor klubben også. Hans professionelle indstilling kan ingen tage fejl af, og vi er 100% sikre på, at vi i Daniel har fundet den helt rigtige mand og type. Klubben står overfor noget af en omvæltning, og der vil i de næste måneder ske store ændringer i forhold til, hvordan klubben hidtil har kørt.

Fokuset på talentarbejdet vil blive intensiveret kraftigt. Det skal ske nu og her, da klubben økonomisk ikke er i den bedste situation, og Mr. Agger har kun fået et transferbudget på 1,4 millioner kroner. Vi er ganske klar over, at det kommer man ingen steder med i toppen af fodboldverden. Det bliver så Daniels opgave at skaffe mere kapital, ved at sælge de spillere, som han ikke synes passer ind i fremtidens Liverpool. For der er ingen tvivl om, at truppen lige nu er alt for stor, og der er masser af spillere i truppen og 2. holdstruppen, som sikkert aldrig eller aldrig mere kommer til at spille på Anfield Road. Derimod vil der være en del spillere, som vil blive rykket op i truppen, og dermed vil flere talenter få chancen, end vi har været vant til gennem de seneste år. Selvfølgelig er der også forretning i dette projekt, men vi skulle nødig se en gentagelse af, at vore største talenter smutter til konkurrerende klubber, som tilfældet var med Raheem Sterling, da han blev solgt til Manchester City.

Daniel har helt frie tøjler i dette transfervindue, men fremover vil vi følge visse restriktioner. Vi vil forsøge at skabe mere harmoni i truppen, og samtidigt få endnu flere øjne fra USA til at kigge på os. Derfor er der besluttet at efter dette transfervindue vil transfers fremover skulle opfylde denne regel:

- Spillere over 18 år, skal være af engelsk, hollandsk, dansk eller amerikansk nationalitet - medmindre spilleren er   fri af sin kontrakt med tidligere klub.

At det er disse nationaliteter, der er blevet valgt, hænger i stor stil sammen med, hvordan vi tror vi kan kombinere holdharmoni bedst muligt med forretningsdelen. De engelske spillere giver jo sig selv, da vi er en stolt engelsk klub, som meget gerne vil være førende leverandør til vores landshold. De amerikanske spillere skal til klubben for at øge fokuset fra det store land, hvor vores ejere er fra. Det kommer forhåbenligt til at øge indtægter fra merchandise, men også yderligere sponsorrater. Danmark og Holland er valgt pga den gode mentalitet, vi ofte ser hos spillere fra disse to nationer. Samtidigt hænger det også sammen med Daniel Agger's store kendskab til disse to lande, og eventuelle talenter, der løber rundt i landene.

Vi har set på den nye måde sammen med Daniel Agger og Colin Pascoe, og vi er glade for, at vi alle sammen er helt enige om i hvilken vej denne klub skal.

Velkommen hjem Daniel Agger!

Chairman   
Tom Werner


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #62: 09 Mar 2015, 15:39 »



UDRENSNING


Knap var jeg ankommet til klubben, før jeg gik i gang med den store oprydning i truppen. Sammen med Pascoe kiggede vi på spillere, der for det første skulle passe ind i spilsystemet, samtidigt skulle de have den rette alder og ikke mindst den rette mentalitet, der var ikke plads til krukker og hyæner i min trup.

Første mand der måtte lade livet var gamle gamle Andre Pirlo. Han blev opfordret til at søge et aktivt skifte, da hans tid i klubben var ovre. Han valgte dog kort efter at indstille karrieren.

Lucas Leiva var næste mand i rækken. Han røg afsted grundet to ting. Han var fyldt 30 år, og vi kunne stadigt få en del penge for ham. CSKA betalte 135 millioner plus klausuler. Han havde stadigt kvaliteten til at være i klubben, men vi mangler desværre kapital, og derfor var denne handel nødvendig.

Simon Mignolet havde jeg på forhånd bestemt skulle sendes videre til en anden klub. Jeg har aldrig set Simon, som en keeper der var god nok til The Reds. Med et bud på 190 millioner kroner fra Spartak Moskva, så var jeg slet ikke i tvivl.

Super krukken Balotelli var straks igang med at tude, da han kunne mærke, der var en stor oprydning i gang. Som sagt er der ikke plads til den slags i klubben og derfor røg han øjeblikkeligt til salg. Balotelli røg for 275 millioner plus klausuler hjem til hjemlandets Napoli.

Navne som Cerci, Markovic, Doumbia, Ilori, Alberto, Johnson og Skrtel indbragte klubben over 375 millioner kroner + en fandens masse klausuler. Det har været en kæmpe udrensning af blandt andet mange prominente navne, men det har så sandeligt også været nødvendigt. Denne oprydning var tiltrængt for klubben, både når man ser med økonomiske øjne, men så sandeligt også for at vi kan starte på noget, der ligner en helt frisk start for The Reds.

Philippe Coutinho var ikke et salg jeg havde regnet med eller for den sags skyld havde ønsket lige som de andre handler. Men da Dortmund bød 440 millioner kroner inkl. klausuler, og at han selv ønskede at skifte, så følte jeg ikke at jeg ville stå i vejen for spilleren. Samtidigt fik vi en rigtigt god gang penge, som vi ikke have forventet at få ind.

Samlet set har vi solgt spillere for 1,2 milliarder og dertil skal regnes kommende indtægter i form af diverse klausler. 

Vi skal slet ikke have handlet samme mængde spillere ind, som vi lige har solgt. Der er flere gode talenter i klubben, som skal have chancen på førsteholdet. En ny keeper skal vi have, og der står valget mellem Leno og Rulli indtil videre. Vi skal have en ny midterforsvarer, og så skal vi også have en ny offensiv midtbane, eller en angriber, det kommer an på hvad der byder sig.

Det hårde arbejde er i gang i Liverpool, og jeg glæder mig til at se, hvilken trup vi har fået samlet, når vi når frem til kval. kampene i Euro Leauge.
 
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #63: 09 Mar 2015, 17:36 »

Fedt med Agger i Liverpool, godt nok hurtigt du udviklede dig fra en så lille klub til liverpool. Glæder mig til at se hvem du henter Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #23 ~ The Road Back To Anfield
« Svar #64: 09 Mar 2015, 20:27 »

Fedt med Agger i Liverpool, godt nok hurtigt du udviklede dig fra en så lille klub til liverpool. Glæder mig til at se hvem du henter Opstemt

Synes faktisk også det gik ret hurtigt - tror det var den Treble, der gjorde at jeg kunne avancere til Liverpool allerede nu Smiley og så har det sikkert også betydning, at jeg havde Liverpool og Brøndby som favoritklubber fra start af - men glæder mig sgu også til at være på plads i Liverpool Smiley
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010