home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 496 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  lukker mål ind sidst i kampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: lukker mål ind sidst i kampen  (Læst 1920 gange)
Graz0r
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
lukker mål ind sidst i kampen
« : 14 Feb 2015, 23:38 »

Halløjsa!

Jeg har et problem der driver mig til vanvid!

Jeg lukker altid mindst 1 mål ind i den sidste del af kampen fra ca. det 75. minut og til kampen slutter. Jeg smider så mange point væk på det og det er jeg ved og være godt træt af efterhånden.  ticked off

Så nu spørg jeg herinde om der er nogle taktik genier der kan svare mig på, hvad det er der er galt?

På forhånd tak for svarerne  Smiley

Mvh.
Michael
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #1: 14 Feb 2015, 23:44 »

Der skal lidt mere info til for at have en chance for at give et kvalificeret bud.
Hvordan ser din taktik ud?
Hvilket hold er du?
Hvordan er din mentalitet? (offensiv, kontrol, standard)
Er dine spillere trætte til sidst i kampene?
Logged

Graz0r
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #2: 14 Feb 2015, 23:55 »

Jeg spiller en kontrolleret 4-1-2-2-1 med Esbjerg. Enkelte spillere er meget trætte i den sidste del af kampen, men dem skifter jeg jo selvfølgelig ud.

Jeg har prøvet og bruge nøjagtigt den samme taktik med Midtjylland og der gik det fremragende. Så måske det bare er mine spillere der er piv ringe? Synes dog bare det mærkeligt, at det lige er i den sidste del af kampen, at jeg lukker alle mål ind.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #3: 14 Feb 2015, 23:55 »

Halløjsa!

Jeg har et problem der driver mig til vanvid!

Jeg lukker altid mindst 1 mål ind i den sidste del af kampen fra ca. det 75. minut og til kampen slutter. Jeg smider så mange point væk på det og det er jeg ved og være godt træt af efterhånden.  ticked off

Så nu spørg jeg herinde om der er nogle taktik genier der kan svare mig på, hvad det er der er galt?

På forhånd tak for svarerne  Smiley Kan være dine spillere har for lave mentale stats som koncentration med videre? Ellers vil jeg sikre mig med et boltværk - fx med en 4-1-2-2-1bred eller 4-2-3-1 med to defensive midts

Mvh.
Michael
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #4: 15 Feb 2015, 00:02 »

Jeg spiller en kontrolleret 4-1-2-2-1 med Esbjerg. Enkelte spillere er meget trætte i den sidste del af kampen, men dem skifter jeg jo selvfølgelig ud.

Jeg har prøvet og bruge nøjagtigt den samme taktik med Midtjylland og der gik det fremragende. Så måske det bare er mine spillere der er piv ringe? Synes dog bare det mærkeligt, at det lige er i den sidste del af kampen, at jeg lukker alle mål ind.

Midtjylland har også et noget bedre hold end Esbjerg, så kontrollerende er måske ikke den rigtige tilgang.
Ville måske prøve at gå på standard, og hvis du har dine spillere til at presse meget, så fjerme den, evt blot sidst i kampen da det er pænt krævende og godt kan koste sidst i kampene hvis spillerne er for trætte.
Logged

Graz0r
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #5: 15 Feb 2015, 00:12 »

Ja Midtjylland har klart et bedre hold Smiley Men jeg prøver lige det du foreslår og håber det hjælper!

Mange tak for svaret i hvert fald Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: lukker mål ind sidst i kampen
« Svar #6: 15 Feb 2015, 10:40 »

www.footballmanager story.com/best-fm-2015-tactics-defending-lead

Prøv at læse denne artikel... har virket ok for mig

Ps. Kopier www-adressen ind i browseren... ved ikke hvorfor den laver dette mærkelige link.

« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 10:42 af Maestrodk » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010