home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 346 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Hakker i 3D
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hakker i 3D  (Læst 1725 gange)
McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Hakker i 3D
« : 03 Feb 2015, 18:58 »

Hej

Har en bekendt der lige har købt ny pc.. Problemet er at fm hakker ekstremt under 3d visning af kampe. Selv når der køres 2d hakker den. I 2D klassisk kører den gnidningsfrit!

Andre spil, også højt grafikkrævende spil, kører uden problemer, så det virker til at det er noget i spillet der gør at den hakker.

Computer specifikationer
AMD A serie A10-5750M / 2.5 GHz
8 gb ddr 3 ram
AMD Radeon HD 8670M - 2 GB grafik

Hvis nogen har en idé til en løsning på problemet hører jeg meget gerne fra jer..
Logged

Kom så de hvii´!!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hakker i 3D
« Svar #1: 04 Feb 2015, 02:09 »

Hej

Har en bekendt der lige har købt ny pc.. Problemet er at fm hakker ekstremt under 3d visning af kampe. Selv når der køres 2d hakker den. I 2D klassisk kører den gnidningsfrit!

Andre spil, også højt grafikkrævende spil, kører uden problemer, så det virker til at det er noget i spillet der gør at den hakker.

Computer specifikationer
AMD A serie A10-5750M / 2.5 GHz
8 gb ddr 3 ram
AMD Radeon HD 8670M - 2 GB grafik

Hvis nogen har en idé til en løsning på problemet hører jeg meget gerne fra jer..

Det er ikke et hardware problem, men det kan skyldes at du ikke har de nyeste drivers til gfx kortet prøv at se om der er kommet nye opdateret.

Jeg tror dog at du skal ind og lege med grafikindstillinger ne, nu kender jeg ikke så meget til netop denne AMD baseret gfx kort, men jeg tror der sker det at FM kun udnytter det integrerede gfx kort for at spare på strøm forbruget og det kan føre til hakkende grafik i FM - har selv en bærbar med et rimeligt gfx kort i nvidia serien og netop her benytter FM sig af den integrerede gfx kort som ikke yder særligt godt mens andre spil f.eks call og duty får gfx kortet til at yde max.

prøv at gå ind i radeon kortets indstilliner og se om du ikke kan sætte FM til at køre via hardware gfx kortet og så se om det hjælper - derudover så prøv at lege med grafik detaljerne i FM slå f.eks fra at du kan klikke på reklameskiltene og komme til diverse hjemme sider og skru ned for grafikken generelt.

http://www.notebookcheck.net/AMD-Radeon-HD-8670M.87211.0.html

Logged

YNWA

McI
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hakker i 3D
« Svar #2: 04 Feb 2015, 18:48 »

Jeg tænker måske at det er det med at FM bruger af den intergrerede del af grafikkortet. Men hvor pokker ændre jeg det?
Logged

Kom så de hvii´!!

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hakker i 3D
« Svar #3: 04 Feb 2015, 22:32 »

Jeg tænker måske at det er det med at FM bruger af den intergrerede del af grafikkortet. Men hvor pokker ændre jeg det?

Højre klik på et sted på skrivebordet og der kommer muligvis noget op med ATI catalyst eller AMD indstillinger så skal du lede efter 3d indstillinger eller afvikling af programmer - her skal du sætte FM til at bruge hardware til at afvikle spil på den måde tvinger du FM til at benytte det kraftigt strøm slugende men bedre grafikafviklende gfx kort - har desværre ingen bærbare med ATI/AMD radeon gfx kort så ovenstående er det bedste råd jeg kan give - det gfx kort du har giver mulighed for at sparre strøm ved at bruge det integrerede gfx kort.
Logged

YNWA

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010