home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Kan ikke spille defensivt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kan ikke spille defensivt  (Læst 3932 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Kan ikke spille defensivt
« : 31 Jan 2015, 13:45 »

hej jeg kan ikke finde ud at lave en defensiv taktik hvor jeg ikke lukker så mange mål ind. Hvis jeg prøver på at spille defensivt scorer modstanderen 2 eller 3 gange mod mig, så mit spørgsmål er hvordan man får sit hold til at spille defensivt hvilke instruktioner?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #1: 31 Jan 2015, 16:43 »

ingen der kan svare på dette?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #2: 31 Jan 2015, 17:02 »

Du kan eventuelt vise hvad, du har forsøgt med ind til videre, så man kan komme med forslag til ændringer. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #3: 31 Jan 2015, 21:05 »

Det er utrolig svært at give gode råd, når alt hvad du skriver er, at du lukker 2-3 mål ind pr. kamp.

Vi ved intet om, hvilket hold du er, hvilke spillere, du har til rådighed og hvad du har prøvet indtil videre.
Logged

Bibblob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #4: 31 Jan 2015, 21:58 »

Spil kontra meget frit på hjemmebane og standard frit ude.. Beskriv hvilket hold du er og hvordan du spiller
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #5: 31 Jan 2015, 23:25 »

den pc jeg spiller fm på kan ikke komme på internettet så kan ikke uploade nogle billeder. Jeg spiller med Compostela i den 3. bedste spanske række, jeg spiller med 5 i bagkæden og en DM som ankermand og en CM på support og to kanter på angreb og en skarpetter helt i front.
Mine holdinstruksioner er spil mere direkte, løb mod forsvar, fald tilbage, brug offside-fælde, marker tættere, vær aggressivt involveret, skærm meget mindre af, vær mere diciplinerede og højere tempo. Min mentalitet er på kontra og holdform er særdeles struktureret.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #6: 01 Feb 2015, 09:12 »

den pc jeg spiller fm på kan ikke komme på internettet så kan ikke uploade nogle billeder. Jeg spiller med Compostela i den 3. bedste spanske række, jeg spiller med 5 i bagkæden og en DM som ankermand og en CM på support og to kanter på angreb og en skarpetter helt i front.
Mine holdinstruksioner er spil mere direkte, løb mod forsvar, fald tilbage, brug offside-fælde, marker tættere, vær aggressivt involveret, skærm meget mindre af, vær mere diciplinerede og højere tempo. Min mentalitet er på kontra og holdform er særdeles struktureret.

Jeg kan ikke tale for andre, men her er mit syn på sagen, hvis du ønsker at stå kompakt:

Brug af offside-fælden skal i min verden helst være kombineret med en høj linje og pres på modstanderen. Fjern derfor offside-fælden.

Markér tættere er en smagssag. På den ene side vil du være tættere på i duelspillet, på den anden side kan det medføre, at dine spillere bliver bragt ud af sine positioner. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok foretrække, at de holdt deres zoner, fremfor at følge en mand. Jeg ville derfor fjerne "markér tæt".

I individuelle instruktioner vil jeg lade forsvarsspillerne skærme mindre af, da de ikke skal bringes ud af position. Jeg spiller dog ofte kun med 4 forsvarsspillere. Om du vil lade en af dine midterforsvarer være en stopper, må du prøve at eksperimentere med.

Hvad angår midtbanen, så har du kun to spillere på midtbanen - er de stærke nok til at kunne klare sig, hvis modstanderen spiller med 3 mand på midtbanen?
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #7: 01 Feb 2015, 11:46 »

Jeg kan ikke tale for andre, men her er mit syn på sagen, hvis du ønsker at stå kompakt:

Brug af offside-fælden skal i min verden helst være kombineret med en høj linje og pres på modstanderen. Fjern derfor offside-fælden.

Markér tættere er en smagssag. På den ene side vil du være tættere på i duelspillet, på den anden side kan det medføre, at dine spillere bliver bragt ud af sine positioner. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok foretrække, at de holdt deres zoner, fremfor at følge en mand. Jeg ville derfor fjerne "markér tæt".

I individuelle instruktioner vil jeg lade forsvarsspillerne skærme mindre af, da de ikke skal bringes ud af position. Jeg spiller dog ofte kun med 4 forsvarsspillere. Om du vil lade en af dine midterforsvarer være en stopper, må du prøve at eksperimentere med.

Hvad angår midtbanen, så har du kun to spillere på midtbanen - er de stærke nok til at kunne klare sig, hvis modstanderen spiller med 3 mand på midtbanen?
tak for svaret vil prøve noget af det af som du siger Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #8: 01 Feb 2015, 11:52 »

Jeg kan ikke tale for andre, men her er mit syn på sagen, hvis du ønsker at stå kompakt:

Brug af offside-fælden skal i min verden helst være kombineret med en høj linje og pres på modstanderen. Fjern derfor offside-fælden.

Markér tættere er en smagssag. På den ene side vil du være tættere på i duelspillet, på den anden side kan det medføre, at dine spillere bliver bragt ud af sine positioner. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg nok foretrække, at de holdt deres zoner, fremfor at følge en mand. Jeg ville derfor fjerne "markér tæt".

I individuelle instruktioner vil jeg lade forsvarsspillerne skærme mindre af, da de ikke skal bringes ud af position. Jeg spiller dog ofte kun med 4 forsvarsspillere. Om du vil lade en af dine midterforsvarer være en stopper, må du prøve at eksperimentere med.

Hvad angår midtbanen, så har du kun to spillere på midtbanen - er de stærke nok til at kunne klare sig, hvis modstanderen spiller med 3 mand på midtbanen?
hvad skal instruksionerne vær til mine kanter og min angriber?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #9: 01 Feb 2015, 12:26 »

Hej
Prøv måske dette:
Kontra og fleksibel

Spil mere direkte, clear til fløjene, udnyt fløjene, aflever i dybden, løb mod forsvar, højre tempo

Drop fald tilbage jeg har kun dårlige erfaringer med den Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #10: 01 Feb 2015, 12:34 »

Hej
Prøv måske dette:
Kontra og fleksibel

Spil mere direkte, clear til fløjene, udnyt fløjene, aflever i dybden, løb mod forsvar, højre tempo

Drop fald tilbage jeg har kun dårlige erfaringer med den Smiley


Jeg har det meget modsat, starter tit med en MEGET defensiv tilgang de første 40 min og de sidste 5-7 min af 1. halvleg får jeg over og er meget offensiv og med hurtigt spil, i pausen tilbage i meget defensivt udgangspunkt og så omkring 75-80 over i meget offensiv (samme formation  hele vejen igennem, 3-4-1-2) Smiley

Virker ret godt hvis man spiller med et undertippet hold
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kan ikke spille defensivt
« Svar #11: 01 Feb 2015, 13:16 »


Jeg har det meget modsat, starter tit med en MEGET defensiv tilgang de første 40 min og de sidste 5-7 min af 1. halvleg får jeg over og er meget offensiv og med hurtigt spil, i pausen tilbage i meget defensivt udgangspunkt og så omkring 75-80 over i meget offensiv (samme formation  hele vejen igennem, 3-4-1-2) Smiley

Virker ret godt hvis man spiller med et undertippet hold
Nåh okay jeg satser altid når det cirka en halv time tilbage ikke før (self hvis jeg er et undertipet hold)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010