home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  San Marino
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: San Marino  (Læst 4824 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
San Marino
« : 29 Jan 2015, 17:42 »

Som de trofaste FM'er i fleste er, har i nok bemærket Sarl's blog om klubben San Marino og projektet om at føre landsholdet San Marino til en slutrunde.
Synes personligt det er en vildt fed udfordring, så har også selv valgt at give mig i kast med opgaven  Thumbs Up

Derfor kommer der nu en tråd om udfordringen, så os der ikke blogger om klub og landsholdets fremmarch, også kan fortælle om vores fremgang med udfordringen.  Smiley

1. sæson bød for klubholdet på en 2. plads med mulighed for oprykning gennem knockout kampene.
Økonomien har været dårlig hele sæsonen igennem og det tager nok nogle sæsoner at få styr på den, derfor er målet hurtigst muligt at rykke op Serie B  Rullende Øjne
ved youth intake fik jeg et talent jeg tror, kan komme til at tage flere landsholds-rekorder på det sanmarinesisk landshold.


 
Nok den bedste spiller på Off/midt på landsholdet allerede!

Landsholdet har dog ikke klaret sig specielt godt, 7 kampe der alle er endt med nederlag...
Problemer med at finde den optimale taktik + manglende evner er nok årsagen hertil....

Håber andre vil give sig i kast med udfordringen  Thumbs Up

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino
« Svar #1: 29 Jan 2015, 19:36 »

Er startet med klubholdet. Springer landsholdet over, kommer dog stadig til at opdatere i tråden.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino
« Svar #2: 31 Jan 2015, 15:34 »

Super at jeg ikke er den eneste der er i gang med San Marino  Thumbs Up

Har ikke specielt meget succes med landsholdet, ud over at Stefano har udviklet sig vildt meget på bare det ½ år jeg har spillet med ham indtil nu.
Rapporten taler om potentiale til Serie A, det blandet med sin proffesionelle personlighed skal nok føre ham langt  Peace
Kommer med update i aften Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #3: 29 Jul 2015, 11:55 »

Jeg er igang med tredje sæson - både klub- og landshold. Første sæson bød på oprykning i første forsøg som nummer 1. Jeg ville ikke købe en masse spillere, så jeg lejede vel 16 spillere vil jeg tro, herunder Monteleone (forsvarsstyrmand fra Palermo), Sturaro (vigtigste mand fra Juventus), samt Puscas (blev topscorer i ligaen - fra Inter).

Anden sæson lejede jeg også en del spillere, dog "kun" 10-12 stykker, da der ikke var kvalitet nok at hente. Det blev dog til en ottendeplads, og røg ud af playoff til Serie A. Audero (målmand Juventus), Monteleone og Moncini (angriber fra moderklubben Cesena) blev vigtigste spillere i den sæson.

I den nuværende sæson (tredje) ligger vi lige nu på sjettepladsen og er ret godt med pointmæssigt. Vi har fået et par habile regens, som jeg skriver om senere (da jeg sidder på arbejde nu), og har ellers hentet et par spillere på fri transfer, herunder den nye krumtap på midtbanen Mattia Lombardo, som er klasse i Serie B. Ydermere kommer følgende spillere på fri transfer efter sæsonen: Puscas (Inter - angriber), Simic (Milan - midterforsvar), Mattia Vitale (Juventus - midtbane) mfl. (kommer ligeledes senere).

Jeg har så vidt muligt tømt den oprindelige trup helt, og der er da også kun en enkelt spiller eller to tilbage. Måden jeg vil finde spillere på er udelukkende at satse på ungdomsspillere fra San Marino (landet) hvilket betyder at jeg støvsuger holdene fra landet. Får jeg selv regens fra Italien bruger jeg også disse så længe de er bedre end alternativerne. Jeg KØBER ikke spillere - henter kun spillere på fri transfer, hvis jeg skal have andre end dem jeg selv har - og de bliver sendt videre når der ikke er behov for dem mere. Her er jeg ligeglad med nationalitet, men de skal dog være EU-borgere (krav i Serie B).

Økonomien haltede i første og anden sæson, men efter resultatet i Serie B har vi haft en positiv økonomi, hvilket også har betydet at ungdomsfacilitetern e er blevet udbygget.

Som udgangspunkt bliver samtlige klubbens gode ungdomsspillere udtaget til A-landsholdet. Jeg har dog modtaget en enkelt der ikke er klar til at slukke for den Italienske drøm endnu. Ellers har jeg en målmand, to forsvarsspillere og to offensive midtbanespillere/angribere som er kommet ud af klubbens ungdomsfaciliteter, som spiller fast på landsholdet.

Jeg spiller helst en offensiv og fleksibel 4-3-3 med boldspillende midtbanespillere og angribere. Det har fungeret rigtig godt for mig i andre saves også, så det fortsætter jeg med. Møder vi meget dårligere modstandere spiller vi kontrolleret.

Landsholdet har vundet en træningskamp over Gibraltar og har ellers tabt resten af kampene.

Andre der spiller med San Marino? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #4: 29 Jul 2015, 20:00 »

Talenter - regens
Stefanelli - har som det kan ses spillet landskampe for San Marino
Ugolini - har i første omgang afvist at spille for landsholdet San Marino
Semprini - har endnu tilgode at prøve at blive udtaget til landsholdet
Pantano - har som det kan ses spillet en landskamp for San Marino
Tamagnini - har som det kan ses spillet landskampe for San Marino - største nuværende salgsobjekt

Transfers
2014/15
2015/16
2016/17
Undervejs 2017/18

Skriv endelig hvis der er ønsker om mere. Smiley
« Seneste Redigering: 30 Jul 2015, 07:59 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #5: 30 Jul 2015, 08:15 »

Det blev til en sjetteplads og playoff-kampe. Første mod Latina som endte under os på syvendepladsen. De blev ekspederet ud med 1-0.

Herefter var det Livornos tur til at møde os, og de blev sendt hjem i første kamp med hele 5-2 (tilskuerrekord på HELE 5.250 tilskuere - fyldt San Marino stadion), så vores videre færden var mere eller mindre på plads. Det blev da også til endnu en sejr til os på udebane på 2-1.

Til sidst måtte vi dog se os slået af Parma, som vandt samlet med 4-3, efter at vi i den første kamp på hjemmebane havde været bagud 3-0 på ti minutter...

Alt i alt er jeg fortsat godt tilfreds, da jeg ikke rigtig føler at vi har fortjent at rykke i Serie A, når vi endte nummer 6. Jeg synes faktisk oprykningsspillet er lidt skævvridende. Jeg er dog meget tilfreds med at have fået en god placering, hvilket har medført en bonus på 17 mio. kr. som klubben har hårdt brug for - Balancen var positiv med 6,86 mio. kr. inden.

Til den nye sæson har jeg fået et lønbudget på 2,13 mio. kr. og et transferbudget på 12 mio. kr., men da jeg ikke køber ret mange spillere (stort set ingen, da gode spillere fra San Marino ikke hænger på træerne, og de fleste er hos os - ALLE!) så er der rig mulighed for at øge lønbudgettet en hel del.


I det seneste år (allerede efter sidste års overraskelse - var seedet 22 og blev 8) har der været stort bud efter min person som mulig kandidat til at overtage trænersæder i mange andre og større klubber. Et lille udpluk af dem er her:

Italien
AC Milan
Inter
Fiorentina
Verona
Empoli
Palermo
Cagliari
Parma (efter de sikrede sig oprykning mod os - hvorfor de fyrede Ronald Koeman ved jeg ikke lige....)

Spanien
Deportivo
Atletic Bilbao
Recreativo
Levante
Leganes

England
Southampton x2

m.fl.

Jeg er dog tro mod projektet og har ikke i sinde at skifte klub frivilligt inden jeg har opnået det jeg gerne vil i San Marino, så jeg har blankt afvist at være til samtale med nogen af ovenstående, selvom det kunne have været meget fristende.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2015, 09:53 af Broen05 » Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #6: 20 Aug 2015, 12:54 »

En tredjeplads og sejr i playoffs betyder Serie A til San Marino efter tre sæsoner i Serie B.

Vigtigste handel indtil videre (er halvvejs i første sæson i Serie A) er uden tvivl Asmir Begovic, som var kontraktløs til sommeren! Han har stået vanvittigt, og er helt sikkert skyld i at der ikke er gået flere mål ind end der er. Vi er på en øjeblikkelig 11. plads og datoen siger 1. februar. De første fem kampe i sæsonen var lede - Roma, Torino, Juventus, Inter, AC Milan, som alle (pånær Torino) er titelaspiranter. Det blev da heller ikke til andet end et enkelt point - overraskende nok ikke mod Torino, men derimod AC Milan. Heldigvis knækkede det ikke mentaliteten hvilket også er skyld i at vi mere eller mindre er ude af nedrykningsfare for denne sæson - mener vi har knap 30 point og tyve ned til stregen ca.

Økonomien er på den gode side af 100 mio.kr. nu og vi har udbygget alle faciliteter endnu engang, samt jeg har fået betalt nogle flere trænerkurser.

Vores San Marinesiske talenter er endnu lidt undervejs, men der er da tre der er faste startere i truppen (den ene er dog fortsat usikker på om han vil spille for Italien eller San Marino).

Topscorer i sidste sæson blev Robert Inglese, som vi havde neglet på fri transfer for et par sæsoner siden, blev solgt for samlet 25 mio.kr. og Ben Pearson røg for 11 (kontraktudløb rundt om hjørnet) hvilket har givet plads til henholdsvis Brooklyn Beckham og en targetman fra egne rækker, med kun 1½ gul stjerne og en halv sort... Mærkeligt at jeg vælger sådan en spiller tænker i nok, men Fabio Buratti (regen), som han hedder - 187 cm høj og 94 kg., har nogle noget bedre stats i min optik, hvorfor han er blevet prøvet. Han har ikke skuffet og er lige nu vores topscorer med 10 træffere i ligaen. Han er måske ikke ratet højt, men han har de rigtige egenskaber efter min mening - fysik, afslutninger, hovedspil - hvilket kan gøre meget når man spiller 4-3-3 med en targetman og to dybdeliggende angribere.

Til at assistere ham er vores største talent Tamagnini (regen) som blev den spiller med flest assists sidste år på trods af at han kun var 18 år. Større klubber har været efter ham, men indtil videre er han at finde i klubben, og jeg forventer da også at han vil blive et godt stykke tid.

Den sidste angriber jeg har fundet er ny i truppen, og han er hentet i Qatar, men det betyder ikke noget for hans niveau, for jeg har altid haft den holdning at han var for god til de klubber han har valgt i hans karriere. Vladimir Weiss' kontrakt var udløbet, og på trods af at han ville have meget mere end vi kunne give, endte han med at acceptere en massiv lønnedgang for at repræsentere San Marino.

Landsholdet er fortsat pivelendigt, hvis man ser bort fra de to angribere jeg har. Jeg håber snart der begnder at dukke nogle regens op, da det ellers bliver lidt langtrukkent at spille med landsholdet. Vi er dog kravlet op på en 203. plads, efter en uafgjort mod Gibraltar.

Hvis nogen skulle være interesserede vil jeg gerne ligge SS op. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Thorup89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: San Marino
« Svar #7: 20 Aug 2015, 14:09 »

Selvom jeg ikke har kommenteret, så læser jeg skam med. Super spændende, og dejlig simpelt sat op. Landsholdet ser godt nok noget langtrukket ud, men mon ikke talenterne efterhånden kommer?
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #8: 20 Aug 2015, 14:13 »

I første omgang handler det bare for mig om at få skrevet mine tanker ned, og så må layoutet vente - det er jo trods alt heller ikke en blog, så tænker at folk der har lyst læser med fordi de har interessen. Smiley

Men ja, landsholdet er pinligt ringe, og består mere eller mindre af min ungdomsafdeling. Heldigvis er der begyndt at være penge i klubben (lave lønninger, og store indtægter fra Serie A, så jeg kan få opgraderet faciliteterne hurtigst muligt. Synes jeg har en rigtig godt leder af ungdomsudviklingen, så det er heldigvis ikke et problem. Største problem lige nu er at få lov til at anmode om udvidelser til ledelsen, da jeg simpelthen ikke har muligheden for at gøre det lige nu (fordi jeg næsten lige har fået det gjort). Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marinojavascript:void(0);
« Svar #9: 22 Aug 2015, 11:04 »

Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #10: 22 Aug 2015, 11:10 »

Udvidelse af stadion!

Troede jeg.....

Nogen der har erfaring med om det så bare er definitivt at man ikke kan gøre noget med hensyn til stadion? Der er kun plads til 5.250 tilskuere, og det er IKKE mange i Serie A....
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino
« Svar #11: 22 Aug 2015, 23:13 »

Opfølgning på overtagelse - den gik i vasken, og jeg er nu klar til igen at kunne handle transferfrie spillere. Ind er hentet Jan Vertonghen og Francesco Bardi (målmand fra Inter) som største navne. Ellers unge regens med talenter.

Og som bonusinfo til landsholdet har Ugolini endelig valgt Italien fra og har fået sin første kamp i nationaldragten!

Og sidst men ikke mindst - nye regens, hvor specielt en venstre back er meget lovende - desværre halvt italiener og er udtaget til U19-landsholdet allerede som 16-årig. Jeg har dog trukket ham tilbage (som jeg i øvrigt også gjorde med Ugolini).

Brooklyn Beckham er desværre solgt videre, da han havde en minimumsklausul på 39 mio.kr. og han ville ikke skrive ny kontrakt. Alfred Duncan er hentet ind som ny på hans plads.

Vi endte forresten som nummer 12 i første sæson i Serie A, så bestemt meget godkendt! Smiley

Klubbens økonomi er som tidligere nævnt blomstrende og er inden sæsonstart på den rigtige side af 250 mio.kr. hvilket har medvirket til at San Marino nu er verdens 84'ende rigeste klub! Det på trods af at vi kun har solgt for samlet 100 mio.kr. i de fem år jeg har været i klubben, så jeg er fortsat meget begejstret!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010