home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Academy of Football [43]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The Academy of Football [43]  (Læst 32191 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [22]
« Svar #45: 03 Feb 2015, 13:52 »

Lækker blog.

Hvilken rolle er Sakho mest naturlige?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [22]
« Svar #46: 03 Feb 2015, 18:18 »

Hans mest naturlige er Fremskudt Angriber også kommer Targetman, hvilket han spiller her
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [22]
« Svar #47: 08 Feb 2015, 00:04 »

Welcome to The Academy of Football
23 - I'm Back!



23 - I'm Back!

Beklager ventiden, men familiære ting gjorde at jeg ikke har været hjemme.

Vi er næsten klar til den nye sæsonen, men har i sommerpausen valgt at hente 2 engelske spillere ind til startopstillingen. Det gælder Danny Batth som tager over for Winston Reid der pga. bug skifter til M'Brough. Nick Powell er samtidig kommet til klubben. Han kommer på fri transfer og overta'r fra Noble der pga. alder må tage til takke med reserverollen.

Vi er derfor oppe på 8 englændere i startopstillingen, hvor kun Adrian, Valencia & Sakho ikke har et engelsk pas. Englænderne er Cresswell, Batth, Tomkins, Walker, Powell, Poyet, Jarvis & Morrison
« Seneste Redigering: 13 Feb 2015, 23:27 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [23]
« Svar #48: 08 Feb 2015, 17:41 »

Welcome to The Academy of Football
24 - FM!



24 - FM!



Det går op og ned i pre season. Vi har vundet alle vores kampe ink. 2-0 over Roma & 5-1 over Celtic. Det går ganske solidt, lige indtil jeg fik denne besked. F.M.L . Nick Powell sidder ude i 3 måneder, jeg vidste godt at han havde tendens til at få skader, men stadig væk, han har været i klubben i 16 dage. Noble / Ajer / Sæter kommer derfor til at deles om spilletiden indtil Powell er tilbage.

Det er virkelig irriterende og kommer på et dårligt tidspunkt, hvor jeg håbede at kunne få vendt Powell form og træning til noget mere positivt. Nu gælder det om at kigge fremad og først venter QPR og så står den også snart på Europa League.

Der vil komme en update snarligt med EL lodtrækningen

Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [23]
« Svar #49: 13 Feb 2015, 23:51 »

Welcome to The Academy of Football
25 - Sorry Again!



25 - Sorry Again!

Jeg beklager endnu en gang ventetiden. Jeg troede endelig at problemerne var ovre, men ak det blev
først igår at der igen kom styr på tingende. Nu burde alt dog være i den fineste orden, og jeg  håber
ikke at jeg har tabt jer med den lange ventetid, for jeg er 100% klar til at føre West Ham videre.

Sæsonen er gået i gang og vi er oppe i et hæsblæsende tempo lige fra start. Vi har spillet 5 PL kampe,
1 EL Kamp & 1 COC Kamp og vi venter stadig på vores første pointtab. Det er blevet til 5 sejr i PL med
en målscorer på 15-7, hvor vi blandt andet er taget fra Goodison med 3 point i en 2-1 sejr. Diafra Sakho
har samtidig valgt at forsætte sine sidste 2 sæsoner og har scoret i alle kampe og i alt 7 mål i PL + 2 i EL.
De tre første PL sejr som alle var i august har samtidig skaffet mig min anden Manager of the Month.
Den vil selvfølgelig blive tilføjet i indlæg #1

Vi har samtidig indtaget vores nye stadion med manér da vi indtil videre selvfølgelig har taget samtlige stik.
Vi satte tilskuere rekord for klubben først mod QPR i sæsonens første kamp med 45.747 og senere i EL mod
Leverkusen med 47.013. Jeg regner dog stærkt med fuldt hus mod Spurs & Gunners + Måske United. Vores
tilskuere gennemsnit ligger pt. på 40.564, hvilket er ca. 5.550 over Boleyn Ground kapacitet.

I EL er vi blevet udtrukket med Monaco, Leverkusen & bosniske Zrinjski.
En relativt svær gruppe, hvor Monaco & Leverkusen nok skal give hos kamp til stregen.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2015, 17:21 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [23]
« Svar #50: 14 Feb 2015, 00:09 »

Følger med i din blog og synes den er god, men må indrømme at det ser irriterende ud når teksten er centeret. Så det går ud og ind, hvis du forstår, ellers fortsæt det gode arbejde Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Feb 2015, 00:14 af AndreasNord » Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [23]
« Svar #51: 14 Feb 2015, 00:16 »

Tak for svaret. Trist med den centrerede tekst, men det bliver bare i min optik helt forkert når det er i venstre side, og prøver ellers så godt som jeg kan at få linjerne til at være ens længde. Ellers super at du følger med, hvilket jo er hele formålet med at skrive
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [23]
« Svar #52: 15 Feb 2015, 13:39 »

Welcome to The Academy of Football
26 - Champions League ?



26 - Champions League ?

FM er en fryd at spille i øjeblikket. Alt virker som det skal og vi ligger derfor d. 1/1 #2 med 3
point op til Liverpool. Det hele ser ud til at virke og holdet formår virkelig at sætte sig på selv
de fleste store kampe. 3-2 over Man United som samtidig blev første udsolgte kamp på det
olympiske stadion. Arsenal kampen gav ''kun'' 53.595, hvor der altså er plads til 54.000.  4-3
over Newcastle & 3-1 over Tottenham skal også nævnes.

Jeg vandt samtidig min 3. Manager of the Month efter en december uden nederlag.

Holdets profiler i  efteråret er nyindkøbet Danny Batth som på grund af sine flotte præstationer
blev udtaget til det engelske landshold i efteråret. Diafra Sakho må også nævnes som her efter
19 kampe har lavet 21 mål. Han kan bare ikke stoppe med og bombe. Jeg har rettere heldig
med at beholde ham, da han i sommers ville til Schalke, men Schalke bød ikke. Hvis han tager
sin tredje topscorerpris i træk, må jeg nok anse ham som fortid i klubben.

I Europa League er vi videre efter relativt overkommelig kampe, hvor reserver har fået det meste
af spilletiden. Det blev til 3 sejr, 1 uafgjort & 2 nederlag, vi er derfor videre som 2'er sammen
med Monaco. Nu står den på et møde med spanske Real Sociedad.

Her til sidst skal dette altså nævnes. d. 15/10 mødte Liverpool & Chelsea hinanden på Anfield,
en kamp som kunne gå begge veje. Det skulle dog ikke blive sådan, og Liverpool kunne pakke
sammen med dette resultat!
« Seneste Redigering: 16 Feb 2015, 17:21 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #53: 15 Feb 2015, 19:07 »

Welcome to The Academy of Football
27



27
Der skete intet i januar & ungdomspillerne var endnu en gang utrolig skuffende. Jeg er
derfor sprunget hen over det, og står lige nu på d. 8/4. Vi har siden 1/1 taget 27p i 13
kampe, hvilket bliver til 8 sejr, 3 uafgjorte & 2 nederlag. Vi ligger derfor pt. #1 med 3
point til Liverpool. Det begynder derfor også at lugte af guld i østlondon, hvor bølgerne
går højt og alt kører på skinner. I EL er vi videre til kvartfinalen efter at Sociedad blev
losset ud med 5-1 og Porto blev eskorteret ud med 2-1.

FA Cup'en & Capital One Cup er vi for tredje år i træk ude af. De betyder intet pt. for mig.

Vi står nu med 6 kampe tilbage, hvor United på U & Tottenham på H kan gå hen og blive
nøglen til guldet. Især kampen mod Spurs som er den sidste på programmet spår jeg til
at få kæmpe betydning.

Jeg har i den seneste tid gået og overvejet bloggen, og er kommet frem til at jeg fra nu
af vil gå benhårdt efter at slå Sir. Alex Ferguson. Indlæg #1 vil derfor blive ændret, så
man der kan følge med i de forskellige parametre. Jeg håber meget folk vil synes om
twist'et. Selve bloggen ændrer sig dog ikke voldsomt. Talentarbejdet er stadig vigtigt,
og det samme er nationaliseringen.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 20:59 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #54: 15 Feb 2015, 19:19 »

Dejlig simpel blog, med nogle gode værdi'er og et spændende klubvalg - Jeg følger med  Thumbs Up   Peace

Dog afskyr jeg din skrift, som ikke er specielt behagelig at læse. Så jeg håber at du vil genoverveje dit valg på det punkt.
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #55: 15 Feb 2015, 19:44 »

Det vil jeg helt sikkert gøre
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #56: 15 Feb 2015, 21:13 »

Welcome to The Academy of Football - 28

28

2 Kampe tilbage, og det forspringet er nu på 6 point,
dog har Liverpool en kamp i baghånden. Hull blev slået med 3-0,
3-1 over Leicester, 3-3 mod United & 4-1 over West Brom. Det er
gået fantastisk! Det ser yderst lovende ud og april gav mig min 4.
Manager of the Month. Nu mangler som sagt i #26 kun Sunderland
& Tottenham.

I Europa League er der også rigeligt at se til. Vi står nemlig i FINALEN!
Inter blev sendt ud i mørket med 3-2 & Zenit med tenniscifrene 7-5.
Nu venter Monaco i finalen som vi sjovt nok var i gruppe med. Her blev
til 2-2 i Monaco & 1-3 nederlag i London. Vi er derfor ikke ligefrem favoritter.

Hele Østlondon holder nervøst vejret i de næste 10 dage.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 21:53 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #57: 15 Feb 2015, 22:13 »

Welcome to The Academy of Football - 29

29

MESTRE!
3-0 over Sunderland og 2-1 over Spurs betyder at vi kan kalde os Engelske Mestre 16/17!
Hvilken  måde at gøre det på, i et derby mod Spurs med fuldt hus! 2-0 efter 30 min, mens
Liverpool førte 1-0. Liverpool spillede dog 2-2 og selvom det ikke betyder noget, så er et
mesterskab med 5 point fantastisk! I Europa League blev det også til sejr! 2-1 over Monaco
i en kamp, hvor Valencia stod for begge mål.

Diafra Sakho kan for tredje år i træk kalde sig PL topscorer denne gang med 32 mål.
Han blev samtidig topscorer i Europa League med 13 mål + Adidas Golden Shoe for 3. år i træk.

Personligt har det også været et fantastisk år. 4x Manager of the Month + Manager of the Season!

Næste år gælder det om at forsvare titlen og forhåbentlig overleve i CL gruppespillet.
« Seneste Redigering: 15 Feb 2015, 23:35 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [26]
« Svar #58: 16 Feb 2015, 00:05 »

Welcome to The Academy of Football - 29

30 - Transferbombe i London!

Vi har midt i spillernes ferie smidt en atombombe i Londons gader. Jack Wilshere skifter nemlig Emirates ud med det olympiske stadion. Jack har
i de sidste to sæsoner været mere eller mindre tilovers efter interne problemer med Wenger. Utilfredsheden hos Wilshere blev for meget i vinters, hvor vi bød 150 millioner, men blev afvist af Arsenal. Han skifter for 95 Millioner og bliver den bedst lønnede spiller i West Ham med en månedlig hyre på 5 millioner. Jack Wilshere til 95 millioner må siges at være et must-buy. (In My Opinion)
 
Ind er også kommet Jack Butland fra Stoke, målmanden kostede os 150 millioner, mens Liam Moore fra Leicester & De Paul fra Valencia koster henholdsvis 80 & 70 millioner. Dan Burn er også kommet til på fri transfer.

Jack Wilshere tager pladsen fra Nick Powell som efter en god sæson desværre må kæmpe for rollen ekstra meget. Han vil ellers blive solgt. Jacks egenskaber viser dog også klart at han passer langt bedre til rollen, og bare generelt af fra en højere hylde end Nick. Jack Butland tager Adrian's plads som nok skal regne med at blive solgt. De Paul tager over for Valencia og bliver sammen med Sakho de eneste udlændinge i start 11'eren. Moore kommer til at kæmpe med Tomkins & Batth. Bredden er vigtig og med de 3 + Burn, så er det centrale forsvar på plads.

Ud er røget Mark Noble til Middlesbrough for 25 millioner, mens Valencia
er solgt til City for 275 millioner + 50% af fortjenesten ved næste salg.

Vi har samlet kun brugt 94 millioner mere end vi har solgt for,
og kommer helt klart styrket ud af transfervinduet. 

« Seneste Redigering: 16 Feb 2015, 17:21 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Academy of Football [30]
« Svar #59: 16 Feb 2015, 18:28 »

Vildt indkøb af Jack Wilshere.. Det må alligevel betegnes som et stort scoop - Hvordan har hans skadeshistorik været henover de seneste sæsoner?

Desuden er det blevet meget bedre med teksten, det gør den langt mere venlig at læse..   Peace
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010