home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 376 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Academy of Football [43]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The Academy of Football [43]  (Læst 32124 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [12]
« Svar #30: 30 Jan 2015, 19:43 »

Lækkert at se så mange FMD'er kommer herind nu og bidrager med rigtige fede produkter..

Jeg følger med..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [14]
« Svar #31: 30 Jan 2015, 21:07 »

Welcome to The Academy of Football
15 - Træningsopsummering



15 - Træningsopsummering


Jeg har desværre ingen SS eller savefil fra starten, så trænings-screenshot bliver fra d. 1 januar i stedet. Jeg beklager, og lover at næste gang bliver det ordnet, så man efter næste sæson kan se før sæsonen, i januar & efter sæsonen.

Jeg har valgt at fokusere på de unge spillere, da de har langt større ændringer i deres stats. Jeg fokuserer på Sæter, Rakilde, Borg, Ødegaard, Ajer & Rokkedal. På nedenstående SS kan deres udvikle i de tre kategorier ses. Først er det pr. kategori, og efter er det samlet udvikling. Halvårets topscorer er Marco Ramkilde som har udviklet sig 19 point i alt, herefter kommer John Hou Sæter som efterfølges tæt af Borg med 12 og Rokkedal med 11. Rokkedal skal dog forbedre sit mentale plan meget de næste år. Især Sæter overrasker mig positivt, med hans ændring i det fysiske som både har gjort ham 1 stærkere, men også 1 hurtigere i både Acceleration & hurtighed.

På Førsteholdet er Tomkins, Valencia & Cresswell dem som har rykket sig mest, dog kun med 5-9



Her kan ses deres stats pr. 1. januar og pr. 1 juli. Det er sat op i
Excel for at gøre det nemt, og så i ikke skal skifte SS.

John Hou Sæter - Oscar Borg - Kristoffer Ajer - Marco Ramkilde - Martin Ødegaard - Morten Rokkedal

« Seneste Redigering: 07 Feb 2015, 23:47 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [15]
« Svar #32: 30 Jan 2015, 22:33 »

Welcome to The Academy of Football
16 - Transfer-Tid



16 - Transfer-Tid

Så er det blevet tid til at kigge på de transfers, som vi har lavet henover sommeren, som skal hjælpe os forhåbentligt højere op end #9. Som de fleste nok har regnet ud pga. -> Så har vi hentet selveste Kyle Walker i Spurs for 87.5 Million. Carl Jenkinson tog tilbage til Arsenal efter lejeopholdet, og Kyle Walker var til salg i Spurs. Han bliver klubbens højest lønnede med 3 Millioner om måneden, hvilket dog er peanuts i forhold til mange andre i ligaen. Vi har samtidig købt Florian Jozefzoon i PSV for 15 millioner, mens Leandro Paredes kommer til klubben gratis.

Ud er røget Amalfitano for 9.5 Million, Mauro Zarate for 67.5 Million, Stewart Downing 35 Millioner til Leicester & Andy Carroll for bare 25 Millioner til Stoke. Downing, Zarate & Andy Carroll ryger alle pga. deres løn og at de er reserver. Vi sparer til sammen 6.5 Million kroner om måneden på de tre. Andy Carroll var ydermere den i klubben som tjente mest, til trods for at han kun fik 7 kampe sidste år. Carlton Cole har samtidig forladt klubben på fri transfer.

John Hou Sæter & Kristoffer Ajer er samtidig blevet rykket op på førsteholdet, mens Ødegaard bliver på U19. Han bliver pga. hans fysiske egenskaber, som stadig mangler en del. Han er dog tiltænkt at skulle støde til førsteholdet næste sommer

Startopstillingen er stort set uændret, Walker har taget Jenkinsons plads, mens Jarvis har taget Downings plads.

« Seneste Redigering: 31 Jan 2015, 01:48 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [16]
« Svar #33: 31 Jan 2015, 01:59 »

Welcome to The Academy of Football
17 - Så er vi i gang



17 - Så er vi i gang
Sæsonen er startet, og jeg har sprunget Pre Season over. Vi har spillet 10 kampe i ligaen, og det er gået forrygende, hvor vi kun havde en uafgjort sidste år, har vi nu allerede 5 i denne sæson, blandt andet mod Chelsea & United. Vi har samtidig hentet 4 sejr og kun et nederlag. Det er ganske godt gået, og vi ligger derfor pt. #7 med 17 point.  Det er fint, men vi skal have lavet nogle af de uafgjorte om til sejr.

Diafra Sakho har fortsat sin stime og har nettet 7 gange, det ligner endnu en kamp med Falcao om topscorerprisen, da colombianeren har scoret 9x. Sæsonstartens profil er klart Enner Valencia som har scoret 5 mål, lavet 5 assist & 2x kampens spiller.
Nu gælder det Aston Villa, Liverpool & Arsenal i de næste tre kampe.

« Seneste Redigering: 31 Jan 2015, 15:07 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [16]
« Svar #34: 31 Jan 2015, 11:17 »

Virkelig fed blog!
Logged

Kolo Abib Touré

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [17]
« Svar #35: 31 Jan 2015, 15:32 »

Welcome to The Academy of Football
18 - Ja Tak!]



18 - Ja Tak!


Det kører på skinner, DAUDA! Vi har virkelig fået fat i den lange ende af denne sæson synes. Jeg er samtidig blevet langt færre nederlag, hvor vi i denne sæson kun har tabt til Arsenal, Chelsea & Everton alle sammen med små resultater 0-2, 1-2, 1-2. Der er ingen ydmygelser, og vi har klart æren i behold. 37 point efter 20 kampe, er også bedre end sidste års 31, og holdet virker mere samspillet. Fejlene er blevet færre, dog er der stadig de sædvanlige FM fejl Wink

Højdepunkterne indtil videre må være vores kampe mod United, City & Liverpool som alle gav 1 point. Vi styrer ikke kampene og fortjener ikke sejren i nogle af dem, men vi står imod og tager fra kampene med point, hvilket er det vigtigste.

Nu kommer samme svale som sidste sæson, men Diafra Sakho er et monster. Han har i denne sæson lavet 17 mål i 20 kampe, og ligger igen #1 på topscorerlisten med 2 mål ned til Agüero. Så lad os bare lige nyde dette billede. 50 mål i 53 PL kampe.
« Seneste Redigering: 31 Jan 2015, 15:57 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

jeppebloch
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [18]
« Svar #36: 31 Jan 2015, 16:05 »

Spændende blog!!!
Glæder mig til at følge med..  Smiley
Logged

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [18]
« Svar #37: 31 Jan 2015, 16:12 »

Welcome to The Academy of Football
19 - Træningsopsummering]



19 - Træningsopsummering

Så er det blevet tid til endnu en træningsopsummering og det er en spændende en. Der er sket rigtig meget med vores 6 fokusspillere. Især Sæter & Ajer, som virkelig har haft godt af at komme op på førsteholdet, og spille en del kampe. Rokkedal er samtidig virkelig kommet igang med at forbedre sine mentale stats som er steget med 10 bare på de mentale. Jeg kan dog ikke knække Ødegaard, som skuffer. Det kan godt være han mangler kampe på et bedre plan, men pt. er Ravel Morrison & Paredes begge foran ham i hierarkiet.



Ramilde har samtidig overhalet Sæter og tager 1. på listen med samlet 37.
Rokkedal er hoppet til 2. med 34 & Sæter tager 3. med 31.  

Sæter - Borg - Ajer - Ramkilde - Ødegaard - Rokkedal

« Seneste Redigering: 31 Jan 2015, 16:21 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #38: 01 Feb 2015, 00:55 »


Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #39: 01 Feb 2015, 21:03 »

Welcome to The Academy of Football
20 - Ikke dårligt!



20 - Ikke dårligt!
Der dufter lidt af europæisk på Boleyn Ground her op til at vi flytter til det olympiske stadion. Vi ligger #7 med 5 point op til Tottenham, som jeg dog er overbevist om at vi kan hente. Det ville derfor også være fantastisk, hvis første sæson på det nye stadion skulle være med europæiske kampe. Vi har i år undgået den nedtur som vi have sidste forår, og fortsætter vores flotte sæson. Sidste år tabte vi for mange kampe, iforhold til uafgjorte og i år spiller vi for mange uafgjorte, hvor vi ikke formår at lukke kampene.

Diafra Sakho er stadig op toppen af sit spil og topscorerlisten med 27 mål og 2 ned til Agüero. Det ser yderst lovende ud i truppen, hvor flere spillere virkelig udnytter træningen fuldt ud. Især de unge har virkelig haft godt af at blive rykket op til et højere niveau. Enner Valencia & Diafra Sakho er også endelig begyndt at udvikle sig.


I år prøver vi samtidig noget nyt, da vi er videre til semifinalen i FA Cup'en efter en noget overkommelig vej. Ipswich, Bournemouth, Blackburn & Watford er rimelige at have med at gøre. De er alle slået med B-Holdet. Nu gælder det enten Chelsea eller Manchester City. Hvis vi kigger på ligaen, burde vi helt ærligt have 6 point mere end vi har, da Swansea, Aston Villa & QPR burde have været sejr, desværre blev det ikke sådan.. VI SKAL HAVE DEN SJETTE PLADS.. om så det er på beskostning af mit elskede Tottenham.

6 kampe tilbage på Boleyn Ground.. Blackburn - H, Hull - U, Watford - H, Wigan - H, Leicester - U & Man City - H. Jeg håber og tror på 16 point!


« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 18:07 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #40: 02 Feb 2015, 18:18 »

Welcome to The Academy of Football
21 - Det var straks bedre!



21 - Det var straks bedre!

Nu begynder at ligne noget! Vi har fået youth intake, og det er imo meget bedre end sidste år,
selvom det stadig ikke er i nærheden af toppen af poppen.

John Paul - 15 - Central Midtbane: Enorme mentale egenskaber, som nok skal være brugbare.
Han har kun  4 stats under 10 i det mentale, og de to af dem er 9 & 10. Han virker virkelig lovende.

Jason Garner - 16 - Venstre Back: Han er fra en anden hylde end John Paul, men med
den rigtige træning, så tror jeg på ham.

Harry Purches - 16 - Central Forsvar: Han er klart mere usikker, og at forudsige om han bliver god,
er lige så svært som at forudsige hvilket spillekort ligger øverst.
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #41: 02 Feb 2015, 18:25 »

Hvad er dine erfaringer med Diego Poyet?
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #42: 02 Feb 2015, 18:38 »

Han har været fast mand på midtbanen i nu 2 sæsoner, og spiller til 7 sådan cirka. Han har gjort det fint, og er et stort + på holdet. Hans mentalitet gør også at jeg ikke kan huske nogle fejl fra ham. Han får thumbs up herfra

Screenshot:
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

southside
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [19]
« Svar #43: 02 Feb 2015, 18:41 »

Han har været fast mand på midtbanen i nu 2 sæsoner, og spiller til 7 sådan cirka. Han har gjort det fint, og er et stort + på holdet. Hans mentalitet gør også at jeg ikke kan huske nogle fejl fra ham. Han får thumbs up herfra

Screenshot:
Stødte på ham da jeg brugte mit spillersøgningsfilt er og synes han ser utrolig spændende ud.
Tror bestemt jeg vil gå efter ham hvis jeg skal starte op i Englad.

Tak for svar og screenshot
Logged

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Academy of Football [21]
« Svar #44: 02 Feb 2015, 20:55 »

Welcome to The Academy of Football
22 - Det er så stort!



22 - Det er så stort!


WE DID IT! 5 sejr på 5 kampe! Det er så klasse. I sidste ende afhang alt af vores kamp mod City og Spurs kamp mod Hull. Vi var et point foran Spurs! Vi står godt imod mod City, og ender kamp med flest skud+skud på mål... Men taber 2-1.. 303 kilometer derfra vinder HULL også 2-1 over Spurs. Vores første sæson på vores nye stadion bliver derfor med Europæisk bold i form af Europa League.

Sæsonen har været vanvittig, og jeg føler vi har fået placeret os i toppen, med bare ni nederlag, hvor det største er 0-2/1-3. Det er virkelig gået i den rigtige retning! Vi formår rent faktisk at spille med mod de store hold, selvom det kun er 2 år siden at jeg tog styringen i West Ham. Største sejr er 2x 4-1 & 2x 3-0. Begge 4-1 kampe blev vundet med hattricks af the one and only Diafra Sakho som efter denne sæson har spillet 71 kampe for West Ham i PL med 67 mål til følge. Det er helt vildt, og han har for anden gang i træk slået målrekorden i Premier League som før de her 2 sæsoner var på 31, men som første blev slået med 33 mål af Sakho og
i denne sæson med 34 mål fra Sakho. Han er derfor for 2. år i træk kåret til topscorer i Premier League + at han også for 2. år i træk har vundet Adidas Golden Shoe foran Agüero & Messi med 68 point i alt.

Vi er samtidig blevet overtaget, af en engelsk forretningsmand som dog udover en børsnotering,
ikke vil putte penge i klubkassen.

Pokalskabet er blevet opdateret, efter at jeg i April vandt prisen som månedens manager.
« Seneste Redigering: 02 Feb 2015, 20:59 af AudereEstFacere » Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010