|
thomasmoll
|
|
no deal. chiellini er klasse. medmindre marcelo stadig har frikøbsklausulen på 60 mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dj-Kromann
|
|
Har han, men han er jo ikke nogen back, på samme måde som Giorgio Chiellini.
|
|
|
|
|
|
Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Hey. er kommet lidt i et dilemma, Navn: Giorgio Chiellini Klub: Juventus aka den gamle dame. Køb/salg: salg pris 250 mio
Er lige kommet på en anden plads i første sæson, og er blevet tilbudt 250 mio for Giorgio Chiellini. men hvis jeg skal satse på en god Champions league placering, skal jeg næsten have ham på holdet, men hvad siger i? Deal eller no deal!
NO DEAL! Han er måske den bedste venstreback i hele spillet.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Dj-Kromann
|
|
Jebs også det jeg vil mene, afslog også, men så kom der endnu et problem. men tak:D
|
|
|
|
|
|
Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Hej Freaks. Jeg er Lazio og har fået et bud på Valon Behrami på 210 mill til Inter. Men han er den bedst spillende i ligaen selvom han ikke har så gode stats. Tror i jeg skal sælge ham nu eller skal jeg vente og måske kan få lidt mere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
det er jo temmelig mange penge, hvordan ser din økonomi ud? Er det muligt for dig at få en erstatning der kan gøre det (næsten) lige så godt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
det er jo temmelig mange penge, hvordan ser din økonomi ud? Er det muligt for dig at få en erstatning der kan gøre det (næsten) lige så godt?
Har en balance på 215, så er rimelig godt økonomisk stillet og tror da også jeg kan finde en der er lige så god. Men det jeg er i tvivl om er, at jeg skal sælge ham til mine rivaler nr 1 om mesterskabet og om man ikke kan få mere senere hen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Har en balance på 215, så er rimelig godt økonomisk stillet og tror da også jeg kan finde en der er lige så god. Men det jeg er i tvivl om er, at jeg skal sælge ham til mine rivaler nr 1 om mesterskabet og om man ikke kan få mere senere hen?
No deal... man sælger ikke til sine rivaler og da slet ikke når man ikke har fundet en erstatning endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Hej Freaks. Jeg er Lazio og har fået et bud på Valon Behrami på 210 mill til Inter. Men han er den bedst spillende i ligaen selvom han ikke har så gode stats. Tror i jeg skal sælge ham nu eller skal jeg vente og måske kan få lidt mere?
Jeg er i 2014 med Real Madrid, og der er Behrami en af de bedste på pladsen. Han er 220 mio. værd i Juventus som gav 345 mio for ham. Så jeg vil sige NO DEAL!!
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Okay. Tak for svarene. Jeg har nu afvist!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chriz
|
|
Har et mindre problem hvem jeg skal satse på og vil derfor lige hører jer freaks ad herinde  Navn: Joe Hart Klub: Man. City Køb/salg: Køb pris: 27 mio + 40 % videreklausel eller Navn: Kevin Stue Ellegaard Klub: Randers Køb/salg: Køb pris: 10 mio Jeg er selv West Brom i spillet og er lige startet på 2. sæson.. Hvad synes i ??
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 07 Feb 2008, 22:18 af Chriz »
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Joe Hart er er nok bedst, og har mest potentiale. Omvendt er Kevin Stuhr mere erfaren og billigere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red