home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #FYRET neroverdi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #FYRET neroverdi  (Læst 8346 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#5 neroverdi
« Svar #15: 24 Jan 2015, 19:58 »


13. oktober 2014

Så er starten på sæsonen for Sassuolo og Vieri godt igang.
Efter 6 ligekampe som har budt på meget blandede præstationer Sassuolo-mandskabet, er der tid til at lave et lille status på Vieris start i klubben. Han har fået etableret de unge spillere på holdet, hvor både Mastour, Bonazzoli men også flere fra klubbens ungdomshold har fået sat deres aftryk på holdet. Denne tendens skal klart tilskrives træner Vieri som ikke er bange for at give dem chancerne.

Men som sagt en meget blandet start med 2 sejre, 2 uafgjorte samt 2 nederlag. Sejrene er kommet i kampe man helst skulle vinde, og hvor man også spillede blændende fodbold. Pointdelingerne er kommet i nogle meget lige kampe mod jævnbyrdige modstandere, mens nederlagene er kommet i kampe hvor vi har været spillet ned, desværre.

Men holdet er stadig utroligt ungt, og der er et enormt potentiale i den nuværende trup. Et potentiale man i klubben arbejder på højtryk for at få opfyldt.

Holdet som der har spillet de fleste kampe fra start har lignet det hold som medierne forudså. Dog lagde Berardi ud med 3 kampes karantæne, hvorfor Mastour startede de kampe hvor han faktisk gjorde et rigtig godt indtryk!




3 ungdomsspillere er rykket op i 1. holdstruppen, og har alle fået spilletid indtil videre.
Ramsyer Adu Poku - Claud Adjapong - Marcello Sereni




Med Zazas 5 ligamål har han klart været den vigtigste spiller for Sassuolo.
Samtidig har Chibsah på den centrale midtbane overrasket utroligt meget med fantastisk spil, og et utroligt løbearbejde.






Vi lever af farverne
Neroverdi
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #5 neroverdi
« Svar #16: 24 Jan 2015, 20:18 »

Lækkert grafik, og fedt du satser på dine egne spillere også!

Gode resultater, dog surt med de to uafgjorte mod Palermo og Parma.  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #5 neroverdi
« Svar #17: 24 Jan 2015, 22:31 »

Spiller du 15'eren?
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #5 neroverdi
« Svar #18: 24 Jan 2015, 22:32 »

Lækkert grafik, og fedt du satser på dine egne spillere også!

Gode resultater, dog surt med de to uafgjorte mod Palermo og Parma.  Smiley
Tusind tak!

Spiller du 15'eren?

Ja, hvad tænker du på :-)?
« Seneste Redigering: 24 Jan 2015, 22:38 af Peroni21 » Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#6 neroverdi
« Svar #19: 24 Jan 2015, 23:04 »



1. januar 2015


Skuffende halvsæson for Sassuolo

Christian Vieri har bestemt ikke fået den start på sit managerliv som han havde håbet. Hans mandskab ligger blot på en 17. plads efter 15 runder, hvilket er under det forventede.

Medierne er meget hårde ved den pressede manager, og mener at hans brug af "juniorspillere" har kostet hårdt. Faktum på nuværende tidspunkt er at alle de unge - her menes Bonazolli, Mastour, Adu Poku, Adjapong og Sereni - er inde på holdet, og faktisk har alle 5 fået utroligt meget spilletid. Et sats hvis du spørger en lokal journalist:

"Jeg kan godt se at Christian (læs= Vieri) ser potentiale i de unge gutter, men de har bare ikke hvad der skal til endnu. Giv dem tid og lad de rutinerede komme til nu!"

Vieri svarer dog hurtigt og meget præcist tilbage:
"Til kampene udtager jeg de 11 bedste på dagen, og det bliver jeg ved med. Om spilleren er 16, 17 eller 32 er for mig fuldstændig ligegyldigt. Jeg var selv heldig som ung at have trænere som troede på mig, og det gav pote. Jeg vil give disse drenge samme mulighed så længe de knokler."

Nu kan man kun spekulere om hvad der kommer til at ske i anden halvdel af sæsonen, men mon ikke at Sassuolo-holdet finder mere rytme og skraber bedre resultater hjem.



Vi lever af farverne
Neroverdi
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#FYRET neroverdi
« Svar #20: 24 Jan 2015, 23:37 »



Det blev desværre ikke mere i denne omgang, efter endnu 2 nederlag og en placering under nedrykningsstregen efter 17 runder.

Jeg kunne ellers meget godt li' holdet, og de unge udviklede sig mere end forventet.

MANGE TAK TIL ALLE SOM HAR LÆST MED, DET ER VIRKELIG FEDT AT FÅ KOMMENTARE MM.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #FYRET neroverdi
« Svar #21: 24 Jan 2015, 23:56 »

Surt! Det var ikke længe du fik, men sådan er det jo altid i italiensk fodbold.

Håber du laver en ny blog på et tidspnkt, for du kan virkelig det der med layoutet.  Smiley
Logged

Supra Societatem Nemo

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #FYRET neroverdi
« Svar #22: 24 Jan 2015, 23:58 »

Surt! Det var ikke længe du fik, men sådan er det jo altid i italiensk fodbold.

Håber du laver en ny blog på et tidspnkt, for du kan virkelig det der med layoutet.  Smiley

TAK




Forresten. Jeg har fået en del ros for min grafik hvilket jeg sætter vildt stor pris på!

Hvis der er nogle som skulle mangle noget, så bare skriv. Jeg er altid klar på at hjælpe Smiley

Og mon ikke at det bliver til en ny blog inden længe igen. Har en lidt vild ide, men den kommer til at tage lang tid pr, opdatering, men det kunne være fedt. I hører helt sikkert nærmere :-)

Håber at folk kunne li' mit første input i FM-blogverdenen.
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Svartovich
Gæst
 
Sv: #FYRET neroverdi
« Svar #23: 25 Jan 2015, 00:10 »

Det var en kort blog, men det var godt så længe det varede. Havde gerne set at du fortsatte eventyret i en anden klub, men det er også fint, hvis du hellere vil starte forfra med en ny klub snart. Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #FYRET neroverdi
« Svar #24: 25 Jan 2015, 00:14 »

Det var en kort blog, men det var godt så længe det varede. Havde gerne set at du fortsatte eventyret i en anden klub, men det er også fint, hvis du hellere vil starte forfra med en ny klub snart. Smiley

Hej Svartovich. Tak for de pæne ord. Det er virkelig rart at høre!

Jeg håber at jeg i løbet af kort tid finder et andet vildt hold at spille med, hvorfor jeg regner med snart at være i rampelyset igen. Der vil dog ske en del ændringer i hvordan bloggen vil køre på. Nogle ideer jeg også havde til denne, da jeg endnu ikke har set den måde at skrive blogs på herinde endnu. Men det gik nok lidt hurtigt med denne, for lige at komme igang og se hvordan koder mm. virker.

Så jeg er nok klar med en lidt mere eksklusiv blog på et tidspunkt i den nærmeste fremtid!

Virkelig tak for de pæne ord!

PS. Zidane overtog Sassuolo. Prominent navn
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010