home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino Calcio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Calcio  (Læst 22800 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
San Marino Calcio
« : 21 Jan 2015, 14:25 »



Verdens dårligste landshold?

Tag et godt kig på billedet herunder. Hvad du ser er et overblik over San Marinos resultater, siden de for første gang gik på banen til en officiel landskamp tilbage i 1990. Det ser mildest talt sølle ud, og San Marino er derfor ofte med en vis ret blevet kaldt verdens dårligste landshold. Om det er sandt skal jeg ikke kunne sige, men i Football Manager ligger de nr. 209 og dermed sidst på FIFA's rangliste.



Fabriksarbejder, butiksmedarbejder, revisor, advokat, kontormedarbejder, men kun en enkelt professionel fodboldspiller. Med blot 32.000 indbyggere er der ikke mange at tage af og resultaterne er derefter. Det er kort sagt feje hold, når San Marino går på banen mod deres modstandere i de europæiske kvalifikationsturne ringer.



Jeg synes det er synd for San Marino, og derfor bliver mit næste projekt at ændre San Marinos skæbne som fodboldnation. San Marino skal med til en slutrunde. San Marino skal tages alvorligt! Dette skal ske ved, at jeg overtager både San Marinos landshold og klubben San Marino Calcio, der til dagligt spiller i den tredjebedste italienske række. Ved at føre klubben til storhed og med tiden satse på ungdomsspillere fra San Marino, vil jeg langsomt, men sikkert forbedre landsholdet. Så må vi se hvor det hele ender.

Bloggen her vil af tidsmæssige årsager fokusere mest på landsholdet, hvor alle kampe vil blive gennemgået. Klubben vil jeg derimod kun opdatere på to gange hver sæson. En gang på "juleaften", hvor de nye ungdomsspillere og San Marinos fremtid dukker op og en gang ved hver sæsonafslutning.

Spilopsætning:
Italien - Serie A, Serie B og Serie C
San Marino - Campionato Sanmarinese
England - Premier League
Tyskland - Bundesliga
Spanien - La Liga
Frankrig - Ligue 1

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #1: 21 Jan 2015, 14:25 »




« Seneste Redigering: 27 Jan 2015, 23:34 af Sarl » Logged

Isolation

Svartovich
Gæst
 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #2: 21 Jan 2015, 14:32 »

Glæder mig meget til at høre hvordan det går. Har selv overvejet denne challenge før, men tvivler på, at jeg har den tålmodighed der skal til.
Logged

frpedersen7
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #3: 21 Jan 2015, 15:07 »

Haha, der kan ikke være megen tvivl om, at de ihvertfald blander sig mellem de dårligste landshold, men spændende challenge Smiley Jeg glæder mig til at følge med..
Logged

We do what we want,
We do what we waa-ant,
We’re Man United,
We do what we want!
--
Manchester United since 1998
Esbjerg fB since 2000

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #4: 21 Jan 2015, 15:26 »

Fed challenge. Glæder mig til dette her.

Ellers fedt at den der er pro, han spiller højreback, virkelig en position hvor han gør en stor forskel.
Logged

Kolo Abib Touré

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #5: 21 Jan 2015, 16:47 »

Virkelig et konge projekt. Var selv i San Marino engang, ganske hyggeligt sted.
Glæder mig i hvert fald til at følge med!
Logged

Vegilans
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #6: 21 Jan 2015, 18:19 »

Synes dette er et yderst spændende projekt, som jeg selv har overvejet at begynde med. Dog mangler motivationen og tålmodigheden i stor grad.
Dejligt du gider tage hånd om dette projekt, og håber da du kommer med til en slutrunde med San Marino. Det fortjener sådan et sympatisk "land".

Jeg glæder mig til at følge udviklingen i dette blog.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #7: 21 Jan 2015, 19:02 »

Hold da op et projekt.. Du er vild hvis du klarer den Sarl
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #8: 21 Jan 2015, 20:07 »

Fantastisk projekt, som jeg også selv har overvejet. Men som de andre også siger, så skal der meget tid og tålmodighed til.

Tager den du hardcore version ved kun at gøre brug af egne akademispillere, eller har du også tænkt dig at signe spillere?
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #9: 21 Jan 2015, 20:14 »

Fantastisk projekt, som jeg også selv har overvejet. Men som de andre også siger, så skal der meget tid og tålmodighed til.

Tager den du hardcore version ved kun at gøre brug af egne akademispillere, eller har du også tænkt dig at signe spillere?

Jeg tager den bløde version. Det vil sige, at jeg går efter hurtigst muligt at havne i Serie A, og på den led få boostet min økonomi. Det er dog planen, at jeg hurtigst muligt skal satse udelukkende på eget akademi. Gerne indenfor fem sæsoner, men det afhænger af klubbens udvikling.
Logged

Isolation

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #10: 21 Jan 2015, 20:29 »

Jeg tager den bløde version. Det vil sige, at jeg går efter hurtigst muligt at havne i Serie A, og på den led få boostet min økonomi. Det er dog planen, at jeg hurtigst muligt skal satse udelukkende på eget akademi. Gerne indenfor fem sæsoner, men det afhænger af klubbens udvikling.

Det' sgu også fair nok. Held og lykke, jeg følger med.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #11: 21 Jan 2015, 20:50 »



Legendarisk


64 landskampe og 8 mål er umiddelbart ikke en imponerende statistik for en angriber. Det lyder nærmere som noget Emile Heskey kunne og har præsteret for England. Men vi er ikke i England og spilleren vi snakker om er ikke Emile Heskey. Vi er i San Marino og statistikken tilhører en sanmarinesisk legende i form af Andy Selva. Alt har en anden størrelse i San Marino. Selva er efterhånden blevet 38 år gammel. På billedet ovenfor står hans job nævnt som "football coach", men han spiller stadig amatørbold for La Fiorita i den sanmarinesiske liga. Derfor er han også aktuel i min landsholdstrup. Legender kan aldrig blive for gamle - i hvert fald ikke når udvalget af spillere er så småt som det er i San Marino. De to første kampe skulle da også vise netop det!

I min debut som landstræner tog jeg således imod Island i en venskabskamp. Det er ikke en kamp jeg på nogen måde kunne forvente at vinde. Når San Marino går på banen er målet som oftest blot at undgå at blive gjort til grin. Mit hold gik derfor på banen med besked på at kæmpe røven ud af bukserne og spille det bedste de nu kunne i en 3-5-2 formation, der ret hurtigt nærmere lignede en 5-3-2. For Island pressede med det samme mit mandskab langt tilbage mod eget mål og bombarderede målmand Simoncini med det ene skud efter det andet. Efter 28 minutter gav det pote, da Ajax' Kolbeinn Sigþórsson upresset kunne sende bolden i nette fra kanten af feltet. 0-1 ved pausen og jeg var egentlig fint tilfreds. Det var Andy Selva dog tilsyneladende ikke, og efter 64 minutter var han pludselig alene igennem med Islands målmand, som han iskøligt udplacerede! Chokudligning og 1-1! Det resultat holdt dog kun i få minutter før målmand Simoncini besluttede at holde gavebod og boksede bolden i eget net. Kort efter scorede Sigþórsson endnu et mål inden han i det 73. minut kunne krone sit hattrick med en scoring på et klodset begået straffespark.

San Marino - Island 1-4


Få dage efter stod den så på EM-kval mod Slovenien. Her var kampen så godt som afgjort efter første halvleg hvor Slovenien førte 2-0 på en scoring af Kevin Kampl og et selvmål. Igen trådte Selva dog i karakter. Først scorede Selva på et straffespark, hvorefter Slovenien svarede igen med en scoring af Tavares, inden legendariske Selva scorede sit tredje mål i to kampe og gjorde det til 2-3. Slovenien og Kampl gjorde det dog hurtigt til 2-4, men mit San Marino hold gav ikke op. Efter 86 minutter var Selva således i oplæggerens rolle da han smed en bold på tværs til den blot 18 år gamle Fabio Tomassini, der kunne score i sin landsholdsdebut. 3-4, men hvis man troede en sensation lurede, tog det kun Slovenien to minutter at slukke for det håb. Endnu en gang svarede de hurtigt igen og lukkede kampen med en scoring til 3-5. Det er dog et glimrende resultat, og jeg ved ikke om San Marino nogensinde før har scoret tre mål i samme kamp?

San Marino - Slovenien 3-5
« Seneste Redigering: 21 Jan 2015, 23:03 af Sarl » Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #12: 21 Jan 2015, 23:02 »



Point!


34. Så mange skud havde Estland sendt afsted mod San Marinos mål, da dommeren fløjtede kampen mellem de to nationer af. Alligevel var det San Marinos spillere og trænerstab, der jublende kunne omfavne hinanden ved kampens afslutning. På måltavlen stod der nemlig de mirakuløse cifre 0-0. San Marino havde gjort det umulige og brudt deres stime på over 60 tabte kampe i træk. San Marino havde vundet et point i EM kvalifikationen!

Resultatet mod Estland var uden tvivl helt utroligt heldigt, men er i mine øjne en del af en tendens. San Marino har nemlig indtil videre under min styring slet ikke måtte stå model til de afklapsninger, jeg havde forventet. Således tabte jeg kun med 0-2 på udebane mod Litauen nogle få dage før kampen mod Estland, og her var kampbilledet endda væsentlig mere lige og nederlaget næsten uheldigt. Der er stadig utroligt langt til at holdet på nogen måde kan kaldes konkurrencedygtigt, men jo bedre resultater, desto bedre placering på verdensranglisten. Noget der i sidste ende kan betyde en bedre seedning. Den slags har dog lange udsigter.

Litauen - San Marino 2-0
San Marino - Estland - 0-0


Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #13: 21 Jan 2015, 23:07 »

Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #14: 21 Jan 2015, 23:14 »

Fedt projekt. Held og lykke med det Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010