home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  San Marino Calcio
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: San Marino Calcio  (Læst 22802 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #30: 26 Jan 2015, 16:22 »



Det her kan ske. Alle mine unge spillere fra San Marino har også italiensk som nationalitet. Selvom FM ikke fortæller hvorfor han afviser, kan jeg kun tro det er af den grund. Altså at han håber på at kunne spille for Italien. Det er irriterende, da han kunne have spillet en rolle på landsholdet allerede nu. Han bliver dog aldrig italiensk landsholdsspiller, så måske han ombestemmer sig i fremtiden. Tja..?
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #31: 26 Jan 2015, 19:42 »



Nederlag til Kasakhstan


Den eneste landskamp i foråret 2016 stod mod Kasakhstan. Borats drenge havde inviteret og vi accepterede og rejste den lange vej til det gamle Sovjet. Det skulle vi måske have ladet være med, for det blev en skuffende oplevelse. I en ikke særlig velspillet afføre kom Kasakhstan hurtigt på 1-0 på en kontra og øgede i midten af halvlegen til 2-0 på et flot frisparksmål. Vi kæmpede os ind i kampen, men blev aldrig rigtig farlige. Det endte derfor med et nederlag.

Kasakhstan - San Marino 2-0
Logged

Isolation

dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #32: 26 Jan 2015, 20:56 »

Lækker og spændende læsning, fortsæt det gode arbejde m8! :-)
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #33: 26 Jan 2015, 21:12 »



San Marino Calcio - 2015/16

Jeg vil endnu en gang ikke gå for meget i detaljer med klubholdet. Der er dog sket en smule. Jeg overlevede med nød og næppe i Serie B.



Derudover hentede jeg en ung spiller på fri transfer og solgte ham efter sæsonen til Juventus for 2,75 mio. kr. nu, 30 mio. kr. fordelt på 12 måneder og 40 % af næste salg. Noget der gav råd til at opgradere ungdomstræningen og forbedre ungdomsfacilitetern e.

Til slut har jeg investeret en del i truppen, så jeg forhåbentlig kan spille med højere oppe i tabellen denne gang.

Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #34: 27 Jan 2015, 23:29 »



San Mirakel


Der var få glade miner, da kvalifikationsgrupp en til VM blev trukket. Tyskland, Ukraine, Slovakiet, Israel og Georgien kom op af hatten. Ikke et eneste af holdene var et jeg kunne forvente point mod. Selv gruppens dårligste hold, Georgien, er klasser bedre end Litauen og Estland, som vi formåede at drille i EM kvalen. Resultaterne viste da også samme billede. Hæderlige, men sikre nederlag til hele bundet.

San Marino - Ukraine 1-4
Georgien - San Marino 3-1
San Marino - Slovakiet 0-1
Israel - San Marino 2-0


i 2016's sidste kvalkamp var modstanderen Tyskland og drømmene om at skaffe point i kvalen var på det nærmeste slukket. Men så sket der noget. For selvom Tyskland bombarderede San Marino-målet, ville bolde bare ikke ind. 39-1 i afslutninger til Tyskland og San Marino var sjældent over midten med mere end en mand ad gange, men det betød intet. 0-0. Ja, NUL-NUL. Den måske største fodboldsensation nogensinde var en realitet. San Marino havde spillet uafgjort med de forsvarende verdensmestre og EM-sølvvindere fra Tyskland. Ord kan ikke beskrive det. Vanvid.

Så gjorde det ikke så meget, at vi endnu en gang smed en sikker føring, da vi smed en sikker 2-0 føring i anden halvleg af en venskabskamp mod Liechtenstein.

San Marino - Tyskland 0-0
San Marino - Liechtenstein 2-2
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #35: 27 Jan 2015, 23:33 »

Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #36: 27 Jan 2015, 23:58 »

Imponerende point du får mod Tyskland. Sikke en skudstatistik at stå imod  Shockeret Hvad lød den på i åbne/halve chancer?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #37: 28 Jan 2015, 00:11 »

Imponerende point du får mod Tyskland. Sikke en skudstatistik at stå imod  Shockeret Hvad lød den på i åbne/halve chancer?

Jeg ved ikke hvad der skete. Det var svineheldigt. De spillede sig dog kun frem til fire åbne chancer, men havde 16 afslutninger inden for rammen.
Logged

Isolation

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #38: 28 Jan 2015, 00:17 »

Jeg ved ikke hvad der skete. Det var svineheldigt. De spillede sig dog kun frem til fire åbne chancer, men havde 16 afslutninger inden for rammen.

Ja okay. 4 er jo ikke voldsomt mange trods alt, men stadig super imponerende Thumbs Up Statistikken kan også godt lyve lidt nogle gange.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #39: 28 Jan 2015, 05:21 »

Man får sgu da helt lyst til at starte med San marino af den her blog.
Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #40: 28 Jan 2015, 14:57 »

Storklubben AC Milan har sendt et bud afsted på mit største sanmarinesiske talent og den ubetingede stjerne på landsholdet, Michele Bucci. Jeg er dog meget i tvivl om hvorvidt jeg skal sælge. Pengene og videresalgsklausule n er ikke dumme for klubben, men jeg er i tivl om hvorvidt Bucci vil fortsætte sin imponerende udvikling i Milan. Gør han det er betingelserne for at han bliver en stjerne bedre end i San Marino, men han kunne også stagnere og gå i stå.

Her er Bucci - Hans potentiale er i øvrigt til at blive "en ledende Serie A midtbane" i fremtiden:


... Og her er Milans bud:


Skal jeg sælge ham eller beholde ham?
Logged

Isolation

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #41: 28 Jan 2015, 14:59 »

Sælg ham og kryds fingre for at han udvikler sig vildt!

Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

David Villa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #42: 28 Jan 2015, 16:30 »

Afhænger af dine muligheder/ambitioner for oprykning. Kan se, at det er i januar-transfervinduet, så hvis du satser på/forventer at rykke op enten i denne eller næste sæson, så ville jeg beholde ham :-)
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #43: 28 Jan 2015, 17:00 »

Jeg ville beholde ham, så længe jeg kunne. Selvfølgelig ville han nok kunne udvikle sig mere, men det er jo også betinget af en masse spilletid, og den tror jeg ikke han får i Milan nu. Hvis du beholder ham, kan du bedre styrer hans udvikling, og hvis Milan kommer en gang, skal de nok også kome hen senere, hvor han formodentlig har en bedre chance, for at slå igennem hos dem eller en anden større klub Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino Calcio
« Svar #44: 28 Jan 2015, 19:00 »

Behold ham Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010