home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Landshold - Fra skrot til slot
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Landshold - Fra skrot til slot  (Læst 952 gange)
SAFC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Landshold - Fra skrot til slot
« : 20 Jan 2015, 19:29 »

Har lige kigget lidt rundt, og synes ikke at kunne finde nogen tråd om landshold, og i særdeleshed at tage en lilleputnation for så at gøre dem til en stormagt.

Jeg har altid haft en svaghed for landsholdsmanagemen t, lige siden CM98. Det er ikke det store problem at overpræstere, via taktisk snilde og lign. men hvis man for alvor skal tage et lille land og gøre det til en magtfaktor, synes jeg ikke der er nogle gode måder at gøre det på.

Selvfølgelig er jeg godt klar over at det er dybt urealistisk at man skal vinde VM med Gibraltar, men det er også urealistisk at vinde CL med Jetsmark, Darlington eller et andet LLM-hold. Det kan dog lade sig gøre, hvis man gider lægge tiden i det. Desværre synes jeg ikke jeg har fundet opskriften til at lave samme avancement op gennem rækkerne når det gælder landshold. Derfor tænkte jeg at vi her kunne have en god tråd kørende, hvor vi kom med gode idéer, fif og tricks til hvordan man bedst får skabt et stærkt landshold på den lange bane.

Det eneste trick jeg indtil videre for alvor har fået til at fungere er kun at loade den nation du er landstræner for i dit save. Så får du generelt bedre re-gens end de andre nationer, men jeg synes det bærer for meget præg af at være et snydetrick, hvor du udnytter et hul i spillet.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Landshold - Fra skrot til slot
« Svar #1: 20 Jan 2015, 19:45 »

SAFC sådan fungere det dog ikke, re-gens antallet bliver dog øget, og på den måde får du flere og (bedre) regens Peace
Men generelt er oddsene det samme, for holdene i dit land, ift. at få en regen der kan noget Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Landshold - Fra skrot til slot
« Svar #2: 20 Jan 2015, 22:10 »

Den bedste mulighed er vel, hvis man samtidig tager styringen for en klub i pågældende land. På den led kan du via klubben poste penge i faciliteter, ungdomstræning etc., der i sidste ende også kommer landet til gode. Ved at der findes flere challenges af den slags. Den mest populære er nok San Marino challengen, hvor man overtager landsholdet San Marino og klubben San Marino, der spiller i det italienske ligasystem.
Logged

Isolation

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010