home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings  (Læst 44688 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #28. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #60: 17 Feb 2015, 14:09 »



BARCELONA - EN UØNSKET MODSTANDER


5 kampe er hvad det er blevet til siden sidst. Det startede egentligt rigtigt godt med 4 sejre på stribe, og videre avancement i FA Cuppen. De sidste to kampe har dog været meget skuffende. 1-1 mod Wigan lyder som et forfærdeligt dårligt resultat, men sandheden er faktisk, at vi skal være lykkelige for det ene point, vi kunne nemt have tabt den. Det var en elendig indsats, i en kamp hvor det faktisk var "førsteholdet", der var på banen. For kampen efter ventede undertippede Blackburn, som leverede et mirakel på Selhurst Park, og denne gang var det vores b-trup, der ikke slog til. 1-1 klarede de undertippede, på trods af vores totale dominans, og 47 forsøg på mål. Det var en skandale, at vi ikke gennempryglede Blackburn.



Efter det dårlige, men heldige, resultat mod Wigan, så er vi igen 6 point efter Chelsea, som vi ellers havde hentet lidt ind på. Det giver næsten samme stilling som i sidste update. 6 point er slet ikke umuligt at hente, men spillerne skal ikke dumme sig meget, før forspringet er 9 eller 12 point, og så er løbet sgu nok kørt.


Vi fortsætter dog i samme stil, og holder fuld fokus på Champions League, dermed bliver Premier League stadig prioriteret lidt lavere, og sidst men ikke mindst så er FA Cuppen en turnering, hvor vi er med, men tager det ikke særligt højtideligt.

Vi har desværre trukket en skræmmende modstander i Champions League. Faktisk enormt skræmmende eftersom jeg allerede inden sæsonen meldte ud, at jeg ville forlade mit job hos The Eagles, hvis vi ikke mindst kom i en semifinale i år.

Det var sgu ikke lige Barcelona jeg havde håbet på at trække, når vi nu vandt gruppen så sikkert. Barcelona endte som 2'er i deres gruppe. Roma have 13 point lige som Barcelona, men grundet bedre indbyrdes kampe, så endte Roma som nummer 1. Havde da gerne trukket Sparta Prag istedet, men sådan skulle det ikke gå.

Nummer 2 i vores gruppe Leverkusen, trak det andet store hold fra Spanien, nemlig Real Madrid, så vores gruppe fik ikke ligefrem en nem vej videre. 

Eneste positive ting ved lodtrækningen er, at vi skal spille første kamp i Barcelona, og dermed kan afgøre det hjemme på Selhurst Park. Jeg synes jeg har gode erfaringer med at starte ude, hvorimod at det ofte er gået galt, de gange mine hold har startet på hjemmebane.

En anden vigtig ting for videre avancement, må være at vi gerne skal undgå skader til profilerne, for vi skal virkeligt være i stærkeste opstilling for at spille op med Barcelona. Derfor har jeg valgt at give spillerne hvile både før og efter kampene i det næste stykke tid, jeg håber på den måde, at belaste dem mindst muligt. Så må vi bare krydse fingre for, at de ikke bliver sparket ned i kampene.

Truppen er ikke blevet yderligere forstærket. Så eneste forstærkning frem mod Barcelona kampen blev Kranevitter. Derimod blev økonomien yderligere forstærket, da vi i år er på et transferoverskud, der hedder 779 MILLIONER I PLUS. Det er ganske væsentligt, så vi er sikret at vi kan forstærke os markant til næste sæson, HVIS vi finder det nødvendigt. Det kræver vi når semifinalen som minimum, ellers er det ikke undertegnede, der får glæde af de penge.
« Seneste Redigering: 17 Feb 2015, 14:11 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #29. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #61: 17 Feb 2015, 14:48 »



PLAYER STATISTICS vs. MY VIEW







Jeg synes vi har en fantastisk målmand i Rulli. Jeg er meget tilfreds med ham, og det er da kun enkelte gange på en sæson, at jeg har lyst til at kaste ting efter ham i omklædningsrummet. Den kamp jeg husker klarest, var det grumme 8-4 nederlag til Chelsea, der må jeg da indrømme, at han bestemt ikke stod i høj kurs. Netop den kamp gør også at han er med på listen over flest indkasserede mål i Premier League. Hele 23 stk. og det kan hverkan han eller jeg være stolt af. Derimod er det dog lidt betryggende, at han også er i top 3 for flest clean sheets.

Rulli får dog også langt flest kampe, og Hennesey er efterhånden bare en træningsmakker til Rulli, og får kun kampe når jeg mener Rulli vil have godt af at ryge på bænken efter en dårlig præstation. Min helt unge målmand G. Robert har kun fået et kampe på første holdet. Trods god udvikling, så er han stadig lige ung nok med sine 17 år. Vi må se til næste sæson, om han kan overtage pladsen som 2. keeper, men det er måske stadigt for tidligt. Han får dog alle kampene på både u18 & u21.

I den anden ende har vores unge komet Scott Walden gjort det helt fantastisk igen. Han ligger nummer to på topscorer listen med 12 kasser, og det er vel ret flot i og med han roterer med Icardi og tidligere også Quintero. Jeg er sikker på mange af de andre på listen, har spillet langt flere kampe.

Scott Walden er også i toppen på Man of The Match listen, og kun overgået af den danske stjerne Christian Eriksen. Scott kan blive enormt giftig og en fremragende spiller i løbet af et par år, derfor håber jeg virkeligt også, at jeg kan blive i klubben og få glæde af alle hans kvaliteter. Jeg håber den høje salgspris, som jeg har sat på ham, kan holde klubberne fra fadet, for han er meget ombejlet, og det er sgu de store klubber, der jagter ham. Der er ikke mindre en 7 interesserede lige pt.

Hvis vi springer tilbage ned mod den anden ende igen, så finder vi Balanta på listen over flest vigtige tacklinger. Vores anfører går naturligvis forrest i alle kampene, og igen er jeg sikker på at det kun er grundet mit rotationsprincip, at han ikke topper listen.

Det er faktisk utroligt at vi har kunnet holde på Balanta så længe som vi har. Men generelt har det med hele truppen været gnidningsløst at holde store udsalgspriser på dem, og dermed holde budene nede på så få som muligt. Så længe jeg har indvilliget i at de kunne rejse fra klubben, hvis den pågældende klub bød tilfredsstillende, så er uroen også udeblevet.

Det ovenstående var ene og alene for Premier League. Går vi ind og kigger på truppen igennem alle turneringerne, så er det igen de samme navne, der kommer frem. Det er ikke videre overraskende, da jeg bare synes det viser, at vi har en trup, hvor alle præsterer på højt niveau.


TOPSCORER
WALDEN/ICARDI 14

HØJESTE GENNEMSNIT
BALANTA 7,86

FLEST KAMPE
RULLI 24

For i mit eget hoved og uden at kigge på statistikker, så er det ikke disse navne, som jeg tænker på, når jeg skal udpege de måske tre bedste spillere. Det er derimod midtbanen, som jeg selv ser som omdrejningspunktet på hele holdet. Jeg ser Højbjerg, Billing & Tielemans, som de vigtigste lige nu. At udnævne de tre er egentligt heller ikke fair, for spillere som Ødegaard, Sisto og unge Vargas gør det også fantastisk.

Lige nu ser jeg bare Højbjergs og Billings løbearbejde, oprydning & knokleri som det vigtigste sammen med Tielemans giftige stikninger til de mere offensive spillere.

Så statistikkerne sammen med mine egne favoritter, må vel munde ud i at vi har et meget homogent hold, som er fyldt med fantastiske spillere.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #62: 17 Feb 2015, 14:55 »

Så nåede jeg 30 updates på en måneds tid, og det er sgu ret tilfredsstillende. Samtidigt tak til de +2000 views indtil videre. Jeg håber I alle fortsat vil følge med, og følge udviklingen. Det skulle jo gerne munde ud i mange sæsoner endnu, og en placering sommer nummer 1 på koefficientlisten snarest, der er dog bare det lille catch, at det hele kan få en brat ende, hvis jeg ikke kvalificerer mig til mindst semifinalen i CHL i år.  Wink

Tak for kommentarer og ideer indtil nu Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #63: 18 Feb 2015, 13:54 »

Første kamp mod Barcelona er overstået, og jeg er så småt gået i gang med at skrive min managernekrolog! Sur
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #64: 18 Feb 2015, 14:43 »

Flot klaret  Smiley
Imponerende hvad du har formået at presse ud af CP  Thumbs Up
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #65: 18 Feb 2015, 19:39 »

Flot klaret  Smiley
Imponerende hvad du har formået at presse ud af CP  Thumbs Up

Tusinde tak Marchang - Jeg har gjort mit bedst  Wink

Nuhåber jeg bare, at jeg ikke bukker under for en af mine egne regler, og dermed skal forlade klubben og savet Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #30. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #66: 19 Feb 2015, 15:24 »



NEKROLOG ELLER EJ?


1. KNOCKOUT RUNDE (BARCELONA)
Allerede inden første møde med Barcelona, der var jeg så småt begyndt at overveje, hvordan min managernekrolog skulle være, når jeg måtte trække mig tilbage efter at have misset semifinalen i Champions League. Efter den første kamp, begyndte jeg at tænke mere i detaljer med hvordan den skulle være. For der var mindre og mindre tro på, at det skulle lykkes for os.


GENNEMSNITSKARAKTER ER



VIGTIGE AFLEVERINGER



TOPSCORER


Vi havde godt nok 22 skud på mål mod deres 13, men alligevel endte kampen med 1-0 til Barcelona på mægtige Camp Nou. Gaston Gil Romero afgjorde kampen med et missil af et skud, der ramte undersiden af overliggeren og ind i målet bag en sprællende Rulli. Et meget trist resultat i en kamp, hvor vi ellers var godt med. Nu var jeg ret sikker på, at med et udebanemål til Barcelona på Selhurst Park, så var mine dage som manager talte.

I returopgøret, som kunne blive min sidste kamp, der lukkede vi fuldstændigt ned for Barcelona. 3 chancer var hvad de fik ud af denne kamp. Pione Sisto scorede allerede efter et halvt minut, men vi skulle helt hen til det 93. minut før en anden dansker dukkede op, nemlig Billing, der scorede sit vel nok første mål i denne sæson, men hold da kæft et vigtigt mål. Vi var videre i turneringen og her ventede rivalerne Chelsea, som nok også er det sværest hold at spille mod i England, efter mine egne erfaringer gennem tiden.

1/4 FINALEN (CHELSEA)
Vi havde endeligt overvundet Barcelona, og så trak vi satme de værste vi kunne trække. Ja måske ville Bayern München værre endnu værre, men det var vist hip som hap. Ville da langt hellere have haft Real Madrid, ikke fordi de ikke var skræmmende, men fordi vi så måske, kunne have slået dem ud lidt tidligt i turneringen. Sådan skulle det ikke gå, og dermed var 2 London opgør en realitet.

Vi havde netop i kampen inden spillet mod Chelsea i Premier League, og her var resultatet blevet skuffende 1-1 hjemme på Selhurst Park. Derfor var minerne også lidt nedadvendte og ret nervøse inden første møde i kvartfinalen. Selhurst Park dannede igen rammen om et opgør mellem de to klubber.

Mourinho lagde ikke fingre imellem i pressen, og sagde ligeud, at han synes der var mange managers, der var klasser bedre end The Eagles nuværende manger. Dermed var den ellers normalt gode tone mellem Mourinho & jeg forsvundet på et øjeblik.

Om det var det, der gjorde det eller ej, det ved jeg ikke, men ikke desto mindre blev jeg i hvert fald rigtigt fokuseret på at vinde efter de udbrud fra Mourinho. Det virkede også til at smitte af på holdet, for helt overraskende og fantastisk, så vandt vi kampen med hele 4-1 og havde så en halv fod i semifinalen.

CHAMPIONS LEAGUE 2019/20

Opgøret på Stamford Bridge blev en meget meget tæt kamp, hvor det var helt retfærdigt at den endte uafgjort 1-1. Vi kom hermed overraskende sikkert i semifinalen, hvor den italienske hovedstadsklub Roma ventede. Ikke nok med det, jeg havde fandme også klaret min egen målsætning, og dermed kan jeg fortsætte ufortrødent i Crystal Palace.

SEMIFINALEN (ROMA)
Efter godt 20 minutters spil så var den tidligere nekrolog ved at blive skrevet om til takketale for årets manager. For vi førte allerede 2-0 på mål af Sisto & Ødegaard. 2-0 i Rom efter 20 minutter, nu skulle de sgu virkeligt slagtes de gæve romere.

Godt 80 minutter senere sad jeg alene på bænken, og kiggede ud over et nu næsten tømt stadion. Hvordan fanden endte vi med at tabe den kamp 3 - 2. Jeg fattede det ikke og var helt målløs. Finalen virkede pludseligt igen langt væk, og euforien over at kunne fortsætte ufortrødent i Crystal Palace var også helt forstummet. Jeg havde forsøgt at agere og motivere hele kampen igennem, men et eller andet var slået fejl.

Roen sænkede sig dog igen efter at Roma havde været på besøg i London. 3 skandinavere sendte romerne hjem med et dundrende 5-1 nederlag, hvor blandt andet Sisto scorede hattrick. Finalepladsen var i hus og denne gang skulle finalen vindes. Ikke ligesom sidst, hvor vi tabte med 1-0 i en tæt finale til Bayern München.

CRYSTAL PALACE 2019/20

Motivationen til finalen fik også lige et ekstra skub, da modstanderen blev Real Madrid, holdet som vi jagter på koefficient listen, og som vi forhåbentligt indhenter i næste sæson med endnu en god præstation i Champions League. Først var målet dog at vinde denne finale, som skulle spilles på Millennium Stadium i Cardiff.

FINALEN (REAL MADRID)
Hvor end jeg gerne ville gøre denne finale spændende, så ville det bare være noget nær mission impossible. Der var nemlig ikke skyggen af spænding i finalen.

I hvert fald ikke efter at dommeren havde fløjtet kampen igang. Der var måske lidt nerver inden kampen, men de forduftede stille og roligt som kampen skred frem. FINALEN blev en ensidig affære, hvor Crystal Palace styrede med hård hånd hele kampen igennem, og vandt sikkert Champions League, for første gang i historien, med 3-1.

Nu er alle veje åbne for at vi kan hente Real Madrid med en okay præstation i næste års Champions League turnering. Jeg har endnu ikke regnet ud, hvor meget vi mangler, men jeg tror ikke det er mere end måske 4-5000 point. Vi får se når den opdaterede koefficient liste kommer. Jeg glæder mig i hvert fald til at ligge nummer 1, medmindre vi flopper, som vi gjorde sidste år. Den tid, den sorg, nu skal sejren fejres med et klasseindkøb!

Med de her super resultater, så blev det heldigvis ikke til en nekrolog i denne omgang, jagten på Real Madrid fortsætter, med et Crystal Palace hold, der bliver endnu stærkere i næste sæson.
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #31. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #67: 19 Feb 2015, 16:16 »

Det er godt nok nogle imponerende resultater! RESPEKT!

Jeg er med! Og btw. flot skrevet!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #31. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #68: 19 Feb 2015, 17:21 »

Det er godt nok nogle imponerende resultater! RESPEKT!

Jeg er med! Og btw. flot skrevet!

Takker og bukker! Er glad for din mening og dit syn på både blog og resultater Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #31. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #69: 20 Feb 2015, 13:22 »



DEN BEDSTE SÆSON


Ser man på mængden af pokaler i løbet af sæsonen, så må vi jo sige at Chelsea slog os dette år. Hele 3 pokaler blev det til for Chelsea. De vandt Capital One Cup sikkert, måske også fordi vi allerede var ude efter 3. runde, da vi fik det dumme nederlag mod United på straffespark.

Chelsea triumferede igen i FA Cuppen med en finalesejr over netop Crystal Palace. Fløjtende lige meget når vi nu slagtede dem i min turnering - Champions League.

Chelseas sidste triumf kom som ventet i Premier League. Min eller vores hårde fokusering på Champions League kostede som ventet en del i den hjemlige turnering. Vi blev dog nummer 2 i ligaen, men der var hele 12 point op til Chelsea på 1. pladsen. Et flot år af Chelsea og Mourinho, der kun tabte 2 kampe i ligaen.

Jeg er meget godt tilfreds af vores eget udbytte af denne sæson. Det blev som sagt til en 2. plads i Premier League, hvilket er ganske udemærket, da den var lidt nedprioriteret i forhold til de foregående år. Samtidigt vandt vi også Charity Shield og ikke mindst det fantastiske Champions League trofæ.

Økonomisk var det en dejlig sæson også, hvor vi skabte et markant overskud på over 500 millioner kroner. Af den baggrund er balancen i klubben igen ganske sund med en saldo på omkring 700 millioner kroner. Jeg er glad for det er lykkedes at rette op på mit sindsyge forbrugsår, og så endda på så kort tid. Klubben er helt sikkert klar til fremtiden. Man skal også huske vi har forbedret ungdomsfacilitetern e  3 gange, og vi har udbygget stadion med 10.000 siddepladser en enkelt gang også, så jeg synes bestemt vi har gjort det godt økonomisk.

Det skyldes jo også kun to ting, at vi har så god en økonomi. Vi har haft fremragende resultater fra dag 1, og det giver altså en hel del penge i entré, tv-penge og ikke mindst præmiepenge. Samtidigt har vi også lavet rigtigt gode handler på transfermarkedet, og indtil videre i min tid i klubben er transferoverskuddet på 580 millioner i runde tal. Vi havde et plus på 100 inden denne sæson, og med et transferoverskud på 487 millioner, så runder vi jo den halve milliard i overskud.

Truppen og alle omkring holdet har gjort en fantastisk indsats her i min 6. sæson i klubben. På spillerfronten har vi kun haft 3 mand med et totalt gennemsnit på under 7. Det drejer sig om de to reservekeepere, der har fået minimalt med spilletid på første holdet, og derefter er det den nye mand Kranevitter, som naturligt nok skal vende sig til en ny stil, en ny taktik, nye holdkammerater, og ikke mindst et helt nyt land. Så jeg synes sgu egentligt at de har gjort det fremragende alle sammen. Det sædvanlige brok, som man ellers er vant til, er også nærmest forsvundet helt efter vi kom af med Zeke Fryers.

Sæsonen 2019/2020 er efter min mening vores bedste sæson nogensinde. På trods af den missede Pemier League titel, så er det bare så fedt, at have så godt et hold, og så vinde den største pokal af dem alle!

Spillerne er knap gået på ferie, og jeg kan allerede præsentere den første forstærkninge til klubben. Denne midtbanedynamo fra støvlelandet kommer til klubben for 210 millioner kroner i ren handel, og jeg forventer da, at han kan spille på topniveau 5-6 år endnu. En handel jeg er meget glad for, og første gang nogensinde jeg skal have ham under mine vinger. Velkommen til Marco Verratti og på gensyn til en ny sæson i jagten på Real Madrid!
« Seneste Redigering: 20 Feb 2015, 13:24 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #31. Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #70: 20 Feb 2015, 13:49 »



NUMMER 1 & MÆT ~ THE END


En glædelig men meget overraskende besked dumpede ind på mit kontor, mens jeg var i fuld gang med at forberede mig til den kommende sæson. Jeg havde ikke rigtigt fået regnet videre på koefficientspointen e, så derfor var det en fantastisk nyhed der dumpede ind i mailboksen. Det var satme lykkedes for os, at blive nummer et på listen! Efter 6 sæsoners hårdt arbejde, så var målet endeligt nået. Vi havde vipppet kongeklubben af pinden, og vi var de nye konger, kongeørnene!


Med den fantastiske nyhed som da også lige fik mig til at knytte næven i tilfredshed, (ja vild jubelscene ik? Wink ) så faldt der næsten øjeblikketligt også en mæthed over mig. Der var ligesom om noget var fjernet fra mig, ikke en byrde eller noget, bare en tilfredsstillelse i at have opnået mit hovedmål.

Den mæthed er skyld i et par dages spekulationer omkring hvor vidt tiden i Crystal Palace er ovre eller ej. Tiden er ovre er jeg kommet frem til. Det er tid til at prøve noget nyt. Når først mæthedsfornemmelsen kommer så pludseligt og så tungt, så ved man, eller jeg gør, at motivationen er på vej retur, hvis den ikke allerede er væk. Jeg følte at den var væk på 5 sekunder, jeg havde kæmpet for at kunne blive i klubben, og med et var den der iver og motivation blevet revet ud af hænderne på mig. Det var heldigvis på en pissefed måde, at det hele var forsvundet. For jeg havde gjort som jeg håbede. Jeg havde overhalet Real Madrid og blevet nummer 1 på listen på bare 5 sæsoner i Europa, og 6 sæsoner totalt i klubben. Det er sgu fedt.

Jeg har dannet mig en del erfaringer under det her save. Det gælder både taktisk, og også hvad angår spillerudvikling, og også regler der kan gøre at jeg kan komme videre til mit næste lange save, som bliver endnu længere, faktisk meget længere, hvis jeg skal gennemføre det. Det har også givet mere erfaring i, hvordan man kan sætte bloggen op, og lidt bedre teknisk tror jeg da, at jeg er blevet, selvom jeg kun nåede at eksperimentere med det kortvarigt i den her blog.

Tak alle som har været med, tak for alle kommentarerne, tak for ideer & jeg håber selvfølgelig i læser med, når jeg begynder min næste blog om et par dage om en ny challenge jeg kun lige er startet på. Det bliver med garanti også mit sidste save inden FM 16. Tiden bliver mindre henover foråret og sommeren, og challengen varer som minimum 14 - 15 sæsoner, og det tager nok nærmere 20 - 25 alt efter hvilke personlige regler, som jeg sætter op.

Go' Weekend!


« Seneste Redigering: 20 Feb 2015, 14:04 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #71: 09 Mar 2015, 16:54 »

Takker for månedens blog titlen Smiley

Tror det er den første blog, som jeg egentligt har fået afsluttet - Den havde ligesom opnået det den skulle - Vi kom i mål og det var det rigtige tidspunkt at slutte af på i Crystal Palace Smiley
Logged


Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #33.(THE END)Alis Aquilae ~ On an eagle's wings
« Svar #72: 09 Mar 2015, 16:57 »

Fantastisk blog, fantastiske resultater Smiley

Din blog vil uden tvivl blive savnet!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010