home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brighton and Hove Albion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Brighton and Hove Albion  (Læst 3869 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Brighton and Hove Albion
« : 18 Jan 2015, 14:32 »

Vi må hellere få en tråd om Brighton igen i år. Klubben er at finde i Championship igen i denne udgave af FM, og siden sidste sæson har klubben indviet deres nye træningsanlæg så de nu har 4½ stjernede faciliteter samt ungdoms akademi i katagori 1, hvilket gerne på sigt skulle være med til at trække de største talenter til klubben. Efter salg af mange af de bedste spillere i sommerens transfervindue, står klubben med en noget svagere trup end i sidste FM, og derfor er forventningerne i pressen og hos bestyrelsen kun til en placering i midten af rækken. Til dette får man 28 mil kr mener jeg at handle for et lønbudget på godt og vel 2 mil kr i ugen.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #1: 18 Jan 2015, 15:52 »

Jeg bad om en moderklub som noget af det første og fik valget mellem man Utd og Arsenal, ilket gav mig gratis adgang til Arsenals ungdom, og især en spiller som jeg mente ville passe perfekt ind i min taktik som er gode gamle 4-4-2. Han indtager rollen som komplet angriber ved siden af Sam Baldock eller en af de andre hurtige angribere i truppen. På midten hentede jeg Alou Diarra og det var da den værste handel jeg nogensinde har gjort på fri transfer, magen til skod spiller skal man lede længe efter. Han blev senere på sæsonen lejet ud til en fransk klub som kun gav ham to kampe, inden de smed ham på bænken. Til forsvaret hentede jeg Jacob Dehn og Mads Fenger i Randers og hvor Dehn gjorde det ok var Fenger endnu en fejlinvestering, som nu ovenikøbet er begyndt at lave uro i truppen så han skal bare ud igen. Røg ud af Mickey mouse Cuppen rimelig hurtigt, mens jeg nåede fjerde eller femte runde i FA Cuppen, men ligemeget for det helt store mål formelig i sæsonen har hele tiden været oprykningen som kom i hus med 117 point efter 46 kampe. Jeg fik derfor stillet 160 mil kr til rådighed til indkøb, og brugte godt og vel halvdelen på lejesvenden fra Arsenal, Yaya Sanogo der virkelig gjorde sit til at vi kunne rykke op, ligesom Sam Baldock der fik lavet over 30 mål i alle turneringer. Nu skal der bare hentes lidt forstærkninger til de to bagerste kæder også satser jeg på at overleve i PL næste sæson. Vender tilbage med mere når jeg får spillet videre engang.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #2: 25 Jan 2015, 08:47 »

Har indtil videre hentet leali og Mucha til målet mens darren fletcher og Kristoffer ajer er hentet til at styrke midten. Arbejder videre på at hente noget forstærkning til fløjene og venstre back.
Logged


lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #3: 04 Feb 2015, 12:18 »

Jeg kunne godt finde på at starte et spil med dem - men kan du evt dele lidt ud af taktikken? - og hvad du synes virker for dit hold?
Cool Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #4: 04 Feb 2015, 15:10 »

Kan på det kraftigste advarer mod at hente alou diarra til midtbanen for han var sgu ringe. Rent taktisk har jeg benyttet to forskellige taktikker som sagt dog mest brugt en 4-4-2 jeg har rodet lidt med sammen med fogt men sidder pt ik ved compen desværre.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #5: 05 Feb 2015, 16:25 »

Rent taktisk så spiller jeg med korte afleveringer og prøver at arbejde bolden ind i feltet, mens vi spiller bolden op nede bagfra. Derudover har jeg fået hentet Alex munoz og tyler Blackett til venstre back, mens Ivan Marcano er hentet for at styrke forsvaret både centralt og som end også på venstre back. Arbejder fortsat på at komme af med Mads fenger og flere andre. I ligaen skal vi starte på udebane mod Liverpool så man kan vel kun sige mange tak for den start.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #6: 07 Maj 2015, 09:37 »

Nu er det vidst på tide at jeg komme ind i kampen , og får lavet en ordentlig klubtråd til favoritterne fra Brighton and Hove Albion. Som tidligere nævnt har man siden FM14 solgt en del af de bedste spillere til større klubber såsom Ulloa, der nu er og finde i Leicester der betalte 75 mil kr og en masse klausuler for vores topscorer i sidste sæson. Ud er "The Big Pole" in goal (Tomas Kuszczak) også gået på fri transfer endda hvilket har efterladt klubben med Casper Ankergren, David Stockdale og Christian Walton i mellem stængerne, hvilket er en seriøs nedgradering, i forhold til hvis man vil spille med i toppen for alvor. Klubbens forventninger er da også kun til en 14. plads ud af de 24 pladser i ligaen, og hvis man kan nøjes med en placering dernede af så får man 16 mil at handle ind for og et lønbudget på 2,71 mil i ugen, mens man vil få 20 mil til shopping for en placering i øverste halvdel, samt 2,98 mil i ugen til løn. Endelig kan man satse på oprykning , hvilket kaster et lønbudget på 3.07 mil i ugen af sig, og 22 mil og shoppe for. Klubben bruger pt 2,5 mil ii ugen på løn,  hvor af de små 500.000 er til fire lejede spillere, hvilket nok betyder at jeg smider dem retur, da det simpelthen er alt for meget i forhold til resten af truppen deler de resterende 2 mil kr.

Rent taktisk ved jeg rigtigt, hvordan det ender, men mon ikke jeg skal teste min favorit 4-4-2 af på et tidspunkt. Umiddelbart ser klubben svag ud på især venstre back, hvor det faktisk kun er lejesvenden Joe Bennett, som kan spille positionen. Dette er noget man skal have kigget på som det første, hvis man vil have noget former for succes. Derudover skal der nok hentes lidt breddespillere til midtbanen, især fløjene trænger til aflastning. I front ser det nogenlunde ud, men igen skal der laves gode handler, eller lejeaftaler hvis man vil blande sig i toppen. Jeg vender tilbage når jeg er kommet videre.
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Brighton and Hove Albion
« Svar #7: 23 Aug 2015, 22:35 »

Jeg skal i gang med mit sidste save inden FM'16 kommer på gaden, og her er Brighton inde i overvejelserne. Jeg spiller IKKE med sommer update, så er der nogle områder der er vigtigere end andre at forstærke? Har aldrig spillet med Brighton før, men har mange gange overvejet det, hvor det så altid er blevet til et andet championship hold.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010