home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Etisk dilemma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Etisk dilemma  (Læst 5055 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #15: 13 Jan 2015, 19:23 »

Daniel har måske ikke overholdt kammertonen hele vejen gennem denne tråd, men ellers har den da været vældig fin.

Og hvis der ikke skal mere til at slå dig ud, end en fejl du har lavet, men du var fuld, (gør det på ingen måder bedre) så synes jeg da også bare du skal stoppe spillet og starte et nyt. Det er bare en spillere. dem er der flere af. Penge får du sikkert også igen på et tidspunkt!
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #16: 13 Jan 2015, 19:30 »

Du skal da i sidste ende, gøre det du helst vil. Det er et spil, det er udelukkende til for at du har det sjovt. Hvis det for dig virker mest realistisk at ændre, så gør det. Det ville det ikke for mig, men det er en anden sag.

Og hvis der ikke skal mere til at slå dig ud, end en fejl du har lavet, men du var fuld, (gør det på ingen måder bedre) så synes jeg da også bare du skal stoppe spillet og starte et nyt.

Eller han kunne tilføje de penge, han synes gør spillet mere realistisk og have en masse sjov med sit save. Det var en anden mulighed.
Logged

FC Barcelona

Svartovich
Gæst
 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #17: 13 Jan 2015, 19:34 »

Hvis det var mig, havde jeg nok startet om. Jeg havde ikke kunnet spille videre med så stor en bommert tror jeg. Men du skal naturligvis gøre det, som du selv føler for. Det er jo ligemeget, om andre synes det er snyd/forkert at tilføre penge til din klub. Det her handler jo om, at DU skal have et sjovt spil.
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #18: 13 Jan 2015, 19:36 »

Daniel har måske ikke overholdt kammertonen hele vejen gennem denne tråd, men ellers har den da været vældig fin.

Og hvis der ikke skal mere til at slå dig ud, end en fejl du har lavet, men du var fuld, (gør det på ingen måder bedre) så synes jeg da også bare du skal stoppe spillet og starte et nyt. Det er bare en spillere. dem er der flere af. Penge får du sikkert også igen på et tidspunkt!

At høre dig argumenterer er noget at det mest komiske jeg længe har oplevet. Magen til idiot og småliderlig menneske skal man lede længe efter. Til trods for det så kan jeg godt se mening i dit synspunkt, og tænker mere hvordan kan PSG i første omgang byde 280K?

Mig bekendt er det ikke engang en valgmulighed, hvor mindre man selv trykker tilpas meget på minus knappen og rammer 280k.
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #19: 13 Jan 2015, 19:39 »

At høre dig argumenterer er noget at det mest komiske jeg længe har oplevet.

Så må der alligevel ikke ske ret meget i dit liv. Smiley

Håber det ændre sig.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #20: 13 Jan 2015, 19:45 »

Lad os holde os til emnet.
Logged

FC Barcelona

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #21: 13 Jan 2015, 19:46 »

nikovic du kan jo bare skrive beløbbet Peace

Derudover kan det være han har missclicket, og ved en fejl har slettet 2 nuller, det er intet vi ved noget om Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

PetterBlanco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #22: 13 Jan 2015, 19:47 »

Det var nu ikke ment som en tråd, hvor folk skulle blive uvenner og svine hinanden, men blot en historie om en "sjov" lille bommert fra det virkelige manager liv. Jeg sætter pris på jeres forskellige tanker og ideer og tænker lidt, at jeg enten bare banker derud af uden at gøre noget ved det, ellers starter jeg et nyt spil. Selvom jeg er blevet snydt/har snydt mig selv synes jeg det er pikke ærgerligt med de penge, især med tanke på at det i virkelighedens verden aldrig vil kunne lade sig gøre og jeg i den grad godt kunne bruge dem lige nu!

Peace out managers!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #23: 13 Jan 2015, 19:49 »

PetterBlanco hele denne hjemmeside er bygget på trashtalk, hjælpe andre med FM og uvenner Peace
En nem måde for nogle, at holde kontakt til uvenner, man ikke rigtigt kender, udenom diverse sociale medier, og nemt at trashtalke dem Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

dickos99
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #24: 13 Jan 2015, 19:49 »

At folk ikke kan bevare en sober tone på nettet, kan du ikke gøre noget ved, og skal du ikke bekymre dig om.

Hvis dette var sket for mig, ville jeg finde en in-game editor, og rette beløbet til.
Logged

PetterBlanco
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #25: 13 Jan 2015, 19:54 »

Kenneth Zohore har lige scoret mod mig for Bari, så tror bare jeg starter et nyt game. Det er fanmde mere urealistisk end den psykopathandel
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #26: 13 Jan 2015, 20:04 »

I ældre versioner af FM dette slet ikke lade sig gøre, for der nægtede bestyrelsen sådan en handel. Hvorfor er den funktion mon fjernet? Jeg var engang Man Utd og ville bare gerne af med alt fyldet og solgte for næsten ingen penge men flere af disse handler blev stoppet.

Hvorfor reloader du ikke bare? Og hvis det ikke er muligt, så husk at save i flere filer, når sådan "fejl" sker. For det er jo en trykfejl og det ser jeg ingen grund til at miste spillelysten over. Så er det bare reload..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #27: 13 Jan 2015, 23:14 »

Ved egentlig ikke hvad jeg ville gøre, men det er egentlig også ret underordnet.

Jeg bliver altid overrasket over at folk kan tillade sig at definere "snyd" for andre, når det handler om FM. FM er singleplayer og hvis man "snyder", "snyder" man kun sig selv og sin samvittighed. Der er altså KÆMPE forskel på at lave lidt narrestreger med sit eget, sjove FM-spil og at installere sig til en unfair fordel i f. eks. Counter Strike. KÆMPE forskel. Derfor: Gør hvad du finder rigtigst. Hvis et indgreb er det eneste der kan holde din motivation oppe så gør det.

Dog ville jeg nok være meget forsigtig hvis jeg deltog i konkurrencer, hvor den formentlig ikke er helt reglementeret Tunge
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Etisk dilemma
« Svar #28: 13 Jan 2015, 23:54 »

har du prøvet at højreklikke på dit save i dokumenter også se om du kan gå til tidligere versioner? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010