home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 279 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Pep Guardiola
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Pep Guardiola  (Læst 1163 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Pep Guardiola
« : 11 Jan 2015, 13:19 »

Jeg er for at sige det mildt, en kæmpe beundrer af Pep Guardiola og den måde han får sine hold til at spille på.
Derfor har jeg sat mig for at forsøge at genskabe den måde Bayern München spillede på imod AS Roma. Jeg er klar over at det er fuldstændig umuligt grundet de mange formationskift under kampen, dog vil jeg gøre et forsøg.

Jeg kunne dog godt bruge lidt hjælp.
Først og fremmest er jeg i tvivl om hvilken rolle jeg skal give David Alaba. Han spillede i venstre side af et tremandsforsvar ved siden af det jeg ser som to boldspillende forsvarer. David Alaba derimod fungerede mere som en box to box forsvarsspiller, og her ved jeg ikke hvilken rolle ville virke bedst? Kan jeg tildele ham rollen som Libero? Eller vil han så komme til at stå for defensivt i defensiven? Derudover vil han jo så også ligge i midten og ikke i venstre side.

Derudover er jeg i tvivl om især Robbens rolle, men også Bernats.
Når Roma havde bolden på egen bane, stod Robben utroligt højt og fungerede vel nærmest som en kant eller angrebsspiller, men når Roma derimod kom længere op på Bayerns banehalvdel fungerede Robben som en back/wingback, og tog flere defensive løb på linje med de andre forsvarsspillere, det samme gælder Bernat, som dog ikke var helt så offnsiv som Robben i presspillet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig her? Smiley

Hvis jeg får lavet en taktik som jeg selv kan stå inde for og får gode resultater med, er jeg villig til at ligge det færdige produkt op til download.

Jeg vil dog forsøge at komme så tæt på den originale taktik som muligt, så kunne godt bruge lidt hjælp til de nævnte problemer. De andre roller føler jeg at jeg har fint styr på Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Pep Guardiola
« Svar #1: 11 Jan 2015, 15:08 »

Ingen der kan hjælpe mig her?Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010