home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Feyenoord
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Feyenoord  (Læst 2989 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Feyenoord
« : 11 Jan 2015, 12:48 »

                                                   


Feyenoord er en hollandsk fodboldklub som ligger i byen Rotterdam, klubbens rivaler er Ajax
Klubben er Grundlagt 1908
Hjemmebane De Kuip, Rotterdam
 (kapacitet: 51577)
Feyenoord har vundet det hollandske mesterskab 14 gange, dog er det ved at være halv længe siden sidst de vandt.

Profiler/talenter : Terence Kongolo, Jordy Clasie, Jean-Paul Boëtius, Bilal Başaçıkoğlu, Kenneth Vermeer, Tonny Vilhena, Khalid Boulahrouz, Lex Immers.
Udover disse spillere, render der også en hel del talent rundt på deres reserve og u19 hold, som sagtens kan gå en meget lys fremtid i møde.
Hvis du rykker lidt rundt på lønnen kan du fra spillets start godt få over 100 mill til indkøb af spillere.

Jeg er pt. først i marts måned og kommer med en update inden så længe Smiley

Andre der spiller med Feyenoord? Opstemt
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Feyenoord
« Svar #1: 11 Jan 2015, 14:31 »

Datoen siger 12 april 2015, så første sæson er snart overstået og jeg afsløre ikke for meget da jeg kommer med en sæson update når den er spillet færdig Smiley
Mit mål fra start var at vinde det hollandske mesterskab og gøre mig fint bemærket i Europa, men primært satser jeg alt på at få det længe eftersøgte Hollandske mesterskab.
På sigt er planen at overtaget herredømmet i Holland og blive den førende hollandske klub ift. talent udvikling. Nu har Ajax dommineret længe nok sportsligt og i deres udvikling af unge spillere, så nu skal der til at ske ændringer, så det er simpelthen de første mål jeg har sat mig Smiley

Jeg er gået shop amok her i første sæson og håber selvfølgelig at mange af handlerne på sigt vil give penge i kassen Smiley

Ind :
Gregory Garza
Humam Tariq
Andrija Zivkovic
Marco Ramkilde
Nikolai Laursen
Kristoffer Ajer
Morten Rokkedal
Viktor Anker
Joel Kabongo
Pione Sisto
Martin Ødegaard
Daniel Amartey

Ud:
Joris Mathijsen
Lex Immers
Miquel Nelom
Wesley Verhoek
Ruben Schaken
Mitchell te Vrede
Elvis Manu

Vender tilbage når sæsonen er slut Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

kup
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Feyenoord
« Svar #2: 17 Feb 2015, 21:50 »

Jeg startede som altid med at tage Feyenoord som et af mine første spil, når der er udkommet et nyt Football Manager.

Jeg er netop blevet færdig med min første sæson som bød på nogle nedture, men heldigvis flest opture.

Ligaen endte vi på en tredjeplads. Henover efteråret rodede holdet rundt midt i tabellen. Efter jul kom der bedre styr på mit hold, og vi fik kæmpet os op i top 2, dog et par point fra førerholdet PSV. I de sidste par kampe af sæsonen "døde" holdet dog en smule vi endte på en udmærket 3. plads.

Pokalturneringen bød på lutter udekampe, men trods det fik vi kæmpet os helt frem til semifinalen. De to første kampe var mod lavere rangerede hold, og derpå gjaldt det NAC Breda og dernæst Willem ll. I semifinalen mødte vi Twente på udebane, og efter en skuffende kamp, endte det i et fortjent nederlag desværre.

i Europa skulle jeg ud i kval. kampe til Champions League. Besiktas blev slået sammenlagt 4-3, men i næste runde viste Porto sig for stærke.
I Europa League kom vi i gruppe med Saint-Etienne, Steaua og Tottenham. Det blev til en andenplads efter Tottenham. I knock-out runderne kæmpe vi os forbi Sevilla, Fiorentina og Sporting Lissabon før Tottenham igen ventede i semifinalen. Det blev to kampe med mange mål. Vi gik videre samlet 7-6 og mødte Lyon i finalen. Efter at væres bagud 0-1 ved pausen fik vi vendt kampen i anden halvleg og vandt kampen 2-1. Det var selvfølgelig en kæmpe overraskelse at ende med at vinde hele turneringen.

I sommerpausen er der kommet endnu flere glædelige nyheder. Udover at forlænge med mange profiller/talenter (Kongolo, Clasie, Immers og Basacikoglu) blev John Guidetti hentet tilbage til klubben. Oven i købet på en fri transfer. Yderligere er der blevet hentet lidt spillere til bredden så jeg håber vi kan komme op og vinde det mesterskab, som Feyenoord ikke har vundet siden 99.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010