home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spillernes numre i startopstillingen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Spillernes numre i startopstillingen  (Læst 2347 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Spillernes numre i startopstillingen
« : 09 Jan 2015, 22:02 »

Hej alle.

Jeg har et problem. I venskabskampene har spillerne i startopstillingen nr. 1-11. Det samme er gældende for landshold.

Nuvel, min venstre back har nr. 9 og den ene af mine centrale midtbanespillere nr. 2. Kan man ændre det et sted i pregame menuen?

Ved godt det er en lille ting, men det er et irritationsmoment for mig.

Håber nogen kan hjælpe.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #1: 09 Jan 2015, 22:05 »

Hej alle.

Jeg har et problem. I venskabskampene har spillerne i startopstillingen nr. 1-11. Det samme er gældende for landshold.

Nuvel, min venstre back har nr. 9 og den ene af mine centrale midtbanespillere nr. 2. Kan man ændre det et sted i pregame menuen?

Ved godt det er en lille ting, men det er et irritationsmoment for mig.

Håber nogen kan hjælpe.

Av ja - vil give dig ret I, at det kan virke som et problem. Tror ikke det kan ændres. Mener det altid har været sådan Græder
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #2: 09 Jan 2015, 22:07 »

Det er fordi du har byttet rundt på positionerne. Altså når man f.eks. har 4-4-2, så giver den de numre man normalt forbinder med hver enkelt position. Hvis du så laver formationen om ved at rykke rundt på pladserne manuelt, rykker du også rundt på numrene.
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #3: 09 Jan 2015, 22:12 »

Det er fordi du har byttet rundt på positionerne. Altså når man f.eks. har 4-4-2, så giver den de numre man normalt forbinder med hver enkelt position. Hvis du så laver formationen om ved at rykke rundt på pladserne manuelt, rykker du også rundt på numrene.

Nix... Formationen var automatisk 4-2-3-1 - og skifter altid ud/bytter rundt ude til venstre i spillerlisten - aldrig i formationen, da det kunne skabe kaos i de individuelle indstillinger i de tidligere versioner.

I forrige spil kunne man ændre spillernes numre ved netop at "trække" spillerne rundt på banen, fordi man kunne se spillerens nummer på taktikbrættet. Det har nu ingen effekt :/
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #4: 09 Jan 2015, 22:21 »

Du må have byttet om på spillere, for jeg lægger selv mærke til det med numrene, og det sker ALDRIG for mig. Jeg undgår altid at trække spillerne rundt på banen, fordi min ocd gør at jeg HADER forkerte numre. Tunge

Men tror også du bytter rundt på numrene, hvis du bare bytter spillere ved at trække. Jeg sørger i hvert fald for altid at gøre det ude i siden, så jeg er sikker på jeg ikke fucker noget op. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #5: 09 Jan 2015, 22:29 »

Du må have byttet om på spillere, for jeg lægger selv mærke til det med numrene, og det sker ALDRIG for mig. Jeg undgår altid at trække spillerne rundt på banen, fordi min ocd gør at jeg HADER forkerte numre. Tunge

Men tror også du bytter rundt på numrene, hvis du bare bytter spillere ved at trække. Jeg sørger i hvert fald for altid at gøre det ude i siden, så jeg er sikker på jeg ikke fucker noget op. Smiley

Svartovich, jeg lover dig for, at jeg også har kæmpe OCD og jeg har ikke byttet spillerne rundt. Har lige prøvet at bytte dem rundt - ingen effekt :/

Iøvrigt har jeg samme irritationsmoment angående, at ingen af mine udskiftere kan have trøje nr. 13 i venskabskampene.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #6: 09 Jan 2015, 22:33 »

Nå okay. Det virker meget underligt så.

Men mht. til det med nummer 13, har man kun kunnet vælge fra 1 til 11 i mindst 2-3 år. Jeg kan ikke huske længere tilbage, men sådan har det været i længere tid, når det gælder træningskampe. Smiley
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #7: 09 Jan 2015, 22:34 »

Nå okay. Det virker meget underligt så.

Men mht. til det med nummer 13, har man kun kunnet vælge fra 1 til 11 i mindst 2-3 år. Jeg kan ikke huske længere tilbage, men sådan har det været i længere tid, når det gælder træningskampe. Smiley

Det er rigtigt.. Nummer 13 har været væk i flere år, så det er ikke nyt. Men stadig irriterende, når man har OCD. Wink
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #8: 09 Jan 2015, 22:36 »

Det har du helt ret i. Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #9: 09 Jan 2015, 22:43 »

Mener det har været sådan i mange mange år. Men ja, jeg kan også blive lidt irriteret når min venstre back render rundt med nummer 9, men jeg lever med det. Tunge
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #10: 09 Jan 2015, 22:51 »

OG keeperen ikke har nummer 84 det er altså også irreterende  ticked off
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillernes numre i startopstillingen
« Svar #11: 09 Jan 2015, 23:08 »

Problem løst Opstemt

Fandt denne tråd.

http://community.sigames.com/showthread.php/396253-shirt-numbers

Prøvede det - det hjalp. Opstemt
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010