home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmFreaks' årsawards 2014
| | | |-+  FmF Awards - kommentar tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FmF Awards - kommentar tråden  (Læst 5003 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
FmF Awards - kommentar tråden
« : 08 Jan 2015, 14:35 »

Hermed en tråd til kommentarer!
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #1: 08 Jan 2015, 15:05 »

Fedt med awards - om end, så synes jeg at valgmulighederne er få. At der kun er 2-3 stk i nogen kategorier er godt nok småt.

Men jeg kan nu heller ikke tillade at brokke mig helt, jeg fik nemlig aldrig selv givet mine bud på nomineringer.

Så må jeg lige fået afgivet min stemme en af dagene Peace
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #2: 08 Jan 2015, 16:05 »

Kan man ikke lige linke til de forskellige tråde og blogs der bliver nævnt?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #3: 08 Jan 2015, 16:19 »

Skuffet, jeg er ikke angivet SÅ meget som ÉT sted...  ticked off

Derudover er det jo til grin, at der er flere end hele sites forum mod, der er normineret som "årets crew", burde KUN være -KNM-
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #4: 08 Jan 2015, 16:59 »

Kan man ikke lige linke til de forskellige tråde og blogs der bliver nævnt?
Så skulle den gerne være klaret  Smiley
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #5: 08 Jan 2015, 20:18 »

Skuffet, jeg er ikke angivet SÅ meget som ÉT sted...  ticked off

Derudover er det jo til grin, at der er flere end hele sites forum mod, der er normineret som "årets crew", burde KUN være -KNM-

Nej - nåede desværre ikke at nominere dig til årets fesne oplevelse eller som årets blog.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #6: 08 Jan 2015, 21:28 »

Hcan det er UACCEPTABELT!

Hvornår er det egentligt sidst at chelsea er endt i top 2 i en liga?
BURNLEY > CHELSEA HYPE!
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #7: 08 Jan 2015, 21:42 »

Uha, KNM, jeg kender fire mand, der havde stemt på dig som årets crewmedlem, hvis de kunne!!
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #8: 08 Jan 2015, 21:55 »

Uha, KNM, jeg kender fire mand, der havde stemt på dig som årets crewmedlem, hvis de kunne!!

Scratch that. Tror ikke Gemma stemmer på dig - han mangler stadig lige en banlængde. MEN DE TRE ANDRE.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #9: 09 Jan 2015, 13:22 »

Ja, jeg ved det godt. Det er resten af crewet, der har rottet sig sammen og smidt alle mine støtter ud...
Jeg har rettet Gemmas ban, så han kan kan se banlængden. Så vil jeg lægge den ekstra hypotetiske stemme til mig.

Hawk: Jo, det burde man da i grunden. Edit: AR har rettet alle trådene, så de har links nu.

Skovlyst: Jeg er helt enig. Vi var lidt overraskede over hvor få der nominerede i år, så vi har været nødt til at finde alt selv. Desværre var dette alt vores kollektive hukommelse kunne mønstre.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #10: 19 Jan 2015, 14:28 »

Jeg er helt vild med, man har valgt at nominere Cescs »Bøge & Bakker«. Har de awards-ansvarlig gidet kigge på den? For jeg tvivler godt og vel. Én ting er at Cesc kun nåede 9-10 updates mellem nytår og bloggens afslutning. Det kan ses som en hån og latterliggørelse af TripleX9, der skrev 50+ updates, Guldbrand der skrev 38 og mange flere. Jeg er ked af at sige det, men kvantitet er altså en kvalitet når det kommer til blogs. Ellers er der mange der har leveret seriøse kandidater til ’Årets Blog’ selvom de kun nå meget få updates ind i deres fortælling.

Mit helt store kritikpunkt er dog et andet: »Bøge & Bakker« vandt Årets Blog 2013. Ganske fortjent, hvis jeg må tilføje en subjektiv kommentar. Men stemmeurnerne til dén award lukkede altså først den 5. januar 2014. Ved I hvor mange updates Cesc postede efter den dato? Nul. Svaret er nul. »Bøge & Bakker« har ikke haft én eneste update mellem sidste års og dette års awards. Altså kan jeg ingenlunde se hvordan den nogensinde skal kunne komme i betragtning til prisen som Årets Blog. Enhver stemme der er tilfaldet Cescs blog er kommet som følge af updates der lå uden for awardperioden, og er en latterliggørelse af de øvrige nomineret. Man kunne da vel for fanden i det mindste have tjekket om bloggen rent faktisk var aktiv i den periode vi stemmer om.
« Seneste Redigering: 19 Jan 2015, 14:36 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmF Awards - kommentar tråden
« Svar #11: 19 Jan 2015, 15:03 »

Det er dybt beklageligt, men jeg kan forsikre dig for, at der bestemt ikke har været nogen intention om at håne eller latterliggøre andre brugere. Jeg tager den selvfølgelig med til baglokalerne, så må vi lige se, hvordan vi har overset det, og hvad der evt. skal gøres.
Logged

FC Barcelona

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010