home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Arbejdstilladelse????
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Arbejdstilladelse????  (Læst 9313 gange)
Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #15: 21 Jan 2015, 16:59 »

Der er ikke noget at betvivle, for hvis det kan lade sig gøre, er det et brud på de virkelige regler, hvilket kun kan betegnes som en bug. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #16: 21 Jan 2015, 17:08 »

For at sætte det op, er der 4 muligheder for at han har fået arbejdstilladelse:

1. Han har spillet 75% landskampe de seneste 2 år, for et land som er top 70 på verdensranglisten, hvilket Brasilien jo er. Dette antager jeg ikke er tilfældet.

2. Han bliver anset som en kommende verdensstjerne. Denne er praktisk talt umuligt, da han jo allerede er langt over "talent alderen".

3. Nogle gange kan ekstraordinære spillere få arbejdstilladelse ved en evt. appel. Dette er meget sjældent. Dette kræver, at spilleren bliver anset som en verdensklassespille r, som kan spille fast for stort set alle lande. Dede er uden tvivl en glimrende spiller, men eftersom du siger det er sket flere gange, virker dette heller ikke videre sandsynligt.

4. Der er sket en fejl/bug, som gør at han får arbejdstilladelsen.

Så kan du selv vurdere, hvilken mulighed der virker mest sandsynlig. Smiley
Logged

hyper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #17: 21 Jan 2015, 17:17 »

Det er 1. gang jeg overlever ikke at kunne på arbejdtestilladelse til ham. Men har forsøgt at få det over en hel sæson nu med 120 dage mellem og alle gange afvist Smiley

Det undre mig også at man ingen grund får til at ansøgningen bliver afvist. Og at den bliver afvist lige så snart at man ansøger. Og så kan man ellers prøve igen efter 120 dage.
Logged

hyper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #18: 21 Jan 2015, 17:19 »

Kan det have noget at gøre med at Southampton har for mange IKKE Europæiske spillere?
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #19: 21 Jan 2015, 17:28 »

Som sagt lader det så til, at det er/var en fejl/bug. Der er klare regler på det område, og medmindre han opfylder et af de 3 første kriterier, som jeg stillede op, er der ikke andre forklaringer end at det var en fejl. Du kan læse reglerne på Wikipedia og andre steder. En spiller som Dede kan ikke uden videre komme til Premier League i virkeligheden.

Derfor virker forklaringen med for mange ikke europæiske spillere usandsynlig.
Logged

hyper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #20: 21 Jan 2015, 17:30 »

Nå okay, tænkte bare at der muligvis var en regel der også Smiley
Det lader til at jeg må sælge ham igen.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #21: 21 Jan 2015, 17:40 »

Det her er godt nok underligt. Tænkte jeg lige selv ville teste om jeg kunne få arbejdstilladelse til Dede med Arsenal. Det kunne jeg sagtens, jeg behøvede ikke engang at appellere. Der må da være noget galt med FM's fortolkning af de virkelige regler, medmindre de anser Dede som en topspiller, og derfor får dispensation.

Det gør det jo endnu mere underligt at han i din situation ikke kan få arbejdstilladelse. Ubeslutsom
Logged

hyper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #22: 21 Jan 2015, 17:48 »

Ja jeg kan slet ikke forstå det, jeg har nemlig også tidligere fået ham til United i flere forskellige spil og endda en tur til Tottenham også :/ Men Southampton, nææ nej :/
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #23: 21 Jan 2015, 20:00 »

Nu er det den samme Dedé som I taler om ikke? Der findes jo indtil flere Dedé i spillet, og nogle f.eks. ham fra Cruzeiro EC har jeg ikke haft problemer med at hive til England og forskellige klubber, de andre er mere tvivlsomme..., Dedé fra Cruzeiro EC har en potentiel ability på 160 og kan derfor sagtens blive betegnet som værende verdensklasse spiller, desuden er det meget afhængigt af hvilket klub der er tale om i England, og er det også i virkeligheden..., mindre klubber får sjældnere ikke store spillere, og spillere i mellemklassen igennem
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #24: 21 Jan 2015, 20:05 »

Ja, jeg tror også det må være fordi, han er kvalificeret som en topspiller, at han kan skifte til PL. Dette overraskede mig dog en smule, men det har nok også noget at gøre med, jeg aldrig har set ham spille i virkeligheden.

Og desuden testede jeg selv med Southampton bagefter, og der skiftede han også uden problemer.
Logged

hyper
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #25: 21 Jan 2015, 20:59 »

Ja, det virker bare mærkeligt at jeg ikke kan få ham til klubben i dette spil Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #26: 22 Jan 2015, 20:43 »

De gange jeg har forsøgt at få f.eks. ham til klubberne, har været i 2. eller 3. sæson, hvor han har udviklet sig en del mere, og udbygget sine 9 landskampe..., ved ikke om det er derfor..., jeg har ikke forsøgt mig fra start i et spil..., og senere er det jo vidt forskelligt hvordan spillere udvikler sig...

Jeg har også set på ham i spil, hvor han ikke har udviklet sig nær så meget som i andre, og derfor ikke har været interessant for mig, derfor ikke forsøgt mig..., men muligt at han der ikke ville være godkendt. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #27: 22 Jan 2015, 20:47 »

Jeg tror ikke du læste mine indlæg beringer..

Det her er godt nok underligt. Tænkte jeg lige selv ville teste om jeg kunne få arbejdstilladelse til Dede med Arsenal. Det kunne jeg sagtens, jeg behøvede ikke engang at appellere. Der må da være noget galt med FM's fortolkning af de virkelige regler, medmindre de anser Dede som en topspiller, og derfor får dispensation.

Det gør det jo endnu mere underligt at han i din situation ikke kan få arbejdstilladelse. Ubeslutsom
Ja, jeg tror også det må være fordi, han er kvalificeret som en topspiller, at han kan skifte til PL. Dette overraskede mig dog en smule, men det har nok også noget at gøre med, jeg aldrig har set ham spille i virkeligheden.

Og desuden testede jeg selv med Southampton bagefter, og der skiftede han også uden problemer.

I begge mine testspil skiftede han fra spilstart. Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #28: 22 Jan 2015, 21:31 »

Den var nu mere rettet mod det oprindelige indlæg, samt mod muligheden om hvornår det nu var...., blot at det selvfølgelig kunne have en effekt.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arbejdstilladelse????
« Svar #29: 22 Jan 2015, 21:32 »

Jeg er skam klar over at det var henvendt mod det oprindelige indlæg. Det ændrer bare ikke at jeg 2 ud af 2 gange kunne købe ham fra start med to forskellige klubber. Det indikerer jo helt klart at man "normalt" kan få ham allerede fra start, og altså ikke behøver at vente to sæsoner.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010