home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  West Ham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: West Ham  (Læst 6707 gange)
rasmusdinho90
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
West Ham
« : 06 Jan 2015, 20:22 »

Hej.
Jeg er startet med West Ham, har 2 sejre i 2 kampe, så det går udemærket.
Men de andre hold har utrolig mange chancer mod mig. Nogen der kan forklare det ?

Fejlen på billedet rettet

* Unavngivet.jpg (346,01 KB - hentet 421 gange.)
« Seneste Redigering: 06 Jan 2015, 21:14 af rasmusdinho90 » Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: West Ham
« Svar #1: 06 Jan 2015, 21:29 »

Du står langt tilbage i banen.
Du presser mindre.
Sparker boldene hurtigt fremad.
Aflevere i dybden.

Du "ønsker" ikke at have bolden og lader initiativet være hos dine modstandere, som også får god tid med bolden. Så skal de alt andet lige komme til en hel del chancer jo:-).
Det er der nødvendigvis ikke noget galt i, men ift hvad du forventer hænger det ikke helt sammen:-).

Du må forstyrre din modstander lidt og forsøge at holde lidt på bolden, hvis ikke du vil overlade initiativet til modstanderen
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #2: 25 Feb 2015, 16:29 »

Er der ingen der spiller med denne fantatiske klub?

Jeg selv er lige gået igang med sæsonen 2017/18, er ved at få skrabet en rigtig solid trup sammen.



Samtidig har jeg købt omkring 10-15 unge ind under 18 år de sidste to transfervinduer og det er den stil der skal køres fra nu af da truppen er meget god. Den eneste post jeg vil forstærke lige nu og her er på målet, samtidig med at jeg arbejder på at få Pierre-Emilie på holdet.

Økonomien er vanvittig god, og jeg ligger inde med lige omkring 1 mia på balance, det betyder også at jeg igennem sæsonerne har fået udvidet alle anlæg til det bedste. Samtidig med at vi nu arbejder på at købe det nye stadion med 54.000 pladser, som de er igang med at bygge når man starter.

Spørg endelig hvis det er Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

FulhamFC
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #3: 25 Feb 2015, 16:39 »

Er der ingen der spiller med denne fantatiske klub?

Jeg selv er lige gået igang med sæsonen 2017/18, er ved at få skrabet en rigtig solid trup sammen.



Samtidig har jeg købt omkring 10-15 unge ind under 18 år de sidste to transfervinduer og det er den stil der skal køres fra nu af da truppen er meget god. Den eneste post jeg vil forstærke lige nu og her er på målet, samtidig med at jeg arbejder på at få Pierre-Emilie på holdet.

Økonomien er vanvittig god, og jeg ligger inde med lige omkring 1 mia på balance, det betyder også at jeg igennem sæsonerne har fået udvidet alle anlæg til det bedste. Samtidig med at vi nu arbejder på at købe det nye stadion med 54.000 pladser, som de er igang med at bygge når man starter.

Spørg endelig hvis det er Thumbs Up

Stadionet er skam allerede bygget, det har bare løbebane og er blevet brugt til atletik. Og det derfor er ved at blive bygget om :-)

http://www.olympicstadium.whufc.com/
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #4: 25 Feb 2015, 16:53 »

Stadionet er skam allerede bygget, det har bare løbebane og er blevet brugt til atletik. Og det derfor er ved at blive bygget om :-)

http://www.olympicstadium.whufc.com/
Ja okay, men man rykker først ind på det i 2016 mener jeg. Der er det dog ikke klubben som ejer stadionet. Så derfor er bestyrrelsen igang med at finde ud af at få den købt Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

FulhamFC
Gæst
 
Sv: West Ham
« Svar #5: 25 Feb 2015, 16:56 »

Ja okay, men man rykker først ind på det i 2016 mener jeg. Der er det dog ikke klubben som ejer stadionet. Så derfor er bestyrrelsen igang med at finde ud af at få den købt Opstemt

Det har du så have ret i, jeg ved faktisk ikke hvordan det forholder sig med den aftale i virkeligheden. Det er jo kun West Ham som fik lov at bruge det, Spurs blev afvist i den sag.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #6: 25 Feb 2015, 17:00 »

Det har du så have ret i, jeg ved faktisk ikke hvordan det forholder sig med den aftale i virkeligheden. Det er jo kun West Ham som fik lov at bruge det, Spurs blev afvist i den sag.
Aner jeg heller ikke noget om, sådan har FM ihvertfald bare lavet det.

Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #7: 11 Mar 2015, 01:51 »

Hello  Wink

Er der nogen, der spiller med West Ham? Jeg har spillet de første 31 kampe i PL med den nye patch.. Jeg regner med at få spillet de sidste par runder og så vender jeg tilbage.. Det er nu ganske underholdende  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #8: 14 Mar 2015, 22:46 »

Så fik jeg spillet 1. sæson og wow for en sæson.. Det tog 5 nederlag i TRÆK før vi fik point i Premier League og derfra gik det bare en vej.. OPAD! Det blev til en imponerende 8. plads, hvor vi længe var så tæt på Tottenham, at vi kunne smage 7. pladsen, men jeg er vildt tilfreds.. Flot, flot præstation af drengene.. Thumbs Up

Der er flere spillere, der har været imponerende.. Reid og Tomkins har været en stabil duo - frygter lidt for forsvaret nu hvor Reid skifter på en fri transfer til Villarreal.. Han ville bare ikke forlænge.. øv.. Tomkins har sammen med Sakho været de to absolut bedste spillere på holdkortet sammen med mit eneste indkøb, der blev fortaget i januar måned.. Jeg hentede målmand Khune for 9 millioner kroner og han så sig ikke tilbage.. spillede stort set alle kampe derfra og Adrian fik sæsonens Premier League kamp.. tjek mit SS og se hvordan det gik..  Græder

I Cups'ne var gav jeg holdet "The Comeback Kids" - gang på gang var vi nede i sækken, men vendte det hele (Sakho var ofte jokeren) og vi nåede faktisk semifinalen i Capitol One Cuppen.. Her tabte vi samlet 4-1 til Manchester United, der vandt samtlige engelske titler med undtagelse af Charity Shield.. I FA Cuppen vandt de bl.a. 2-0 over os takket været en flyvende van Persie.. Sur

Jeg er spændt på hvad vi kan drive det til i næste sæson, når der også er Europa League på programmet.. Jeg skal have fundet en ny midtstopper og en Højre Back står også højt på listen.. Jeg vil også MEGET gerne have fat i Tom CLeverly selvom hans gage kan gøre ham til en af de bedst betalte spillere i truppen.. tror dog det ville være lige præcis det, som jeg godt kunne bruge på min midtbane..  Thumbs Up Andre der spiller ? Thumbs Up

Kampprogram 1

Kampprogram 2

Turneringsoversigt

Premier League

Khune

Tomkins

Sakho

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #9: 19 Mar 2015, 20:46 »

Så blev sæson 2 færdigspillet.. Vi avancerede en plads i ligatabellen og blev nummer 7.. Thumbs Up Et stort resultat for en lille klub, der gik efter en midterplacering.. Det blev dog til to sølle exit i de nationale cups, men vi leverede lidt af et eventyr i Europa League.. Wink Det blev til en kvartfinaleplads, hvor vi tabte til Marseille på reglen om udebanemål..  Sur

Det var en sæson, hvor der virkelig blev lukket op på transferfronten - ikke så meget økonomisk, men mere udbuddet af spillere.. Det betød bl.a. at Mauro Icardi blev hentet i januar - 5 mål i Premier League og 7 mål i 6 kampe i Europa League.. I det hele taget en spændende sæson, hvor vi med lidt held var blevet 5'er.. Peace

Udover de tidligere pokalexits føler jeg mig skuffet over flere spilleres præstationer; Adrian, Khune, Cleverly, Collins mfl. holdt ikke niveau og det skal der gøres noget ved. Noget skal der ske og jeg overvejer en stærk ny keeper - gerne engelsk.. Jeg har kig på Ben Foster, Fraser Forester og John Ruddy, som mulige kandidater..  Hævet Øjenbryn Men nu må vi se.. Thumbs Up

Premier League

Truppen

Transfers

Turneringsoversigt
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #10: 28 Mar 2015, 09:51 »

Så fik jeg færdigspillet 3. sæson.. en lidt underlig sæson, hvor vi ikke havde marginalerne på vores side.. Vi havde generelt svært ved at afgøre kampene og det resulterede i alt, alt for mange uafgjorte kampe.. Vi burde have endt i top6, men når man er SÅ ineffektiv oppe foran, ja så går det sådan..

Der venter mig et svært transfervindue, hvor flere af profilerne bliver fulgt tæt af de store hold.. Balanta bliver nok den store guldfugl, men jeg ønsker ikke at sælge ham.. Han er simpelthen for god og vi er nød til at holde fast i ham, hvis vi skal blive et top6 hold for good.. Wink

EDIT: Jeg glemte helt at sige at der er sket lidt på transferfronten.. Jeg kan i den grad "få lov" til at snakke med de store navne.. Jeg var super tæt på at skrive kontrakt med spillere som Jesé og Ciro Immobile, mens Barcelona-spilleren Jores Okore blev valgt fra på for høje lønkrav.. Wink Så det bliver lidt spændende hvem jeg kan få den her gang.. Wink

Premier League


Truppen


Turneringsoversigt


Transfers
« Seneste Redigering: 28 Mar 2015, 10:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #11: 28 Mar 2015, 10:29 »

Yeahhh  Thumbs Up Så er klubben gældsfri.. med undtagelse af et gavelån på 485 millioner kroner..  funny




Men så langt så godt... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #12: 03 Apr 2015, 23:56 »

Så er 4. sæson færdigspillet - det har på alle måder været en syg sæson, hvor vi langt hen af vejen var med i mesterskabskampen.. Vi fik dog gummiben, men leverede alligevel en flot præstation og fik bronze efter Chelsea & Everton.. Stærke målmandspræstatione r fra Fraser Forster (manden med næstflest clean sheets i ligaen) og masser af mål fra nyindkøbet Unal var stærkt medvirkendende til den flotte sæson.. Det blev også til to yderst sikre finale sejre i både Capitol One Cuppen og FA Cuppen med henholdsvis 3-0 over Burnley og hele 7-0 over Nottingham Forrest i en kamp, hvor Grealish gik amok med 4 scoringer.. Djævel Thumbs Up

Men nu gælder det Champions League i min 5. sæson, hvor West Ham siger farvel til to spillere i form af Stuart Downing og Andy Carroll, der søger mere spilletid hos Leicester og Aston Villa. Jeg har brudt min egen tradition og endnu ikke hentet nogen spillere til sommerens transfervindue.. Jeg har dog i stedet fulgt fokus på VM i Rusland, hvor jeg forhåbentligt skal føre Holland til noget stort Thumbs Up Stay tuned Thumbs Up

Bonusinfo:
Satte to rekorder..

12 kampe i streg uden at lukke mål ind - klubrekord

24 kampe uden at tabe! 3 fra klubrekorden!


Truppen

Turneringsoversigt

FA Cup finalen

Capitol One Cuppen

Zivkovic

Unal

Forster

Grealish

Smalling

Transfers
« Seneste Redigering: 04 Apr 2015, 00:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #13: 07 Apr 2015, 19:23 »

SÅ skal der prøves noget nyt.. VM blev vundet med Holland efter en 2-1 sejr over England efter selvmål fra vores side og et comeback leveret af Robben & Depay Thumbs Up

Efter VM triumfen sagde jeg landstræner-jobbet op og ville koncentrere mig om West Ham.. Jeg gik dog lidt død i tanken om kun West Ham og blev hurtigt ansat som spansk landstræner efter at have sagt "nej tak" til Frankrig.. Jeg følte mig dog stadig fastlåst i West Ham og efter at konsekvent har spillet 4-2-3-1 i fire sæsoner blev det tid til et systemskifte.. Taktikken hedder nu 4-4-2 og jeg er spændt på hvad det så kan blive til.. Stay tooned Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: West Ham
« Svar #14: 15 Aug 2015, 20:13 »

Efter at have prøvet kræfter med et par challenges uden at kunne gennemføre, og en manglende lyst til nogle nye udfordringer, har besluttet mig at starte, for gud ved hvilken gang, med mine elskede hammers  Smiley

Målet med savet er i første omgang at overtage PL og derefter europa. Der vil som udgangspunkt blive satset på egen avl eller unge spillere der hentes til klubben med tilkøb af lidt profiler hvis kvaliteten skulle udeblive.
Når jeg nu har spillet med Hammers så mange gange har jeg besluttet at der kun må købes spillere der enten er fundet af scouts, sat til salg eller tilbudt af agent.

Til at starte med skal klubben selvfølgelig lige etablere sig i toppen  Smiley

Jeg har besluttet at jeg for første gang i lang tid vil prøve en 4 - 4 - 1 - 1 som min primære taktik! Ideen med taktikken er boldbesiddende taktik med korte afleveringer, hårde tacklinger, høj forsvarslinje og hårdt genpres så bolden kan snuppes hurtigt igen!

Første transfer vindue (med meget aktivitet) er netop overstået og det blev til følgende handler i gode danske kroner:

UD:

Jussi Jääskeläinen - er blevet fritstillet, da Adrian bliver første målmand og han kunne ikke sælges.

Guy Demel - Samme historie som Jääskeläinen bortset fra han ville være 3. valg på højre backen.

Leo Chambers - som et led i hans udvikling er han blevet lejet ud til Bristol Rovers i Vanarama Conference. Forhåbentlig for han lidt hår på brystet af de mange tofodstacklinger dernede  Opstemt

Kieran Bywater - er af samme af grund også sendt til Bristol Rovers på lån.

Joey O'Brien  - Hans kvaliteter er ikke til min smag og QPR stod og viftede med 35 mio. så afsted med ham!

Kevin Nolan - Jeg ville gerne have beholdt ham, men lønnen var for høj. Han ville ikke acceptere en lønnedgang, så han er også blevet sendt til QPR dog kun for 15 mio.

Winston Reid - Desværre har en update ikke påvirket omkring Reid ikke vil forlænge sin kontrakt, så det blev besluttet at sælge nu for at få noget for ham. Benfica var klar med 90 mio.

Ind

Danilo Cataldi (20 år) - Lazio 26 mio. - En meget talentfuld central midtbane mand, som kan spille på alle de centrale pladser på midtbanen.

Yves Koffy Kouadio (16 år) - Fri transfer - En 16 årig angriber fra Elfenbenskysten som var blevet fritstillet af Juventus. Han er noget af en lottokupon, så må jeg se om der er gevinst senere hen.

Balázs Dzsudzsák (27 år) - Dinamo Moskva 45 mio. - Den største transfer i dette vindue. Kantspiller der kan gøre sig gældende i begge sider. Han er naturligvis tiltænkt en nøglerolle i offensiven!

Bruno Pereirinha (26 år) - Lazio 8 mio. - Han er hentet til bredden. Han kan spille på begge back pladser og ville acceptere en backup rolle i klubben.

Javier Saviola (32 år) - Verona 7 mio. - Saviola er hentet ind som rotationsspiller til den offensive midt samt angrebet. Det var ikke planen i første omgang at tilknyttet ham, men blev lidt desperat efter noget mere kvalitet på de offensive pladser.

Uffe Bech (21 år) - FC Nordsjælland 24 mio. - Jeg kunne ikke dy mig da Bech's agent kom løbende et par dage før transfer deadline   og tilbød denne talentfulde unge mand. Endelig kom millionerne fra reid handlen tilgode  Smiley

Vito Can Crooy (18 år) - VVV o - Denne hollænder blev vurderet af mine scouts til at kunne blive en god PL spiller. Med ingen transfersum involveret, tænkte jeg at en lottokupon mere ville være sjovt!

Det var de mange transfers, forhåbentligt kan de hjælpe mig frem til bedre tider :-).

Ungdomsspillere

Som et led i planen med at udvikle spillere er følgende talenter der var i klubben forfremmet:

Sam Howes - Ung keeper med et glimrende potientiale som der skal agere backup for Adrian samt spille de tidlige runder i de hjemlige cupturneringer.

Danny Potts - Venstre back som får samme funktion som Howes bare som backup for Cresswell.

Reece Burke og Doneil Henry - 2 talentfulde centrale forsvarspillere. De vil sammen dele om backup pladsen for James Tomkins i midter forsvaret. Den der ikke er på bænken vil spille for u21 holdet.

Diego Poyet - Gustavo Poyets søn vil være rotere relativt ofte på den ene centrale midtbane plads med Alex Song.

Det var alt for nu. Jeg vender frygteligt tilbage når halvdelen af sæsonen er spillet  Smiley

« Seneste Redigering: 15 Aug 2015, 21:16 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010