home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 219 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  工合 - #32
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: 工合 - #32  (Læst 72911 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #105: 19 Jan 2015, 23:24 »

Wester din dovne hund, opdater lige den indholdsfortegnelse Peace
Ellers bliver denne tråd aldrig nomineret til ngoet!  ticked off
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #106: 20 Jan 2015, 00:31 »

Wester din dovne hund, opdater lige den indholdsfortegnelse Peace
Ellers bliver denne tråd aldrig nomineret til ngoet!  ticked off

Hahaha  funny

My bad.. Havde sq glemt den
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #107: 20 Jan 2015, 07:16 »

Lige en update wester fra min første sæson i manchester. Taktikken funkerer perfekt. Mesterskab og FA cup tilel, tabt carling cup finale.

Den invendige angriber løbet tit ind i banen og forsøger afslutning, så en som kan sparke med begge ben eller højre ben på den plads, ville være helt perfekt. Ikke så mange indlæg fra den side, dog er begge kanter med i stort set lige mange mål. Generelt hele offensiven levere et ganske fornuftigt antal mål og assist.



Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #108: 20 Jan 2015, 13:18 »

Så er jeg snart klar til at starte et game med Roma for at give mit besyv med. :-)

Truppen er så småt ved at være på plads, kunne dog godt tænke mig en højre back mere, tvivler dog på at jeg kan nå det.

Derudover, så har jeg hentet Valdez på fri transfer, som er en god sweeper, dog er spørgsmålet om det skal være i forsvar, støtte eller angrebs?
« Seneste Redigering: 20 Jan 2015, 17:55 af Fresse94 » Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #109: 20 Jan 2015, 20:04 »

Ser godt ud Alfster..

Spændt på det Italien eventyr.. Er der ikke mange hold der spiller 3-5-2 derned?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #19
« Svar #110: 20 Jan 2015, 22:39 »

工合
Work Together-Work in Harmony


#20 – Lidt ændringer

Jeg er 16 runder inde i den lidt svære 2. sæson, hvor jeg godt vidste, at spillet ikke ville fylde så godt i starten pga. alle de nye spillere, der lige skulle finde deres fodfæste. Jeg er kommet fornuftigt igennem de 16 kampe men så heller ikke mere. Spillet er begyndt at fylde lidt bedre, så jeg er optimistisk. Jeg indtager pt. en 5. plads i Premier League. Jeg er stadig ubesejret på hjemmebane, hvilket giver 27 kampe uden nederlag. En ganske fin statistik. Jeg forventer selvfølgelig ikke de samme fine resultater på udebane men det er bare ikke godt nok. Så nu forsøger jeg mig med en anden tilgang, hvor jeg sætter den Defensive og Standard mentaliteten i spil.



•   Offensivt i alle hjemmekampe (Favorit, Lige og Undertippet)

•   Offensivt i alle udekampe (Favorit)

•   Offensivt hvis jeg kommer bagud (Favorit, Lige og Undertippet)

•   Standard i alle udekampe (Lige og Undertippet)

•   Standard hvis jeg kommer foran med 2 mål ude og hjemme (Favorit)

•   Standard hvis jeg kommer foran med 1 mål ude og hjemme (Lige og Undertippet)

•   Standard hvis jeg er foran med 1 mål hjemme efter 70 minutter (Favorit)

•   Defensivt ude og hjemme de sidste 10 minutter, hvis jeg er foran (Favorit, Lige og Undertippet)

•   Overload hvis jeg er bagud de sidste 10 minutter (Favorit, Lige og Undertippet)




Så har jeg tilføjet en ny taktik på de offensive hjørnespark, hvor jeg tester månedens bruger, Dennislauridsen, bud på sådan en taktik. Det forslag blev bakket op af TripleX9, så nu får den forsøget. De indledende test ser spændende ud og passer fint til min tilgang. Der spilles nemlig kort og med de typer som jeg satser på, så er det ikke ligefrem dominans i luftspillet der kendetegner Gung-Ho taktikken.

I disse kampe har jeg haft overtaget og har haft langt flere afslutninger end modstanderne. Mit problem har været at mine spillere ikke har ramt målet nok. Skulle man bede sine offensive spillere om at ”Shoot less often”. Man skulle tro at ”Work Ball Into Box” ville hjælpe på det.

Og det problem oplever jeg også alt for tit. Jeg har rigtig mange afslutninger på mål men alt for mange udenfor rammen. Så nu prøver jeg den Shoot Less Often instruktion på mine fire offensive spillere. Jeg forventer antallet af afslutninger falder drastisk men håber på, at omsætningen bliver større. Jeg behøver ikke +20 skud på mål i hver kamp, halvdelen er fint hvis jeg kan hæve min scoringsprocent.

Så har jeg også valgt, at tage Roam From Position instruktionen tilbage. Mit angrebsspil mistede sin magi og var ikke levende nok. Så Inside Forward, Wing og Den Falske 9er må igen bevæge sig frit. Til gengæld skal MCa ikke drible så meget mere og så har han heller ikke fået instruktionen RFP tilbage. Han fungerer langt mere dynamisk nu.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #111: 21 Jan 2015, 10:12 »

Pøj Pøj med ændringerne, håber det bringer Southampton til tops :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #112: 21 Jan 2015, 11:52 »

Jeg bakker også op omkring hjørnesparks taktikken. Jeg brugte den med LFC hvor Henderson var sat til standard, den blev lagt ind til ham som stod lidt oppe i feltet. Hvis han ikke skød den direkte inde, så var der en anden der tog reposten. Næsten mål hver gang. Smiley
Logged

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #113: 21 Jan 2015, 14:34 »

du har valgt at spille med afskær målmanden fra spille kort, konflikter det ikke lidt med at spille med en F9 i angrebet ?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #114: 21 Jan 2015, 16:08 »

du har valgt at spille med afskær målmanden fra spille kort, konflikter det ikke lidt med at spille med en F9 i angrebet ?

Det er modstanderens målmand ikke?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Svartovich
Gæst
 
Sv: 工合 - #20
« Svar #115: 21 Jan 2015, 16:27 »

Jeg tror han mener, at de to ting ikke harmonerer, da den falske 9'er falder længere tilbage. Dette er jo modsat af en angriber, som agerer spydspids, og nemt kan presse målmanden, uden at komme helt ud af sin rolle / position.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #116: 21 Jan 2015, 16:33 »

Jeg tror han mener, at de to ting ikke harmonerer, da den falske 9'er falder længere tilbage. Dette er jo modsat af en angriber, som agerer spydspids, og nemt kan presse målmanden, uden at komme helt ud af sin rolle / position.

Ahh sådan.. Troede egentligt at det var holdet som sådan der ville presse højt og dermed tvinge ham til udspark. Så det ikke kun er STC men også AMRL og MC der presser op og mandsopdækker forsvaret, så han skal sende lange bolde frem..

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #117: 21 Jan 2015, 16:35 »

工合
Work Together-Work in Harmony


#21 – Nye mænd i hovedrollen

Alt er startet med ideen om den Falske 9er og skulle vælge en hovedrolle i Gung-Ho taktikken, så ville det være netop den Falske 9er rollen. Jeg vil ikke kalde mine nuværende muligheder til den position for statister men de er ikke mere end gode birolleindehavere.  Jeg mangler simpelthen en spiller, som kan varetage hovedrollen på holdet. Så med mindre et af tre følgende scenarier opstår, så bliver den næste store investering på til den position. 1: Der ankommer et helt exceptionelt talent fra eget akademi. 2: Udlejet Sam Gallagher gennemgår en helt fantastisk udvikling. 3: Jeg bliver tvunget til salg og dermed investering andetsteds.

Danny Ings havde scoret et sølle mål i 10(6) optrædener og meget bedre så det ikke ud for Pablo Dani Osvaldo som havde nettet 7 gange 23(7) kampe. Til sammen var det blevet til 8 sølle mål i 33(13) kampe. Det var på ingen måder godt nok. Så da januars transfervindue åbnede, så gik jeg på jagt efter en ny mand til rollen som Den Falske 9er. Både Ings og Osvaldo blev solgt og så hentede jeg Sam Gallagher tilbage fra sit lejemål i Bournemouth og allerede fra start viste han hvordan det skal gøres. 3 mål i 3 Premier League kampe. På trods af hans store potentiale på 4 guld og en sort stjerne samt hans flotte tilbagevenden, så kan han ikke stå alene.

Jeg havde fire eventuelle kandidater på min liste. Den første var Munir, som havde skiftet tilværelsen i Barcelona ud med Wolfsburg. Tyskerne ville ikke slippe ham i hvert fald ikke indenfor mit budget. Så jeg måtte søge videre, så jeg forsøgte at lokke Carlos Fierro til og efterlevede hans frikøbsklausul på 10,75 mio. £. Det var der desværre mange andre der også gjorde og pludselig var jeg i kamp med Liverpool, FC Porto, Inter mfl. og i sidste ende valgte han livet i Milano og skrev med Inter. Så jeg måtte gå videre til de næste på listen.

Så var jeg nede på to kandidater som begge var villige til at skifte og kunne gøres indenfor budgettet. Den ene var Paulo Dybala fra Palermo men min scout report var ikke helt på plads og der var for mange usikre detaljer omkring ham. Så jeg valgt ham og satsede i stedet på en ung fyr, som jeg længe havde haft i kikkerten og som jeg var helt sikker på ikke ville være en håbløs signing. Valget faldt på Kingsley Coman som egentlig er en offensiv midtbane men hans stats og fine scout report lokkede mig. Han kunne helt sikkert trænes om til en rigtig fin falsk 9er. Jeg måtte da også op med pungen for at hente ham, jeg snedte 6 mio. £ plus 19 mio. £ fordelt over 48 måneder. Så købsprisen blev hele 25 mio. £ som blev sendt videre til Juventus.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

cartoon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #20
« Svar #118: 21 Jan 2015, 16:35 »

#Svartovich

Thumbs Up

Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #21
« Svar #119: 21 Jan 2015, 16:39 »

Altså som jeg læser det, så er det forwards der presser forsvaret og dermed udelukker målmanden i at sende den kort. Spørgsmål er så om AMRL også gør det. For eller er det en fjollet instruktion at bruge i mit tilfælde. Det holder jeg øje med..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010