home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  工合 - #32
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint
Forfatter Emne: 工合 - #32  (Læst 72978 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #31
« Svar #180: 14 Feb 2015, 14:29 »

Hvad er næste plan så, at få 4-3-3 Diablo til at fungere i FM15? Opstemt

Som udgangspunkt burde det kunne lade sig gøre at få alle formationer til at virke men at få den smalle 4-3-3 til at fungere som i Diabloen tror jeg ikke er muligt. Det kan nok ikke gøres så simpelt som dengang. Jeg har ikke lige nogen planer endnu, skal lige gennemfører challengen før jeg hopper på noget nyt.

Tænker lidt i 4-4-2, 4-4-1-1 SAF da jeg hver eneste gang jeg ser United får lange løg, så tænker jeg vil lave en klassiske United taktik a la SAF men som sagt, det må blive senere..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Donetsk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 工合 - #31
« Svar #181: 14 Feb 2015, 19:08 »

Fedt at se at den virker med så mange hold. Så er missionen med en plug&play taktik opnået Smiley

Ja det er sku godt gået, flot arbejde må jeg sige Smiley
Ser frem til at spille i Premier League, selvom budgettet på 4 millioner(Lønbudget) ikke er prangende.
Så må jeg gå på fri transfer rov, som plejer og være min stærke side i spillet.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #31
« Svar #182: 22 Feb 2015, 16:50 »

工合
Work Together-Work in Harmony


#32 – Så var den der..

Jeg har igen og igen søgt efter den rette formular i mit angrebsspil. Der har hele tiden været noget off. og jeg har ikke været helt tilfreds, især syntes jeg min MCa har været en smule skuffende. Det har virker som om, at han har været en smule låst og ikke tog de dynamiske løb jeg gerne ville have. Jeg syntes eller, at rummet til ham har været åbent med den brede wing og 9er der faldt ned i banen. Jeg forsøgte dog alligevel, at skifte Wing support ud med en Inside Forward i support og pludselig flød angrebsspillet meget bedre. Hvilket overraskede mig en smule, da jeg forventede en IFs ville krydse ind og lukke af men i stedet åbnede han hullet op ved siden af angriberen og på kanten, da han krydser tidligt ind i banen og efter rum på kanten og tager sjældent løb direkte frem som Wing rollen gør. Det åbner op for MCa som kan tage de løb enten bredt eller direkte op centralt. Derudover bliver der også mere rum til min Full Back som kommer langt bedre med i spillet på kanten, da IF forsvinder ind i banen og giver plads til FB.




Det mere flydende angrebsspil gav bonus og jeg rundede for første gang de 100 scorede mål i løbet af sæsonen i Premier League, hvor jeg også for første gang ramte de magiske 90 point. Så alt i alt er jeg meget tilfreds. Det gav også bonus i de andre turneringer, hvor jeg blandt andet slog Tottenham i FA Cup finalenog vigtigere endnu så kom jeg også i Champions League finalen, hvor jeg desværre voldsomt ufortjent tabte til Man Utd. På trods af CHL finale nederlaget så var jeg det hold der samlede flest point ind i sæsonen og jeg er nu på en 10. plads på Club Coefficients listen.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2015, 16:54 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #183: 12 Mar 2015, 21:30 »

Jeg giver taktikken et skud med Hoffenheim, så må vi se hvordan det går.

Kom bare til at tænke på hvordan du håndterer OI?
Logged

Lisdorf
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 工合 - #32
« Svar #184: 07 Apr 2015, 15:18 »

Hej Wester

Så vidt jeg forstår, kan det ikke lade sig gøre at implementere tac-filer fra tidligere versioner af FM (har i hvert fald siddet og bøvlet med det i et stykke tid nu). Kan man lokke dig til at smide et link en til taktikken i 15.3?
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #31
« Svar #185: 23 Apr 2015, 11:56 »

工合
Work Together-Work in Harmony


#32 – Så var den der..

Jeg har igen og igen søgt efter den rette formular i mit angrebsspil. Der har hele tiden været noget off. og jeg har ikke været helt tilfreds, især syntes jeg min MCa har været en smule skuffende. Det har virker som om, at han har været en smule låst og ikke tog de dynamiske løb jeg gerne ville have. Jeg syntes eller, at rummet til ham har været åbent med den brede wing og 9er der faldt ned i banen. Jeg forsøgte dog alligevel, at skifte Wing support ud med en Inside Forward i support og pludselig flød angrebsspillet meget bedre. Hvilket overraskede mig en smule, da jeg forventede en IFs ville krydse ind og lukke af men i stedet åbnede han hullet op ved siden af angriberen og på kanten, da han krydser tidligt ind i banen og efter rum på kanten og tager sjældent løb direkte frem som Wing rollen gør. Det åbner op for MCa som kan tage de løb enten bredt eller direkte op centralt. Derudover bliver der også mere rum til min Full Back som kommer langt bedre med i spillet på kanten, da IF forsvinder ind i banen og giver plads til FB.




Det mere flydende angrebsspil gav bonus og jeg rundede for første gang de 100 scorede mål i løbet af sæsonen i Premier League, hvor jeg også for første gang ramte de magiske 90 point. Så alt i alt er jeg meget tilfreds. Det gav også bonus i de andre turneringer, hvor jeg blandt andet slog Tottenham i FA Cup finalenog vigtigere endnu så kom jeg også i Champions League finalen, hvor jeg desværre voldsomt ufortjent tabte til Man Utd. På trods af CHL finale nederlaget så var jeg det hold der samlede flest point ind i sæsonen og jeg er nu på en 10. plads på Club Coefficients listen.

Hey Wester...

Linket duer ikke mere desværre. Kan du sende et nyt så jeg kan prøve det med Leeds?
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Superbrelts
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 工合 - #32
« Svar #186: 28 Apr 2015, 22:33 »

Downloadlinket er broken, ser det ud til - kan du re-uploade? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #187: 28 Apr 2015, 22:47 »

Hov.. Kan se flere har efterspurgt, har ikke været opmærksom på tråden.. Jeg poster i morgen, er ikke lige ved com. nu
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Superbrelts
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 工合 - #32
« Svar #188: 28 Apr 2015, 22:50 »

Hov.. Kan se flere har efterspurgt, har ikke været opmærksom på tråden.. Jeg poster i morgen, er ikke lige ved com. nu

Cool. Ser desværre ud til, at samtlige af dine uploadede billeder/filer er i stykker Skuffet
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #189: 29 Apr 2015, 07:26 »

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #190: 30 Apr 2015, 09:58 »

Hej Wester.

Super lækker læsning - har dog lige et spørgsmål!
Efter hvad jeg kan se, har du ikke postet noget omkring dine fløje og den sidste midtbaneposition? Udover den defensive midtbane, den dybtliggende og den falske 9'er Smiley

Tager jeg helt fejl her?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #191: 30 Apr 2015, 11:17 »

Hej Wester.

Super lækker læsning - har dog lige et spørgsmål!
Efter hvad jeg kan se, har du ikke postet noget omkring dine fløje og den sidste midtbaneposition? Udover den defensive midtbane, den dybtliggende og den falske 9'er Smiley

Tager jeg helt fejl her?

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38716.msg1202273#msg1202273
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #192: 30 Apr 2015, 17:07 »


Uprovokeret fejl, beklager!

Vil tage udgangspunkt i dine taktiske ideer og er startet med Valencia, det virker som om den er fremragende Smiley
Logged

Cojones
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 工合 - #32
« Svar #193: 04 Maj 2015, 09:53 »


Hej Wester...

Det er sku nok mig der er helt væk men jeg kan heller ikke få dette link til at virke   Forlegen
Kan du hjælpe mig igen?
Logged

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 工合 - #32
« Svar #194: 04 Maj 2015, 12:30 »

Hej Wester...

Det er sku nok mig der er helt væk men jeg kan heller ikke få dette link til at virke   Forlegen
Kan du hjælpe mig igen?
du skal trykke 'download this file' også skal du skrive en kode ind også gemme den i dokumenter under din taktik mappe.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010