home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Wolfpack
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Wolfpack  (Læst 2028 gange)
Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Wolfpack
« : 30 Dec 2014, 19:56 »



Velkommen til min første Football Manager 2015 blog!

Jeg håber I kommer til at kunne lide hvad I kommer til at læse i denne blog, og forhåbentlig får jeg skabt nogle resultater jeg selv er tilfreds med.

Jeg vil i dette indlæg forsøge at holde en opdateret liste over trofæer og min trup.

Tak fordi i klikkede jer forbi Wolfpack

---

Nuværende klub: VFL Wolfsburg (1. Bundesligaen)
« Seneste Redigering: 30 Dec 2014, 20:04 af Møller » Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfpack
« Svar #1: 30 Dec 2014, 19:58 »


Efter Dieter Hecking sagde op tidligere på måneden, har Wolfsburg været på jagt efter en ny cheftræner for klubbens Bundeligs mandskab. Det har man imidlertidigt fundet i en ukendt tysk herre.

VFL Wolfsburg endte i den forgangne sæson på en flot femteplads i den tyske Bundesliga. Det har givet klubben fra Volfswagen byen mod på mere. Man regnede med de nye mål skulle indløses af selvsamme herre, som overtog klubben tilbage i januar 2013, Dieter Hecking. Den 49-årige Hecking valgte dog at sige jobbet i Wolfsburg op, og begynde sin søgen efter nye udfordringer. Denne opsigelse kom i midten af sidste måned.

Nu starter transfervinduet snart, og Wolfsburg forventede at have det nye cheftræner navn klar til offentligheden før sommerens jagt på forstærkninger skal sættes igang. Her til aften kunne VFL Wolfsburg på deres egen hjemmeside offentliggøre at den nye cheftræner bliver forholdsvist ukendte Maxim Müller. Den 53-årige Maxim Müller kommer til Wolfsburg efter flere år væk fra fodbolden, men han er ikke helt ukendt for nogle tyskere. Han var nemlig hjælpetræner på det franske Olympique Lyon kvindehold, som tilbage i sæsonen 2011-2012 vandt alt var der var muligt at vinde indenfor kvindefodbold.

Maxim Müller er klar til at tage udfordringen op med et hold, som han selv kalder Tysklands næstbedste med potentiale til mere: "I Wolfsburg får jeg præcis de udfordringer jeg har ledt efter gennem flere år. Siden mit exit fra fodbolden i 2012 har jeg søgt med lys og lygte efter en mulighed som denne. Jeg kommer til en klub med en sund økonomi, et rigtig stærkt mandskab og en stor by bag sig. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med arbejdet her i Wolfsburg."

Maxim Müller tiltræder pr. dags dato på en foreløbig ét årig kontrakt til en værdi af omkring €2 millioner.

01.07.2014 - vfl-news.de
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolfpack
« Svar #2: 30 Dec 2014, 20:07 »

Spændende, spændende!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfpack
« Svar #3: 30 Dec 2014, 20:40 »


Knapt har man offentliggjort ansættelsen af den nye cheftræner Maxim Müller, før der er flere gode nyheder for Wolfsburg fans. Klubben har nemlig skrevet kontrakter med tre særdeles attraktive spillere, mens rygterne omkring endnu en er på vej ind, bliver varmere og varmere.

Wolfsburg har været på transfermarkedet allerede på sommerens første transferdag. Faktisk har ulvene hentet hele tre nye spillere til klubben, dog tiltræder kun én af de tre i klubben nu. Grundet Maxim Müller først blev ansat tidligere på ugen, har Klaus Allofs, klubbens sportschef, ene og alene stået for forhandlingerne med såvel klubber og spillere, som var involveret i de tre handler. Allofs er dog blevet vejledt af klubbens ungdomsansvarlige, Fabian Wohlgemuth.

De tre nye spillere er Martin Ødegaard, Gökhan Gül og Yussuf Poulsen. Førstnævnte er angiveligt hentet ind for et beløb beliggende omkring €2.000.000 fra norske Strømsgodset. Den 15-årige norske offensivspiller har været jagtet af flere af Europas allerstørste klubber, senest Real Madrid, Bayern München, Barcelona og de to Manchester klubber for blot at nævne en håndfuld. Men Martin Ødegaard har altså nu skrevet under på en 3½-årig kontrakt med tyske Wolfsburg, han tiltræder dog først i klubben til vinter. Gökhan Gül har Wolfsburg hentet fra tyske Bochum for et beløb omkring €500.000, den lovende 15-årige tyske central midtbanespiller tiltræder i Wolfsburg pr. dags dato og har skrevet under på en 4-årig kontrakt med klubben.

Sidste indkøb i denne omgang er danske Yussuf Poulsen, som i den forgangne sæson imponerede mange i 3. Bundesligaen, hvor danskeren rykkede sikkert op med sin nu forhenværende klub RB Leipzig. Den 20-årige danske offensivspillers Wolfsburg-kontrakt begynder med øjeblikkelig virkning, men han er blevet lejet tilbage til Leipzig for den kommende sæson. Poulsen er hentet til klubben for et beløb lige under €10.000.000 og har skrevet under på en 3-årig kontrakt med ulvene.

Om de nye indkøb havde Maxim Müller, Wolfsburg nye cheftræner, kun rosende ord til sin sportschef: "Det er tre rigtig spændende spillere, handlerne var allerede så godt som lavet da jeg tiltrådte i klubben og derfor skal Klaus (Allofs red.) have den fulde ros for indkøbene af de tre unge herrer. Jeg glæder mig rigtig meget til at arbejde sammen med disse spillere, Martin (Ødegaard red.) og Yussuf (Poulsen red.) kender de fleste allerede, men Gökhan (Gül) er et mere ubeskrevet blad, som vi glæder os til at vise frem."

Udover de tre indkøb Wolfsburg allerede har gjort sig, går rygterne i øjeblikket på at Maxim Müller ikke er tilfreds med angriberne i klubben, hvorfor en ny kan være på vej til den position. Flere navne er blevet nævnt som mulige nye Wolfsburg spillere, men det varmeste rygte er nu Arsenals Yaya Sanogo, som er kommet i overskud i sin engelske klub. Wolfsburg råder pt. over angriberne Ivica Olic, Bas Dost og Nicklas Bendtner.

05.07.14 - vfl-news.de
« Seneste Redigering: 30 Dec 2014, 21:44 af Møller » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Wolfpack
« Svar #4: 30 Dec 2014, 21:38 »

Udover de tre indkøb Wolfsburg allerede har gjort sig, går rygterne i øjeblikket på at Maxim Müller ikke er tilfreds med angriberne i klubben, hvorfor en ny kan være på vej til den position. Flere navne er blevet nævnt som mulige nye Wolfsburg spillere, men det varmeste rygte er nu Liverpools Yaya Sanogo, som er kommet i overskud i sin engelske klub. Wolfsburg råder pt. over angriberne Ivica Olic, Bas Dost og Nicklas Bendtner.

05.07.14 - vfl-news.de

Jeg er med  Thumbs Up

Men hvem er ham fra Liverpool? Er han lige skiftet for allerede at blive solgt igen? I mit spil starter han i Evian Wink
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfpack
« Svar #5: 30 Dec 2014, 21:45 »

Jeg er med  Thumbs Up

Men hvem er ham fra Liverpool? Er han lige skiftet for allerede at blive solgt igen? I mit spil starter han i Evian Wink

Jeg trækker lige hovedet ud af r***n igen og det er hermed rettet. Han spiller stadig i Arsenal og udlejet til Evian.

Tak! Smiley
Logged

Møller
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolfpack
« Svar #6: 30 Dec 2014, 22:10 »


VFL Wolfsburg og deres nye cheftræner Maxim Müller er i fuld gang med at samle mandskabet til den kommende Bundeliga sæson. En sæson hvor de tyske ulve skal forsøge at forsvare deres flotte placering fra sidste sæson, og på samme tid skal de også prøve sig af i Europa igen.

Die Wölfe har allerede skrevet kontrakter med Yussuf Poulsen, Martin Ødegaard og Gökhan Gül. Udover dette er også cheftræner Maxim Müller ny mand hos de grønne fra Wolfsburg. Det har imidlertid ikke holdt klubben fra at opruste yderligere til den kommende sæson.

Således har den tyske klub her til aften præsenteret yderligere to nyindkøb. Det ene indkøb er den 23-årige slovenske offensivspiller Kevin Kampl. Med præference på kanterne har Kampl de sidste to sæsoner, siden sit skifte fra Aalen i 2. Bundeligaen, slået sine folder ud for østrigske RB Salzburg. Med flotte præstationer og sit bemærkelsesværdige hår, som minder meget om El Shaarawy og Marek Hamsik fra Serie A, har Kevin Kampl spillet sit navn fast over de seneste to sæsoner. Kampl har lavet 13 mål i sine 56 optrædender for Salzburg. Nu er han altså på plads i Wolfsburg, en handel der menes at koste klubben i omegnen af €6.000.000 og kontraktens længde er angiveligt hele 5 år.

Udover Kampl har Maxim Müller helt som ventet også hentet en forstærkning til angrebet. Den tyske træner har offentligt udtalt at angrebet var utroligt vigtigt for ham at få forstærket. Det har Wolfsburg fået gjort med et indkøb der koster klubben hele €15.000.000. Der er tale om den 23-årige franske angriber Alexandre Lacazette, som er hentet til Tyskland fra franske Lyon. Lacazette har spillet hele syv sæsoner i den franske klub, som også er hans barndomsklub. Men med 24 mål i sine i alt 106 professionelle optrædender for Lyon flyver den unge angriber fra reden og bosætter sig i Wolfsburg på en 4-årig kontrakt.

"Med disse to indkøb beviser vi hvor stor en klub det er vi arbejder med. Wolfsburg kan tiltrække de allerbedste spillere fra hele Europa, og det beviser indkøbene af Kevin (Kampl red.) og Alexandre (Lacazette red.). Det skal blive rigtig spændende at se dem i aktion. De vil begge skabe ekstrem konkurrence på de offensive positioner." Udtalte Maxim Müller i et kort interview til vfl-news.de

Første officielle kamp for Müller & Wolfsburg er i DFB Pokalturneringen, hvor Bundesligaklubben d. 17. August 2014 møder upåagtede Rathenow fra NOFV-Oberliga Nord.

29.07.2014 - vfl-news.de
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010