home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0  (Læst 94365 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #270: 14 Feb 2015, 13:12 »

Du kan for min skyld få så mange røde kort, som du har lyst til. For jo flere røde kort til dig, jo mere sikker spilletid til mig. Så må vi bare håbe, at det ikke kommer til at koste point Opstemt
Troels det kommer kun til at koste skader hos modstanderne Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #271: 01 Mar 2015, 11:19 »

Er dette projekt dødt? Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #272: 01 Mar 2015, 11:41 »

Er dette projekt dødt? Smiley

Nej det er bestemt ikke planen Smiley Som tidligere skrevet har vi haft travlt med eksaminer osv. men det er overstået nu, så nu kan vi forhåbentlig snart komme i gang med at spille regelmæssigt på savet igen. Har ikke lige en dato på hvornår vi kommer i gang igen, men vil tro vi får spillet på savet i løbet af næste uge. Når vi ved det nærmere, melder vi noget ud Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #273: 16 Mar 2015, 18:42 »

Glæder mig til at projektet kommer op at køre igen:P
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #274: 16 Mar 2015, 21:36 »

Glæder mig til at projektet kommer op at køre igen:P

Det gør vi også Smiley

Vi beklager selvfølgelig der er gået så lang tid som der er. Det var ikke meningen. Af den ene eller anden årsag, har vi ikke lige haft tiden til, at spille på savet, men lysten er stadig stor til projektet. Pt. har vi spillet lidt over halvdelen af kampene for den næste update, så næste gang vi får spillet på savet kan vi gå i gang med at opdatere igen.

Vi håber selvfølgelig i stadig er friske på at følge med når vi kommer i gang igen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #275: 16 Mar 2015, 23:03 »

Lyder super, CP!
Og I tager jer bare den tid i gør - hellere kvalitet end kvantitet Smiley
Logged

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #276: 16 Mar 2015, 23:37 »

Lyder super, CP!
Og I tager jer bare den tid i gør - hellere kvalitet end kvantitet Smiley

Medmindre det handler om mål, så hellere kvantitet, end kvalitet...  crazy
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #277: 17 Mar 2015, 00:05 »

Medmindre det handler om mål, så hellere kvantitet, end kvalitet...  crazy

Eller alkohol når du ankommer sent i byen og baren lukker om 30 minutter, så er det dælme også bare kvantitet über alles!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #278: 17 Mar 2015, 12:03 »

Eller alkohol når du ankommer sent i byen og baren lukker om 30 minutter, så er det dælme også bare kvantitet über alles!

Kunne ikke være mere enig  Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #279: 26 Mar 2015, 21:47 »


STATISTIK
TOPSCORER

Demi Lovato 10
Dalho Lindalho 4
Nigel Giddings 4
Mikkel Strandgaard 4
Mads Bonde Christensen 2
Edin Smatko 1
Elliott Goulding 1

ASSIST

Dalho Lindalho 6
Nigel Giddings 5
Mikkel Strandgaard 3
Mads Bonde Christensen 2
Edin Smatko 2
Elliott Goulding 2
Demi Lovato 1
Joakim ”Peroni” Larsen 1
Jonas Elsbøl 1
Nicklas 'de klootzak' van Dockum 1
Håkan Petterson 1
Kim Gundelack Jensen 1

KAMPENS SPILLER

Mikkel Strandgaard 2
Demi Lovato 2
Joakim “Peroni” Larsen 2
Dalho Lindalho 1

GNS. KARAKTER TOP 3

Demi Lovato 7,96
Nigel Giddings 7,57
Mikkel Strandgaard 7,44

FLEST KAMPE TOP 3
Mark Andersen 10
Dalho Lindalho 9(3)
Joakim “Peroni” Larsen 8(3)

SKADER

Scott Scotty  1-2 dage
Mikkel Strandgaard 6-11 dage
Nicholas Pedersen 8-11 dage
Kim Gundelack Jensen 4-5 uger
Christian ”Stork” Brask 6-7 uger
Victor Lisberg Andersen 3-4 måneder

DISCIPLIN

Anders Hansen 3 gule og 1 rødt kort
Kim Nicolás Ángel Faustino 1 gult og 1 rødt kort
Edin Smatko 1 rødt kort
Nigel Giddings 2 gule kort
Dalho Lindalho 2 gule kort
Son Goku 2 gule kort
Søren B Jensen 2 gule kort
Elliott Goulding 1 gult kort
Joakim ”Peroni” Larsen 1 gult kort
Mads Bonde Christiansen 1 gult kort
Nicklas 'de klootzak' van Dockum 1 gult kort
Mikkel Strandgaard 1 gult kort



SEPTEMBER 2014

Det har været længe undervejs, men nu er jeg endelig klar til at skrive næste kapitel om FmFreaks FC. Denne gang om de kampe vi har spillet i september måned. Overordnet set er det gået ret fint, men vi har alligevel haft lidt for mange udfald, hvilket primært skyldes vores, til tider, manglende evner til at forsvarer vores mål. Vi har spillet 6 kampe i september, 5 i ligaen og 1 enkelt i Vans-pokalen.

Vi starter ud med Vans-pokalen, hvor vi mødte Leyton Orient, som slog os ud Capital One Cuppen tidligere på året med 3-1 på deres stadion. I den kamp dominerede de os rimelig klart og vandt fortjent, men sådan skulle det ikke gå denne gang. Vi havde hjemmebane denne gang og det blev en meget mere lige kamp end vores første møde. Skudstatistikken var lige, men det var os, der skabte flest store chancer bl.a. havde vi en kæmpe dobbeltchance til Gundelack og Goulding, der begge brændte tæt under mål. Kort før halvleg havde vi lidt mere held, da et indlæg fra Goulding ramte en Leyton Orient-forsvarsspiller, lige for næsen af Gundelack, og sejlede ind i mål. Den stilling holdt vi hele vejen til slut, og dermed fik vi vores hævn. Sejren blev ikke mindre imponerende efter vi havde et halvt hold afsted til diverse landshold som i kan se her. Lodtrækningen til 2. runde gav os Stevenage på udebane og umiddelbart vurderer jeg vores chancer som gode, da vi slog dem tidligere på året med 4-0.

Efter pokaltriumfen skulle vi følge det op med en sejr i udekampen mod Wycombe. Igen en lige kamp, der blev noget besværliggjort efter Kim Nicolás Ángel Faustino modtog et korrekt rødt kort efter 29 minutter. Vi/I viste dog god fight og i det 60. minut kunne Dalho Lindalho sende bolden i mål efter en lang bold frem fra Peroni nede i forsvaret. Keeperen kom ellers ud til bolden, men fortrød åbenbart i sidste øjeblik. Derfor kunne Lindalho løbe hen til bolden og sparke kuglen ind fra en spids vinkel. Kampen sluttede 1-0 og vi fik endnu en fin sejr.

Siden kampen mod Wycombe har vi ikke formået, at holde nullet en eneste gang. Faktisk har vi indkasseret præcis 2 mål i de resterende 4 kampe i september. Og når man gør det, er det jo lidt svært at få 3 point hver gang. Efter Wycombe, mødte vi Exeter, der på det tidspunkt var tophold med 5 sejre og 1 uafgjort for 6 kampe. Vi kom planmæssigt foran efter 26 minutter ved Demi Lovato, der var hurtig over en bold i dybden fra Giddings. Vores defensive midtbanegeneral Anders Hansen syntes åbenbart vi havde det for nemt, så i første halvlegs overtid besluttede han sig for, at få sit andet gule kort og dermed rødt. Det var selvfølgelig en udfordring for os, men vi var stadig generelt bedst og vi skabte flest skud, åbne chancer og halve chancer. Desværre manglede vi den sidste skarphed, og da jeg allerede har afsløret vi indkasserede mindst 2 mål, blev det til et meget bittert 2-1 nederlag.

Vi kom tilbage på sporet i kampen mod Luton på udebane, og her var det især Mads Bonde Christensen, der var den helt store oplevelse. Mads stod for 1 mål og 1 assist og var dermed en stor del af vores 3-2 sejr. Mikkel Strandgaard og Elliott Goulding, var de øvrige målscorere for os. De 2 sidste kampe i september, endte med 2*2-2 og vi skulle som minimum have vundet den ene. Demi Lovato, var kvinden bag begge kasser mod Southend, der kun havde 2 skud indenfor rammen hele kampen og alligevel fik de 2-2. Kampen mod Tranmere var noget af en oplevelse. Dalho Lindalho bragte os foran efter 31 minutter. 3 minutter senere fik vi straffespark som Elliott Goulding skulle tage, og desværre brændte han chancen fra 11 meter. I anden halvleg kom vi foran 2-0 efter et selvmål, men den stilling varede kun i 3 minutter, hvor Tranmere fik reduceret. Vi formået at klarer os igennem det første pres efter reduceringen, men i kampens 90. minut scorede Tranmere nok engang, og så stod vi tilbage med endnu et skuffende pointtab. Vores manglende evne til, at afgøre kampene til vores fordel har kostet os lidt i stillingen, men vi er stadig med i toppen, der i øvrigt er super tæt. Vi ligger i øjeblikket placeret på en 7. plads med 3 point op til nummer 1. 



SPILLERNYT


I september har vi jo spillet 6 kampe og vi kører stadig efter rotationsprincippet, så vidt det er muligt.

I målet står Mark Andersen stadig rimelig fast, og bliver kun sjældent aflastet af min egen mand. Mark har lukket 17 mål ind i de 10 kampe han har spillet, og han har holdt rent bur i de 4 af dem. Mark har en redningsprocent på 58% og den skulle gerne stige i løbet af sæsonen. Ellers må jeg jo true med, at sætte min egen mand på Wink

De 4 backs spiller nogenlunde jævnt alle sammen, uden at gøre det store væsen af sig. 2 af dem har dog markeret sig med lidt offensivt. Håkan Petterson har lavet en enkelt assist og Edin Smatko har 1 mål og 2 assist.

I det centrale forsvar er Scott Scotty og Christian ”Stork” Brask for tiden ude med skader, hvilket jo giver mere spilletid til Jonas Elsbøl og Joakim ”Peroni” Larsen. Peroni har endda været så fræk at komme til mig, og bede om mere spilletid på førsteholdet, hvilket jeg så lovede ham. Jeg bryder mig selvfølgelig ikke om, at blive presset, men man må give ham, at han har gjort det godt siden. Højdepunktet var kampen mod Wycombe, hvor han blev kampens spiller med 8,3 og han fik også en assist.

Der er ikke så meget at fortætte på den centrale midtbane, udover lidt gule og røde kort. De 2 defensive midtbanespillere Anders Hansen og Kim Nicolás Ángel Faustino har hver fået et rødt kort og det kan være det er noget jeg skal kigge på taktisk, hvis det fortsætter i fremtiden.

På fløjene står vi pt. i den situation, at vi har begge vores venstre fløje ude, og derfor har de 2 højre fløje Dalho Lindalho og Elliott Goulding fået alt spilletiden. De gør det begge 2 okay, men ingen af dem har været i rigtig storform her i september.

På den offensive midt er Nigel Giddings gået lidt i stå efter han havde en fantastisk august måned. Kun 1 assist er det blevet til i september. Til gengæld har vi fået lidt gang i Mads Bonde Christensen, der stadig kæmper lidt med at komme helt tilbage i 100% kampform efter sin skade. Han har lavet 1 mål og 2 assist i september.

På den forreste plads er det stadig Demi Lovato, der bomber løs og får det meste spilletid. Kim har spillet 3(1) kampe i september og har bare ikke haft tur i den. Han har haft chancerne, men har bare ikke kunnet omsætte dem, og så er det altså svært når man har en konkurrent som Demi, der bare bliver ved med at lave mål. Oven i det, er Kim så blevet skadet og er ude i en længere periode. Demi har lavet 3 mål i 3(1) kampe i september.



FMFREAKS FC PÅ LANDSHOLDET


Vi har igen haft en del freaks på diverse U-landshold i denne måned og de fordeler sig således:

England U19 - 7: Jonas Nilsson, Jonas Elsbøl, Mikkel Strandgaard, Son Goku, Christian “Stork” Brask, Mads Bonde Christensen og Nigel Giddings
Danmark U19 - 2: Anders Hansen og Nicholas Pedersen
Holland U19 - 1: Nicklas 'de klootzak' van Dockum
Spanien U19 - 1: Kim Nicolás Ángel Faustino
Sverige U21 - 1: Håkan Petterson
USA U20 - 1: Demi Lovato

Drengene på det engelske U19 landshold, var med til at vinde 2-1 over Wales, hvor Christian lavede en enkelt pind. Anders og Nicholas fik henholdsvis 84 og 11 spilleminutter og de var med til at vinde 4-0 og Saudi Arabien. Anders lavede 1 assist.
På det hollandske U19 landshold lavede Nicklas 1 assist i 4-3 sejren over Østrig.
Kim fik fuld spilletid for Spanien i 4-4 kampen mod Belgien, hvor også han lavede 1 assist.
Håkan var en del af 2-1 sejren mod Moldova, og fra sin backposition lavede han 3 nøgleafleveringer.
Til sidst spillede Demi Lovato 84 minutter i kampen mod Japan, der endte med et 1-3 nederlag, hvor Demi spillede en rimelig anonym kamp.

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

c_M
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #280: 26 Mar 2015, 22:56 »

Hvilken skade har jeg fået? 😀 😁 
Hilsen Christian  Stork
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #281: 27 Mar 2015, 10:49 »

Har Bosnien bare sindssyge back talenter? Eller hvorfor fanden vil de ikke bruge mig? ;(

Men 3 point, det er jo snildt overkommeligt, vi skal nok vinde den liga.

Kan ikke huske om det står I jeres første indlæg, men hvem er anfører på holdet?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #282: 27 Mar 2015, 14:13 »

hvornår kommer der update fra Barfoed? Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #283: 27 Mar 2015, 17:14 »

hvornår kommer der update fra Barfoed? Peace

Senest søndag.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #284: 27 Mar 2015, 19:54 »

Den høje peroni er i storform!! Fed update, kæmpe cadeau
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010