home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 266 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Queens Park Rangers F.C.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Queens Park Rangers F.C.  (Læst 6495 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Queens Park Rangers F.C.
« : 28 Dec 2014, 21:23 »

                                           

Den 24. Maj 2014 spillede Queens Park Rangers Playoff finale mod Derby County F.C. om at rykke op i Premier League fra den 2. bedste engelske fodboldrække, The Championship. Queens Park Rangers vandt kampen 1-0, på et mål scoret i overtiden af angribere Bobby Zamora.

Klubben har før været i Premier League, bl.a. fra 1992 til 1996. Men man har dog endnu ikke vundet det engelske fodboldmesterskab. Til gengæld vandt klubben Liga Cuppen i 1967 og har været i FA Cup-finalen i 1982, som dog blev tabt efter omkamp.

Hjemmebane Loftus Road - kapacitet: 18489, 18489 sæder

Habile spillere : Alex McCarthy, Steven Caulker, Jordon Mutch, Leroy Fer, Sandro, Adel Taarabt og Charlie Austin

Som jeg ser det er begge back pladser ret svagt besat, hvorfor det måske ville være en god ide at investere en spiller eller to i bagkæden.
Hvis du beder om mere løn at gøre godt med, kan du justere sådan at du får flere penge at handle for (starten første sæson)

Håber der en nogle som vil starte med denne herlige klub så vi kan få gang i tråden Opstemt
« Seneste Redigering: 28 Dec 2014, 21:43 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #1: 28 Dec 2014, 21:41 »

Er pt. I slutningen af februar første sæson og ligger nr 7 i ligaen hvilket jeg synes er ganske tilfredsstillende so far, har dog lidt problemer med at score mål i perioder, så til den nye sæson skal der nok investeres i lidt offensive folk.
Charlie Austin er pt. topscore med 17 liga mål hvor flere af hans mål har været det sidste skub mod de 3 point i flere kampe Smiley
Pione Sisto blev valgt som Goldenboy efter en række rigtig stærke præstationer i diverse turneringer siden han kom til QPR

Af indkøb har jeg gjort mig :
Nikolai Laursen
Gino Peruzzi
Joe Gomez
Frederik Holst
Pione Sisto
Martin Ødegaard (januar)
Victor Valdes (januar)

Ud :
Richard Dunne
Joey Barton
Samt et par andre reserver

Vender tilbage når jeg er kommet i gang med anden sæson Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #2: 29 Dec 2014, 12:38 »

Kiggede faktisk for nylig efter "tråden", men den fandtes ej og jeg gad ikke selv oprette den, men når nu Beast + flere tidligere Spurs-folk er i klubben gav jeg den et forsøg. Kravene var jo ikke så høje og de største forventninger var nok mine egne. Kunne QPR spille possesion-bold med min karakteristiske 4-2-3-1, som gav sølv 2 år i streg med Spurs? Det skulle forsøges...

Ødegaard blev hentet ind og Valdes joinede til vinter og så var der lidt udlån i 1. sæson.
Første sejr blev i 2. kamp ude mod Arsenal (skulle jo nævnes) i en meget lige kamp. Uden at spille prangende lå jeg lunt i suptoppen og tabte dumme point og vandt lidt mod de bedre hold - ja okay, det er de fleste hold jo... I de 3 kampe før december tabte jeg alle 3 og det var noget pis, MEN.... Så skulle jeg møde Chelsea og Taarabt nedlagde Chelsea med 5-0 - næste kamp var Liverpool ude og ja, han var i superform og 6-2 til R's Peace December gav 5 sejre i streg og kun 2-2 ude mod Southampton i nytårsdag kostede maximumpoint dér! Røg ud til City ude ufortjent efter straffe i LC 4. runde og Millwall i FA cup i 3. runde  ticked off

Tabellen var meget tæt i toppen, hvor Utd og Chelsea var stukket af, men havde konstant kontakt med top 3. Efter endnu en lækker sejr mod sølvvinderne fra Chelsea på 6-2 UDE, så endte det med 4. plads efter Spurs og kvalkamp til CL - hvilket jeg var yderst tilfreds med.

Profiler:
Austin: 26 (9) kampe, 26 mål, 6 ass og 7,20
Taarabt: 33(1) kampe, 14 mål (10 straffe), 13 ass. 7,46
M.Phillips: 37, 13, 16 7,50
Hoillett: 36, 15, 14 7,33

Købte Vargas og Isla fri til den nye sæson, lejede Luke Shaw til VB og slap af med masser af dyre, uønskede lønkroner til bl.a. Barton, SWP og desværre Ferdinand. Sisto kom til sammen med Darren Fletcher og så stod jeg pludselig med kun 2 midterforsvarer! Lejede Jason Denayar fra City, da jeg ikke havde flere lønkroner at arbejde med Forlegen

Kom i CL efter samlet 8-2 mod Villareal og endte i gruppe med PSG, Dortmund og Besiktas og endte som 3'er. Er nået til nytår og er 7'er, men spillet gik galt, da Austin røg i 3 måneder og har generelt været hårdt ramt af skader på profiler.
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #3: 30 Dec 2014, 21:29 »

Første sæson er for længst overstået og det kastede en 6 plads af sig i ligaen samt vinder af Capital one cuppen, så alt i alt en yderst godkendt sæson.
Charlie Austin blev topscore med 22 liga mål
Pione Sisto scorede 8 mål og lavede 7 oplæg
Og ellers var Steven Caulker en klippe i forsvaret
Jeg havde muligvis en lidt for defensiv tilgang til taktikken her i første sæson, hvilket gjorde at jeg ikke scorede så mange mål som jeg kunne ha' ønsket mig, så jeg satser på at der skal spilles lidt mere offensivt i anden sæson.

Har lavet en masse indkøb og ikke mindst massere af salg, hvilket sikkert kommet til at påvirke spillet lidt det første stykke tid, men nu må vi se.

Ind:
Will Hughes - 65 mill
Kristoffer Ajer - 8,5 mill
Eder Balanta - 65 mill
Sergi Roberto - 21 mill
James Ward-Prowse - 182 mill
Frederik Sørensen - fri
Hatem Ben Arfa - fri
Adama Traore - lån
Darren Fletcher - fri
Sandro (angriber fra Barca) - 9,5 mill
Georgy Schennikov - 57,5 mill
Samt et par engelske newgens

Ud :
Junior Hoillett - 65 mill
Alejandro Faurlin - 44 mill
Nedum Onouha - 50 mill
Yun Suk-Young - 26 mill
Matt Phillips - 90 mill
Leroy Fer - 95 mill
Adel Taarabt - 70 mill
Jordon Mutch - 80 mill
Michael Harriman - 5,25
Samt en del løntunge spillere som er skredet på fritransfer

Håber på at komme langt i EL og igen at ende i top 6 i ligaen
Vender tilbage efter sæsonen Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #4: 27 Jan 2015, 09:40 »

Efter min flotte 4. plads i 1. sæson faldt niveau'et - især pga. min manglende bredde og jeg endte som nr. 8, hvor især Sisto var en stor profil. Ham ville Schalke 04 have efter en sæson og bød de 34 mio euro, som hans klausul var på. Desværre var mit board yderst fesent med + 40 mio på kistebunden og fik sølle 25% af beløbet at købe for ticked off

Da jeg ikke kunne leje Shaw igen købte jeg Clichy fri for 2,9 mio euro og han har haft monopol på VB.
Lejede Origi og Denayer for hele sæsonen og købte Kaboul, som jeg jo kender godt fra Spurs.
Zivkovic (Partisan) joinede og blev stor profil, Moussa Sissoko joinede til vinter sammen med lejede V.Fischer, da Taarabt ville til Juve (ja, det var fansne ikke tilfredse med!) og Vargas røg til Empoli for 11,5 mio - en mand der kun skuffede, så ret flot. Mutch købte Spurs for 11,5 mio - god pris for en mand, der ikke spillede meget.

Det kastede sig en sølle 9. plads af sig - mit hold gik helt ned til sidst.

Er igang med 4. sæson, hvor Thielemans kom på fri transfer og jeg har tænkt mig at bruge ham som angriber, da Anderlecht næsten har gjort ham naturlig og er godt besat på den off. midtbane. Fernando fra City kom til billigt 3,8 mio, Patrick Roberts kom ind for 14,75 mio og jeg tænker han skal spille på venstre kanten, hvor jeg er svagest og supplere på den off. midt, hvor Ødegaard efterhånden ser fin ud. Shawcross blev også købt ind til forsvaret, hvor jeg vurderer han er stærkere end Kaboul.

Er ret godt tilfreds med mit talentfulde hold og har brugt mange penge på at udbygge ungdomsfaciliteter og træningsfac.

Håber og tror jeg kan kæmpe med om CL pladserne i år, da det kan være med til at tiltrække lidt stærkere spillere og måske holde på de store talenter. Økonomien ser rigtigt god ud med over 40 mio på kontoen og vinduet er næsten lukket.
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #5: 28 Jan 2015, 18:14 »

http://postimg.org/image/go17uvwn7/ min start- 11.. spørg bare for mere information om transfers og placering i ligaen hvis i lyster :-)
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #6: 30 Jan 2015, 23:24 »

Så fik jeg afsluttet 4. sæson, hvor jeg burde have vundet mesterskabet. Førte parløbet mod især Liverpool og Chelsea, men i de sidste 9 kampe fik jeg sølle 10 point og så blev jeg slået på målstregen og endte som 3'er med 80 point.

Har satset meget på de unge spillere og brugt en masse penge på at opgradere ungdommen og træningsfaciliteter ne, som nu er nået til excellent training facilities og superb youth fac.

Om 2 sæsoner får jeg nyt moderne stadion med plads til 26.250 (2020).

Mit hold består af stammen:
Valdes
Isla
Shawcross
Caulker
Clichy
Sandro/Fernando (City)
Ødegaard
Sissoko/Fer
A.Zivkovic/Phillips
Hoilett/P.Roberts
Tielemans/Austin

Til den nye sæson har jeg hentet en del talenter ind og for første gang regens. Har især fundet nogle brasilianske og tyske, som jeg tror på, samt 17 mio euro for en rigtig god centerforsvarer købt i AC Milan.

Var især sårbar da Caulker og Tielemans var fraværende og Tielemans spillede til 7,99 i 28(6) kampe! Og han er ikke engang naturlig angriber endnu! Glæder mig til at følge ham i næste sæson, hvor han nok forbedrer sig yderligere!
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #7: 05 Feb 2015, 16:14 »

Den evige 2'er - dét vil jeg ikke have siddende på mig efter 5. sæson.
74 point var nok til sølvmedaljerne, men også til 4. pladsen - det var en gyserafslutning ift. at komme i CL! Chelsea vandt med 78.

Tabte Carling cup finalen til Spurs med hele 3-0, hvor Eriksen scorede 2 basser.

Trods en hård CL gruppe med Atl. Madrid, Leverkusen og Panathinaikos gav det sikre 16 point og vejen mod finalen var lettere end forventet. R. Sociedad var første forhindring, O. Marseille næste og så regnede jeg med Bayern ville klaske mig i semifinalen. Men de 8 brændte 100% chancer blev fatalt for Bayern efter 1. halvleg hjemme og min geniale indskiftning af Fernando fremfor Fer og Sandro op på off. midt var genial. Alt spillet lå til mig og efter 69 min. stod der 0-3. Götze lavede 2 hurtige kasser i 76 og 77. min og så scorede jeg sejrsmålet til 4-2 i 79. min. og havde et komfortabelt forspring inden hjemmekampen. I første halvleg ville de ingenting og havde vist 0-1 skud på mål. Da Ødegaard scorede til sammenlagt 5-2 blev der sparet lidt spillere og da jeg valgte at spare Rooney (ikke så god) med Halilovic som angriber gik mit spil i stykker! Hurtigt scorede de 2 kasser og så manglede de kun 2 med et kvarter igen! Gik i defensiven og ændrede og holdt resultatet, men nøj, hvor var de tæt på flere gange! Hævet Øjenbryn

I finalen tabte jeg 3-1 til Chelsea, hvor vi begge havde 20 skud på mål, men de var farligst og vandt fortjent Græder

Nu har jeg 1 sæson til nyt stadion og mange penge at købe for (50 mio euro), men hvem??? Mangler en god højre og venstre back og Valdes er ikke helt ung mere. De regens jeg indtil videre har købt har vist sig dårligere end forventet, når de bedømmes af mine 20/20 trænere, så er lidt varsom med at kaste enorme summer ud på random-spillere.. Fandt så lige et kæmpe talent i PSG, men de vil jo have en bondegård + Ronaldo for ham.. Dumme dem!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #8: 05 Feb 2015, 17:30 »

Hvor god er Ødegaard blevet? Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #9: 06 Feb 2015, 16:40 »

Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #10: 07 Feb 2015, 08:55 »

Min er noget bedre - finder lige et SS

Hehe, min er 3 cm og 5 kg. tungere end ham før. Men har så også 6 mere i styrke Peace
« Seneste Redigering: 07 Feb 2015, 09:05 af T.Iglemose » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #11: 07 Feb 2015, 09:25 »

Lyder lækkert! Jeg vil gerne hente ham til Middlesbrough Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #12: 08 Maj 2015, 22:06 »

jeg er nu gået igang med min 5. sæson, med et Q.P.R's hold der har været igennem noget af en udvikling.
Både truppen og spilmåden er blevet klart forstærket, efter jeg tog over er de begyndt at spille meget mere angrebsfodbold, og med en del mere kvalitet.

min Trup i 5 sæson lyder således..

MM: Jerome Rulli
FH: Gino Peruzzi
FC: Steven Caulker
FC: Karim Rekik
FV: Lucas Digne
DMC: Sandro
MC: Saul
MC: Leroy Fer
OMH: Gareth Bale
OMV: Vaclav Cerny
AC: Carlos Fierro

Udskiftere:
Alex McCarthy
Pawel Olkowski
Martin Hinteregger
Granit Xhaka
Martin Ødegaard
Ibrahim Afellay
Munir

så en meget bedre trup, hvis du spørg mig Wink

spørgsmål om forrige sæsoner, fyrer i bare afsted Wink kan desværre ikke tage SS. tag den bare tager billede af mit baggrundsbillede, men spørgmål er ellers velkommen Wink
Logged

Lavet Af GadeFM

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #13: 23 Jun 2015, 23:26 »

Er startet med QPR, og første sæson endte ganske fint!



Vandt desuden FA-cuppen!

Sisto spillede som I kan se helt suverænt! Han vandt på mystisk vis ikke titlen som årets unge spiller (den gik til Balotelli på 24) selvom han vandt prisen som månedens unge spiller 6 gange! Desværre krævede han en frikøbsklausul på 365 mio, så han ryger nok desværre til PSG nu Skuffet
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Queens Park Rangers F.C.
« Svar #14: 24 Jun 2015, 09:00 »

Sisto er væk Skuffet
PSG bød hans frikøbsklausul og han takkede ja. Tottenham havde endda budt små 500 mio for ham, men han valgte desværre PSG. Men med alle de høje lønninger der hermed forsvandt fra klubben grundet spillersalg og kontraktudløb, var det muligt at hente en forhåbentlig fuldgod erstatning - Memphis Depay!

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010