home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Bayern München
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Bayern München  (Læst 10923 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bayern München
« : 19 Dec 2014, 12:32 »


FC BAYERN MUNCHEN
Det undrer mig lidt, at vi endnu ikke har en tråd oprettet om verdens måske bedste hold. Her kommer den dog!

Jeg er i gang med Bayern, hvor jeg efter det første halve år er placeret som nummer 1 i tabellen med 46 point efter 17 kampe. Min målscorer er 55-11 og det ser utrolig godt ud for mit hold.

Mit mest imponerende resultat var i en af sæsonens første kampe mod Dortmund, hvor jeg iskoldt nakkede dem med 6-0. Lewy havde åbenbart en del kasser han trængte til at banke ind mod sine tidligere holdkammerater.

Derudover er Ribéry min helt store stjerne, hvilket er blevet understreget med en Ballon D'or efter en fremragende halvsæson med intet mindre end 15 mål og 13 oplæg.

Jeg har indtil videre hentet fire spillere i form af Andre Schürrle, Martin Ødegaard, Eder Balanta og Munir. Derudover er den eneste jeg har solgt den legendariske Pizarro. Til sommer ankommer Bakkali på fri transfer og om et års tid ankommer Jovic fra Røde Stjerne.

I Champions League gik jeg sikkert videre med 16 point og har nu trukket Besiktas, som jeg regner med at knuse.

Jeg spiller en 4-2-3-1, hvor jeg hovedsageligt spiller med disse spillere:
Neuer, Lahm, Boateng, Benatia, Bernat, Alonso, Højbjerg, Robben, Shaqiri, Ribéry, Lewandowski.

Grunden til Götze, Schweinsteiger, Alaba og Müller ikke bliver brugt i den foretrukne startopstilling er simpelthen, at de præsterer på et lavere niveau end dem jeg foretrækker. Schweinsteiger og Alaba har dog også en del skader hist og her, hvorfor de kæmper med at komme i form. Götze er blevet sat fuldstændig på plads af en enorm formstærk schweizer, ligesom Robben også holder Müller fra fadet med gode præstationer. Jeg roterer dog enorm meget, hvorfor alle spillerne naturligvis spiller lige mange kampe. De eneste faste startere, som jeg gerne ser starte hver eneste gang er: Neuer, Lahm, Boateng, Ribéry og Lewandowski. Resten kan jeg mingelere med som jeg ønsker, hvilket er dejligt ved at spille med Bayern. Der er ikke ret stor forskel på de bedste spillere og de andenbedste.

Er der andre som spiller med Bayern?

Jeg kan helt sikkert anbefale det! Jeg vil i fremtiden hovedsageligt forsøge at købe tysk ind, men lige nu synes jeg ikke at spillerne er gode nok til at spille for Bayern. Jeg ser heller ikke mig selv give flere 100 millioner for en rigtig ung spiller, så vil jeg hellere vente til de bliver billigere eller deres kontrakt er ved at udløbe. Der er et par tyskere som jeg holder øje med og naturligvis gerne vil sikre mig til klubben.

Det fede ved at spille med Bayern er, at mulighederne er så mange, hvilket gør spillet underholdende. Det er første gang i det nye spil at jeg spiller med et storhold, hvilket sikkert også gør oplevelsen sjovere. Det er fedt at udvikle de unge spillere, hvilket jeg især prøver på med vores kære dansker som holder et enormt højt niveau som i virkeligheden!
« Seneste Redigering: 19 Dec 2014, 12:35 af Cesc » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #1: 20 Dec 2014, 11:30 »

2014-15 SÆSONEN
Jeg er netop færdiggjort min første sæson i Bayern, hvor jeg på imponerende vis vandt alle de turneringer jeg deltog i - Bundesliga, den tyske pokalturnering, Tysk Super Cup og ikke mindst Champions League med en sen scoring i det 91. minut.


Min allerførste kamp i Bayern, hvor jeg på flot vis, efter en dårlig førstehalvleg, vendte opgøret og fik momentum.


I ligaen vandt jeg rimelig sikkert og slog endda målrekord. Det var lidt sejt at lave så mange kasser, men fandt hurtigt ud af, at mit hold er meget bedre end de resterende i ligaen.

De fedeste resultater:
23.09.14 - Dortmund (H) 6-0, så fedt med den sejr i starten af sæsonen!
13.12.14 - Leverkusen (U) 3-0, elendigt spil af mit hold - ikke af hattrickministeren, Lewandowski!
18.04.15 - Gladbach (U) 2-5, jeg spillede så godt, men Raffael lavede fem mål imod mig. Blev kørt rundt!

Bedste præstationer i ligaen:
Robert Lewandowski (32 mål, 12 oplæg) og Franck Ribéry (13 mål, 18 oplæg)


En ret hård vej til trofæet må jeg indrømme, men mine reservespillere er også fremragende. Munir ejede den turnering her og var utrolig i mange af kampene.


En okay vej til Champions League-finalen. Jeg spillede i hver eneste runde en brandkamp, hvor modstanderen fik tæsk og derfor spillede jeg skuffende i returopgøret. Defensiven stod dog intakt, så var på ingen måde i tvivl om jeg ville komme i finalen på noget tidspunkt. I gruppespillet var jeg i gruppe med CSKA, Olympiakos og Roma.

De fedeste resultater:
14.04.15 - Real Madrid (U) 1-1, elendig kamp, sikker defensiv - og en Højbjerg, der i det 90. minut scorede fra 30 meter!
22.04.15 - Real Madrid (H) 5-0, den første kamp endte 1-1, men på Allianz Arena blev Madrid savet midt over!


Jeg ved ikke om mine spillere havde et fjernt minde i sig. Hvert fald gjorde vi det samme mod Chelsea, som de gjorde mod Bayern for et par år siden. Et sent mål i slutminutterne, der ændrede kampen. Stærkt!



Jeg har spillet utrolig mange kampe med mine unge spillere på banen så som Højbjerg og Gaudino fx. De har udviklet sig helt ekstremt, så jeg vil helt sikkert anbefale folk at bruge dem så ofte som muligt. Jeg var også 'heldig' at Schweini var skadet, hvilket gav mig mulighed for at give dem mange kampe i træk i en 2 måneders lang periode.

Mit hold var plaget en del af skader i anden halvdel af sæsonen, hvor jeg både måtte sige farvel til Robben (3 måneder), Schweinsteiger (2 måneder), Götze (5 måneder) og Alaba (3 måneder). Det var super irriterende, men jeg tror at disse skader vil gavne mine unge spillere på længere sigt. De er simpelthen længere fremme i deres udvikling end de normalt ville være - og det er jo fedt!

Andre som spiller med Bayern München? Eller nogen som er blevet fristet af mit spil? SKRIV!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Bayern München
« Svar #2: 20 Dec 2014, 11:32 »

Må indrømme at hold der vinder det hele uden at prøve ikke er min kop te.
Men det skal da ikke forhindre jer andre, og ønsker jer også held og lykke med savet (selvom i ikke får brug for det) Wink
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #3: 20 Dec 2014, 11:45 »

Må indrømme at hold der vinder det hele uden at prøve ikke er min kop te.
Men det skal da ikke forhindre jer andre, og ønsker jer også held og lykke med savet (selvom i ikke får brug for det) Wink

Jeg kan også bedre li' at spille med mindre gode hold. Jeg synes dog også, at man kan gøre sit spil med et storhold meget mere interessant ved blot at fastsætte nogle regler for hvordan det hele skal køres. Derudover har jeg en passion for at spille med Bayern, da jeg godt kan li' dem ude i virkeligheden.

Netop nu har jeg ingen regler som sådan, udover at jeg hovedsageligt vil hente tyske spillere. Jeg har dog et par idéer i hovedet for at gøre det mere interessant:

 - Indenfor 10-15 sæsoner; få hele holdet af egen avl.
 - Hav minimum 80% tyskere på holdet i fremtiden.
 - Hent udelukkende unge spillere (max 21-23 år).
 - Hent udelukkende wonderkids og skab det vildeste hold.
 - Få 10 milliarder i banken.

Det er blot eksempler.

Lige nu nyder jeg blot at spille spillet og udvikle min taktik, så de overstående ting vil jeg først implementere, hvis jeg mister motivationen.



Jeg mangler en højreback - gerne en ung - som kan overtage for Lahm på et tidspunkt. Har I nogle idéer?

Rafinha blev utilfreds og er på vej til Bordeaux.
« Seneste Redigering: 20 Dec 2014, 11:47 af Cesc » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #4: 20 Dec 2014, 12:08 »

Får man stadig ikke tv penge (i spillet) i den tyske liga? Eller er det blevet rettet dette år?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #5: 20 Dec 2014, 12:12 »

Får man stadig ikke tv penge (i spillet) i den tyske liga? Eller er det blevet rettet dette år?

Lagde ikke lige mærke til at jeg fik en besked med det, så det tvivler jeg på.

Men efter sæsonen var slut fik jeg en milliard oveni balancen, så den nu er 2,29 mia. Så tænker næsten de TV-penge er ligegyldige... ;-)
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #6: 20 Dec 2014, 12:15 »

Ja for store hold som bayern er de måske. Men jeg sad og tænkte på at prøve et hold som hertha bsc af og der kunne sådanne penge være meget rare at have. Ens 2. hold spiller ikke i en lavere liga hvor de kan rykke op osv vel? (som i spanien og frankrig feks)
Logged

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #7: 20 Dec 2014, 13:03 »

du lukker for mange mål ind Peace
i mit Dortmund spil.. har kun lige spillet 1 sæson.. men der lukkede Bayern kun ca de 8 ind
Logged

philipo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #8: 20 Dec 2014, 13:16 »

du lukker for mange mål ind Peace
i mit Dortmund spil.. har kun lige spillet 1 sæson.. men der lukkede Bayern kun ca de 8 ind

Hvor mange mål har de så scoret?
Logged

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #9: 20 Dec 2014, 14:13 »

Hvor mange mål har de så scoret?

kan ikke lige huske det.. men mener deres mål diference hed omkring de 80
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #10: 20 Dec 2014, 14:40 »

Lagde ikke lige mærke til at jeg fik en besked med det, så det tvivler jeg på.

Men efter sæsonen var slut fik jeg en milliard oveni balancen, så den nu er 2,29 mia. Så tænker næsten de TV-penge er ligegyldige... ;-)

Hvordan "fik" du den milliard? Var det bare dine sponsorindtægter eller hvad? Jeg er med på præmiepengene er store i Tyskland, næsten dobbelt så store som i Premier League, men langt fra i nærheden hvis du ligger TV-pengene oveni (under forudsætning af at man ikke får nogen af disse i Tyskland)
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #11: 20 Dec 2014, 15:40 »

Hvordan "fik" du den milliard? Var det bare dine sponsorindtægter eller hvad? Jeg er med på præmiepengene er store i Tyskland, næsten dobbelt så store som i Premier League, men langt fra i nærheden hvis du ligger TV-pengene oveni (under forudsætning af at man ikke får nogen af disse i Tyskland)
Kan du huske hvor stor forskellen er hvis man lægger tv penge sammen med præmiepengene i prl kontra bundesligaen?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #12: 20 Dec 2014, 15:48 »

Har spillet lukket lige pt, men mener du får omkring 220-230 for at vinde PRL i rene præmiepenge, derudover får alle klubber store som små 550 mio i TV-penge fordelt udover hele året efter den nye aftale trådte i kraft sidste år.

Så helt op imod en 750-800 mio DKK.
Kan ikke helt huske bundesligaen da jeg lige er startet deri, men mener det er omkring 350 mio til vinderen eller noget i den dur. Mener i hvert fald det er under 400. Så meget stor forskel, derfor jeg kan forestille mig at nogen af de penge som Cesc "fik" ind måske havde noget med dette at gøre.

Entreindtægterne pr billet er også noget mindre i Tyskland end i england - ikke at det har noget med sagen at gøre Peace
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bayern München
« Svar #13: 20 Dec 2014, 17:09 »

Har spillet lukket lige pt, men mener du får omkring 220-230 for at vinde PRL i rene præmiepenge, derudover får alle klubber store som små 550 mio i TV-penge fordelt udover hele året efter den nye aftale trådte i kraft sidste år.

Så helt op imod en 750-800 mio DKK.
Kan ikke helt huske bundesligaen da jeg lige er startet deri, men mener det er omkring 350 mio til vinderen eller noget i den dur. Mener i hvert fald det er under 400. Så meget stor forskel, derfor jeg kan forestille mig at nogen af de penge som Cesc "fik" ind måske havde noget med dette at gøre.

Entreindtægterne pr billet er også noget mindre i Tyskland end i england - ikke at det har noget med sagen at gøre Peace
Har lige tjekket og man får 197 mio for at vinde premier league og 345 for at vinde 1 bundesliga.. Men i teorien burde den tyske liga kunne overhale BPL hvis den bliver den stærkeste liga
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bayern München
« Svar #14: 20 Dec 2014, 17:13 »

Det er vist en teori, der er meget langt ude i fremtiden eftersom det er udbud og efterspørgsel og PRL stadig er så meget mere interessant at følge med i ud fra et kommercielt synspunkt Opstemt

Og når man snakker hele ligaen som sådan, kan den så også det, når nu også de ringeste hold i england får over en halv milliard årligt til at forstærke sig for, mens de ringeste tyske ikke får noget der ligner? Wink

Og det er jo hele ligaen og ikke bare toppen, der udgør det kommercielle billede  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010