home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Europa Rundt
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt  (Læst 4960 gange)
Dida
Gæst
 
Europa Rundt
« : 16 Dec 2014, 15:57 »

Europa Rundet
Mit forrige spil med AC Horsens er jeg efterhånden gået død i og har derfor valgt at stoppe bloggen. Derfor vil jeg nu kaste mig over et nyt projekt, et projekt som jeg flere gange tidligere har forsøgt mig med.Tidligere har jeg dog døjet meget med at spillet er chrashet, men har fået en ny computer nu, så satser på det går.

Det er en challenge, som blandt andre g00n og Hawkins har forsøgt sig med. Til dem der ikke har fulgt med i denne challenge, vil jeg lige hurtigt ridse reglerne op. Kort sagt skal samtlige trofæer i Europa vindes. Landene skal tages i alfabetisk rækkefølge efter de engelske navne, hvilket vil sige, at man starter med Austria og slutter i Wales. Der er i alt 34 lande i Football Manager 2014, så det bliver uden tvivl en lang og hård rejse. Jeg har naturligvis valgt at spille med FM Classic, bare så der er en lille chance for jeg kan nå igennem de mange lande. Reglerne i hovedtræk:

   Start med 'Automatic' i reputation
   Start som arbejdsløs, og find et job i Østrig
   Vind samtlige turneringer her, og gå videre til næste land
   Der må gerne skiftes klub undervejs
   Oprykning gælder som at 'vinde' ligaen, uanset om det er direkte oprykning eller via playoffs
   Det er nok at vinde én regional liga, hvis der er flere på samme trin i ligastrukturen (fx Blue Square North/South)


Så nu vil jeg krydse fingre for mit spil ikke crasher igen, og så er der ikke andet tilbage end at sige, lad challengen begynde, og jeg håber så mange som muligt vil følge med i dette eventyr. 




I N D H O L D S F O R T E G N E L S E

Sæson 2014/2015
1. Update - SKN St. Pölten - 22l03l2015
2. Update - Marts & April - 01l05l2015
3. Update - Maj & Juni - 01l07l2015
Sæson 2015/2016
4. Update - Juli & August - 01l09l2015



M A N A G E R   H I S T O R I E
  Arbejdsløs - 23. juni 2014 - 22. marts 2015
St. Pölten - 22. marts 2015 - ?




P O K A L S K A B E T




O V E R S I G T   O V E R   G E N N E M F Ø R T E   L A N D E
  Austria (0/3)




« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 13:05 af Præludium » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Europa Rundt
« Svar #1: 16 Dec 2014, 17:51 »

Bliver spændende at følge !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt
« Svar #2: 16 Dec 2014, 18:36 »

Lovely. Kigger da med Smiley
Logged



Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #3: 16 Dec 2014, 19:17 »



Europa Rundt - 22l03l2015
Efter jeg havde tilføjet mig selv som arbejdsløs manager i Østrig, gik jeg straks på ferie, og satte simulatoren til at finde et job til mig. Det tog dog længere tid end først beregnet, og først den 22. marts 2015, dukkede der et job op. Det var SKN St. Pölten fra den Østrigske 1. Division der tilbød mig jobbet som manager, efter en halv dårlig sæson for deres vedkommende. 



Som uprøvet manager skulle der naturligvis ikke meget til at overtale mig, så da St. Pölten diskede op med en ugeløn på 13.000 kroner, takkede jeg naturligvis ja. Jeg har nu fået en kontrakt der gælder frem til sommeren 2017. St. Pölten er ikke en specielt rig klub, og jeg har da heller ikke fået noget transferbudget til rådighed. Til gengæld har jeg fået 197.000 kroner om ugen til at betale mine spillere løn for. Det beløb er dog allerede overskredet med 22.000 kroner om ugen, så måske min først mission skulle være at få rettet op på økonomien.



Det er sådan set ikke fordi St. Pölten har haft en forfærdelig sæson. De ligger pt. placeret på en syvende plads med 31 point, mens de på forhånd var spået til en placering som nummer fem. Så det er ikke fordi den tidligere manager har skuffet katastrofalt. Jeg håber dog stadig, at jeg kan gøre det bedre end ham, og forhåbentligt sluttet lidt højere end nummer syv. Målsætningen for min første sæson, er at få en respektabel placering i ligaen.


« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 13:08 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #4: 16 Dec 2014, 19:18 »

Bliver spændende at følge !
Super du følger Smiley
Lovely. Kigger da med Smiley
Også godt du følger med g00n Opstemt
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #5: 17 Dec 2014, 15:56 »


Europa Rundt - 01l05l2015
Få dage efter jeg havde underskrevet min kontrakt med St. Pölten, skulle jeg allerede spille min første kamp. Modstanderen var FC Liefering, som jeg burde kunne slå. Så nemt gik min debut dog ikke, og efter 90 minutter, måtte jeg tage til takke med et 1:1 resultat. De efterfølgende kampe gik det lidt op og ned, men alt i alt nåede jeg at indsamle otte point i mine første fem kampe for St. Pölten. 
 


Jeg har nu været i St. Pölten i to måneder, og synes egentligt det har været en ganske fin start. På trods af fine resultatet, har vi dog ikke bevæget os op i tabellen, tværtimod. Vi er nu rykket ned på en ottendeplads, og har hele seks point op til den femteplads, som vi var spået inden sæsonen. Der er dog stadig seks kampe tilbage i denne sæson, så en femteplads kan stadigvæk lade sige gøre. Målsætningen da jeg blev ansat var en respektabel placering i ligaen, hvilket også betyder at vi er nødt til at oppe os, hvis jeg skal indfri den målsætning.

Jeg frygter dog ikke at blive fyret, da jeg er ret sikker på, at så længe vi ikke rykker ned, så vil bestyrelsen lade mig få næste sæson med, inden de begynder at bedømme mig. Derfor vil det dog stadig være rart med et par gode resultater og måske rykke en placering eller to op i tabellen.

 


« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 13:08 af Præludium » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #6: 17 Dec 2014, 16:20 »

Der er et eller andet der ikke hænger sammen  Huh

Du har 31 point du overtager holdet, med 25 kampe spillet.
5 kampe senere har du fået samlet 8 point mere.
Dvs 31+8=39
Men iflg den stilling du smider op har du kun 36 point.

Du har samtidig 25 k - 8V - 7U - 10T

Med 5 kampe mere spillet ser det sådan ud:

31K - 9V - 9U - 12T

Det er så kun 5 point mere og så passer tabellen.
Men det hænger ikke sammen med de resultater du smider op  Huh

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #7: 17 Dec 2014, 16:26 »

Godt set jkj, havde jeg faktisk slet ikke tænkt over, men det må være fordi jeg i går glemte at gemme spillet efter jeg havde skrevet den første update. da jeg så åbnede det op i dag, var jeg ca 14 dage før jeg fik jobbet, så det må være derfor Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #8: 17 Dec 2014, 20:24 »



Europa Rundt - 01l07l2015
Så blev den første sæson overstået, og vi sluttede på en hæderlig syvendeplads med 47 point. I løbet af de seneste to måneder gjorde vi en rigtig god figur og indsamlede hele 11 point på seks kampe, hvilket er mere end godkendt. Derfor glæder jeg mig også rigtig meget til den kommende sæson, hvor jeg håber på, at vi kan være med helt oppe i toppen, da vi allerede har vist, at vi kan tage point fra selv de bedste. 



Mestrene blev Kapfenberger, som sluttede af med hele 63 point, hvilket er 16 point mere end os. Kapfenberger skal fra næste sæson spiller i den Østrigske Premier Division, hvor hold som Red Bull Salzburg og Rapid Wien venter. SCR Altach er rykket ud af den Østrigske Premier Division, og skal dermed spille mod St. Pölten næste sæson. Ud af den Østrigske 1. Division er FC Liegering rykket, mens LASK Linz overlevede nedrykningsslutspil let. 

I sæsonens sidste kamp mødte vi TSV Hartberg. Hvis vi vandt den kamp, og Floridsdorfer samtidig satte point til, ville vi ende på en femteplads. Det hele gik efter planen, og efter 24 minutter kunne Daniel Segovia bringe os foran med 0:1, som også var resultatet ved pausen. I anden halvleg forsatte vi det fine spil, men med tre minutter tilbage af den ordinære spilletid, fik Hartberg udlignet, og så måtte St. Pölten tage til takke med en syvendeplads. 
 



« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 13:08 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Europa Rundt
« Svar #9: 18 Dec 2014, 13:03 »



Europa Rundt - 01l09l2015
Så er anden sæson blevet skudt i gang, og vi har fået en helt fantastisk start på sæsonen. Vi har også været igennem et transfervindue, og  så er pokalturneringen blevet skudt i gang, så der er nok at berette om. Først og fremmeste har det været et ret kedeligt transfervindue for vores vedkommende. Jeg valgte ikke at hente nogle spillere, da jeg ikke kunne finde nogle der var bedre end dem jeg havde i forvejen. Der er selvfølgelig et par spillere der har forladt os på fri-transfer, men bortset fra det, er der faktisk ikke sket noget på transferfronten.

 


Pokalturneringen i Østrig skal selvfølgelig også vindes, inde jeg må forlade landet. Derfor er det også en turnering, som vi har stor fokus på. I første runde af den så kaldte FA Cup, mødte vi SPG FC Pasching/LASK jrs. En overkommelig modstander, som naturligvis skulle besejres. Det hele gik også efter planen, og vi kunne gå til pause med en 0:1 føring på mål af Harti. I anden halvleg fik Pasching udlignet, men så skruede vi bissen på, og det hele endte med en flot 1:4 sejr og videre avancement til os.

Vi har som sagt også fået en rigtig flot start på den Østrigske 1. Division, hvor vi indtil videre er ubesejret efter ni kampe. Det er blevet til syv sejre og to uafgjorte. Trods de flotte resultater, ligger vi ikke nummer et men blot nummer to. SCR Altach som rykkede ned sidste sæson, ligger nemlig på førsteplads med et point mere end os. Forsætter vi den fine stimer er jeg dog sikker på, at vi nok skal få førstepladsen fra Altach. 
 


« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 13:08 af Præludium » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010